Sorry...moet dit even van me afschrijven en ajb geen commentaar over mn spelfouten, want die zitten er zeker in! We zijn net in ondertrouw geweest.... en het was met 1 woord VRESELIJK! We moesten daar zijn om 9 uur. Ik Kris de hele tijd wakker proberen te krijgen. Hij was gisteravond al strontchago. Pas om half 2 naar zn nest gegaan. Toen om kwart voor 9, hij nog steeds niet beneden. Lag ie nog in zn bed te ronken. Mijn bloed begon langzaam te koken. Heb hem er ongeveer letterlijk uitgetrapt. Gaatie in de auto zitten (op de passagiersstoel, hij rijdt altijd) met een kop van 7 dagen onweer! Ik helemaal pissed. Wij komen daar aan, heb ik mn auto nog ergens neergezet waar het helemaal niet mocht (vergunninghouders) Ik zei tegen hem, laat de fototoestel maar in de auto, want die chagarijnige kop hoef ik niet op de foto. We komen aanlopen naar de deur, stonden er nog mensen voor de deur en ging de deur dus net open. Zegtie: Jezus, wijf, wat loop je nou te stressen. Hij gaat pas net open. Dus nu is het mijn beurt om te kijken met een kop van 7 dagen onweer. Zegtie wat is er nou weeeeer? Ik: als je de aankomende 2 uur nog tegen me praat dan doe ik je wat! Wij naar binnen, die man helemaal vrolijk doen, ik proberen de hele tijd mn tranen in te houden en een beetje schaapachtig te lachen. 15 minuten later staan we buiten. Ik mn zonnebril op en janken en ik liep voor Kris uit, heeft ie nog het lef om een arm om me heen te slaan ook! Als je me nog een keer aanraakt, sla ik je helemaal in elkaar. Toen begon ie nog een potje te zeiken ook. Toen zijn we maar naar huis gegaan en ben ik op bed nog even een potje gaan janken..... Hij kwam nog wel ff bij me zitten en vroeg (waar haalt ie het lef vandaan) wat er aan de hand was.... NOU JE HEBT MN DAG VERPEST? Ben ik nou zo'n aansteller?
hihihhihi, denk dat dit een combo is van zenuwen en (aan je advar te zien ben je aan de clomid) hormonen. Ga eerst even bij jezelf na of dit een ruzie waard is Groetjes Anita
Je moet maar zo denken: vanaf dat punt kan je huwelijk alleen maar beter worden toch? En nu is het vervelend, maar later als je in het bejaardetehuis zit kun je het misschien nog wel gekscherend vertellen aan een hele schare achterkleindinderen! Ik vind het wel vervelend voor je hoor, maar probeer het luchtig te zien.
Uhm...nee, je bent zeker geen aansteller! Ook ondertrouw is al bijzonder! Maar (om een beetje de humor ervan in te zien) volgens mij heb je een voorproefje gekregen van wat men noemt: een huwelijk Wij vrouwen moeten nu eenmaal onze kerels een beetje opvoeden En daarna schaapachtig vragen of er iets is...Meid, ze snappen het op dat moment écht niet. Laat hem er maar voor zorgen dat je trouwdag strakjes dé dag van je leven wordt! GEFELICITEERD!
Ik snap t best hoor meid. Het is zo'n dag waar je je als vrouw meer op verheugd dan een man (over het algemeen). En mannen zien dan net het leuke er weer niet van in... Kop op meid, uiteindelijk is ondertrouw maar een saai gebeuren en is het belangrijker dat je mannetje vrolijk is op de ECHTE dag!
Grappig dat jij het zo durft neer te zetten hihi ik dacht hetzelfde, maar durfde dat niet neer te zetten hihi
Nee joh, gek Het is voor de rest een hele lieve (maar vooral tot irritant aan toe) nuchtere gozer. Maar hij is niet altijd ff tactisch...
tsja, dat in ondertrouwe gaan stelt eigenlijk niets voor, maak er dus niet een te grote ophef over, maar goed ik kan me beste voorstellen dat je voelt alsof hij je dag heeft verpest. Als dat nu al zo gaat dan vraag ik me af of je wel (al) moet trouwen....
Ach mannen zijn nou niet zo tactisch. Die zien niet in dat zo'n dag voor een vrouw dus wel betekenis kan hebben Lekker laten gaan, als je er over door blijft gaan wordt t vaak niet beter.. Maare, ik begrijp je wel hoor! X
het is waarschijnlijk de tress geweest meid, het is niet niks en dan een man die niet meewerkt ik zou me ook kapot ergere hoor als me toekomstige man 15 min van te voren nog in zijn bed ligt. mannen zijn niet zo van de tijd en die kunnen in 5 minuten klaar staan voor vertrek dat vergeet ik wel is. ik sta ruim een uur van te voren klaar omdat ik altijd bang ben te laat te komen haha en me vriend komt paar min. van te voren uit zijn bed gerold.
Ik vond ondertrouw niks voorstellen. Vlak voor het ondertrouw-gebeuren moesten we naar de GGD voor prikken (ook erg romantisch als je allebei bang bent) dus hadden we allebei een stijve arm! De dag zelf vond ik vééél specialer! Ik hoop dat dat voor jullie ook zo zal zijn!
Maakt niet uit, kan me voorstellen... Ben nu alweer een beetje rustiger, maar als ik het verhaal zo nalees kan ik het me voorstellen
Dan hoop ik dat hij op jullie trouwdag wel tactisch is en dat jullie een hele mooied dag krijgen. Een slechte generale is een mooie uitvoering
Meid, wat balen dat je ondertrouw zo verlopen is. De start van de dag was idd zo belabberd als maar zijn kan. En ik kan me levendig voorstellen dat je nadat het afgelopen is, ook niet echt op die arm om je heen zat te wachten. Nee, ik vind het niet prettig van je a.s. man dat hij zich vanmorgen zo gedroeg. Maar als ik mezelf ken, had ik uiteindelijk toch zijn 'goedmaak-poging' geaccepteerd en geprobeerd van de rest van de dag wat te maken. Meid, ga straks lekker samen ergens eten of haal wat gebak in huis om het te vieren en probeer de rest van de dag te redden ! Trouwens, mijn man was op de trouwdag zelf ook zo lekker tactisch, al was dat niet zo erg als jouw vriend vanmorgen : Bij het burgerlijk huwelijk vermeldde de ambtenaar dat mijn man en ik dezelfde hobby hebben. En mijn man antwoordde heel droog: "Ja, idd, en dat is dan ook het enige dat we gemeen hebben !" ..... ok, en bedankt schat ! In de trouwauto onderweg naar de kerk heb ik hem dan ook verteld dat ik zulke grapjes op mijn trouwdag niet op prijs stelde en de rest van de dag heeft hij zich superlief gedragen
Ow god zou ook echt een actie van mijn wederhelft kunnen zijn , ik begrijp best dat je dag verpest is hoor, ze snappen er ook niks van
he wen, ik kon het niet laten om ook ff te reageren. wij hadden ook ruzie op de dag van de ondertrouw (en ookdaarna) mn schoonmoeder zei dat het komt omdat het steeds dichterbij komt en dat het er jammer genoeg bij hoord. leuk is anders iig. voor mannen is het allemaal niet zo speciaal, maar vrouwen denken daar heel anders. plus dat het ook nog best wel van de hormonstertjes kan komen. de echte dag zal zeker wel helemaal goedkomen!
Als je maar zorgt dat hij op je trouwdag wel op tijd wakker is... . Nee... ik zou me er niet te druk om maken. Leuk is anders, maar ja... mannen... Meid, van harte gefeliciteerd!
oeps moet er wel een beetje om lachen hoor , sorry maar kan me voorstellen dat je het niet erg leuk vind van hem gelukkig waren jullie op tijd maar als ik zenuwen heb moeten ze dat soort geintjes ook niet flikken ...ik ga 11 juli in ondertrouw gelukkig om 10 uur en mijn mannetje is altijd vroeg op ....nu ik nog