dat wennen aan het idee heb ik ook op sommige momenten. vandaag liepen wij ergens en toen dacht ik " wie weet loop ik volgend jaar wel met 3 kindjes hier. ik vind het ook super dat ik toch nog 1 keertje zwanger mag worden. Ander was het maar bij 1 keer in mijn leven gebleven en die zwangerschap was alles behalve leuk. Ik vind het nu wel al moeilijk om niet al spullen te kopen. Als ik iets leuks zie dan kriebelen mijn handen al, maar ik heb echt met mezelf afgesproken dat ik pas na een positieve test iets ga kopen. Succes dames.
Wij hebben net ook min of meer besloten om voor een derde te gaan, maar zullen pas volgend voorjaar er voor gaan dan. Dit ivm mijn studie en werk man. Dochter zal volgend voorjaar 5,5 zijn, zoon 3,5 jaar. Hier hebben we beide eigenlijk al jaren twijfels, maar gevoelsmatig is ons gezin toch nog niet helemaal compleet. Waar we nu al ons druk om kunnen maken is hoe we het mijn ouders gaan vertellen. Die (ok, mijn moeder) vonden dat we na 2 al wel klaar waren. En nee, zij hebben er helemaal niks mee te maken, maar alleen het idee om hun te vertellen dat er een derde komt wekt bij ons beide al wat spanning op. Of zoals mijn man het zei: als je zwanger bent mag jij het aan ze vertellen, ik ga wel een paar dagen op vakantie
Hoi dames.. Hier ook in ronde 1 voor een 3e wondertje Hebben al 2 zoons van 7.5 en 2.2 ..Hoop dat de 3e niet lang op zich laat wachten !!
Wij sinds Augustus ook aan het proberen voor een derde.... Zo jammer dat het nog niet is gelukt 😞
Wij gaan ook voor een derde! Onze kinderen zijn 3 jaar en 20 maanden oud! Ik hoop dat we snel een derde kleintje mogen verwachten! ♡
Ik ga in september mijn spiraaltje laten verwijderen. Wij hebben 2 kids van 1 en 3. Ik kan niet wachten om weer te gaan klussen! Meiden die zwanger zijn van hun 3e: gefeliciteerd!! Meiden die nog bezig zijn: succes!!
Wij gaan ook voor de derde. Vorige maand een miskraam gehad en nu is mijn man om hij wil ook een derde. Daarvoor had hij zoiets van als het komt Oke en niet ook Oke. we doen het al vijf maanden zonder condoom waarvan dit de derde maand is met een goede cycles. Vorige maand heel de maand om de dag geklust en gelijk, helaas mocht het niet bij mij blijven.
Wat leuk dat jullie voor een derde gaan! Jou andere kindjes zijn ook nog niet zo oud hé? Hier 2 kindjes. 2.5 jaar en 8 maanden. Ik zit ook weleens over een derde na te denken. Maar weet het niet. Lijkt me vrij druk😊
Hier ook zwanger van de derde... vrijdag getest en vanmorgen eentje van cleurblue: zwanger!! 30 juni de eerste echo! Had altijd een onregelmatige cyclus, maar nu had ik me ei gevoeld! ?Wat een pijn.... Ik heb al 2 zoontjes van bijna 3 en 21 maanden Hoe oud zijn jullie?
Ik meld me ook maar weer eens . Heb een paar moeilijke dagen achter de rug met een achtbaan van emoties , maar goed ik heb me weer herpakt en ben er weer . sinds vandaag weer een nieuwe ronden met weinig kansen vrees ik . Volgende week moet mijn man weer een zaadonderzoek laten doen en kunnen rond 1 juli bellen voor de uitslag . Ik hoop dat het goed is anders zal een droom in het water vallen,ik ben er nog niet uit of ik voor IVF of ICSI wil. IK ben zo bang voor die punctie . Nou ja we zullen het binnenkort horen. Voor de dames die er mee gaan beginnen of al bezig zijn veel suc6 en hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn
Twins2009, Grappig dat je die drang nu al hebt om dingen te kopen! Daar heb ik nog geen drang toe. Ik vraag me wel vaak af of ik de kleertjes die de jongste nu aan heeft, nog eens zal gaan gebruiken. Of...misschien krijgen we deze keer wel een jongetje. En dan?! Haha! En idd, ik denk er ook wel eens aan of ik over een jaar misschien wel drie kindjes heb. Nu nog moeilijk voor te stellen hoor. Saz667, spannend hoor, dat jullie er ook weer voor willen gaan! Lastige situatie voor wat betreft je ouders. Natuurlijk bepalen jullie zelf of jullie nog een kindje willen, maar ze blijven wel je ouders en ik kan me er alles bij voorstellen dat het moeilijk is als je bij voorbaat al weet dat ze er een niet al te positieve mening op na houden. Je wilt toch niets liever dan dat je ouders blij voor jullie zijn?! Ik zou het ook vreselijk vinden hoor, als mijn vader niet achter mijn beslissingen zou staan (mijn moeder leeft niet meer, vandaar dat ik alleen mijn vader benoem). Focus je voorlopig maar op wat jullie er van vinden en dat jullie er wel heel blij van worden. Uiteindelijk gaat het daar om. Loveisuss, ik hoop ook voor jullie dat het niet te lang zal duren! Marlo, hopelijk voor jullie ook gauw goed nieuws! Mich18, spannend, hopelijk gauw bingo! Bloomy, ook wij gaan er in september weer voor. Wij gebruiken verder niets. Trotsemama, wat verdrietig van de miskraam Hopelijk gauw een plak beebje voor jullie. Dominique2, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe je zwangerschap zal zijn met al twee rondhuppelende kinderen. En natuurlijk ook hoe het straks na de bevalling is met drie kindjes. Wat spannend en onwijs leuk! Nu toeleven naar de eerste echo! Al een gevoel wat het geslacht is...beetje vroeg misschien...maar zou kunnen toch?! Tanjamv2, wat rot dat je een paar moeilijke dagen achter de rug hebt. Hopelijk gaat het nu beter met je. Wat zenuwslopend dat jullie midden in onderzoeken zitten. En nog best eventjes in de zenuwen zitten dus, voor dat het 1 juli is. Kom je de tijd een beetje door?
Hoi allemaal Ik ben 31. Nu weer wat aparts hier misschien herkennen jullie dit. Mijn man kwam hier gisteren ineens mee dat ik van de week een beetje gebloed had na de daad..ik heb dit zelf niet door gehad wat zou dat kunnen zijn geweest?
Wij hebben ook besloten om voor een derde te gaan. Inmiddels gestopt met de pil. Nu eerst ff een paar maanden aankijken wat de cyclus gaat doen. Vanaf september willen we er echt voor gaan.
Ook wij zijn bezig voor een 3de, afgelopen augustus al met de pil gestopt en sinds januari voor het echie bezig, nu maar duimen dat het nog een x mag lukken.. Hebben 2zoontjes van 7 jaar en 1 van 23 maanden..
Ook wij zijn bezig voor de derde! We gebruiken al een tijd geen anticonceptie meer, maar hielden de afgelopen maanden constant rekening met de dagen en rondom/tijdens de vruchtbare periode gebruikten we condooms. We twijfelden enorm over wel of geen tweede (vooral i.v.m. carrière) en toen plots besloten dat we het gewoon zouden doen. Ik was meteen zwanger, maar helaas heb ik op 2 juni een miskraam gehad (5 weken en 5 dagen zwanger, dus nog erg pril). Wachten nu dus deze cyclus af en hopen dan snel weer zwanger te zijn. Onze oudste is 6 en onze jongste is 3.
Leuk topic! Wij zijn niet bezig voor een derde.. maar ik twijfel zo enorm! Ik heb nu een zoontje van bijna 2.5 en een zoontje van bijna 8 maanden. Ik vind het best zwaar, vooral als ze tegelijk ziek zijn of wanneer ik met een van de kinderen bezig ben en de andere me nodig heeft. Ik vraag me af of we onszelf dan niet voorbij gaan lopen en of ik de jongste wel in een ritme krijg, aangezien het kindje dan overal mee naartoe zal moeten (oudste zal dan naar school gaan, later zwemlessen). Bovendien vind ik het nu al een hele opgave om de deur uit te gaan met twee kindjes, met drie zal dat nog lastiger gaan, vrees ik. Maar ja.. als ik dan denk aan nóg een baby'tje, nog een kindje van ons en een broertje /zusje voor de jongens, dan slaan de twijfels weer toe. Het is verstand tegenover gevoel.. Mijn man neemt alle beslissingen rationeel en is bang dat het veel te druk zal worden. Herkenbaar voor sommigen? Hoe heb je die knoop doorgehakt?