Echt joh?! Oh ben echt superblij voor je!! Ik ga ook naar Lady Gaga, maar dan in Antwerpen. Kijk er zoooo naar uit!
Okey ik kom niet meer op de radio maar het is gelukt ik ga naar lady gaga ik ben zo gelukkig kan wel gillen van geluk heb net een dansje door het huis gemaakt en dat met een kapotte rug aaaaaaaaaaaa ik ga naar lady gaga
Ik ga 1 mei naar nkotbsb in ahoy (vip silver) 2 mei nkotbsb in Antwerpen (vip gold) 10 mei nkotbsb in Oberhausen (vip platinum) 17 september lady gaga in ziggo dome En ik heb er zo'n zin in! Ik zag dat er nog meer meiden vip in ahoy hebben, leuk, dan ga ik jullie vast zien ladygaga, wat fijn dat je toch nog kaarten krijgt!
Wij zouden naar Rock im park Rock im Park 2012 – Offizielle Festival Homepage Alleen werd ik veel sneller zwanger dan gedacht! Helaas zit een weekendje op een fesival er dan niet meer in voor mij
Wil zoooo graag naar Nickelback in september, maar wist het te laat dus al uitverkocht via de officiele ticketservice. Maar ga geen ticket kopen via een andere site.
(nog) geen grote concerten in de planning nu. Wel een kleintje: NOFX in de Melkweg 4 juni en festivalletjes: Werfpop in Leiden, Parkpop in Den Haag, Gipsyfestival in Tilburg en ik hoop nog steeds dat het me lukt om kaartjes voor Lowlands te scoren, want het zou de 10e keer zijn dat ik erheen ga, maar ik kwam er niet doorheen met de kaartverkoop
ik ga in juni naar een concert. Maar ik kan niet zeggen van wie aangezien het nog niet bekend is dat diegene een concert gaat geven (niet spectaculair hoor )