hoi zijn er nog meer meiden die voor een 3 kindje willen gaan?ik zelf heb al twee meiden en willen er graag een brusje bij!
hoi Miekie, Wij gingen en gaan nu weer voor een 3de kindje. We waren heel even zwanger maar is helaas in een miskraam uitgelopen. Nu gaan weer weer vol goede moet op naar een 3de kindje en we weten nu ook dat het niet allemaal van zelfsprekend is en wachten geduldig af tot ik weer zwanger mag zijn. We hebben een zoon en dochter en we willen er nog heel graag een kleintje bij. Succes met zwanger worden. Liefs, Kappie
Hoi Miekie, wij gaan ook voor een derde. onze jongste is nu 8 maanden, maar toen hij 4 maanden was heb ik een miskraam gehad. Sindsdien is mijn cyclus helemaal in de war en ben ik mijn eisprong steeds kwijt. Zondag denk ik mijn nod te hebben (maar zeker weten doe ik het niet) en opzich heb ik genoeg kwaaltjes om te denken dat het raak is, maar we wachten af!!! Jij ook veel succes groetjes Lies
Hoi Miekiee en de rest ... Wij gaan ook voor ons derde kindje! Onze oudste is bijna 3 (25 maart) en de jongste is 1 jaar en 4 maanden (16 okt)... Dit is ronde 1. Aangezien ik nog maar net mijn mirena heb laten verwijderen, hoop ik eerst dat mijn cyclus wat op gang komt en ongesteld word. (of juist niet en dan met de goede reden) Allemaal heel veel succes met zwanger worden!
kijk dan al wat een snelle reacie's....ik zag zoveel meiden die voor de 1e of 2e gingen,maar weinig voor de 3e!mijn oudste word mei 9 jaar,en mijn jongste is 5 jaar,dus hier een hoop leeftijd verschil er tussen,maar wel voor een goeie reden hoor!ook ik heb 3 mk gehad,2 voor die oudste en 1 voor die jongste,heel raar maar ik heb ook het gevoel dat ik eerst weer een mk moet krijgen voordat de volgende kindje goed blijf zitten! wat duurt een maand dan lang he als je zo graag wil....voor mij is dit nu ook de 1e ronde,maar voelmet de meiden mee,die het al zolang properen!hopen op een vruchtbare maand !
hallo allemaal, wij gaan ook voor een derde! dochter is 9 jaar( 10 in april) zoon is 1 jaar, en nu de eerste ronde voor een brusje. hoe oud( jong) zijn jullie? ik ben 37 jaar en wordt in mei 38 groeten Annabel
ik word in maart 33!het heeft z;n voor en nadelen he om latere leeftijd zwanger worden(het houd ond jong ,toch?hihi)
Wij zijn ook bezig voor een derde wondertje, nu 5 maanden bezig, hoop dat onze wens in vervulling mag gaan. Mijn mannetjes zijn nu 7 en bijna 6 jaar oud
Wij zijn nog niet bezig voor een derde, maar volgende maand dan gaan we ook proberen voor een brusje voor onze dames. Maar wat ik graag wil weten als jullie vertellen dat jullie een derde willen krijgen jullie dan ook zoveel comentaar als je hebt al 2 gezonde kinderen of je hebt maar 1 paar handen en 3 kinderen dat is tre zwaar enz. enz. enz.
NOU BIJ MIJ WEET NIEMAND DIT!ik denk juist dat ik als ik ooit kan vertellen dat ik zwanger ben,ik veel commentaar gaat krijgen! wij hebben dat twee meiden,1 gezond en de ander zwaar meervoudig gehandicapt,maar toch de wens voor een 3e is nu zo groot !idd andere zeggen ook idd ,,niet handig ,andere auto,kamer te kort enz.....nou vroeger had men helemaal geen geld,en lagen ze soms met zijn 4en op een kamer,en dat terwijl ik alle ruimte heb hoor voor een 3e!ik vind het best....laat ze lekker lullen!
Wij willen heel graag 4 kinderen en mijn schoonouders zeggen inderdaad "zou je dat wel doen, is zwaar hoor" Eerst maar eens kijken of het allemaal lukt, maar ondanks dat ik het zwaar vind, zou ik het ook helemaal gewelding super vinden met z'n allen aan de keukentafel wordt al helemaal blij met deze gedachten.
nou dat had ik dus ook die gdachte!omdat de oudste zwaar gehandicapt is,en een baby nivau heeft van 5 maanden,zal ik altijd zorgen om haar hebben,maar de jongste is een echt meid van alweer 5 jaar! als ik dan naar m'n oma kijkt heeft 7 kinderen,en nog zit ze elke dag voor het raam te kijken of er iemand komt die dag! mijn man was er eerst " klaar " mee,maar toen ik het hem vertelde als wij later oud en bejaard zijn,wij maar 1 kind hebben die bij ons langs zal komen,1 kind die later best een grote verantwoording krijgt voor haar zus(als ze dit wil) als wij er niet meer zijn.we maar 1 kind hebben,waar we later hope we opa en oma van kunnen worden,of trouwen..enz enz....en belangrijste mijn jongste wil zo graag een brusje om mee te spelen...ze vind het niet eerlijk dat haar zus zo is,en dat ze niet kan spelen! toen ik dit vertelde was die om
Hoi hoi, Wij hebben een zoon van 4 en een dochtertje van 22 maanden. Afgelopen oktober heb ik helaas een miskraam gehad. Vorige week bleek ik gelukkig weer zwanger te zijn hopelijk gaat het nu goed. Ik vind een grott gezin ook helemaal geweldig. Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap ook veel reactie van mensen zo van 'je hebt toch al twee gezonde kinderen en nog wel een jongen en een meid wat wil je nog meer?' Ik kon me toen zo kwaad maken waar bemoeien ze zich mee mijn gezin voelt gewoon nog niet compleet met twee kindjes. Nu weten nog niet veel mensen dat ik weer zwanger ben, ik kan het zelf eigenlijk nog maar amper bevatten. We willen nu probereb te wachten met vertellen als we de echo hebben gehad over twee weken.Hopelijk gaat me dat lukken, want ik ben al 1,5 week erg misselijk en dat wordt met de dag erger.
Lijkt mij ook super hoor, een groot gezin. Ik hoop dat ons een derde wondertje gegund mag zijn. En ik hoop het voor de gene die ervoor bezig zijn uiteraard ook. Je houdt helaas altijd mensen die er kritiek op hebben of het de duivel verzoeken vinden, terwijl het vroeger onderhand een zonde was als je maar 2 kinderen kreeg. 10 hoeft voor mij niet maar 4 zou ik heeeeeeel graag willen
hoi ik ben nu net zwanger van ons 3e wondertje! heb al een zoontje van bijna 5 en dochtertje van bijna 3! in mei heb ik een mk gehad....sindsdien cyclus overhoop en sinds nov/dec weer btje normaal! nu met behulp van ovulatietesten zwanger! hoop dat t bij jullie ook snel raak is! liefs peertje!
Hoi hoi, Wij willen ook graag een derde wondertje we zijn nu alweer meer dan een jaar bezig. De oudste is 6 de jongste bijna 3. Helaas is het in het afgelopen jaar 3 maal fout gegaan. Maar we geven nog niet op. Succes allemaal.
ten 1e cinderella van harte meid met je zwangerschap!erg leuk geniet er lekker van! nanny ....jeetje drie mk?word je nu onderzocht? zoals ik m'n omgeving hoor,is het idd gek als je er meer dan 3a 4 wil....tja we hebben het dan miss wel druk,maar later is het bere gezellig rond de kerstboom
Hoi, Heel veel succes met zwanger worden. Het is iedereen van harte gegund. Wij zijn ook bezig voor een derde. Wij hebben twee meiden. De oudste word in april 9 en de jongste is net in jan 3 geworden. Helaas heb ik in nov een mk gehad en dit is de tweede ronde na de mk. Hoop dat het snel weer raak is en dat het dan goed mag gaan. Ik zelf word in aug 30 en bij ons weet bijna niemand dat we voor een derde gaan. Meiden, ik duim voor ons. Liefs.
Hallo meiden, Wij gaan ook voor een 3e kindje en er is niemand die het weet, vind ik ook niet leuk als iemand het vooraf weet, haha... Ik ben al over de 37 en was gelijk de eerste maand zwanger bij de jongste, hopenlijk duurt het nu ook niet lang meer want we willen graag een klein leeftijdsverschil tussen de jongste 2, zodat ze veel aan elkaar hebben. Dit wordt onze eerste ronde Mijn oudste is al 8 en de jongste net 11 maanden Groetjes Eeva