@Pluus.. nou.. ik denk het niet dat ons jochie is gaan indalen..! Ik weet het gewoon zeker! Als ik het google hoe indalingsweeën voelen.. nou ik had precies hetzelfde... de kramp vanuit mijn lies naar onderbuik.. Bij vlagen echt heel heftig! Deden ze bij jou ook pijn? En... mooie buik hoor! Gaat snel hé nu.. die groei! Hier namelijk wel.. groeit met de dag volgens mij!! Heb nu echt een strak tonnetje als buik! En.. psst.... Join the club met alleen zijn.. Vriendlief is hele week aan het werk.. gister ook.. vandaag dacht ik EINDELIJK dagje met zijn 2jen.. lekker zwemmen ofzo! Maar moest ie hele dag.. van 10 tot 18 repeteren met showband..! Nou en morgen gaat ie wer werken..! Nu issie ook aan het werk.. met computers bezig die hij morgen weer terug moet brengen bij de klanten.. Dus... ben ook CONSTANT alleen.... baal als een stekker ook!! :x Dus meid... dikke knuffel voor jou!! Hoe kom jij je dag door? miss kan ik er ook wat mee! @Sita.. mooi buikje ook hoor! @Engel.. ook jou een mooi buikje! En wat een schattig cadeautje heb je gekregen van je mannetje!! Mooi hoor! @Danty.. maar... je hoeft toch niet vanwege je rhesus factor naar de gyn meid! Daarvoor kun je ook gewoon bij de vk blijven hoor.. Moet alleen navelstreng bloed opgestuurd worden zodra je kleintje er is.. en inderdaad jij moet een prik met Anti-D.. En.. go you....! Al 1 kilo erbij!! @Hier... triest maar waar.. ben vanmiddag weer in slaap gevallen op de bank.. van half 4 tot kwart over 5! Mocht ook wel na die belabberde nacht maar tjah... wilde liever niet... Hopelijk is mannetje nu helemaal goed ingedaald en mag ik vannacht eens lekker slapen!!
Nee heeft daar ook niks mee te maken..ik moet gwn nu na de gyn sta daar nu onser..heb ook geen afspraken meer bij de vk maar tot 9 juli nu bij de gyn
Omdat ik blijf spugen en sat extreme is niet meer normaal met 30 weken..teveel afval..en omdat ik zoveel ben afgevallen willen ze de kleine nu ook xtra in de gaten gaan houden...hij doet het nu nog steeds heel goed maar ze willen de controleg er wel over houden...
Nou... dat hadden ze ook wel wat eerder mogen bedenken.. denk ik dan! Sowieso was zoooveel spugen wat jij deed toch niet normaal joh! Maar.. vind alleen maar goed dat je nu naar het ziekenhuis moet.. toch wat extra echo's en groeiecho's...! Mooie bijkomstigheid van bij de gyn onder controle staan!
ja daar heb je gelijk aan heb er ook wel ff wat van gezegd want kreeg nu een nieuw medicijn tegen het spugen dus was best boos want wrm nu pas maar daar hadden ze geen antwoordme op..zucht maar zoals jij het zegd heb ik ook daar gezsegd dat ik het zowiezo niet normaal vind hoeveel ik spuug..zei gisteren nog egen me moeder ben benieuwd of me slokdarm en maagwand nkg wel heel zijn na dit alles... ja dat is echt het enugste mooiste van zkh en gyn de echos..heb er nu met die van morgen erbij 21 echos gehad...dus heb hem echt van vlekje tot baby zien worden..zowiezo elke maand een echo en sommige maanden wel meer
@ pluus: mooi HOOGZWANGER buikje hoor!! @ beertje: dus het einde is nu echt in zicht met de indalingsweeën Nog even en je vraagt je af waar je ook alweer vrije tijd vandaan moet halen Ik zie mijn man alleen op maandag de hele dag verder in t weekend alleen ' s ochtends en dinsdag in de avond, zit dus ook regelmatig alleen, maar ben er na die jaren wel aan gewend hoor. Heb altijd wel wat in huis te doen en heb als hobby fotograferen en foto's bewerken enzo, is erg leuk om te doen! Verder spreek ik regelmatig af met vriendinnen, of ga ik lekker op visite bij mn ouders. Heb jij niet een leuke hobby dan? @ danty: das wel mooi he, zoveel echofoto's heb er hier ook aardig wat over 2 weekjes komen er weer een paar bij en als alles goed gaat, dan is t wel weer ff een tijd wachten, of krijg je bij de suikertest bij de gyn ook weer een echo, weet iemand dat?
Hier moet ik de suikertest alleen bij de priklab doen en heb ik de gyn verder niet gezien..uitslag werd na de vk gestuurd meer niet...ja fotos heb ik er echt heel veel denk zo beetje 18 nu..en dan nog 21 keer hem zien heel leuk..
@ Beertje, hier was het niet zo heftig hoor alleen wat kramp in mijn buik en veel harde buiken. Maar ik voel ons meisje niet meer zo hoog dus ik weet het niet zeker maar ik hoop het! Wel fijn dat jullie ventje zeker is ingedaald! Hopelijk ligt hij ook niet meer in stuit nu he! En ik weet dat jij ook veel alleen zit ik zat er gisteren echt helemaal door heen! Ik heb geen auto fietsen lukt niet, ver lopen ook niet zit dus echt aan huis gekluisterd En dat vind ik door de week niet erg maar niet in het weekend! Maar goed manlief is weer werken dus zit ook weer alleen nu En wat ik zoal doe veel zp-en heel veel zelfs poetsen in huis, boodschappen doen, beetje lezen en mezelf vervelen dus . Ow en ik ga deze week denk ik maar eens spulletjes halen om te gaan haken heb ik nog wat meer omhanden! Ga ik leuke slofjes haken ofzo! Heb jij nog goede tips? @ Danty, raar dat ze je nu pas doorverwijzen dan! En geniet maar lekker van je vele echos! Dat heb je verdiend meis! @ Engeltje, dank je! Ik heb geen aparte suikertest gehad alleen met 30 weken bloedprikken. Dus ik kan je hier geen antwoord op geven! @ Hier, weer een beroerde nacht achter de rug! Ik weet echt niet meer hoe ik moet liggen! Echt erg! Maar goed, manlief zei vanmorgen heel lief ach je houdt mij ook wakker maar dan kan ik ook vast wennen aan de gebroken nachten! Mijn reactie maar dan slaap ik vast beter want nu ben ik iedere 45 minuten wakker dan heb ik 3 tot 4 uur om te slapen tussendoor! Ach we zullen wel zien!
haha! Ben hier ook aan het haken. Was al met een jeansblauw dekentje bezig.. vind ik kunnen voor een jochie en een meid, gecombineerd met roze of zo. Maar denk dat ik die kleur maar ergens uit het zicht opberg. Helemaal aangezien er mensen zijn die weten dat wij weten wat het is en zo hun vermoedens dan krijgen. Lastig zeg, dat je niet zo goed meer kunt slapen, Pluus! Heb hier ook steeds meer 'een bal in mijn buik'. Vandaag nog met werken.. Ga ik door mn hurken, voel ik die bal er gewoon zitten. Echt apart! Vanochtend bij de vk geweest en bloeddruk was iets hoger, maar nog keurig. Weet ook wel waarom.. zat te stressen in de wachtkamer omdat ze echt laat waren en ik om 10 uur moest werken. Was dus mooi een half uur te laat, omdat ze bij de vk een half uur te laat waren. Heb me toen echt geirriteerd! maar goed.. bloeddruk goed, gewicht goed (3 kilootjes er nog maar bij), en het hartje klopte natuurlijk ook weer super mooi. Baarmoeder ligt nu 1 vinger onder mijn navel. Verklaart dus ook het irritante gevoel bij mijn navel af en toe. Merk nu dat ik teveel heb gepland op 1 dag. Zo bij mijn schoonouders eten (alleen), dus hoop dat ze niet gaan vissen naar het geslacht. Maar komt vast goed.. morgen een dagje vrij en weer uitrusten (lees wasjes vouwen).
Wat leuk Sita, zelf een dekentje haken! Ik denk dat je het inderdaad beter uit het zicht kunt leggen!!! Mensen zijn al zo nieuwsgierig en trekken al zo snel conclusies!! Zo hier is echt alle babywas nu gewassen, gestreken en gevouwen! Vandaag het laatste deel van de badkamer gepoetst! Ben nu wel kapot op hoor! Pffff maar goed... Morgen de slaapkamer! Vanavond gaat manlief de babykamer afmaken... plintjes... en dan is het nog wachten op de gordijnen en dan is ons kamertje helemaal af! Ik heb vanmiddag trouwens nog even zitten kijken naar een leuk muziekdoosje... ik zag 2 leuke... 1 van 42 euro 1 van 32 euro.... pffff waarom heb ik zo'n dure smaak????
Pluus, haha! Volgens mij zit jij teveel op ZP. net als ik vandaag waarschijnlijk (dagje vrij). Enneh.. wat een dure smaak betreft, hier nog zo één. Verschrikkelijk... Kreeg gisteren een speelkleed van mijn schoonouders, maar zal m denk ik tegen die tijd meenemen naar hun toe en dan daar laat. Denk dat we in eerste instantie al genoeg hebben aan de box in onze kamer.. Verder wel een leuk pyjamaatje gekregen (mt 74), dus dat wordt nog even doorgroeien voor onze kleine. Is het nog gelukt met de plinten gisteravond? Ik voelde gisteravond de kleine volgens mij nog beter. Was net alsof er tegen een ballon aan werd getrapt, zo'n gevoel. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar erg apart. Dacht eerst mn darmen, maar die hebben nog nooit zoiets gedaan. haha! Ik ga hier zo ook maar eens door mn huis heen. En wat wasjes vouwen en boodschappen doen. En vooral ook relaxed doen. haha!
Dat is je kleine vooral nu ga je het steeds duidelijker en beter voelen..Fijn he...en het speelkleed kan die niet in de box dan heb ik namelijk ook..want ik heb een hond en kat maar twee rassen met veel haar dus ik wil niks op de grond maar het kan oook in de box... Gisteren weer groeiecho gehad maar geen uitslag want het is gebeurd bij echobureau en het had in zkh moeten zijn want heb de 20-echo ook in het zkh gehad dus had het echobureau geen echo om te vergelijken of die goed groeit...miscommunicatie tussen de vk's hier...maar goed er is dus wel teveel vruchtwater en dat is ook niet goed...nu weet ik pas morgen wat want dan gaat de vk met zkh overleggen omdat ik nu daar loop en niet meer bij de vk...heel verhaal maar de groeiecho was nog een oude opdracht van de vk en daar ben ik dus wel heen gegaan omdat mij niet is gezegd dat het niet meer hoefde..maar goed hoop dat het snel morgen is en ik meer hoor..want maak me niet echt zorgen of druk maar vind het allemaal wel vaag...ze zeggen halve dingen en maken geen complete zinnen en je word zo na huis gestuurd met de woorden woensdag gaan we overleggen met de gyn en dan hoor je meer...dus als ik morgen niks hoor bel ik zelf mijn eigen gyn wel op en vraag ik hoe of wat nu....Oja en ik mocht niet op internet en forums kijken over teveel vruchtwater..nja eigenwijs en toch gegoogled en het kan dus zijn dat ik zwangerschapsdiabetes heb of dat het kindje een afwijking heeft aan zijn slokdarm maar dat kan beide niet bij mij in principe want we hebben hem op de 20-echo zien drinken en zijn maagje was gevuld en dat heb ik 2 keer gezien op de echo..mijn bloedwaardes zijn vaak gecheckt op suiker en alles is altijd nog goed geweest..dus maak me maar niet te druk..zo is er altijd wel wat.. oja weer een kilo aangekomen.. van de laatste afval moment was ik 91.3 en nu weeg ik 93.3..dus totaal nu in 2 wk 2 kilo erbij.. Fijne dag meiden
Sjonge Danty, wat een gedoe zeg! Gelukkig dat jij je zelf geen zorgen maakt. Maar wel slecht dat de communicatie dan niet loopt zoals het zou moeten. En JEEJ! Weer een kilo erbij! Haha, dat schiet nu mooi op bij jou! Werken de nieuwe medicijnen ook beter?
Ja dat wel...Die kan ik pas gebruiken als ik weer zo aan het spugen ga..dus hoop dat ik ze niet hoef uit te proberen maar zowel hoop ik dat ze wel werken iig..ja weer een kilo
Wel gek hoor, jij bent 30 weken en 2 kilo aangekomen, ik in 20 weken 3 kilo. haha! Zou toch op zn minst andersom moeten zijn. Wel fijn dat je nu even niet hoeft te spugen.. Meiden, ik ga zo eerst nog even naar de Babydump. Wil nog wat hoeslakens halen en een dekentje. Ik heb er nu mooi even de tijd voor en de actie geldt tot zondag. Gelijk even een ritje boodschappen erachter aan en dan ben ik mooi binnen voordat het gaat regenen.
Nou, weer wat hoeslakens, een dekentje, een shirtje, badcape, kruikenzakken en een knuffel rijker. pfff... haha! Kreeg net telefoon dat de babykamer al 3 weken eerder geleverd kan worden. Komt niet super handig uit, dus denk dat we m 2 weken eerder willen hebben. 31 mei dus... Sjonge, gaat wel hard zo in 1 keer! En t wordt allemaal zo echt. Heb net de kleertjes even uitgezocht en ergens anders neer gelegd. Er liggen/hangen nu alleen nog uni kleertjes in de babykamer, haha! Tegen nieuwsgierige mensen....
Haha en dan ben ik een dag afwezig en dan wordt er veel gekletst!! Maar Sita, je hebt gelijk! Ik zit te veel op ZP! Ach moet wat in mijn verlof he! En de babydump is bij jou dus ook al 3 weken eerder dan ze gezegd hadden... was bij mij en bij een vriendin ook al! Na jou... beter te vroeg dan te laat is mijn mening! Je hebt weer lekkere inkopen gedaan! Leuk hoor!!!! @ Danty, 2 kg!! Joehoe! Dat gaat de goede kant op meid!!! En wat betreft je vruchtwater... geef maar een beetje aan mij want ik heb aan de weinige kant! Wel raar dat ze je zo onzeker naar huis laten gaan... Niet netjes van ze! Hopelijk krijg je morgen een goede uitslag!! Probeer je niet te druk te maken!