Wat een gaaf kamertje wordt t sita!! Mooi kleurtje ook op de muur! Wij willen zown kleur voor de gordijnen! En je kozijnen zien er ook heel netjes uit hoor! Zo hier staat een lekkere zelfgemaakte pizza in de oven om onze vakantie mee af te sluiten...mmmm! Nu mn voeten omhoog de rest van de dag en hopelijk zijn ze dan weer een btje geslonken, heb in ieder geval al megaveel water gedronken, dus moet goedkomen
Ernstig beledigd ben ik door jullie opmerkingen over de Uggs!!!! Hahahah.. nee hoor.. ik heb geen Uggs, maar wel Bear Paws (soort Uggs, maar dan goedkoper en 25% van de opbrengst ging naar het berenreservaat in Canada, dus ik steunde nog een goed doel ook ) Maarre.. ik moet er wel bij zeggen, dat ik ze gekocht heb toen ik in Denemarken woonde... omdat ze tot de tenen gevoerd zijn... en die winter was het KOUDDDDDDD!!! Het was niet te doen buiten op gewone schoenen..., nou.. dan leer je heel snel die lompe schoenen waarderen... Nou moet ik zeggen dat ik de zomervariant absoluut niet snap... En vorige week hebben we nog vreemd gekeken toen een co-assistent uggs droeg met een lange spijkerbroek toen het zo warm was.... @Sita: Mooie buik meis! En de prachtige meubeltjes kleuren precies bij de muur!! @Engeltje: Fijn dat je een lekker weekendje weg hebt gehad meis! En een pizza om het af te sluiten lijkt me een goed idee! @hier: Net heb ik een strafrondje moeten lopen van mezelf.. ik had vandaag 1 taartpunt, 3 chocolade-slagroomsoesjes en een muffin gegeten... extra... omdat er iemand jarig was... Tja.. dat was natuurlijk wel teveel van het goede.. dus net heerlijk gewandeld.. en wat een prachtig weer was het nog!
Zoow, ik laat ook nog maar ff van me horen...gezellig toch Sita, kamertje wordt mooooooi! En je buik, wow...prachtig! Ziet er allemaal tip top uit bij jou. Keep up the good work Engeltje, Fijn dat de vakantie zo lekker was en dat je er van genoten hebt. En die pizza...hmmm, ga er van watertanden hihi! En dat terwijl ik al lang en breed gegeten heb. Maar ja, Liza heeft me zojuist weer een dik uur leeg gezogen..zucht. Maar ze ligt nu wel heerlijk in dr bedje. Straks tussen 23:30 en 00:00 proberen of ze nog wat wil drinken, dan kan ze de nacht lekker doortrekken. Wolkje, voor jou even een dikke knuffel, kun je vast wel even gebruiken! Flier, kan me voorstellen dat Uggs in Denemarken een heel andere betekenis en functie hebben dan hier in NL. En ik zie af en toe ook wel nep-varianten voorbij komen die best te doen zijn. Ik heb zelf een paar suede achtige laarzen die ook heerlijk gevoerd zijn. En ik heb heel gauw koude handen en voeten. En nog niet zo heel lang geleden een paar stoere Björn Borg laarzen gekocht die ook lekker gevoerd zijn. I just love it! Dat strafrondje lijkt me geheel terecht haha. Je hebt jezelf lekker verwend met al dat lekkers en eigenlijk vind ik dat ook wel terecht. Ook van jouw praatje ga ik watertanden hihi! Ik heb vandaag ook heerlijk gewandeld, was zo'n 2 uur weg.Lekker met Liza in de wagen. Ga ik van de week nog wel eens doen als het zonnetje weer zo goed haar best doet. En...weer nieuwe foto's gemaakt. Zie hier het resultaat. De rest zal ik in een album plaatsen. Niets leukers dan lekker pronken met mijn draakje!
Heerlijk al die wandelingen meiden! Verheug me er al op dat ik dat ook weer wat makkelijker kan, maar dat laat mn heup helaas niet toe. Fietsen daarentegen wel, heerlijk om te doen! Hihi wat kan ze lekker bedenkelijk kijken liz! @ wolkje: zag net dat je buikfoto van de maand er nu wel tussenstond, dus heb gelijk ff op je gestemd! Vind um echt supergaaf!!
Oh Wolkje.. ik heb ook op je gestemd. @Liz: Duss.. niet op V&D.nl kijken??? Lijkt me heerlijk om met de kleine te kunnen wandelen.... Nog eventjes geduld hierzo... Heb net, om tegenwicht aan mijn ongezonde vreetbui te geven, heerlijke verse jus d'orange gedronken... EN een fruithapje gegeten bestaande uit watermeloen, nectarine, aardbeien en druiven... Zooo.. ik ben weer goed bezig! Lieve foto's weer van Liza. Echt leuk om te zien hoe ze steeds meer expressie in d'r gezichtje krijgt!!! @Engeltje: Fietsen is ook heerlijk... en heel goed voor je conditie!
Ik heb ff stiekem niet gekeken bij de v en d Tis dat ik echt pauze nu moet gaan nemen op mn werk, maar anders..... Mmm klinkt lekker flier! Denk dat mn meloen die hier ligt er zo ook maar eens aan gaat
Flier, juist...NIET op v&d.nl kijken bij de babykleertjes. Echt niet doen he?! Jij bent verdorie wel heel erg goed bezig met je sapje en je fruithapje! Zou je bijna je eerdere schranspartij van vandaag mee vergeten hihi Liza krijgt niet alleen steeds meer expressie in dr gezichtje, ook in dr geluidjes. Ik kan nu echt lekker met dr kletsen, zo leuk en vertederend is dat! Dan lijkt het echt of ze je iets wil vertellen, geweldig!
Engeltje, heel goed van jou; stiekem NIET kijken op v&d. Er zouden meer mensen een voorbeeld aan jou moeten nemen, waaronder ik
Hahaha ja goed he Moet zeggen, had alle kleding die we hebben gehad en gekocht boven maat 68 op zolder gelegd en er hangt nu niet veel in zn kast, er kan heus nog wel wat bij Heerlijk he dat je steeds meer kan communiceren met je kleine meid! Ohhh ik wordt zo mega nieuwsgierig naar onze ukkepuk! Nog ongeveer 14 weekjes wachten en dan kan ik hem ook eindelijk echt in mn armen sluiten! Heb hem gisteren trouwens ook al een beetje vast kunnen houden, zo mooi! Was aan het douchen en hij lag overdwars onderin mn buik. Kon hem echt goed voelen liggen en heb zo mn buik een klein beetje opgetild
Hahahaha Liz met je V&D! Wat een mooie foto's van Liza! Zeker die tweede! Jeetje ze is echt baby af aan het worden! Mooi hoor!! @ Wolkje, ik ga zo op je foto stemmen hoor! Fijn dat je man thuis is! Wel balen dat je hem zo moet stimuleren! Hopelijk gaat hij snel zelf wat ondernemen! @ Engeltje, lekker genoten van je vakantie! Mooi joh!! @ Sita, mooie buik!!! En leuk zeg, je kamertje!! @ Hier, sinds vandaag is de borstvoeding op gang! Super fijn! Maar ik heb stuwing! Wow!! Dat is heftig zeg! Maar moet zeggen dat ik de 'pijn' heel fijn vind! Er is wat aan het gebeuren in mijn borsten en dat is alleen maar goed voor onze kleine meid! Super fijn dus! Verder gaat het hier lekker! Ben echt super aan het genieten! Mijn man heeft het wat lastiger... zijn ouders laten het compleet afweten wederom! Hij is er zo verdrietig om en ik ben er vooral boos om! Ik had vandaag willen bellen maar mag niet van hem. Ik hoop maar voor ze dat als ze bellen dat ze mij niet aan de telefoon krijgen want mijn hormonen spelen lekker op en ben niet redelijk op dit moment! Daar ben ik me bewust van maar dat hebben ze ook wel verdiend! Gelukkig zijn opa en oma vandaag wel geweest! Die maken veel goed! Verder zijn de kraamtranen vandaag aanwezig! Jeetje ik heb al wat afgejankt! Gaat nu gelukkig weer wat beter! Ik ga nog even een foto in het album zetten van net na de eerste echt borstvoeding... Spreekt boekdelen!
@ pluus: wat vervelend dat je schoonmonsters t laten afweten!! Niet leuk voor jou, maar zeker ook niet voor je man! Heb je al erwtenzakken in de vriezer tegen je stuwing? Wat een heerlijk plaatje zeg! Ze ligt echt na te genieten, zo tevreden! Fijn dat de bv nu wel oed gaat!
Pluusje, pff....schoonloeders, ze zouden verboden moeten worden!! Ik kan me voorstellen dat je hier boos en verdrietig van wordt. Wat bezielt die mensen? Het is toch hun eerste kleinkind? Aan de kant van mijn vriend is Liza ook het eerste kleinkind en o, o, wat is oma super trots en wat gaat ze er in op! Zoals iedere opa en oma zouden moeten doen. Misschien moet ze jou maar lekker wel aan de telefoon krijgen als ze belt, ben je het ook maar mooi kwijt. Heerlijk al die opgekropte woede er uit! Liza baby af? Met 4300 gram en 54,5 cm ben je toch nog wel gewoon baby?? Whaaah, straks loopt ze al?! Het is gewoon echt waar, het gaat zoooow snel allemaal. Maar wat fijn dat de borstvoeding goed op gang is gekomen. Zijn zulke intieme momentjes samen met je kindje. En hoe meer ze groeit, hoe trotser je wordt...doet ze allemaal op jouw melk! Dat vind ik toch zo bijzonder. Eerst kon ze lekker groeien in je buik en nu groeit ze lekker buiten je buik, maar wel door jouw toedoen. Hoe mooi is dat?! En eh...meer foto's!! Engeltje, hihi..ook ik heb de grotere maatjes achter in de kast gelegd. Dus ook bij mij is er nog best ruimte in de kast. En toch he...toch ga ik niet kijken op v&d.nl, ik heb daar overigens ook helemaal niet gekeken hoor...dus...
Hahaha liz, ik geloof je meteen! Op de VenD site kijken is gewoon iets wat je niet doet! Snap niet dat er mensen zijn die dat wel zomaar doen.... Geniet maat lekker van je meisje hoor, het gaat zo snel allemaal! Was vanmiddag bij mn beste vriendin en haar kleine is ook alweer bijna 1 en oh wat een heerlijk grietje is dat toch! Maar wel met een flinke kop erop hoor! Ze weet goed wat ze wil hihi, maar dat wist ze dan ook al heel snel! Had haar ook een tijdje bij me op de groep en zolang ik niet in de buurt was, maar mn collega wel dan was er niks aan de hand, maar zodra ze me hoorde of zag dan begon ze hard te gillen omdat ze bij me wilde zijn en als ik daar dan ff niet op reageerde begon ze zelfs te spugen! Toen was ze nog maar 5 maanden, kan je nagaan hoe t nu gaat haha
@Liz: Ja... je zou het bijna vergeten van die schranspartij... Ik heb ook stiekem niet gekeken op de site.. anders had ik wel geweten dat ze hele leuke Nijntje dingetjes hadden.... Kan je trouwens ook geluidsopnamen posten op de site?? Dan kunnen we Liza ook horen @Pluus: Wat jammer van je schoonmonsters! En helemaal triest voor je man... Hopelijk gaan ze heel snel bijdraaien en hun excuses maken. Lieve foto van Sarah! @Engeltje: Ik heb juist alle grotere maatjes erbij in de kast hangen, zodat het nog wat lijkt qua hoeveelheid kleertjes... Oke ladies... ik ga naar bed! Trusten allemaal!
Engeltje, nou..ik wilde het niet zeggen. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die op die site kijken he? En weet je wat nog onbegrijpelijker is? Dat ze dan ook nog wat van die meuk gaan bestellen ook zeg! Neem nou bijvoorbeeld dat slaapzakje van 'Frendz' in maatje 70... Zou ik nou echt nooit van zn leven bestellen hoor..pfff. Echt niet dat ik dat gisteren met korting heb besteld. Onbegrijpelijk gewoon! Weet je wat? Laten we het gewoon maar links liggen joh, hebben we er ook geen last van. We zitten ons er nu alleen maar over op te naaien. Ik ben nog volop aan het ontzwangeren, dus ook nog onder de hormonen. Trek het maar moeilijk merk ik nu. Pittig ding dan, dat dochtertje van je vriendin. Maar ook wel heel erg gaaf dat ze zo'n typisch karaktertje heeft. Vind ik altijd wel wat hebben. Maar of dat nog steeds zo is als het om je eigen kind gaat? Haha Flier, heel goed! We verzamelen al een aardige club met mensen die niet op de website van v&d kijken. Wow, wat voel ik me gesteund!! Als je had gekeken had je idd heel zeker wel geweten dat ze geweldig leuke en schattige Nijntje dingen hebben ja. Val jij nu even mooi niet door de mand doordat je dat niet weet! Nee, je kunt geen geluidsopname op t forum zetten helaas. Op Facebook heb nu toevallig een te leuk filmpje van Liza en mij staan hihi. Maar ja, daar heb je hier niets aan he Ook op Hyves heb ik te debiele geluidsfragmenten van mij en mijn broertje staan....bedenk ik me nu. Wordt eens tijd dat er vanaf te halen! Hihi..Engeltje, wij zijn toch Hyves vriendjes?! Als je even wilt lachen, moet je zeker even gaan luisteren....hehe Fliertje, truste meis!
Engeltje, het is toch niet zo dat je nu gaat tukken omdat je zo moe bent van het niet op v&d.nl te kijken he?