Hmmm dan hoop ik maar dat het snel afneemt! Ik draag inderdaad voedingsbh's! Fijne dingen! Alleen zo onsexy als de pest maarja voel me toch al niet zo sexy op het moment! haha! Een spuugdoekje doe ik er inderdaad al tussen... die kan ik na het voeden uitwringen haha echt erg!!!
Pluus, er is wel een oplossing: naakt voeden! Liefst in de badkuip whaha! Vandaag onder de douche begonnen mijn boobs ineens spontaan te stralen! Heel charmant... En vannacht is eerst mn ene boob doorgelekt en vervolgens mijn andere..zucht, vermoeiend! Kon ik 2 keer een schone BH aantrekken, want pyjama had ik maar achterwege gelaten met die hitte.
Me mannetje was aan het vertellen dat zoiets via de lies gedaan kon worden gaat poliklinisch. Ja we zijn daar wel nuchter om hebben we naderhand ook iets meer zaadcellen als nu ze konden alleen niet vertellen hoeveel mee.
Engeltje..ballon brengen ze naar binnen en dat verweeekt de boel binnen..em als je dan ontsluiting hebt kan ik aan het weeen infuus maar voor nu heb ik al ander half uur (voor)weeen kijk nog uur aan anders bel ik zkh
Spannend Danty! Ik duim dat het doorzet meid!!!! @ Dobber! Ook spannend hoor! Hoe gaat het nu met jullie? Natuurlijk een hele opluchting dat het geen kanker is maar gaat het nu?
Ja he!!! Ik smelt ook steeds als ik haar zie... zeker 's ochtends!! Dat is zo genieten als ik me ogen open doe en haar zie liggen in haar wiegje!!! Gisteren ook zo iets moois mee gemaakt. Ze was wakker toen ik wakker werd maar lag met haar hoofdje van mij af. Dus tegen haar praten en haar roepen... draait ze haar hoofdje, ziet mij en begint te lachen! Zal vast allemaal toeval zijn maar ik was gelijk helemaal verliefd!!!! het is zo genieten van ons meiske!!
Ik heb ook even gekeken maar wat een dotje pluus kan mee heel goed voorstellen dat je helemaal verliefd bent op der Natuurlijk dat het geen kanker was dat was het beste wat we konden horen. Maarja nu is weer afwachten tot me mannetje geholpen kan worden en wat daar dan weer de uitkomst van is. Beetje dubbel want van de ene kant wilde ik nu wel graag eind aug starten met IVF maar van de andere kant zou het mooi zijn als ik zo zwanger zou kunnen raken. Zitten nu nog meer in onzekerheid kwa zwanger raken doordat ze ons niet kunnen vertellen hoeveel het kwaliteit maar ook de kwantiteit van zijn zaadcellen erop vooruit gaan.
Flier sorry ik voel me echt zo schuldig maar alsnog gefeliciteerd met het behalen van je examen..... sorry sorry sorry had er helemaal overheen gelezen
Pluus, aaah, dat zijn gouden momentjes. Geniet er maar lekker van! En toeval of niet, je hart smelt er wel enorm van. Liza begroet mij tegenwoordig 's morgens ook met de breedste lach die ze er maar uit kan persen. Dan is het tijdens het badderen en afdrogen nog redelijk gezellig en lekker keuvelen, maar aankleden...dat vindt deze dame maar onzin. Dan kan ze af en toe heel boos worden! Maar soms als ik lekker enthousiast tegen dr blijf praten, dan wil ze zich nog wel eens over haar boosheid heen zetten en blijft t bij een zacht en subtiel gemopper. Het is zo'n schatje <3 Dobber, lastig voor je dat ze je nu nog even niet kunnen vertellen wat je kunt verwachten en dat je maar weer af zult moeten wachten. Je wilt plannen maken en vooruit denken en dat wordt nu wat lastig gemaakt he?
Ha meiden, ik had vanavond op de pc een heel verhaal getypt voor iedereen, maar toen drukte ik op een verkeerd knopje en was alles weg en had ff geen puf om alles opnieuw te doen, sorry.... Vanmorgen ff lekker geshopt met vriendin, voedingsbh gekocht (idd niet echt sexy, maar heb een leuke met ruitjesprint van de prenatal gekocht, ziet er nog een beetje leuk uit. Ook nog een manicuresetje en borsteltje, nog wat spuugdoekjes en.... Ik zal er als eerste maar eerlijk voor uit komen hier.... Een pakje bij de v en d! Een broekje en een shirtje van Nijntje, echt te lief! Alleen het stomme... Dit was volgens mij t enige dat niet in de uitverkoop was. Domme ik dus... Maarja! Maar nu heb ik vanaf vanmiddag een uur of 3 weer buik en rugpijn.... En het wordt steeds erger! Vanmiddag was het nog gewoon oncomfortabel maar tegen een uur of 7 is het erger geworden en het is nu zo dat het gewoon verrekte zeer doet af en toe. Als enorme menstruatie krampen, voor m'n gevoel kan er elk moment een flinke lading bloed uit komen zeg maar (daar herken ik t van) maar nog wel wat pijnlijker. Ik vraag me nu dus af (aangezien t al een tijd duurt) of het niet toch weeën zijn ofzo? Ze zeggen wel dat je het verschil voelt, maar als dit nog maar t voorwerk is dan ga ik echt dood bij echte weeën hoor, want dit is niet echt grappig qua pijn... Ik voel t echt onderin m'n buik, en rug en straalt wat door naar m'n liezen. Ik kan alleen niet echt hele duidelijke pieken ontdekken ofzo... Maar het is gewoon een constante pijn die af en toe erger wordt en weer wat minder, maar steeds aanwezig. Mama's: hoe voelden jullie de weeën? En voel je die echt in je hele buik?
Wolkje, klinkt wel ald weeën. Ik weet me nog te herinneren dat ik dacht wat jij ook dacht: 'Als dit nog niet de echte weeën zijn, dan overleef ik t echte werk niet!!' Achteraf gezien was t dus al wel begonnen en had ik dus al 9 cm ontsluiting. Ik voelde het vooral in mijn onderrug geloof ik en t voelde idd of ik enorm ongesteld ging worden en iedere keer wanneer de pijn opstak kon ik niet anders meer dan puffen, dat ging helemaal vanzelf, geen cursus voor nodig gehad! Neem een douche, wanneer dat verlichting geeft dan zijn t nog geen echte weeën. Geeft t geen verlichting en neemt t niet af, dan wordt t tijd dat je jezelf achter je oren gaat krabben
Thanx Liz! Ondertussen is de pijn nog niet weg, maar heb wel de hele nacht gewoon kunnen slapen, das t gekke. Ik ben vaak wakker geweest en voelde de pijn dan ook, maar kon e blijkbaar wel doorheen slapen. Vind ik dus wel vreemd, als t weeën zouden zijn zou dat toch niet kunnen? Daarnaast kan ik er geen pieken in ontdekken, het os echt een constante pijn. Wordt wel af en toe erger, maar helemaal weg gaat het niet. En ook al is het wel een gemene pijn, ik hoef er nog niet van te puffen. Wel heeft een warme douche geen kloot geholpen, een loeihete kruik ook niet en is het na wat slapen dus niet over (wat volgens t boekje allemaal dingen zijn die zouden moeten helpen als t voorweeen waren) Vreemd!!! Als t straks niet beter gaat ga ik toch maar ff de vk bellen denk ik...
@Dobber: Fijn dat het geen kanker is!!! Maar ik kan me de onzekerheid wel voorstellen..., waar zijn jullie immers nu aan toe.?!?!?? Is er al enige indicatie op wat voor termijn ze aan die bloedvaten willen gaan afknellen? Of moet je man voor dit traject nog een aantal onderzoeken ondergaan? @Pluus: Wat een lief madammeke heb je toch!!!! En prachtige foto's! Staat jullie huis al vol met ingelijste exemplaren?? @Wolkje: Ohh... spannend meis.. kan je helaas geen advies hier over geven.., want ik ben natuurlijk nog een groentje wat betreft de weeen, maar ik zou idd de vk anders bellen. Daar zijn ze toch voor? Het zou natuurlijk wel kunnen met 37 weken! Mochten het geen weeen zijn, dan hoop ik voor je dat de steken snel weggaan. @iedereen: Bedankt voor de felicitaties! Ik ben superblij met het behalen van het examen. Nu heb ik helemaal geen stress meer voor mijn verlof. Na mijn verlof heb ik nog 1 theorie-examen en 1 practica te doen. Dat had ik eigenlijk allemaal voor mijn verlof gepland, maar doordat ze de opleiding veranderd hebben, werd mij die kans ontnomen. Gelukkig vindt mijn manager het allemaal geen probleem en moet ik vooral overal van gaan genieten. Dus dat ga ik ook zeker doen! Gistermiddag kwam ik thuis... en ik was zooo moe! Dat heb ik nog niet eerder gehad. Was denk ik toch een signaal van mijn lichaam. Lag om 20.25u al in bed. (Normaal ga ik op z'n vroegst om 22.30u naar bed). Nu voel ik me weer prima. Ik had gisteren eigenlijk ook willen wandelen, maar was te moe. Ik denk dat ik vanmiddag ga.... Komt goed! Nou lieve schatten... ik wens jullie allemaal een fijne dag! Oh.. en Sita... ik ben nog steeds te nieuwsgierig naar de foto's
Wolkje, tijdens de thuismonitoring bleek bij mij dat ik al weeën had, en daar voelde ik ook niets van. Was wel n indicatie om me door te sturen naar t ziekenhuis. Is dus niet gek dat je hebt kunnen slapen. Gewoon even je verloskundige bellen.