Dobber, aah.. fijn dat het geen kanker is meid! Wel weer afwachten nu op het verdere verloop, maar hoop toch dat jullie op de natuurlijke manier zwanger kunnen raken. Spannende tijd voor jullie dus meid. Wolkje, zeggeh.. eerst is Danty nog he! hihi! Nee, t wordt bij jou ook spannend zo! Ik zou ook de vk bellen hoor. Foto's komen nog Flier! hihi!
Wolkje idd misschien even de vk bellen overleggen kan geen kwaad. Idd donderdag afwachten en dan hopen we meer te horen. Hoop wel dat hij snel geholpen kan worden en wij snel weten welk traject het nu gaat worden voor ons
Ohhh... ben lekker net even naar de kapper geweest!!!!! Zooo heerlijk... en zelfs daar zeggen ze dat het een jongetje wordt... omdat mijn huid er mooi uitziet (volgens hen) en omdat mijn haar dikker is geworden, met meer krullen...! Er is serieus NIEMAND die zegt dat het een meisje wordt.... Weten jullie hoe hard ik ga lachen als het toch een meisje blijkt te zijn???
Flierbnog.gefeliciteerd...ik zag dobber haar berichtj net en ook ik heb erover heen gelezen sorrrrryyyy... hier gisteren na zkh en aan ctg eenmaal daar hiel het op...oooh wat was ik een sagi zeikwijf maar kon er niks aan doen...ik had thuis echt last van weeen..dan in zkh houdt het er weer mee op...zucht..wel weer inwendig onderzoek gehad en ze konden.idd zien dat ik er last van heb gehad want had nu al iets meer als 1cm ontsluitinh en ze konden hey hoofdje voelen... vandaag 1 jaar getrouwd..mooie dag om te bevallen maar helaas...
oh meiden ik heb hier zo gelachen laatst. Mn moeder was pas jarig en daar hadden we een verjaardag van. Komen er vrienden van mn ouders binnen, zegt die man: Nou, hoe is het met de meiden? Dus ik zo, meiden, wie zegt er dat het een meisje is? Nou.. begon zelf te blozen (doe ik heel snel), dus nu denken ze nog sterker aan die kant dat het een meisje is. We hebben helemaal dubbel gelegen in de auto, omdat echt een knulletje is.
@ wolkje: spannend meis! Al moet ik zeggen dat jouw klachten echt onwijs op de mijne lijken.... Hoop voor jou dat t weeën zijn, maar voor mij hoop ik het toch echt niet! Hier net wel ff gedouched en toen zakte t wel gelukkig, dus als t met weeën te maken zou hebben dan zouden t hier voorweën zijn en nog geen echte gelukkig. Gisteravond deed t hier zo'n pijn dat ik gewoon niet meer kon opstaan en heb t idd gewoon weg moeten puffen... Zo erg is t nu gelukkig niet meer teruggekomen. @ pluus: meid, wat een heerlijke foto's! Lag ze gisteravond in bed te bekijken en mn mannetje zei ook al ahhhh wat een schatje zeg! En wat een heerlijke ervaring moet dat voor je geweest zijn zeg! Dat lijken me echt momenten waar je ontzettend gelukkig van wordt en vlinders van in je buik krijgt! @ flier: haha, ben erg benieuwd dan wat t wordt! Komt er straks een klein meisje uit je buik en lig je gelijk dubbel van t lachen na je bevalling @ dobber: zou wel mooi zijn natuurlijk als het alsnog natuurlijk kan! Spannend hoor, ben benieuwd wat ze donderdag gaan zeggen! Sorry meiden, verder is er ff niet zoveel blijven hangen. Zometeen weer een verschrikkelijke autorit voor de boeg richting nijmegen. Heb mn kussen al klaarliggen en mn zwangerschapskaart natuurlijk ook voor de zekerheid. Kan trouwens niet eens meer zelf rijden, ook geen klein stukje, want als ik bijv de koppeling moet intrappen, doet dit zown pijn! Heb ook echt t idee dan dat er een bowlingbal tussen mn benen ligt die dit onmogelijk maakt!
@ danty: het is dus echt officieel begonnen bij jou! Gefeliciteerd met je trouwdag meis! @ sita: haha, heerlijk lijkt me dat zo'n binnenpretje
@Danty: Gefeliciteerd met je trouwdag!!!! En die ene cm lijkt mij een goed voorteken toch!!! Zooo spannend! Wel balen idd dat je thuis dan continu pijn/weeen lijkt te hebben.. en dat het in het zkh ineens weer ophoudt... grrrrr.... @Sita: Hahaha.. ik snap dat jullie in een deuk gelegen hebben!!! @Engeltje: Meen je dat nou?? Dat autorijden al niet meer lukt? Dat is flink balen joh! Je hebt hopelijk toch nog wel zo'n 13 weken te gaan tot de geboorte.. ('t is ook niets als de kleine veel te vroeg geboren wordt)... @hier: Dat een bezoekje aan de kapper je zoveel energie kan geven zeg! Heb inmiddels al een was in de machine zitten, afwas gedaan.. en ga zo stofzuigen.. kan ik daarna de was ophangen buiten... en als mijn vent thuis komt van fitnessen kunnen we lekker brunchen...
@ flier: ja echt irritant, doe t nog wel een heel klein stukje, maar zit mezelf dan echt te pijnigen.... Ook als ik mn been omhoogtil dan drukt t onwijs op mn muts, om t maar ff heel plat te zeggen en draaien in bed is echt pijnlijk. Dacht altijd een behoorlijk hoge pijngrens te hebben, maar begin daar wel aan te twijfelen nu....
@Engeltje: Dat klinkt ook niet errug comfortabel! Komt dit door de ligging van je kleine man? Of heb je geen idee? Lukt fietsen nog wel? Of is dat ook bijna niet te doen?
Ik heb woensdag voor t laatst gefietst, toen had ik ook nog bijna geen klachten, alleen een klein beetje beurs gevoel van onderen. Hierna heb ik t niet meer geprobeert....
Engeltje, ik kan me nog herinneren dat fietsen op een gegeven moment voor mij ook heel vreemd was. Ik voelde al vrij snel in mijn zwangerschap een bal tussen mijn benen hihi. Maar ze was bij mij ook al heel vroeg ingedaald, ook al rond jouw termijn. Dus waarschijnlijk is ze gewoon al lekker aan het indalen en dan voel je dat zo lekker tussen je benen ja. Met bukken enzo voelde ik het ook heel erg. En af en toe zo'n enorme druk aan je onderkant, dat was wel minder comfortabel. En met het indalen drukte ze ook meer op mijn blaas. Met het indalen van Liza werd mijn zwangerschap ook steeds oncomfortabeler en merkte ik echt dat ik de laatste loodjes tegemoet ging.
@ liz: ja tis precies zoals jij beschrijft en die druk wordt zeker erger met tillen en bukken. Vandaar waarschijnlijk ook dat ik zo'n last heb op mn werk. Bij jou is ze dus ook zo vroeg al ingedaald, ben echt zo benieuwd wat de vk maandag zegt!
Engeltje, als ik jou zo hoor, dan lijkt t er wel op. Ik herken er heel veel van. Ik bn ook benieuwd wat de verloskundige zegt maandag! Net bij open dag kdv geweest voor Liza. En ik heb daar tevens gesolliciteerd! Heb ik natuurlijk ook even vermeld hihi. Altijd handig als ze een gezicht bij de brief kunnen plaatsen. Klant is tegenwoordig echt koning bij de kdv's, keuze te over en alle ruimte voor persoonlijke wensen...handig! Ze doen er wel alles aan om je binnen te halen. Ik ben erg positief. Lekkere kleine groepen, veel vaste krachten en ze werken met vaste invalkrachten. Het ziet er ook netjes en verzorgd uit.
@Liz: Dat klinkt goed van het KDV voor Liza! Per wanneer zou ze daar heen gaan? Het zijn natuurlijk ook moeilijke tijden voor de KDVs, dus logisch dat ze zo hun best doen. Slim om ook even aan te geven dat je gesolliciteerd hebt daar.... Vaak werkt het in je voordeel als ze je gezicht aan je brief kunnen koppelen. Wanneer zou je iets hiervan horen? @Engeltje: Ik wist niet dat ze al zo vroeg kunnen indalen! Heej, ik ga maandag ook naar de vk! Ik denk dat ik dan te horen ga krijgen of ik wel of niet thuis mag bevallen. Ik vrees dat het niet mag, gezien de brandtrap die naar ons huis leidt. Dat zou ik wel heel jammer vinden. Maar goed, dan is dat niet anders, dan beval ik gewoon poliklinisch. @Wolkje: Hoe staat het bij jou?
Engeltje, ik herken die bal tussen mn benen nog helemaal niet.. eerder last van maagzuur omdat hij nu steeds hoger zit volgens mij. Even goed laten checken maandag bij de vk. Liz, fijn dat het kdv zo goed eruit zag! En dat je je gezicht hebt kunnen laten zien voor evt. werk. Toch beter hoor! Pluus, heb nog helemaal niet gereageerd op de foto's, maar wat een schatje is het zeg! Je ziet er zelf trouwens ook goed uit vind ik! pff, ben nu wel even op. Heb vanochtend de kozijnen binnen geschilderd op de babykamer. Heerlijk om het af te hebben, maar was me toch teveel. Manlief heeft buiten de kozijnen geschilderd. Ga nu even een paar uur niks doen. We moeten vanavond alweer weg, dus even goed de rust pakken. Vandaag ook alweer 29 weken, gaat echt snel zeg. Zit volgende week alweer op de 30. Nou, ik ga even relaxen in de tuin!
@ liz: wat leuk zeg! Ben je al bij meerdere wezen kijken? Of wordt dit gewoon HET kdv voor liza? Goed dat je er og even bij vermeld hebt dat je gesolliciteerd hebt @ flier: dat wist ik ook niet hoor, maar kan me wel voorstellen dat t zo ongeveer moet voelen. Naja kan niks anders doen dan t afwachten en wat rustiger aan doen. Spannend voor jou dus, wil je heel graag thuis bevallen, of maakt t je niet heel erg uit?
@ sita: je bent weer lekker bezig geweest dus! Nu even goed je rust pakken hoor meis, voor jij straksook zo'n bal tussen je benen hebt Ja bijna 30 weken alweer! Heerlijk toch, t einde komt steeds dichterbij nu!
@Sita: Zozo.. jij bent weer druk geweest!!! Ga nu idd maar even lekker relaxen. Is het bij jou ook zulk lekker weer? Zonnetje, briesje, niet te benauwd.... @Engeltje: Ik wil wel graag thuis bevallen.., maar als het niet kan.., dan kan het niet. Zo simpel is het toch gewoon. Dan ga ik daar geen drama van maken. Daar zou ik alleen mezelf mee hebben, toch?! Maar ik hoor het overmorgen wel.
Flier, hier is het ook zulk heerlijk weer ja! En hier ook een thuisbevalling hoor als het gewoon kan. Als het inderdaad ziekenhuis moet worden, dan moet het maar. Ik wil nog wel een keer naar zo'n open avond in het ziekenhuis op de kraamafdeling. Dan weten we in elk geval een beetje hoe het eruit ziet en wat je zou kunnen verwachten. Plus dat we dan de weg weten.