Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Sterkte engeltje

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hè engeltje wat vervelend! Kan me idd de paniek van je oma gisteren wel voorstellen als hij er zo aan toe is. Succes in t ziekenhuis dalijk en sterkte!
    Dikke knuffel!

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ danty: hoest met jou meid? Hoe laat mag je morgen naar de vk?

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Ja het gaat...

Als ik weer krampen enzo heb dan is best ff hevig maar dan zakt het weer af en blijft het zo tijdje weg...heb net maar ff een heeeeeeeeeel groot rondje gelopen met mijn hondje en doe ik straks voordat ik na bed ga maar weer want de het rommelt nu wel weer dus het helpt toch iets....

Morgen moet ik om 09.50 uur bij de gynaecoloog zijn en dan hoop ik dat ze zeggen blijf maar we gaan je inleiden:D...

En met jou dan meis?? nog last van die nare voorweeen...weet er alles van die zijn ook niet altijd fijn....

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Succes morgen Danty! Hoop voor je dat je morgen zo veel meer duidelijk hebt!!!

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Dankje pluus...ik hoop het ook en anders vannacht hiihihihihi

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier sinds gisteravond eigenlijk redelijk. Niet meer van die heftige krampen gehad, dus das wel fijn. Morgen om half 1 mag ik naar de vk, ben benieuwd of de baby nu idd is ingedaald en ga haar vragen of ze niet ff wil kijken hoe t er voor staat down there :) of alles nog dicht zit of ondertussen ook al wat begint te verweken.

Succes morgenochtend! Ik hoop dat je mag blijven en je snel gaat bevallen!

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Oke fijn dat het weer rustig is...en misschien is het idd al aan het verweken en indalen:D..zo mooi zijn toch...

Dankjewel ik hoop het ook...

9. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: Ohhh, dat is schrikken van je opa zeg! Sterkte meis!

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Wat een leuk filmpje!!! En wat kijkt Liza blij!!! Super!

@Engeltje: Ik wil eigenlijk helemaal niet kolven op het werk... dus ik ga eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou ben net weer thuis en ook mn opa is gewoon weer thuis...
    Natuurlijk kreeg hij precies een opleving toen hij in t ziekenhuis was, anders hadden ze hem ook nooit weer weggestuurd denk ik. Ze kunnen ook echt niks voor hem doen, de laatste stap is morfine en dat wil hij niet. Wel hebben ze hem er nadrukkelijk op gewezen dat hij zorgvuldiger met zn medicijnen om moest gaan, want hij neemt teveel in kort op elkaar en dat zorgt ervoor dat t alleen maar erger kan worden. Wat ze wel nog zagen ook was dat hij niet goed handelt als zn suiker te hoog is en te hoge suiker kan ook nog eens voor erge hoofdpijn zorgen..... Binnenkort heeft hij ook een afspraak met de internist en dan gaan ze heel zn suikergebeuren nog eens goed nakijken en hem er beter in sturen.
    Maar echt, wat zenuwslopend is dit weer zeg, heb dan ook weer flinke buikpijn gekregen! Nu ECHT rust nemen dan maar.....
    Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels!

@ flier: het tijdstip dat ik in mn hoofd heb om te kolfen is in pauzetijd, dus kan er dan ook nog voor kiezen om thuis te gaan voeden...

@ danty en wolkje: succes morgen voor jullie bij de vk! Hoop dat je al wat meer ontsluiting hebt morgen danty!

@ liz: Dat filmpje van jouw kleine meid had ik nou net ff nodig om op te beuren! Wat een heerlijk groetje is ze toch zeg en dat lieve lachje op t laatst, zo schattig! Daar doe je het allemaal voor toch?

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: Aan de ene kant natuurlijk fijn dat je opa weer thuis is.., maar aan de andere kant lijkt het me jammer dat ze hem nu niet beter in de gaten kunnen houden. Hopelijk gaat het beter als z'n suiker beter is ingesteld!
    Ik wens je een rustige nacht toe.. zodat je even kan bijtanken!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja ben er ook niet helemaal gerust op idd.
    Maargoed, de dingen waar ik bang voor was zoals bijv een hersenbloeding dat heeft hij in ieder geval niet en de thuiszorg is goed op de hoogte en weten dat ze op hem moeten letten en komen natuurlijk 2 x per dag, dus dat is weer een beetje geruststellend.
    Mn ouders zijn ook weer thuis, dus zij kunnen ook weer een deel op zich nemen en dat is ook wel fijn. Maargoed, mn opa heeft zoveel ernstige dingen gehad, maar heb hem echt nog nooit zo gezien, ben er echt van geschrokken. Hopelijk gaat hij opknappen van de soep die ik voor hem heb gemaakt ;)
    Slapen ga ik zeker vannacht, ben echt doodop!

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Goedemorgen..

pfff ff hier neerzetten maar de zenuwen gieren me door het lijf..zo stom hahaha...hoop zo dat ze zeggen blijf vandaag maaar...nja hou jullie op de hoogte..

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danty: Suc6 vandaag!!!! Zooo spannend! Ben benieuwd hoe snel het nu allemaal bij je zal gaan!

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Komt vast goed danty! Spannend hoor en ik leef met je mee!
    Dikke knuffel voor jou!

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel wolkje ..

19. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Engel lees net van je opa echt erg hij krijgt wel het ene na het andere te verwerken. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.

Danty zal aan je denken meis! En zenuwen zijn niet heel erg die houden je op een bepaalde manier ook weer scherp.

Wolkje hoe is het bij jou?

Nou ik ben gisteren ziekjes wakker geworden. Wordt er een beetje moe van het zet elke keer niet door dus blijf sukkelen met me gezondheid. Zo maar eens vertrekken naar het werk mag vandaag tot 18:00 bah

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Danty, zet 'em op meid!! Ook ik denk aan je. Knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina