Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: wat vervelend dat je je niet helemaal 100% voelt. Hopelijk knap je snel op of zet t een keer echt door zodat je er daarna vanaf bent!

@ danty: en hoe was het!

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Morgen wordt ik ingeleid dus morgenavond of woensdag is mijn kleine man er

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @danty: jeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
    wat spannend!!! en fijn, eindelijk is het dan zo ver!!!

rust lekker uit vandaag en zet je tasje klaar en alvast heel veel succes! Ik denk aan je!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jeeejjjjj je wordt morgen of woensdag mama!! Spannend meis! Geniet vandaag van je laatste momentjes samen met je mannetje, nog even en jullie zijn een gezinnetje :D

5. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Danty, wow..wat een fijn nieuws voor je joh! En nog maar n keer; Zet 'm op!!

Beertje, Ik heb goed nieuws voor je :) Liza leert nu dat je niet dood gaat als je niet meteen drinkt wanneer je honger hebt/ krijgt. Nu wil ze 's ochtends vooral uit bed omdat ze gewoon wakker is, niet per se omdat ze honger heeft. En ook als ze wakker is, vermaakt ze zich nog wel eventjes in haar bedje, ze vindt het helemaal niet erg om daar lekker te liggen en rond te kijken. Dus nu kan ik haar in de ochtend ook eerst lekker in badje doen in plaats van na de voeding. Na het badje heb ik haar lekker op haar speelkleedje gelegd onder de Duo Gym en ze had de grootste lol! Ik had gedacht dat ze wel snel zou komen om te eten, maar nee hoor...mevrouwtje heeft eerst heerlijk gespeeld. Grappig hoe de prioriteit van eten langzaam verschuift naar andere dingen.

Zo..net weer heerlijk gesport, nu ben ik toe aan een frisse douche, want...ik stink!! Haha Nog even en ik zit weer helemaal strak in mijn velletje hihi. Afvallen hoeft niet, maar iets strakker kan geen kwaad. Morgen gesprek met mijn leidinggevende. Ik hoop dat ik er nog wat verlof uit kan peuteren, zodat ik nog ff uit kan puffen van de hectiek van de laatste maanden en ik straks in september in ieder geval genoeg energie heb om mijn vriend bij te staan als die intensieve therapie start.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wat fijn zeg van liza!! Zou t toeval zijn, of zou de fv daaraan meewerken?
    En je bent lekker bezig met t sporten, goed hoor! Wat doe je als ik vragen mag? Spannend morgen je gesprek! Ga voor je duimen dat je meer verlof erbij kunt krijgen :)

Hier ook net ff gedouched, hoef ik me vanavond alleen nog maar ff op te frissen als ik naar de vk moet. Net weer ff flink last van krampen gehad, terwijl ik alleen maar in bed had gelegen nog. Na t douchen was t gelukkig weer helemaal weg en ook mn rugpijn was een stuk minder. Dus kon gewoon mezelf weer helemaal afdrogen gelukkig!

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Aah, Danty wat een super goed nieuws! morgen of overmorgen ben je gewoon mama! Nu lekker gaan genieten meid!

Liz, lijkt me heerlijk om straks weer lekker fanatiek te kunnen sporten! mijn abonnement loopt nog t/m juli, en daarna heb ik 3 maanden een pauze ingelast. Maar sporten lukt me nu al niet echt meer. Heb eigenlijk genoeg aan het huishouden, het klussen hier thuis en mn werk qua beweging. Als ik er nog iets bij moet doen, lukt me nauwelijks. En top dat Liza ook wat langer kan wachten met de voeding! Super!

Engeltje, doe je t rustig aan meid? je moet nog 13 weken.

Hier het eerste ochtendje werken er alweer op zitten. Vanmiddag nog en dan vanavond maar rustig op de bank mn wasje opvouwen. Morgen weer schilderen en s avonds cursus. Weekje zit dus alweer goed vol.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: ja idd nog maar 13 weken ongeveer, wat klinkt dat kort he! En jij nog maar 10 ongeveer, want je bent alweer bijna 30 weken!!!
    Over rustig aan doen gesproken....jij ook he! Hoeveel dagen werk jij eigenlijk?

Nick vroeg net of we voor of na de vk gingen eten, want moeten daar om 18.10 zijn. Normaal had ik voor daarna gekozen, maar voel me echt zo onzeker over wat me te wachten staat vanavond, dat we toch maar ervoor gaan eten.
    Net mn opa ook nog ff gebeld en t gaat wonder boven wonder nog steeds zo goed als gisteravond laat... Hij heeft zelfs nog niks ingenomen! Misschien komt dat dan toch door mn wondersoepje? ;)

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, wat een goed nieuws meid!! Rust vandaag lekker uit!!!

Ik reageer even niet op de rest omdat het even niet gaat...
    Heb enorm pijn aan mijn vagina... net de vk maar even gebeld... die belt zo terug... man heb het gevoel dat mijn doos tussen mijn knieen hangt... doet echt pijn :(

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, haha. Jep, nog maar 10 weekjes. ;) Gaat snel hoor! Ik werk 2 1/2 dag verspreid over 4 dagen. Dus maandag hele dag, en dan nog 3 halve dagen. Na het verlof wil ik dit over 3 dagen verdelen, zodat we nog maar voor 1 halve dag wat hoeven te regelen. De 2 volle dagen gaan mijn/zijn ouders oppassen. Ik doe hard mn best om het rustig aan te doen, hihi! maar het werk moet ook af hier in huis. En heb geen zin om te moeten wachten tot mijn verlof met alles af maken. :) Maar de babykamer begint al mooi op te schieten hoor.
    Kan me indenken dat je gespannen bent voor vanavond. Hoop ook echt dat alles gewoon goed zit bij je hoor!

Pluus, naar dat je doos zo zeer doet. Hopelijk kan de vk duidelijkheid geven!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: wat vervelend dat t zo'n zeer doet van onderen! Hopelijk is t niks ergs!

@ sita: dat is wel lekker 1 hele en 3 halve daagjes! Ik werk 4 hele dagen en als mn lichaam zo blijft tegensputteren dan wordt t toch echt te zwaar! Zou mooi zijn idd als je t lekker over 3 dagen zou kunnen verdelen en dat je mog maar een halve dag oppas hoeft te regelen!
    Doordat Nick kok is hebben wij t qua opvang voor de kleine vrij makkelijk. Hebben maar 2 middagen opvang nodig en dat gaan onze ouders doen....
    Fijn dat de babykamer op gaat schieten nu! Zit je jeanskleur er al op, of ga je dat morgen doen?

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Jeanskleur zit er nog niet op. Er moet nog 1 raam gelakt worden en wat plinten. Daarna kunnen de rolgordijnen opgehangen worden (moeten we eerst nog op maat maken) en ga ik de muur doen. Denk dat dit wel volgende week wordt, maar hoop eigenlijk op dit weekend. haha!
    Nou, ik ga weer richting mn werk!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Danty... Zet hem op !!

Pluus.. Dikke knuffel!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou vk heet terug gebeld...

Ik ben te druk en moet het stukke rustiger aan gaan doen... :(

En ik doe al zo weinig voor mijn gevoel... ik wandel en tijdens die wandeling gaan we gelijk boodschappen doen. Ik loop amper trappen (zo'n 4 keer per dag) en verder loop ik gewoon wat in huis... Moet het nu dus nog rustiger aan gaan doen... pfff ik was zo blij dat ik weer wat kon!

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, nou, dit deed ze eigenlijk ook al wel voordat we met flesvoeding begonnen. Ze vindt het helemaal niet erg als ik haar goede morgen kom zeggen, de gordijnen open doe en dan even het badje klaar ga zetten. Dan wacht ze echt geduldig tot ik weer terug kom. Zo lief! Ligt ze lekker rond te kijken en met dr handjes te spelen. Alsof ze door krijgt dat het helemaal niet erg is als ze iets later drinkt wanneer ze trek heeft. Sinds de flesvoeding slaapt ze overigens wel een uur tot 1,5 uur langer door 's ochtends, dus dat zal wel aan de flesvoeding liggen denk ik. En natuurlijk mag je vragen wat voor sport ik doe. Ik doe gewoon fitness. Om de zoveel tijd laat ik een schema maken samen met een 'personal trainer' van de sportschool. Morgen gaan we dat weer doen. Gelukkig lijkt het weer wat beter te gaan met je opa, opluchting! Succes bij de verloskundige vanavond.

Sita, Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om weer te sporten. Ik vind het ook heerlijk en heb het ook echt gemist hoor! Even echt een uurtje alleen maar ik en mijn hoofd leeg. Ik moet wel zeggen dat het me zo ontzettend mee is gevallen met de kilo's na de bevalling! Ik had gedacht dat ik echt nog tijden met een halve zwangerschapsbuik rond zou lopen. Maar echt, was in een paar dagen compleet verdwenen en toen zat ik ook al weer zo goed als op mijn oude gewicht. Dat had ik echt nooit gedacht.

Pluus, jeetje wat rot meid! Doe dan ook maar rustig aan, moet niet erger worden natuurlijk en er moeten ook geen dingen worden geforceerd. Maar ik begrijp wel dat dit lastig is.

Verder zat ik mij zojuist te bedenken dat ik over niet al te lange tijd mijn eerste wijntje weer mag drinken!! Joepieeeeeh! En dan heb ik gewoon een jaar niet gedronken. Niet dat ik het heel erg heb gemist hoor. Maar zo met dat lekkere weer wat er af en toe voorbij komt, oooh, dan zou ik toch best een Sangriatje of een Caneitje lusten hoor. Jummie!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: nou nog maar heel eventjes dan en dan is het echt af! Wij gaan zometeen ffies kijken voor gordijnen bij de HEMA. Zijn nu daar voor 20% afgeprijsd en mn man had hele mooie gezien, dus ben benieuwd :D
    Ze hebben daar trouwens ook geen afgeprijsde babykleertjes nu, want anders is t natuurlijk te verleidelijk om daar rond te lopen ;)

@ pluus: he wat vervelend dat je t nog rustiger aan moet doen meis! Ennuh, 4 x per dag traplopen is dat veel?
    Gaat nog wat worden dan straks als onze uk veel slaapt, wil hem zoveel mogelijk boven in zn kamertje leggen dan.... Sterkte meis! Knuf!

Net belde mn moeder, zo lief! Had gisteren eigenlijk niks gezegd, maar ze zag gisteravond aan me dat t eigenlijk helemaal niet ging en maakte zich best ongerust. En dat terwijl mn moeder echt is van, sja meis t hoort er allemaal bij..... Heb echt een half uur met dr aan de tel gehangen, was echt heel fijn! Kort daarvoor belde mn vader ook al vanaf zijn werk, wisten ze niet van elkaar dus was best toevallig en echt superlief!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: dat is wel lekker dan dat je ff rustig met haar kan opstarten en ook niet verkeerd dat ze net wat langer slaapt!
    Fitness heb ik ook een tijdje gedaan, maar heb daar niet genoeg zelfdiscipline voor. Vind t niet motiverend genoeg. De groepslessen als zumba, bodyshape en bodypump vond ik wel altijd heel leuk om te doen.
    Zou straks het liefste het dansen ook weer oppakken, maarja dan moet er savonds iemand komen oppassen en weet niet of ik dat zo vroeg al wil... Naja zien we dan wel weer! T lijkt me trouwens ook heel leuk om te gaan babyzwemmen, al heb je daar voor je eigen conditie natuurlijk niet veel aan ;)

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: naar meid! Doe idd maar even goed rustig aan als het zon zeer doet! Misschien zelf ook wat vaker gaan liggen? Beterschap!

@engeltje: niet te veel zorgen maken meid! Het is vast niks ernstigs, je bent warschijnlijk gewoon vroeg met indalen. Wel fijn dat t met je opa nog steeds goed gaat!

@sita: jeej! Bijna de babykamer klaar! :) ook jij een beetje rustig aan doen hè! Ik zit me nu net te bedenken dat ik ook nog een abonnement heb bij de sportschool... Vergeten om
    M stop te zetten steeds. Oeps! Dalijk toch maar eens bellen! Denk dat ik al 1,5aand niet meer ben geweest!

Nou, ik ben vanmorgen bij de vk geweest. Het is het indalen geweest, want de kleine zit al een stuk lager. Nog niet laag genoeg, want ze kon t nog bewegen maar al wel
    Lager dan vorige week. De pijn is dus puur t indalen geweest!!! En nu denk ik dus: oh my god!!! Want dit moet echt maar zo inimini weinig zeer doen in vergelijking tot de echte weeën... Dus ben heel benieuwd hoe dat moet worden.
    Moet wel als de vliezen mochten breken nu meteen bellen, omdat er nog ruimte is dat er iets tussen kan zakken (de navelstreng kan dan klem komen te zitten bijv).

Maarre... Hier nog even geen baby dus... Aangezien t nog niet helemaal is ingedaald, zal de bevalling dus nog wel even duren. En ze zei ook dat het bij de meesten bij de eerste ook wel tot voorbij de 40 weken duurt, dus we moeten nog even geduldig wachten. Kan ik nog even uitrusten en wennen aan het hele bevallen idee, Hahaha!

Danty: je bent me dus echt voor hoor, zoals t hoort! Ik Zal echt veel aan je denken, toitoitoi!!

En over alcohol gesproken... Ik heb de laatste week ook echt behoefte aan een lekker roseetje ofzo... Mmmmmmm!

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zo de paracetamol werkt goed! :) Voel me wel weer enorm hulpbehoevend en dat is heel irritant!

@ Danty, ik ben zo blij voor je meid! Morgen is het gewoon zo ver!!!

@ Engeltje, fijn dat het weer beter gaat met je opa!
    Ik ben benieuwd wat de vk gaat zeggen vanavond!! Succes!

@ Liz, had je nu vandaag de afspraak op je werk of is dat morgen? Als het vandaag was, hoe was het?
    En wat fijn dat Liza al wat kan wachten met het eten! Luxe hoor! :)
    Hier kwam de kleine meid vandaag pas na 4 uur ipv 3 uur... heb het dus maar gewoon lekker toegelaten! :)

@ Sita, ja meid, ik ben ook niet zo'n stilzitter... tijdens de zwangerschap was ik dat wel omdat het gewoon niet ging maar nu gaat het op zich wel maar nu krijg ik weer andere pijntjes... terwijl ik energie voor 10 heb... hmmm heel irritant! Maar goed!
    Wat wellicht voor jou ook een idee is... wij leggen Sarah heel vaak in de kinderwagen beneden om te slapen. Hoeven we zelf niet naar boven en de kleine meid ligt toch lekker rustig!
    Ik vind het zelf ook wel fijn om haar nog bij me in de buurt te hebben en niet helemaal boven....
    Maar volgende week gaat het blauw er dus op? Ben zo benieuwd!!!!!!

@ Wolkje, fijn dat je nu weet wat het was... Ik heb nooit indalingsweeen of voorweeen gehad dus ik kan niet zeggen hoe het voelt maar gewone weeen zijn echt wel te doen hoor!!! Ik kon alleen de rugweeen niet opvangen vanwege mijn rug maar anders had dat zelfs goed te doen geweest! Jou gaat het dus ook zeker lukken! Zie er maar niet te veel tegen op! En als je ze nog een keer krijgt... gewoon lekker wegpuffen! Dat helpt echt goeeeeddd!!!

@ Dobber, vervelend dat je je niet lekker voelt meid!! Beterschap!

@ Ukkie, dank je wel! Jij mag volgende week testen toch?? Spannend!!!!!!!!

@ Hier, de kleine meid proebert gewoon op haar zij te draaien!!!! Ongelooflijk!!!! Nu al!!!!!! Ze is pas 12 dagen oud!!!!! Shocking!!!!
    Verder hebben we net weer kraamvisite gehad... wat is dat toch met die kraamvisite hier... ze waren gewoon bijna een uur te laat! Echt ongelooflijk! Gelukkig zijn ze na een half uur weer gegaan want Sarah moest toen echt eten!

Vanavond naar de tandarts... wel raar... het gewone leven begint weer wat vorm te krijgen haha ik heb nog helemaal geen zin om van mijn roze wolk af te komen!
    Hopelijk kunnen we gewoon even zonder dat de kleine wilt eten want dat is qua planning niet helemaal handig maarja we zien wel! :)
    Verder had ik contact met iemand voor een kolf... we zouden hem morgen gaan halen... krijg ik ineens een berichtje dat hij verkocht is... echt schandalig!
    Nu weer met iemand contact en daar is hij 10 euro goedkoper dus wellicht nog een geluk bij ongeluk!

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hmmm zie net dat het engeltje was die zei van het boven slapen ipv Sita... haha foutje! :)

O en liz.... wijn!!!!!!!! O dat zou ik nu ook wel lusten! Heel de zwangerschap geen behoefte aan gehad maar nu zou er wel een wijntje in gaan... Inderdaad een lekkere canei of een moscato of een sangria hmmmm!!!!!

Deel Deze Pagina