Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Danty: heel veel succes vandaag!! Vandaag of morgen heb je je prachtige zoontje in je armen!!

Nou ik ga op naar mn werk. Mn leiddinggevende is er pas vanmiddag dus dit zal ws mn laatste hele dag werken worden.... Wordt vast een fijne jankdag vandaag... 14.00 fysio. Ben benieuwd wat zij zegt, hoop niet dat t nog minder als 50% moet worden....

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Danty, veel succes vandaag meid! Bijna je kleine jongen in armen.. heerlijk!

Engeltje, ben ook benieuwd wat de fysio zegt. Hoop ook echt voor je dat je niet naar 25 procent of zo hoeft.

Hier vandaag weer een dagje klussen. Manlief kon alweer een dagje vrij nemen vandaag. Mooi buiten aan de voorkant lakken (en hopen dat het weer een beetje mee zit), en dan lak ik wel aan de binnenkant. Het schiet in elk geval mooi op nu!

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Danty, succes vandaag! Ik denk aan je hoor.

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ff update

Ballonkather is binnen gebracht...en heb nu al mega krampen...dankjullie wel allemaal voor de lieve berichtjes

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Spannend meid, hoop voor je dat het vandaag helemaal doorzet en je vanavond je kleine in armen hebt!

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Het is dus echt begonnen Danty!!! O meid! Ik ben blij voor je!! Nog even en je hebt je mooie mannetje in je armen!!!!!

@ Engeltje, succes vandaag meid! Hopelijk valt het mee wat de fysio zegt en heeft ze je binnen no-time weer wat meer op de been!!!

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    heb even een baalmomentje hoor. Wil zo graag die muur eens klaar hebben. Maar nee, de rolgordijnen moeten nog opgehangen worden, anders ziet iedereen de kleur, maar voordat die rolgordijnen hangen zijn we weer een week verder. Ondertussen zijn we al 2 a 3 weken verder dan ik had gedacht met de babykamer. Die hormonen werken nu ook niet echt mee.
    Heb gewoon zo'n zin om de boel leuk in te kunnen richten.
    Nu is mn vent met mn broer mee.. heel lief om hem te helpen, maar zo kunnen de rolgordijnen dus niet.

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Danty.. ook ik denk aan je hoor..! :D (en... psstt.. waarom een katheter?!)

@Sita.. meid.. als jij nou die rolgordijnen uit gaat pakken dan? Doe gewoon net alsof jij ze wel op gaat hangen als het zo lang moet duren..!
    Werkt bij mij altijd wel haha.. dan heeft vriendlief er in ene wel tijd voor!;)
    En.. betreft maagzuur.. heb je antagel al geprobeerd?
    Was mijn wondermiddel!

@Liz.. Ja maar ik bedoel.. als je alleen voor het voeden gaat kolven.. maakt het dan niet uit dat je alleen maar die voormelk in de vriezer hebt? Met dus minder voedingsstoffen..?;)

@.. ga straks ff verder.. Jesse gaat weer bijna dood van de honger zo te horen..!;)

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, haha. als ze precies op maat waren had ik ze al opgehangen. Ze moeten alleen nog op maat gemaakt worden en dat is makkelijker met zn 2en. Ach ja..
    Heb me net maar even vermaakt door alle babykleertjes in de babykamer neer te leggen en eerst even heerlijk uit te stallen op de commode.
    Nu eventjes pauze en zo boven even wat opruimen. Tis echt een bende. Ik merk dat de nesteldrang nu wel echt komt hoor. Kan niet zo goed meer tegen de troep, maar zit er wel midden in door al het klussen. En dan werken die hormonen niet echt goed mee. ;)

10. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Hallo meiden!

Kom ook gezellig meekletsen als jullie dat goed vinden :)

Zal me even netjes voorstellen!
    Mijn naam is Angela, 23 jaar. Woon sinds 2 jaar samen met mijn lieve vriend, hond en 2 katten :) Begonnen in een huishuis (appartement) inmiddels wonen we sinds 2 maanden in ons koop eengezinswoning. Ik ben in augustes vorig jaar gestopt met de pil, was in februari zwanger en had helaas in april een miskraam.. Uit verdriet/frustratie vorige maand weer met de pil begonnen, maar inmiddels weer gestopt :) Dus deze maand gaan we weer hard aan de klus!

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Welkom LittleAngel! En succes met weer zwanger worden. Helaas weet ik (samen met nog een aantal anderen hier) hoe het is om een miskraam te hebben. Gelukkig ook hoe het is om een goede zwangerschap te hebben daarna! Hopelijk jij ook snel!

12. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Dank je wel! Ja het is echt vreselijk,, Wens zoiets mn ergste vijand nog niet toe! Het was ook totaal onverwacht, had geen buikpijn/bloed verlies oid gehad. Dus we gingen helemaal happy naar onze 1e echo, die helaas heel verdrietig afliep..
    Ik hoop ook dat ik snel weer zwanger ben!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Danty: hoe is t nu met jou lieverd?

@ sita: goed idee van beertje idd ;) ennuh....rolgordijnen hangen zo hoor, is een eitje om te doen....
    Hopelijk hangen ze snel, dan kan je verder en anders ff een laken voor t raam hangen ofzo?

@ little angel: welkom meis en succes met weer zwanger worden!

Hier is de fysio ENORM tegengevallen. 25% werken? Was t maar waar! Niet meer werken is wat t is geworden...:(
    Nu 2 weken complete rust houden en daarna mag ik weer een half uurtje achter een bureau ofzo gaan zitten. Na die 2 weken moet ik ook 3x per dag 30 minuten liggen per dag. Mag alles wat ik doe max 30 min. doen en als inspanning mag ik een stukje lopen of fietsen....
    Traplopen, bukken, strijken,stofzuigen,dweilen, de was doen, tillen, scheef zitten en voorover gebogen zitten zijn uit den boze en mag helemaal niet meer.
    Oftewel, ben nu zeker een half jaar thuis.....
    Zoals jullie begrijpen ben ik behoorlijk emotioneel hierdoor, maar weet dat er niks anders op zit als mezelf erbij neerleggen....

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, herken het gevoel. Had zelf ook helemaal niks. Met 7 weken en 5 dagen een echo gehad, geen hartje te zien en was veel te klein. Dag erna begon bij mij de bloeding en een paar dagen later het vruchtje verloren. Het kan gelukkig ook wél goed gaan! Vertrouwen houden hoor. ;)

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ooh, Engeltje! Meid wat balen.. klinkt als bekkenklachten.. tenminste las dat je dan inderdaad langer dan 30 minuten iets niet mag doen. Pfff. wat een tegenvaller zeg! Kan me voorstellen dat je er emotioneel onder bent!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja t zijn idd mn bekken die niet goed meer zijn..... En de verschrikkelijke buikpijnen die ik heb komt doordat mn buikspieren mn rugspieren hebben overgenomen en dat mag natuurlijk absoluut niet.....

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Sjonge zeg.. wel goed dat het nu duidelijk is wat die buikpijnen zijn. leef echt met je mee meid.. verschrikkelijk lijkt me dat!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnxxx! Ja vind t zeker fijn om dat te weten, stelt me wel gerust. Heb heel veel tips gekregen over hoe ik mn dagelijkse dingen moet doen net als bijv omdraaien in bed, mn kleren aantrekken zonder dat ik dus mn buikspieren teveel ga gebruiken.
    Mn leidinggevende wist nog niks, maar ze zag mn binnenkomen en t eerste wat ze deed was me een knuffel geven en zeggen, zo jij hebt dus vanaf nu verlof..... Dat was wel heel fijn, maar oh wat heb ik toen gehuild..... We hebben hierna ff kort een gesprekje gehad en toen stuurde ze me weg om verder uit te huilen bij nick...waren ook letterlijk haar woorden...

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    lieve engeltje, sterkte meid! Fijn om je waar de pijn vandaan komt maar wel een enorme tegenvaller dat je bijna niks mag!dikke knuffel

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    ik zie dat danty online is... Hoe is het?

Deel Deze Pagina