Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, als er melk in je borst blijft dan heb je dus kans op die ontsteking... ik moet hem echt leeg kolven...
    Heb gelukkig sinds gisteren een kolf!!!!

En hoe het voelt... mijn borst gloeit enorm, heeft rode vlekken, en ik kan er werkelijk niets aan hebben... als ik naar voren buk ga ik echt door de grond! Daarnaast heeft hij ook hele harde plekken!
    Daarnaast heb ik dus ook koorts en doet echt alles me pijn! Mijn benen vooral!
    Ook ben ik enorm rillerig! Zit hier onder het dekbed met mijn fleece vest aan te trillen van de kou...

@ Engeltje, wat is jou functie op het kdv? Betekend het als jou functie opgeheven wordt dat je nog wel gewoon kan blijven?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: ben adjunct vestigingsmanager. Het kan zijn dat als t echt een reorganisatie wordt dat ze die functie dan opheffen en dat je er helemaal uitligt, maar t kan ook zijn dat ik wel verder kan met mijn taken alleen op de groep en dus geen extra kantoor werk er meer bij en minder loon natuurlijk... Maargoed, zover is het nog niet, dus ik ga niet op de feiten vooruit kijken...

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee dat moet je zeker neit doen!! Hopelijk gaat het helemaal goed komen!!!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, he bah.. lijkt me echt super naar die borstontsteking! Hopelijk knap je snel weer op.

Beertje, wat een lekker bekkie heeft dat ventje van jou zeg! Die oogjes!

Nou, ben weer terug van even afleiding. :) Bij babypark hadden ze niet alle letters meer,.. dan maar even wachten. Wel even wat kraamverband gekocht en een blauwe slinger. haha! Beetje sneu om straks mn vent naar de winkel te sturen voor kraamverband.
    Daarna naar de Hema geweest en 3 rompertjes gehaald en een te leuk vestje. Nu weer even op de bank met nog steeds een zere rug.
    Heb maar even wat eten uit de vriezer gehaald, mooi makkelijk vanavond.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat hoop ik zeker! Ze gaan nu goed kijken waarop bespaard kan worden. Heb al meerdere keren aangegeven dat onze leverancier veel te duur is, maar helaas zitten ze vast aan een wurgcontract. Gelukkig loopt die eind dit jaar af en kunnen ze ervanaf....
    Verder is er nu 1 van de 16 vestigingen gesloten, dat was een bso die niet goed draaide, dus gelukkig geen hele dagopvang.... Naja we zien wel waar het schip strand. Kan altijd nog gastouder worden ofzo ;)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nu al kraamverband gehaald? Daar ben ik dus echt nog niet mee bezig haha, dacht dat komt wel als ik in mn verlof zit.... Maarja dat is nu dus ;)
    Vervelend dat je nog zo'n last hebt sita! Doe rustig aan hoor!

7. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, he bah, wat naar meis! Een paar weken geleden had ik plotseling 38,5 koorts en daar voelde ik me al heel ellendig bij. Getver, laat je maar goed verzorgen door je vent, kun je wel gebruiken en heb je wel verdiend! Heeft de dokter ook nog iets gezegd over je melkproductie? Of het vanzelf af gaat nemen op de korte termijn? Of foefjes hoe je dit kunt stimuleren ofzo? Beterschap en een dikke knuffel!

Engeltje, ja..dat Facebook. Af en toe erger ik me er ook groen en geel aan. Een tijd geleden iemand die heel zielig in dr status had geschreven dat dr antidpressiva weer omhoog was geschroefd, WAAAAAROM?! Gelijk geblokkeerd, zulke statusen hoef ik echt niet te lezen, verschrikkelijk. En wat jij omschrijft van die smileys, ook bleeeeegh, dat suggestieve! Maar goed...Facebook is vrijblijvend, dus je hoeft t allemaal niet te lezen en je kunt mensen ook gewoon blokkeren, wat ik dus ook regelmatig gewoon doe.

Verder heb ik hier een huilende Liza, dus ga ff lekker met dr keuvelen en jas dr zo mijn zesde boterham maar in...hongerrrrr!

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, haha vroeg he! Vorige week hadden we het er met de zwangerschapscursus over en dat je hier dus echt wel wat van nodig hebt. Mocht ik eerder bevallen heb ik het in elk geval in huis, hoeft mn vent dit ook niet te halen dan. haha!

Facebook, verschrikkelijk soms. Wat interesseert mij alles nu dan? Ach ja, ik lees eroverheen en dan vergeet ik t wel weer. Ik snap ook niet dat de meest persoonlijke dingen erop gezet worden. Hoop dat ik er niemand mee beledig, maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt om een echofoto op facebook te zetten. Terwijl er genoeg kennissen zijn die echt alles erop zetten wat met de zwangerschap te maken heeft.

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Meiden... Ik las op... Jawel fb... Dat danty haar ventje er al is!

Meid... Gefeliciteerd!! Hoe heb je de bevalling ervaren??

Kun je eindelijk gaan genieten na al die ellende!!
    Dikke knuffel!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Echt?? Oh wat fijn zeg!
    Hoop dat t goed is gegaan voor je danty! Je bent een kanjer!!
    Geniet van je gezinnetje meis.... Gefeliciteerd!!!

@ sita: ik doe dat ook niet idd nee.... Maar sommige mensen zetten er alles op, zelfs nog naaktfoto's van hun kinderen en dat vind ik echt niet meer kunnen in deze tijd! Maar goed, dat is mijn mening, als mensen het wel willen is dat hun goed recht, maar dan is t niet te hopen dat hun kinderen daar de dupe van worden.

11. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wolkje: de haaruitval van je vriend is ineens wel erg confronterend lijkt me. sterkte!

@engeltje: meis... hartstikke balen van je situatie... en ook van je werksituatie. hopelijk trekt het snel aan op het kdv.

@danty... ik lees net via beertje dat je jongetje er is... GEFELICITEERD!!!! hoe voel je je??? foto????

@pluus: ai... een borstontsteking lijkt me niet lekker... bahbah... beterschap!!!!

De rest van alle verhalen ben ik een beetje kwijt.. SORRY!

@hier: zo even eten.. dan zal ik de kaartjes inscannen.. :)

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Meiden, ff vlug een vraagje: paracetamol mag je gewoon nemen toch? De kleine is weer goed ezig hier met indalen en heb me toch weer een partij buik en rugpijn! En we hebben visite dalijk, dus wil ff een half uurtje plat en iets nemen tegen de pijn.

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    danty van harte gefeliciteerd met je mannetje! Hopelijk is alles goed gegaan!

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, paracetamol mag gewoon, ibuprofen niet.

Danty, gefeliciteerd met je kleine mannetje! Hopelijk is alles goed gegaan! En nu.. LEKKER GENIETEN!

Engeltje, ja juist.. daar ben ik het ook mee eens. :) Snap best dat er een keer een foto op wordt gezet, doe ik ook, maar vind zelf dat sommige dingen gewoon ook in je eigen huis mogen blijven en gedeeld mogen worden met de mensen die echt dichtbij staan. ;)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: ja mag idd gewoon hoor! Maar wel zonder codeïne he!
    Je mag er max 6 per dag hebben tijdens je zwangerschap...

@ sita: weet je, veel mensen denken dat t helemaal goed afgeschermd is en dat je daarom alles erop kan zetten, maar helaas is dat dus niet zo.

Pff, mn opa en oma hebben giga ruzie nu, omdat mm opa wat kwijt is en mn oma daarover door blijft zeuren.... Mn moeder is er nu heen om de boel te sussen, want samen komen ze er niet uit.....
    Als je toch zo oud moet worden.......

16. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @geboortekaartjes... sorry dames.. jullie moeten nog even geduld hebben.. en ik zelf ook..., want de scanner laat mijn computer continu crashen... to be continued!

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Thanx meiden, heb wat ingenomen en gelukkig begint t wat te zakken nu!

@danty: jeeeee!!! Gefeliciteerd!!!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Danty... Gefeliciteerd met je mannetje...
    Geniet ervan, laat je zelf maar lekker verwennen.. Hopelijk ook alles goed met mama !?!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat t wat zakt nu wolkje!

@ Ukkie: Nou, je boek komt nu ook wel goed uit hoor, nogmaals dankjewel daarvoor :D

Meiden heb net nog wat foto's van het kamertje en de box in mn album geplaatst, dus als jullie het leuk vinden om te kijken, dan kan dat ;)

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Super leuk geworden Engeltje! Ik vind het sterretjesbehang ook zo leuk!

Hier hangen er 3 rolgordijnen. Morgen de laatste 2. Best een werkje, maar goed.. Morgenochtend wil ik nog 2 ramen voor de 2de keer aflakken en dan kan ik zaterdag de muur eindelijk blauw sauzen! Daarna nog een paar plintjes aflakken en dan zit alles in de verf in de babykamer!

Deel Deze Pagina