Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou waarschijnlijk is alle regen hier gevallen dan haha nu schitterend weer gelukkig!

Mn vriendin is net geweest, was erg gezellig! Heb me natuurlijk nu alleen niet aan die 30 min regel kunnen houden en ook niet aan t niet traplopen, want moest natuurlijk ff t kamertje laten zien!
    Nu dus ff een uurtje liggen, dan wat eten en ff aan de wandel of fietsen, zou t liefste ff een bos of strandwandeling maken, maarja dat gaat helaas niet.....

Heerlijk dat je raampjes in de verf staan sita!

De kleine van mn vriendin is trouwens jarig in september en mn vriendin wil zelf een nijntje taart gaan maken, maar ze heeft t nog nooit gedaan, dus ik zei al laat eens zien wat je wilt maken dan, misschien kan ik je helpen.
    Haha denk wel dat ze hulp nodig gaat hebben want ze heeft niet de makkelijkste uitgekozen:D
    Dit is wat ze heeft uitgekozen, wel heel gaaf!!

nijntje taart - Google zoeken

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

D'r is weer vrolijk gekletst hier! Allereerst:

Danty!! Gefeliciteerd met je kleine man!! Ik zag het ook al op Facebook gisteren, was moeilijk...maar heb mn mond maar gehouden hier, dacht dat je het zelf wel wilde vertellen :) En nu lekker je rust nemen en genieten van je geweldige overwinning samen met de papa van Djayvanno.

Beertje, ik vind de billendoekjes van Zwitsal eigenlijk helemaal niks! Ik vind die van Etos veel lekkerder en veel fijner. Dus zodra ik door mijn lading zwitsal billendoekjes heen ben, dan ga ik over op die van Etos. We hebben ook een pakje van Huggies, dat is helemaal troep! Heb het pakje niet eens leeggemaakt, maar direct weggemieterd. Zijn die van Pampers ook fijn? Fijn dat Jesse zo goed poept joh! Scheelt een hoop in krampjes en ongemakken he?

Engeltje, leuk dat je vriendin langs is geweest. Maar foei dat je weer teveel hebt gedaan ;) Dus nu pas op de plaats? Wel een coole taart van Nijntje hoor!

Sita, jeuj..het gaat de goede kant op met je kamertje he?! Geduld is een schone zaak en loont dus ook :)

Ukkie, mijn duimen draaien overuren voor je hoor! Wat spannend en ik hoop het zo voor je!!

Hier, net weer terug van de sportschool, voor het eerst met mijn nieuwe schema gesport. Pff...viel best wel tegen hoor. Ik sta helemaal te shaken nu. Dus lekker glaasje ice tea gedronken en bakje kwark gepakt en nu lekker douchen en even bijkomen. En ook hier was het echt noodweer vanochtend!! Ik lag gisteren trouwens al om 20:30 uur op bed. Ik was zo ontzettend moe, ik hield het gewoon niet meer. Het heeft niets geholpen, ben nog steeds gesloopt. Vanochtend kwam Liza voor de verandering weer eens om een uur of 5, nadat ze de laatste tijd eigenlijk steeds om 06:00 kwam (gisteren zelfs om 08:00!!). En toen was het hier echt rotweer. Heel harde onweer, niet normaal!! En het heeft ook echt de rest van de ochtend zo'n beetje geonweerd. Pas rond 10u werd het weer een beetje droog.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: persoonlijk vind ik de doekjes van pampers fijner als de zwitsal, maar wel de gewone en niet de sensitive, die vind ik dan weer niet prettig. Etos zijn ook idd fijn en de bumblies ook....
    Heb niet veel te veel gedaan hoor, maar wel te lang achter elkaar gezeten vooral en ja die trap natuurlijk.
    Net weer ff een blokkie om gedaan, iets verder als gisteren, al was t maar 500 meter ofzo, ik kreeg er spijt van. Merkte ook al snel dat ik te hard liep, want kreeg pijn in mn buik ervan. Pfff Best frustrerend eigenlijk hoor, wat is nog geen 15 min lopen nou? Maargoed, Straks maar weer het kleinere stukje dus en wat minder stevig doorlopen...
    Nu weer lekker een filmpje kijken met mn grote groene vriend...( voedingskussen )
    Oja net ook nog ff de fysio gebeld of ik na deze 2 weken baantjes mag trekken. Dit mag, mits ik rug en buikzwemmen afwissel, want teveel op mn buik zwemmen is funest en...... Nu komt het.....ik moet meedoen met de 55+ers...... Hihi lig nu al in een deuk!
    Nog even een vraagje voor jou, slik jij nog vitamines? Kan je namelijk ook net ff wat meer energie geven he!

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Net terug uit het ziekenhuis. Me mannetje heeft morgen een afspraak in het ziekenhuis om een vragenlijst in te vullen en een gesprek over de narcose en dan wordt hij (als het goed is) binnen 2 weken geholpen via een kijk operatie. Dan 3mnd later moet hij weer een semenonderzoek doen en dan pas kunnen ze zeggen hoeveel meer zaadcellen hij heeft bijgekregen door die operatie. Nu heeft hij nadat alles is schoongemaakt maar 10.000 zaadcellen. Dus nu zou het zeker een IVF-ICSI worden. Ze durven niet te zeggen wat het gaat opleveren deze operatie maarja niet geschoten is altijd mis. De kans is wel groot dat het ook gewoon IVF-ICSI blijft want we hebben er 1 miljoen nodig voor IUI en dat zijn er wel heel veel meer dan nu maarja je weet het niet he.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: fijn dat je man binnen 2 weken al geholpen wordt. Hopelijk levert het toch een hoop op! Daarna 3 mnd wachten, jeetje dat is best lang! Gaan ze wel ook tot die tijd wachten met evt. IVF-ICSI?
    Dikke knuf voor jou!

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    net gebeld 25-07 wordt mijn mannetje geopereerd

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Engel wij hebben op 10-08 gewoon een bijeenkomst over IVF-ICSI. Alleen ipv starten in de laatste week van september wordt het waarschijnlijk 1 a 2 menstruaties later naja da maakt ook niks meer uit dan he haha

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat jullie nu al de datum weten wanneer t gaat gebeuren!
    Sja, jullie wachten al zolang idd, dus dan kan dit er ook nog wel bij..;) Hoop wel dat t dan voor jullie in 1 x bingo is! Gun t jullie zo om ook een mooi klein beebje te verwachten!

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engel, Zwanger zijn is een topsport, dat blijkt nu wel weer he? Af en toe is het ook frustrerend, maar houd maar in je achterhoofd dat het tijdelijk is. Ik kan me nog herinneren dat ik er destijds ook heel veel moeite mee had, ook op mijn werk. Nu kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan...misschien waren mijn vliezen niet vroegtijdig gebroken als ik wel wat rustiger aan had gedaan. Ja, zal natuurlijk te maken hebben gehad met die streptokok, maar misschien deed ik ook nog wel gewoon teveel met 32 weken zwangerschap. En ik merk het nu ook, nu ik weer conditie aan het opbouwen ben. Een zwangerschap vergt veel van je lijf, dat is nou eenmaal zo! Veel plezier bij de oudjes straks, met zwemmen haha! Over de vitaminen, ja ik slik de mama vitamientjes van Davitamon. Maar ik moet ook gewoon wat meer gaan eten. En dan geen ongezonde dingen, maar normaal, gezond eten. Ik ben van nature niet zo'n grote eter en wanneer ik honger heb, zing ik het ook makkelijk tot etenstijd uit met een lekkere koek en een colaatje. Maar op die momenten wil ik nu gewoon eens 2 bruine boterhammen pakken of fruit of kwark of iets van een salade ofzo. Zometeen boodschapjes doen en dan haal ik hier gewoon wat extra's van. En eierkoeken, die zijn ook lekker en niet heel ongezond. Eerder at als ik ontbijt 2 bruine boterhammen en een glas sap, 's middags een schaaltje kwark met een banaan en een glas sap en dan weer het avond eten. En als ik in de tussentijd honger kreeg, dan at ik vaak de ongezonde dingetjes he..heel fout! En nu ik borstvoeding geef, vrat ik echt alles wat los en vast zat...onverzaagdigbare honger...verschrikkelijk! Zelfs tijdens de zwangerschap niet zo extreem gehad. Nu dus al 2 kilo dr aan gevreten en begin er wel van te balen nu hoor. Vandaar dat ik er nu wel even wat aan ga proberen te doen. Wel moeilijk, want ik merk nu ook al dat ondanks dat ik wat meer voedzame dingen eet, ik gewoon honger blijf houden! Misschien heb ik wel gewoon een lintworm ofzo. Nee, als dat zo zou zijn, dan zou ik wel afvallen haha. En met het vele sporten erbij wat ik nu doe, gaat die honger natuurlijk ook niet minder worden. Zucht...ik zal dr doorheen moeten. Arme ik!

Dobber, fijn voor jullie dat er nu schot in de zaak begint te komen. Maar jullie geduld wordt wel enorm op de proef gesteld hoor!

Nou, nog maar ff wat fotooowtjes dan. Ik zal ook weer even een nieuwe map aanmaken!

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

En nog eentje van ons saampjes! Wat lijkt ze toch op dr pappie zeg. Het lijkt er op dat ze wel mijn ogen heeft en mijn mond. Joehoeee, toch nog iets van mij ;) Ze ligt nu trouwens zo lief en zo zoetjes met die Duo Gym te spelen! Regelmatig klinkt er nu een vrolijk deuntje door de huiskamer, zo leuk!

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik heb 2 albums geplaatst, waaronder 1 van net na de bevalling. Is leuk voor de dames die nog moeten. Gouden momenten waren dat!!

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dobber, fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt en weer een aantal data in je agenda kunt zetten! Lijkt me prettig dat je weet dat er echt stappen worden ondernomen. Verder kun je alleen maar afwachten.. Sterkte meid!

Liz, wat een popje is ze toch! Enneh.. ze kijkt ook zo lekker wijs! Ik vind inderdaad ook dat ze jouw ogen heeft. ;) Ben ook zo benieuwd hoe ons mannetje eruit ziet en op wie hij lijkt!

Hier, mocht een uurtje eerder naar huis van mn werk. Erg prettig, heb namelijk weer last van mn rug.
    Liz, als ik jouw verhaal zo lees, zou t me niks verbazen als ik ook nog teveel doe met (bijna) 30 weken zwangerschap. Ik merk ook dat ik eigenlijk wel toe ben aan verlof. Eerder dacht ik, ooh.. had ook nog wel aan kunnen geven tot 4 weken door te werken, maar dat lukt me niet meer denk ik.

Engetje, jij ook aan jezelf denken he. En niet gelijk weer op gaan bouwen met lopen. Eerst blijven doen wat je gister deed. ;)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ahhh wat een lieve foto's toch weer :D:D
    Sja idd wat meer en gezonder eten dan maar haha!

Mn leidinggevende had net ff gebeld hoe het met me was en of ik alweer kon lachen, zo lief!
    Binnenkort komt ze ook een keer een bakkie doen met een paar meiden van het werk, gezellig! :D
    Nu spring ( lees klim ) ik ff op mn fietsje en ga ik ff een rondje fietsen, kijken hoe dat bevalt!
    En ja moet zeggen dat ik t zwanger zijn ook best wel heb onderschat....dacht daar vlieg ik wel ff doorheen, mooi niet dus!
    Maargoed er zijn zoveel mensen die het nog veel zwaarder hebben gehad als ik en die hebben t ook allemaal gered, dus t komt vast wel goed, maar ben heel blij als ik mn ventje straks in mn armen heb liggen :D

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sita: i know...... maar is best moeilijk, zal me vanaf nu als een engeltje gedragen dan ;) Zo en nu ga ik echt fietsen!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hihi, goed zo! Doe maar! ;)

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo dat fietsen is echt gevaarlijk! Het is dat ik een rondje van 10 minuten in gedachten had en ook echt niet verder ben gegaan, maar anders was t niet goed geweest denk ik. Het fietsen zelf is echt heerlijk en gaat zonder problemen, maar met t afstappen voelde ik mn buik toch! Dit is dus t enige rondje van 10 min wat ik mag fietsen van mezelf en echt niet verder! Wel echt mega lekker om in de buitenlucht te zijn. Hebben wel een hoekbank in de tuinstaan, maar die was zo nat dat ik er ect niet op kon gaan zitten en een stoel tillen uit de schuur of uit mn woonkamer gaat niet, das best balen dus. Morgen maar aan Nick vragen of hij een stoel buiten zet, zodat k gewoon lekker ff in de tuin kan zitten ipv binnen..

17. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danty: Dat klinkt als een goede, redelijk snelle bevalling zonder al teveel 'restschade'! Nou meis.. zo'n fijne bevalling heb je zeker verdiend na alle tegenslagen tijdens je zwangerschap. Ben benieuwd naar de foto's.

@Dobber: Wat spannend allemaal. Fijn dat er nu een datum is voor de ingreep. Ben benieuwd wat voor effect dat op z'n zwemmertjes gaat hebben.

@Hier: Even een kort berichtje... kneiterdrukke dag gehad vandaag.. en moest om 17.00u nog even naar de IC om elektroden te plakken... Nou.. toen merkte ik wel dat ik zwanger ben... Had vanavond willen wandelen, maar lig nu op de bank en ik doe helemaal niets meer vandaag!!!!

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Dank je engel haha ik hoop ook dat we snel bingo kunnen roepen :D haha als iemand nog tegen ons gaat zeggen je moet er iets voor over hebben die gaat er 1 vangen hahaha. Naja gelukkig dadelijk 3mnd niet elke week 2x naar het ziekenhuis even rust. Kan me voorstellen dat je even naar buiten wil die muren komen anders ook echt op je af. Uitkijken he engeltje dat je niet te veel gaat doen

Nou Liz dat gevoel heb ik ook weer een test van het leven die we moeten doorstaan. Haha wat kan liza altijd van die grote oogjes opzetten... snoepie. Geniet nog maar van de deuntjes over een tijdje trekt je overal de batterijen eruit omdat ze niet meer stopt :p

Sita goed naar je lichaam luisteren meis!!

Flier ik ben ook echt benieuwd wat het op gaat leveren. Nou ga jij maar lekker zwanger weze op de bank en lekker niks doen :D

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: had je dat nog niet in de gaten dan dat jij ook zwanger bent?:p Ook jij moet af en toe je rust nemen schat!

@ dobber: das wel fijn even rust idd, kan je denk ik ook wel ff goed gebruiken voordat je met ICSI gaat starten...
    En ja moet echt ff naar buiten af en toe, heb vandaag 2x 10 min gewandeld en 10 min gefietst, maar merk nu aan mn lichaam dat dit al teveel is geweest. Lig dus nu ook al in bed en niet op de bank...
    Mn broertje is vanaaf ff mee wezen waggelen en hij schrok er enorm van hoe erg t eigenlijk is op t ogenblik. Voor mn vakantie kon ik nog vanalles, hij snapt nu ook wel waarom t best ff lastig te accepteren is voor me....
    Naja, zoals bassie ook altijd zegt: wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen ;)

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ja maar bassie zegt ook: alles is voor bassie
    Goed uitkijken lieverd dat je niet teveel doet en snap dat da moeilijk is maar anders wordt het alleen maar slechter.

Ga zo ook me bedje maar eens in bleh haat ziek zijn

Deel Deze Pagina