@Engel.. net zoals Danty zegt.. inderdaad niet teveel over na denken.. Misschien kun je de afspraak verzetten? Naar gewoon gelijk 8uur als ze open gaan? Dan zou je om 10uur weer klaar zijn..! Leg de reden ook uit desnoods.. dat je anders daar gaat lopen overgeven en je nog een keer zou moeten! Hebben ze vast begrip voor..! En anders... Kom je maar naar mijn werk.. zorg ik dat ik daar ben en prik ik je hoogst persoonlijk zelf! Succes met je opa... denk aan jullie!! @Pluus.. vervelend dat je zoveel last hebt van het benauwde weer... ik moet zeggen.. ik vind het wel lekker..! Haha.. lekker warm... maar geen brandende zon! En... we hebben inderdaad maar gewoon een losse slang gekocht hoor bij de babyplanet... 5,-! Owjah... en nog een aankleedkussen + Hoes (voor beneden..).. nog een hoes voor voedingskussen, bewaarpotjes voor borstvoeding.. warm/koud compressen voor borsten.. lepeltjes (voor vitamines toe te dienen...).. geweldig boek voor baby's eerste jaar van Pauline Oud.. (heb dat 9 maanden dagboek ook van haar.. ) zo'n standaardje voor in badje.. Dus.... was heeeeeerlijk zo samen met vriendlief eens te shoppen! Ik heb zo ontzettend veel.. (eigenlijk alles..) van mijn zus gekregen dat ik nauwelijks een babywinkel ben in geweest..! Dus vond dit echt een uitje! En... betreft mijn moeder.. natuurlijk heb ik niks gezegd.. ben wat dat betreft zo'n ei.. ik wil dr niet kwetsen... o.i.d. @Liz.. wat fijn dat Liza zo'n tevreden meisje is joh!! Hoop dat mijn manneke ook zo word..! Al vermoedt ik van wel.. Hij is in mijn buik ook niet extreem druk.. gewoon.. lekker rommelig! En wat een geweldige cadeau's!! Kan me voorstellen dat dat fotoboekje de tranen bij je opriep..! @Hier... heb een tankini besteld... zoooo zonde voor de laatste weekjes..! Maar ga dinsdag met stel collega's naar een spa/welness resort!! Is nog een zwangere bij.. dus wij gaan gewoon met zijn 2en in het zwembad dobberen en kunnen de andere 2 sauna hoppen! Maarjah.... paar weken terug paste mijn tankini nog redelijk... hij komt nu nauwelijks over mijn navel!!! Dus tjah.... aangezien ik nooooooit van zijn levensdagen in een bikini zal gaan lopen.. vond ik dit ook niet kunnen! Dus heb mezelf lekker verwend met een nieuwe tankini.. als het goed is komt ie morgen!! Heb zo zin in dinsdag... heerlijk mezelf laten verwennen.. we hebben ook een soort behandeling bij geboekt.. mevrouw aan de foon wist niet of dat ook mocht als je zwanger bent.. maar wij 2en konden dan gewoon kosteloos de behandeling afzeggen..! En misschien een gezichtsbehandeling ofzo..... OWWW... heerlijk!! Kijk er nu al zoooo naar uit!! Eindelijk... aan mezelf denken en geld uitgeven voor mezelf! (ben ik NIET goed in... ) LEKKER...LEKKER... LEKKER!!!!
Applaus voor Beertje!!!! Eindelijk denk je eens aan jezelf meis!! Goed gedaan! Je mag trots op jezelf wezen!!! En wat lekker dinsdag!! Ik ben JALOERS!!! Lekker hoor!! En nu je het zegt... ik wil ook nog een aankleedkussen voor beneden! Helemaal vergeten!! Van de week maar even bij de Hema halen! Haha de Hema zal blij zijn met ons! @ Engeltje, wat zocht je ook weer wat uitverkocht is? Ik weet het even niet meer... Sorry! Ennuh meis, bel inderdaad even of je al om 8 uur mag komen, leg het uit! En probeer je inderdaad niet te druk te maken! Als Danty het kon zonder te spugen, dan kan jij het ook!! @ Danty, herkenbaar van het lezen via je foon en dan reageren via de comp en het niet meer weten! Heb daar ook wel last van! Ik lees dus vaak alles 2 keer haha! @ Hier, net naar yoga geweest... was wel weer lekker! Voel me nu ook minder benauwd... ik had het heel warm maar het lukte niet om te zweten... nu na de yoga was ik wat bezweet en nu gaat het beter! Nu aan de poets en dan straks lekker douchen en dan zal het wel weer beter gaan!
@Pluus... doe jij nog wat anders ook dan poetsen?! Hoezo nesteldrang... Ik heb dat echt totaal niet.. misschien komt dat omdat ik al zo lang thuis zit.. maar baal er wel beetje van..! Eigenlijk wil ik zoveel wel.. maar heb dr gewoon geen zin in... Jah hé... GO ME...! Mocht ook wel eens aan mezelf denken.. zo de laatste 3 weekjes!! Shit...... 3 weekjes.........
Haha wat ik nog meer doe behalve poetsen? NIKS Hahaha ja beetje computeren en wat rommelen maar mijn belangrijkste 'taak' is poetsen! Er zijn meer mensen die geen nesteldrang hebben hoor! Ik overduidelijk wel, maar het is ook echt nodig.... dat scheelt! En je mag jezelf zeker verwennen!! 3 Weekjes!!! Jeetje wat gaat dat snel!!! Hier nog 5... gaat ook snel... maar ook wel weer langzaam. Ik geloof nog niet dat ik morgen 35 weken zwanger ben... maar aan de andere kant zou ik morgen ook wel willen bevallen zeg maar... ben erg nieuwsgierig naar ons kindje! Maaruh... jij gaat gewoon volgende week bevallen, toch?
Nou... het is hier ook echt nodig hoor...! Badkamer vooral.... pfff... maar dan zie ik mezelf al tijden op de knieën liggen.. en dan weet ik dat ik alleen mezelf er weer mee heb... aan het einde van de dag! Dus begin ik er gewoon niet aan.... Terwijl het toch echt wel brooooodnodig is.... toch wel....! Ow.. en het caviahok.. die moet ook echt.. maar dat ding is zo zwaaaar om naar de container te tillen!! Dus dan moet ik m hier in huis legen.. wat ervoor zorgt dat het hele huis dan stinkt.... Dilemma's..... Pfff..... En.... jah.... ik dacht dan maar niet dinsdag nu.. aangezien ik zo'n leuk dagje gepland heb...! Dan maar woensdag of donderdag.... bevallen...! Kijk er zo niet naar uit om wekenlang twee x te moeten prikken! Mijn linkerkant kan ik al dikke week niet prikken.. zit 1 groot ei en is pimpelpaars/blauw/geel/rood/groen! Maar man... laat die nesteldrang hier ff komen.. ik wil zooooo graag een lekker fris ruikend huisje...!!
Ow maar Beertje, de badkamer heb ik zo'n 7 dagen over gedaan hoor! Steeds beetje bij beetje met heel veel pauzes tussendoor! Ach meis, denk vooral aan jezelf! Lukt het niet, jammer dan! En dat caviahok... ja dat lijkt me ook lastig! Onze konijnen hebben geen bodembedekking, alleen een wc en die maakt mijn man iedere dag schoon! Maar hij moet ook nodig een keer met de stofzuiger schoongemaakt worden! Ach, komt volgende week wel! Ah meis, ik hoop zo dat je woensdag bevalt! Dan kun je tenminste stoppen 2 keer per dag prikken! Mag je alleen in je been prikken of ook op andere plaatsen?
Nee man.. ik moet in mijn buik prikken!! Probleem is dus dat de linkerkant al weken een erg grooi 'ei' zit (harde bult..) en daar mag ik niet in prikken! En hijs dus alle kleuren van de regenboog.. en lijkt nu alsof naast dat gigantische blauwe plek nog een blauw plek komt.. en die doet me ook pijn als ik er op lig enzo.. en jah.. aan de rechterkant heb ik een groot litteken zitten van mijn nieroperaties... dus daar mag ik ook niet in prikken of te dichtbij..! En die jeeeeeukkkt me nu toch door dat uitrekken!! Zucht.... hier... foto's van mijn ow zo niet mooie buik! Mmmmm.. denk dat ik vandaag ook maar aan de badkamer moet beginnen...
Oe, dat is flinke blauwe plek ja!! Ik kan me voorstellen dat die erg vervelend is! Ik vind je trouwens wel een mooie buik hebben hoor! Ik kan voorbij de blauwe plek kijken!! En goed smeren he, dat helpt ook tegen de jeuk! Tenminste, bij mij wel! Ik ben benieuwd hoe mijn buik op het laatst zal zijn... of ik nog veel zal groeien of niet...
Nou... mijne groeit nu met de dag... echt waar!! Tot week 32/33 had ik nog best een 'klein' buikje.. maar daarna....! Pfff... bleek dus ook wel aan mijn tankini want die paste toen nog makkelijk! En nu.. zie je mijn navel zelfs.... Jah.. smeren helpt niks joh... omdat dat litteken gewoon helemaal niet mee wil rekken zeg maar.. maar toch wel uit gerekt word..! En.. al die gaatjes van het prikken jeuken ook zo...! Smeer elke dag wel meerdere keren soms..! Ook aan gyn voorgelegd en die zei ja het zijn allemaal kleine littekentjes (behalve mijn 'eigen' grote litteken dan.. ) en die jeuken nou eenmaal als ze gaan helen/uitgerekt worden..:x En... thanks...! Dat je mijn buik wel mooi vind..! Heb zelf altijd een afkeer gehad van mijn buik... haha.. Tis dat er nu een wondertje in zit.. anders had ik dat nog steeds zo erg..!
Ik ken dat wel hoor! Heb altijd een dikke buik gehad die ik het liefste wilde verstoppen.... Maar nu mag ik er trots op zijn. Heb het daar best moeilijk mee gehad in het begin! Vond het aan de ene kant heel fijn dat ik groeide, maar aan de andere kant ook echt verschrikkelijk! Ik kon ook zo onzeker worden als mensen er naar keken! Maar nu ben ik ook heel trots! Al heb ik niet zo'n standaard rond zwanger buikje zeg maar.... Maar je groeit met de dag? OMG! Dan val ik straks om!!! Bij mij zit echt alles van voren en dat is soms best zwaar... Wat moet dat dan straks wel niet zijn??? Maar smeren helpt dus helemaal niets? Balen!! Ook niet met olie ofzo? Ik heb 1 litteken op mijn buik en die jeukt minder door huidolie van kneipp (massageolie met amandel)... Maar meis, nog een paar daagjes... dan ben je er vanaf!
Haha.... Jah... of een paar weekjes Pluus!! Zoals ik al zei.. hij is met alles laat.. lijkt nu al op mijn vriend...! Dus hoop toch echt zo niet dat hij ook van plan is 2 weken te laat te komen!! Heb verschillende zalfjes en olie geprobeerd.. Bio-oil.. van die zwangere buikbalsem van etos.. van zwitsal.. van kneipp.. Helpt wel eventjes... maar na een uurtje jeukt t weer zo erg... dus probeer er gewoon niet aan te denken... Maar als ik dan eenmaal even krab... dan is het hek van de dam!! Dan kan ik niet meer stoppen!! En jaha.... met de dag!! Echt waar!! Zelfs douchen ben ik soms nu bekaf.. gewoon omdat het allemaal zo hangt daar aan de voorkant! Best zwaar geworden laatste weekjes!! We hebben helaas geen bad...!! Ik had dat ook.. en merk nog steeds dat ik zonder dat ik het door heb mijn buik inhoud... gewoon... omdat ik dat ALTIJD deed! En nu nog steeds..... raar toch dat zoiets zo tussen je oren kan gaan zitten!! Ben nu ook wel trots op mijn buik hoor.. zolang er maar wat kleding overheen zit... Zit toch mijn kleine grote mannetje in hé!!
Laten we niet hopen dat het nog een paar weken gaat duren... Maar het kan inderdaad wel! Heel frusterend vind ik dat eerlijk gezegd! Maar een bad... wij hebben er wel 1 maar ik kan er met geen mogelijkheid uit komen dus ik douche veel liever! Volgende week ga ik wel even een douchekrukje halen want het lange staan onder de douche is niet fijn! Maar kun jij nog je buik inhouden? Ik kan dat niet hoor!! Het enige dat dan iets naar binnen gaat is mijn maag zeg maar... De rest blijft gewoon hetzelfde formaat! Ik heb weer wat trouwens... ik denk, ga even de keuken opruimen en dan lekker mijn bedje in. Ik zet nog even een muziekje op en ben nu hyperactief!!! Haha heb gypsy kings opgezet... geen slimme zet! Loop half te dansen door het huis haha! Domme doos die ik ben! Ga daar vanavond spijt van krijgen, ik moet echt even gaan liggen! Nu dus maar even rustgevende muziek opzoeken... Ben ook al door mijn tijdschriften heen, anders kan ik daar wel goed bij in slaap vallen. Helaas!
Wat wordt er hier gezelli gekeuveld zeg! Er is in korte tijd weer een hoop geschreven. En terwijl ik dit type, laat mijn meisje prompt een dikke wind! Dat kan ze zooow goed...en stinken...! Geweldig, lig elke keer in een stuip als ze weer windjes laat. Ze begint de laatste 2 dagen ook wat meer te drinken, dus het lijkt er op dat de voedingen wat langer gaan duren. Goed teken, groeit ze goed! Ik wilde dr vandaag eigenlijk weer even wegen bij t consultatiebureau, maar dat gaat niet...kan even t huis niet uit, want de schilders zijn hier bezig. En je hebt maar beperkt de tijd op de dinsdagen en de vrijdagen. Dus...wachten maar weer tot dinsdag. Mijn vriend is niet thuis, die is even wat uren aan het draaien op zijn werk. Hij is sinds vandaag trouwens begonnen met anti depressiva. Hebben we een week over nagedacht of dat een goed plan zou zijn. Maar qua somberheid gaat hij zich niet beter voelen, dus de knoop maar doorgehakt. Hoewel mijn haren er nog steeds van overeind gaan staan, is en blijft troep! En de eerste weken kan het zelfs verslechteren in plaats van verbetering. Dus ik houd mijn hart vast. Daarnaast ben ik opgegroeid met een moeder die ook een rijk verleden met anti depressiva had...dus ja, doet weer een hoop oud zeer opwaaien natuurlijk. Ik heb ook de keerzijde van die pillen gezien en dat boezemt me nog steeds angst in. Hopelijk valt het allemaal mee en helpt het hem gauw om wat reeëler met zijn angst en paniek om te kunnen gaan. Tjonge jonge, ik wilde even reageren op voorgaande posts..maar eh, liet me weer meeslepen met mijn eigen verhaal Ach, ben ik het maar weer kwijt. Maar Beertje, wat een geweldige buik meis!! Ergens ook confronterend, herinnert mij er weer aan dat ik mijn zwangerschap niet af heb kunnen ronden zoals het hoorde. Ik merk dat ik daar moeite mee heb. Maar anderzijds, een goede vriendin van mij die is nu ook 37 weken zwanger, die vindt het nu echt niet leuk meer. Dus wat dat betreft heb ik ergens ook gebofd dat ik Liza niet tot het einde heb voldragen..ik heb niet eens de kans gehad om het echt heel zwaar te krijgen of om vocht vast te houden, dat begon net een beetje toen ik op werd genomen in het ziekenhuis. Maar echt....super buik hoor! Wees er maar trots op en kijk er maar heeeeel veel naar, die ga je strakkies nog missen, hoewel je dat nu misschien niet voor mogelijk houdt. Ik kan me nu al niet meer voorstellen hoe het was met die toeter. Want als ik foto's terug kijk, dan had ik best een flinke buik. Maar jeetje, wat een blauwe plek zeg, kan me voorstellen dat je daar last van hebt en dat het je stoort wanneer je in de spiegel kijkt. Maar zoals Engeltje al schrijft, ook ik kan daar prima omheen kijken en zie dan alleen nog maar je wonderschone buik, prachtig! En verder, goed van je dat je jezelf iets leuks gunt! Je worsteling met je moeder raakt me iedere keer wel weer. Ik weet hoe lastig dat is en hoe je in conflict kunt zijn met je loyaliteit jegens haar. Maar echt, een moeder-dochter band kan wel wat hebben hoor, daar moet je op vertrouwen en in die context toch te proberen jezelf net zo belangrijk te vinden als je mams. Jij doet steeds je best om haar tegemoet te komen, maar waarom zou zij jou nu niet eens tegemoet komen? Zij is toch jouw moeder en zou voor jou moeten zorgen, niet andersom...toch? Het moet van twee kanten komen en wat dat aan gaat is het toch een beetje een eenrichtingsverkeer. Zij vraagt heel veel van jou en als jij eens wat vraagt, dan speelt ze in op je geweten. Dat is niet eerlijk! Je verdient beter schat, wees lief voor jezelf en niet zo streng...dat verdien je gewoon niet. Engeltje, ik had jou nog sterkte willen wensen met je opa, maar is er bij in geschoten! Dus bij deze alsnog. Weet je al meer? Ik duim voor jullie hoor! Pluus, wat jij over je buik omschrijft, is erg herkenbaar. En ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met mijn buik, dus ook dan is het onwennig als je ineens begint te groeien tijdens de zwangerschap. Ik weet nog dat ik het echt niet leuk vond in de fase dat je het net een beetje ging zien, dat het net leek of je gewoon een kilo of 3 aan was gekomen. Je past je oude kleding nog wel, maar het zit niet meer naar behoren en misschien net iets te strak zodat het je niet meer mooi zit. Nou vond ik het niet erg om te groeien, maar ja...ik wist dat het kwam doordat ik zwanger was, mijn vriend wist het ook..maar de buitenwereld niet. En dat vond ik niet leuk! Ik vond het belangrijk om er leuk uit te blijven zien en dat werd in die fase wat lastiger, want toen was ik nog te 'slank' positiekleding. Toen mijn buikje echt meer zichtbaar werd en duidelijk was dat dit door zwangerschap kwam, toen vond ik het een stuk minder erg en werd ik er steeds trotser op! Ooh, en wat je schrijft over dat poetsen, haha...ook zo herkenbaar! Zo deed ik dat ook als ik poetsdrang had. Gewoon iedere keer een klein beetje, deed er soms dagen of zelfs een week over voor ik iets af had. Maar ach, het houdt je van de straat he God en dan kijk ik nog eens achterom en dan zie ik het mooiste meisje van de wereld tevreden in de box liggen. Heerlijk, wat geniet ik toch van mijn kindje!!
haha... en als je nou gewoon gaat liggen? Beetje tv kijken ofzo? Jah.. ik kan nog best mijn buik inhouden.. maar ook niet ernstig veel ofzo hoor... maar je ziet wel verschil wanneer ik m weer los laat! Ik ben ook begonnen met poetsen.. haha.. noujah.. opruimen eerst.. heb de kapstok leeg gegooid.. en alle sjaals enz in mand gekwakt en jassen/vesten/truien die er niet horen of nu niet aanhebben eraf gehaald! Ruime lege kapstok nu..! Enige nadeel is dat dat spul weer op zolder moet... en jah daar mag ik niet komen.. is zo'n eng klein uitklap trappetje..! Zucht..... Dus kan het nog niet echt 'opruimen' .... Zit nu aan stukje brood... had nog wat aardbeitjes.. en die eet ik nu eigenlijk los op en brood blijft liggen... aghum.... Ze zijn ernstig lekker!! Pssstt.. waar ga je zo'n douchekrukje vandaan halen? Want ik heb eigenlijk toch ook wel 1 nodig... al lannng... hang nu meestal tussendoor op de vensterbank om uit te puffen...
Prikken was erg gezellig vanochtend! Hahahaha.. lekker gekletst met de verpleegkundige. Daarna nog wat boodschapjes gedaan voor de bruiloft van morgen (van mijn broertje) en daarna nog ff de gewone boodschappen. Net geluncht en zo ga ik een poging doen om mezelf een manicure te geven.... @beertje: indrukwekkende buik!!!! echt bizar om te denken dat daar nu een kindje in zit wat ook buiten de buik al zou kunnen functioneren. @engeltje: hoe is 't met je opa? @pluus: pas maar op dat je je niet verstapt tijdens het dansen...
@Liz... Tis ook een geweldig mooie meid!! Die foto's die ik van je zie.. de verhalen...! Daardoor kan ik niet wachten tot ik ons manneke in mijn armen krijg!! Betreft je vriend.. ik hoop ook zo dat die medicijnen aanslaan!! Maar heb er zelf geen hoge dunk van...! Mijn moeder gebruikt dus ook al jaaaaren anti-depr. en nou... volgens mij helpen ze echt geen donder..! Ze ziet nergens het leuke van in.. altijd zorgen.. nooit spontane dingen doen.. ook niet als je haar mee vraagt.. ze wil niks!! In plaats van dat ze nou kijkt naar wat ze heeft.. gezonde kinderen.. dak boven dr hoofd.. eten op bord..! Nee dan kijkt ze naar wat ze NIET heeft.. geen geld.. veel zorgen om geld.. enz.... Maar,... hoop zo dat ze bij je vriend wel werken!! Ow god jah.. denk dat ik mijn buik heel erg ga missen joh!! Vind het heerlijk zwanger te zijn!! Maar ben toch zooooooo nieuwschierig naar ons jonkje!! En... bedankt ook voor je reactie op mijn buik..! Lief! @Flier... ook bedankt..! Doet me echt goed als ik af en toe hoor dat ik toch wel een mooie buik heb ipv een dikke pens...!
Haha wat zijn jullie toch een lieve meiden! @ Liz, lijkt me geweldig, als je meisje zo'n harde scheet laat!! Echt heel grappig! Als ze straks een jaartje of 16 is (en al wel eerder) zal ze daar heel anders tegen aan kijken als nu En ik kan me voorstellen dat het een hele moeilijke stap is voor je vriend om aan de medicijnen te gaan! Zeker met je verleden met je moeder! Maar meis, ze schrijven die medicatie niet voor niets voor... er zitten ook goede kanten aan! Ik hoop dat het gaat helpen bij je vriend! En wellicht heeft hij het niet zo lang nodig, is het alleen maar het zetje wat hij ermee krijgt voldoende! Dikke knuffel meid! Geniet maar lekker van je meisje! BEERTJE! WAT DOE JE ME AAN? DIE KAPSTOK HIER MOET OOK NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAARGGGHHHHHHHH!!!!! NEE NIET VANDAAG!!!! hahaha Sorry! Ik ga dat krukje trouwens bij de thuiszorgwinkel lenen, samen met de klossen voor het bed! Heb jij je bed al omhoog? Lijkt me echt lastig met in en uit bed komen straks! @ Flier, je broerjte gaat morgen trouwen!! WAT LEUK!!!! Ik heb ook weer zin in een bruiloft! In mijn eigenste.... is bijna een jaar geleden! Wil nog wel een keer!!! Zo'n bijzonder mooie en leuke dag! Heb gisteren de foto's weer bekeken... zwijmel zwijmel zwijmel!! Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Of heb je dat gelijk gehad? Succes met je manicure! Ik moet eigenlijk ook want ze breken weer enorm af... maar heb daar zo'n hekel aan!
Haha... jahaaa.. de kapstok... zo'n dom klusje.. maar blijft er altijd bij he! En... nee heb mijn bed niet omhoog.. omdat ik toch in het ziekenhuis MOET bevallen..! Heb wel een bed in de kamer staan.. zo'n hoge van het hulpmiddelencentrum.. zodat ik sneller zou rusten tussen de middag... Nou... bed ligt voor geen meter en krijg er echt ontzettend zere bekken van.. dus.. dat helpt niet...
Ja de kapstok is een heel dom klusje! Ga die morgen maar doen! Je hebt een bed in de huiskamer! wat een luxe! Wel balen dat het niet lekker ligt! Kun je je bekken ook niet verlichten met wat kussens? Dat helpt bij mij heel goed! Hier gaat volgende week of de week erop het bed omhoog! Ik ben benieuwd!!
Wow, wat een geklets hier! Kan het nauwelijks bij houden. Heb ik alles gelezen, wil ik reageren, zie ik dat er alweer 2 reacties zijn. haha! Beertje, mooie buik hoor! Maar kan me voorstellen dat die blauwe plek knap vervelend is.. Wel bijzonder hoor, daar zit gewoon je kleine mannetje in! Liz, wat een verhaal zeg. Hoop echt dat je kerel geen dip eerst krijgt, maar gelijk wat opkrabbelt door de antidepressiva. En wat een idee zeg, zo'n klein hummeltje wat een dikke scheet laat! Haha! Ben benieuwd of ons mannetje dat straks ook zo goed kan.. als hij op zn vader lijkt wel. hihi! Flier, ooh.. leuk zeg! Bruiloft morgen! Wij hebben er in oktober weer één van mijn zwager. Heb er nu al zin in, maar ben ook benieuwd of ik dat al goed vol kan houden! Ons hummeltje is dan een 4 weekjes... (of minder als hij langer blijft zitten). Engeltje, hoe is het met je opa gegaan? ik weet niet of je die slaapzak dan wel kunt bestellen. Kun je over een tijdje niet weer kijken? Pluus.. haha de nesteldrang is wel zeer ernstig toegeslagen bij jou! Hier begint de wil wel, maar de energie ontbreekt me deze week. Hier een middagje vrij genomen. Vanochtend gewerkt en vanavond weer een afspraak. Zou vanmiddag met mn schoonzusje naar Ikea gaan, maar heb ik afgezegd (goed van mezelf he? ). Had ik haar aan de telefoon, vraagt ze of ik misschien niet denk dat ik minder kan, terwijl dat niet zo is. Nou, heb haar even duidelijk uitgelegd dat ik eerder denk alles nog te kunnen, en dat dit me opbreekt. Wel jammer dat ze dit denkt.. Heb de week ook gewoon te vol gehad. Dus als ik vanavond vol wil houden, moet ik vanmiddag vrij houden en tijd voor mezelf hebben. Morgen komt mn broertje langs om mn vent te helpen met de poort van de schutting te verplaatsen. Dus dan weer een druk dagje en zondag staat er ook alweer van alles op de planning. En dan zitten we alweer in een nieuwe week. Ik ga dus straks lekker achter de naaimachine zitten en een voedingskussenhoes in elkaar proberen te flansen. Lekker even tijd voor mezelf en mn eigen dingetjes.