@ Liz, wat een geweldig filmpje!!! Zo lachen dat je er gewoon naast gaat liggen haha! En wat fijn dat het afbouwen van de borstvoeding zo lekker loopt! Wat een vrijheid heb je nu of niet?? Lekker joh!!! En fijn dat je hongergevoel nu weg is!!! Lekker dat je straks meer ruimte hebt in het nieuwe huis! Ik kan me voorstellen dat er veel op je af komt maar zoals ik al eerder zei wellicht ook een nieuwe start! En ik ben dus niet de enige die s avonds de kleertjes voor ons meisje uitzoekt! Haha ik kan daar best een half uur mee bezig zijn! Ga Sarah dan ook zo verkleden we moesten naar de dokter waardoor ik er niet aan toe kwam (kon om 10 uur bellen en om 11 uur terecht ik was om 9.55 uur pas wakker haha) @ Engeltje, ik wil wel wat met het eerste pakje en rompertje etc maar weet nog niet precies wat En wat heftig van het gesprek met je man pff kan me voorstellen dat je flink boos werd toen hij loog!! Gelukkig heeft hij nu zijn gevoelens kunnen uiten Hopelijk blijft hij dat doen! Die mannen ook altijd met hun bezorgdheid ipv dat ze het kenbaar maken neen kroppen ze het op! Lief dat ze bezorgd zijn maar op deze manier heb je er niets aan! Goed dat jullie het uit hebben kunnen praten en nog meer dingen hebben kunnen bespreken! En meis, het is zeker geen zeurverhaal!!! Lucht lekker je hart!!! @ Sita, fijn dat de kachel het weer doet!!! Zou wat zijn, het hele weekend zonder warmwater! Dat is niet fijn!!! Weet iemand trouwens dat jullie een jongetje krijgen of echt alleen jullie? Heb je neutrale gordijnen of kan je moeder nu merken dat het een jongen is? En doe je wel rustig aan meis? Je bent wel zwanger he, dus als het shoppen niet gaat, dan gaat het niet!! @ Wolkje, wat creatief dat je aan het naaien bent! Goed joh!! Fijn dat je vader weer wat is opgeknapt!!! Nu maar hopen dat jullie kindje snel van zich laat horen!!! @ Flier, lekker dat je het volgende week wat rustiger aan kunt doen! Bijna weekend meid! @ Hier, tja dat gepoep van ons meisje, geen idee van wie ze dat heeft haha! Hopelijk krijg ik het nog wel uit de kleertjes want ze had net een nieuw broekje aan (maat 56) zou er dus flink van balen als het er niet meer uit ging!! Borstvoedingpoep is echt ROMMEL!!! Haha maar wonderbaarlijk zijn mijn man en ik er dus beide niet vies van! Ik had het gisteren gelijk in het water gezet met sop erop, vanmorgen vlekkenreiniger en een lang wasprogramma ga zo dus maar eens kijken of het eruit is! Vanmorgen zijn we trouwens even naar de dokter geweest. Ons meisje blijft maar een soepoog houden. Ze is thuis gekomen met een ziekenhuisbacterie in haar oogje, hebben bijna alle pasgeboren kindjes die in het ziekenhuis geboren zijn (zeggen ze). Maar goed, hij gaat dus niet weg. Heb nu een zalfje gekregen en moet zo een kweekje maken. Verder ook maar gelijk naar de spruw laten kijken ze zag nog wel iets wits maar waarschijnlijk was dat melk want ze had net gedronken Duim duim duim dat de spruw weg is!!! Verder is mijn nieuwe telefoon net binnen gekomen JOEHOEEEE!!! Moet alleen nummerbehoud doen want ben overgestapt naar een andere provider en dat lukt niet! Erg irritant!!! Net de klantenservice gebeld, zeggen ze dat ze momenteel niet in het systeem kunnen (zegt de computer) dus ik ga er maar vanuit dat het mij daarom zelf ook niet lukt. Straks nog maar een keer proberen!
@ liz: dat waren precies de woorden die ik gister tegen hem heb gebruikt... Weet je, toen we op onszelf gingen wonen, ging het precies zo en ook toen we gingen trouwen. Hij is gewoon zo bang voor t onbekende.
O maar Engeltje, daar hebben meer mensen last van hoor!! Mijn man ook... hij is nu bijna zo ver dat hij er hulp voor gaat zoeken want bij iedere verandering is het bal hierzo!
@ pluus: meestal als je het idd gelijk ff in een sopje doet krijg je hetber wel uit, maar als je ermee wacht...... Vervelend dat ze een soepoogje blijft houden, maar zie het wel vaker idd hoor. Hoop voor je dat t zalfje helpt nu! Ze zeggen ook wel eens steeds schoonmaken met bv en dat t daarvan overgaat.....maargoed ik zou zelf voor t zalfje gaan Wat voor een telefoon heb je uitgekozen? Ik mag ook eindelijk bijna! Kan ik eindelijk whatsappen
Haai ladies!! Weer terug van een geweldige vakantie in Marmaris - Turkije!! Natuurlijk wel ongi geworden ,maar ik had ook niet anders verwacht! Op naar ronde nummero 20!! Positief blijven... Ik lees vanavond even op mijn gemakje terug! X jufaman81
@ pluus: Wat fijn om te lezen dat niet alleen mijn man zo is. Vind t soms zo ontzettend frustrerend en moeilijk om mee om te gaan. Dan denk ik, hoe vaak moet ik t je nou nog zeggen! Gelukkig gaat t wel steeds beter en zitten er steeds langere tussenpozen tussen, maar oh ik krijg er zo de kriebels van! Maargoed hopelijk gaan onze mannen t allemaal snel eens een keer leren
Heej Juf, goed om weer iets van je te horen! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!!! En hopelijk is ronde 20 jullie ronde!!!! @ Engeltje, het is een samsung galaxy S 2 geworden. Kon een leuke korting krijgen via mijn zus haar werk! En de poep is eruit hoor!! Joehoeeee!!!! En wat betreft die mannen... tja ze komen toch van een andere planeet als wij vrouwen he!! Dat blijkt maar weer! Gelukkig kan ik het er bij mijn man ook steeds beter uit krijgen maar dat heeft wat voeten in aarde gehad hoor!! En het oogje... ik had al een paar keer een druppel borstvoeding erin laten lopen maar dat hielp niet... het zalfje lijkt nu al wel wat te werken... maar het is weer voedertijd onze kleine meid laat goed van zich horen!
Gelukkig dat t eruit is! Heb zelf ook altijd shout in huis staan, bij vlekken doe ik dat er altijd gelijk op en ff in heet water. We hadden dit ook op t vorige kdv waar ik werkte, echt superspul! Das wel een mooie foon! Ik denk dat ik nu voor een iphone ga, kan ik gelijk linken aan mn ipad en mn man zn foon. Had nu de samsung wave, prima foontje, maar als ik een app wilde downloaden moest ik um eerst op mn pc aansluiten echt zoooooo irritant! Kijk dan hoef ik dat straks dus niet uit te gaan proberen met die bv Voedse meis! Ik ga ff lekker een filmpje kijken en proberen een tukkie te doen...
Bij mijn zus haar kindjes werkte het wel met de bv hoor.... Dat is idd irritant dat je eerst je foon aan moet sluiten op de pc. Ik had nu nokia en kon daar geen leuke apps voor downloaden!! Ik heb trouwens vlekkenreiniger van biotex, werkt ook goed!! pfff zit met 1 hand te typen... zit te voeden en babyboom te kijken op de laptop
Engeltje, is een beetje man eigen denk ik hoor, dat gehannes met gevoel en emoties. Mijn vriend die was echt van; 'Ach, dat komt nog wel joh'. Lekkere houding als je dochter dan ineens 6 weken te vroeg wordt geboren! Daar irriteerde ik me soms wel eens aan. Want ik was me er ergens wel van bewust dat ze zomaar een paar dagen of weken eerder kon komen. Gelukkig was ik standvastig in bepaalde opzichten, dat heeft er voor gezorgd dat het kamertje grotendeels af was en we de meeste benodigdheden in huis hadden. Maar ik kon hem af en toe wel achter het behang plakken met zijn lakse houding hoor! Hoewel ook momenten had dat ik thuis kwam en hij druk bezig was geweest met voorbereidingen. Dan smolt ik weer. Die kerels zien de buik van hun vriendin groeien, that's it. Met een beetje geluk voelen ze af en toe wat getrappel en daar moeten ze het dan mee doen. Ik had een belangrijke verantwoordelijkheid vanaf het moment dat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had. Vanaf dat moment was ik niet meer het belangrijkste in mijn leven, maar dat kleine mensje wat in mijn buik groeide. Ik moest heel mijn leven daar op af stellen, terwijl zijn leven wat dat betreft maar gewoon door ging. Dus ik kan me ergens ook wel voorstellen dat mannen er langer over doen voordat ze beseffen en voelen wat een kindje betekent. En als dat besef er dan eindelijk een beetje is, dan komt de baby al bijna! Nou..als dat niet dood eng is...pfff! Pluus, wat sneu van het oogje van je kleine meiske. Hopelijk gaat het gauw over. Ik scheen er als baby ook veel last te hebben gehad. Liza heeft het nog niet gehad *afkloppen*. En wat naar voor jullie dat je man zo slecht met verandering om kan gaan. Wel goed van hem dat hij dit ook in ziet en hier wat aan wil gaan doen. Jufaman, welcome back! Lekkere vakantie gehad? Je valt met je neus in de boter, hier wordt het nu ook beter qua weer! Balen dat je weer ongesteld bent geworden, goed te lezen dat je zo positief blijft. That's the spirit! Ik heb trouwens nog een leuk filmpje van mijn zwangerschap. Heeft mijn vriend gemaakt. Weet niet of jullie er op zitten te wachten hoor..zo niet, dan sla hem lekker over. Het breken van de vliezen staat er ook op! Ik weet alleen niet meer of ik dat fragmentje niet al eens eerder heb gepost hier...? Maar goed, het zijn nu meerdere fragmentjes achter elkaar gemonteerd. En wat zie ik er toch belabberd uit in het eerste fragment...pfff! http://www.youtube.com/watch?v=QKD2YLl-hS4&hd=1
Wat leuk dat jullie dat zo gefilmd hebben zeg!! En wat een toeval dat t breken van de vliezen erop stond! En heeft je man nu een foto van jullie kleine meis op zn werk staan? Ff een vraagje trouwens nog meiden.... Heb sinds een paar dagen echt een ongi gevoel steeds in mn buik! De ene keer is t heel licht en de andere keer is t wat zwaarder zoals nu en duurt t echt een tijdje voor t weer wegtrekt. De ene keer is mn buik ook hard en de andere keer niet. Zijn dit gewoon de banden die weer verder oprekken ofzo? Hebben jullie dit ook gehad?
Engeltje, Is idd toeval ja. We hadden die camera net en mijn vriend was daar wat mee aan t spelen. En toen ineens; pats! Hoewel we dat op dat moment helemaal niet wisten natuurlijk. Hij heeft wel een foto van ons meiske op zijn mobiel, hij is voorlopig nog niet aan het werk he. Volledig arbeidsongeschikt verklaard...zit momenteel in de ziektewet. En dat menstruatiegevoel heb ik tijdens mijn zwangerschap ook gehad hoor. Waarschijnlijk zijn het de banden die oprekken of je baarmoeder die groeit/ oprekt. Gewoon de verloskundige bellen he, als je je er niet lekker bij voelt.
Oh ik dacht dat hij wel een paar uurtjes werkte! Als meerdere dat hebben dan maak ik me niet zo veel zorgen, dan zal t erbij horen denk ik dan. Het enige vervelende is dat nu ik thuis zit merk ik gewoon veel meer en hij houdt zich een stuk rustiger. Gisteren heb ik um bijna weer niet gevoeld, vannacht voelde ik um wel weer goed en nu vandaag weer bijna niet..... Wat kan zo'n klein hummeltje toch voor onzekerheid zorgen! Zou fijn zijn als je van tevoren allemaal weet wat normaal is en wat niet...
Wat een geweldig filmpje liz!! en wat een toeval dat het breken van de vliezen erop stond zeg!!! En wat een beschaafd buikje had jij toch! Echt als ik de mijne zie van 39 weken (daarna niet meer gemaakt, ik was er klaar mee!) dan was deze echt 20 keer zo groot en na die foto is mijn buik nog veel verder gegroeit!!! @ Engeltje, vervelend meid! Ik herken dat niet... Als je je zorgen maakt dan de vk bellen he!! Nou we hebben wederom een poepdrama gehad! Terwijl we met borst 1 aan het voeden waren kwamen er mega scheten en knetters uit... ik dus onder haar shirtje kijken... ja hoor weer haar rug helemaal onder! Wij dus naar boven om te verschonen... Alles weer helemaal onder! Heb ik haar net weer helemaal schoon, nieuwe luier aan en ben met de romper bezig... en jaaaa hoor!!! Ik hoorde het er al weer uit spuiten! Gelukkig bleef het dit keer wel in de luier!! Gelijk maar weer verschoond!
Ik wilde even een foto whatsappen naar manlief... dus ik zeg... even lachennnnn... en ja hoor!!! mega smile!!! Zo lief!!! Heb m in mijn album gezet!!
Goed dat je even gebeld hebt Engeltje!! Veel succes bij de vk en hopelijk valt het mee!!! Ik duim voor je meis!!
Pluus, ja..mooie toevalstreffer he?! Maar je zag goed aan me hoe moe ik was en dat ik niet helemaal lekker was. Schrik iedere keer weer als ik mezelf daar terug zie. En jeetje, die kleine van jou kan er wat van zeg!! Zulke momenten heb ik nog niet met Liza meegemaakt hoor. Net heeft ze weer gepoept, dan zit ze echt te drukken op mijn schoot en dan weet ik dal hoe laat het is! Maar dat blijft keurig binnen de perkjes. En een beschaafd buikj?! Hihi..ik vind mezelf daar echt tonnetje rond haha. Als Liza tot de 39 weken was blijven zitten, dan was ik nog veeeeuul dikker geworden. Engeltje, goed dat je gebeld hebt inderdaad en hopelijk valt het allemaal mee en hoef je niet naar t ziekenhuis. Maar als je naar t ziekenhuis moet dan maken ze een ctg denk ik? Dan kunnen ze de activiteit in je buik meten. Je laat het nog wel ff weten he?! Ik ga nu ff lekker wandelen met Liza. Zonnetje doet zo dr best! En eh..ik heb vandaag weer een normale bh aan...heerlijk!! Straks op de terugweg ff flesje wijn meenemen??? Hmm..ga t in overweging nemen. Vind het ergens ook zo gek nog geloof ik...
Hmmmm lekker rose canei halen liz!! en vanavond van genieten!!!! Doen hoor!!!!! En wat fijn een gewone bh!! En 's nachts geen bh meer aan hoeven..... fijnnnnnnnnn!!!! Tja wat kan die kleine spruit er wat van he met dat gepoep! Ik sta er ook van te kijken.... zo klein en zo veel poep!!!