Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hey meiden wat is er weer veel geschreven haha is haast niet meer bij te lezen.

Ik heb van sita een hele mooie foto van haar buik en mooien foto's van het kamertje. Heeeeel moei kamertje en een mooie naam heb ik hierin gelezen.

Ik geloof dat flier haar stage verslag heeft goedgekeurd gekregen wat natuurlijk super goed is!!

Heb super sweettie foto gezien van Liza met haar hello kitty mutsje op :D En liz bale dat je niet aan de wijn kon vanavond..... als je ergens zin in hebt is het zeker balen als je het niet kan hebben. echt bagger.

Haha engel die gaat blowen in haar dromen haha je hebt een goede trip gehad meis zonder het spul daadwerkelijk aan te raken hahaha denk dat da meerdere mensen zouden willen (naja de mensen die gebruiken dan he) scheelt een hoop geld haha

pluus ik heb gelukkig nog niet zo actie gehad dat ik een heel stuk heb geschreven en alles dan in 1x weg is... lijkt me behoorlijke frustrerend.

en dan sorry voor de meiden die ik vergeten ben ik kan me zo even niks anders meer voor de geest halen.

Wolkje en danty hoe is het met jullie?

Heb nogsteeds genoeg te doen. Vandaag weze sporten en heb samen met me mannetje de voortuin en de achtertuin gedaan. Hele zware week gehad als het gaat over zwangerschappen. Veel bekende weer kunnen feliciteren met hun zwangerschap, moet zeggen dat het me steeds beter lukt om mij wel hierover heen te zetten en ook gemeend die meiden te feliciteren...gun het natuurlijk iedereen. Heb laatst mijn beste vriend verteld hoe wij ervoor staan, hij wist even niks te zeggen....letterlijk. Naja was achteraf super blij dat ik hem alles heb verteld. Normaal wordt ik terug gefloten wanneer ik ga vertellen wat ik denk of wat ik voel aangezien dat niet elk moment even vrolijk is. Bij hem kan ik lekker me ei kwijt en hij luisterd en praat lekker mee. Heb dan ook afgelopen weer voor het eerst wat tranen gelaten om het hele gebeuren.
    Nou ik ga me bedje ook eens opzoeken waarschijnlijk slapen de meeste van jullie al maar alsnog slaap lekker en goed rustig aan doen want het worden warme dagen tot volgend weekend heb ik gezien.

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: ja rot is dat... heb ik ook vaak. vooral als ik op mn tel typ, dan klik je net iets verkeerds aan en dan POEF alles weg.... :(

@dobber: Fijn dat jullie lekker druk zijn zodat je je bezig kunt houden. het lijkt me erg moeilijk om steeds van anderen te horen dat ze zwanger zijn terwijl het bij jullie niet lukt, ik vind het echt naar voor jullie. en goed dat je het aan je beste vriend hebt verteld, je hoeft je er echt niet voor te schamen en het lucht enorm op om dit soort dingen aan een ander te vertellen. fijn dat je nu iemand anders naast je man hebt om erover te praten! goed gedaan!
    en dat je er een keer tranen om laat.... dat je het zo lang hebt volgehouden zonder tranen vind ik gekker! als ik terug denk aan toen ik net de mk had gehad, toen wilde ik zo graag dat het weer raak zou zijn dat ik er bijna obsessief mee bezig was en toen stond ik elke maand te janken als ik weer ongesteld werd. en bij ons was het redelijk snel weer raak, dus dat je na meer dan een jaar een keer moet huilen.... Heel normaal!!! en goed ook om dat te doen, dat lucht vast op!
    Ik duim zo hard voor jullie dat het straks na de operatie van je man het beter gaat! komende week is dat he? vast veel succes!

@hier: weer vroeg wakker vandaag! zit volgens mij al echt in het nachtritme van de baby! als ik rond 10 uur ga slapen word ik wakker rond middernacht, rond 3-4 uur en weer om 7. haha!
    Kijk er zo naar uit nu om ons kleintje te ontmoeten! wordt echt spannend :) hopenlijk duurt het niet te lang meer!
    Ik hoor alleen steeds van mensen dat de baby vaak voor de bevalling al een dag of twee erg rustig is (energie sparen??) en hier was het gisteravond echt discozwemmen in mn buik, dus zal het nog wel even duren. de kleine vermaakt zich nog prima binnen! hoe was dat bij jullie, dames die al bevallen zijn? merkten jullie iets aan t gedrag van de kleine voor de bevalling?

wellicht gaat het warme weer de komende dagen meehelpen :)

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    nog even een foto van onze wagen!
    vanmiddag even foto's maken van t kamertje!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: oh wat confronterend lijkt me dat als er zoveel mensen in je omgeving zijn die zwanger worden terwijl jullie er al zolang mee bezig zijn! Meis een traantje laten is meer dan logisch hoor en wat fijn dat je het met je beste vriend hebt kunnen delen.....
    Ik hoop zoooo onzettend dat t binnenkort gewoon gaat lukken bij jullie! Jullie lange wachten mag nu echt wel een keertje beloond gaan worden! Heeeeeele dikke knuf voor jou meis met een hoop HCGtjes!

@ wolkje: mooie wagen hoor! En ik ben benieuwd naar t kamertje en ook eigenlijk nog wel naar t recept als je tijd hebt ;)
    Wat grappig dat je nu al in zo'n nachtritme zit! :)
    Ik kan je niet helpen met je vraag over of je baby rustiger is vlak voor de bevalling natuurlijk. Als een beeb dat alleen voor de bevalling zou moeten doen dan was ik wel al een paar keer bevallen hihi.
    Nog even meis en jullie gaan jullie kleine kromo eindelijk ontmoeten! Hoe ist nu met je mannetje? Nog erg moe of leeft hij alweer een beetje op?

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ dobber, wat goed dat je het verteld hebt aan je beste vriend! Goed gedaan meid! En nu pas gehuild? Jeetje, ik geloof dat ik in jou situatie al emmers had kunnen vullen! Laat ze lekker gaat meid!

@ wolkje, Sarah was voor haar geboorte ook nog heel druk hoor. Zegt dus niks! mooie kinderwagen!

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @engeltje: oh sorry! helemaal vergeten gisteren!! (zwangerschapsdementie ;))
    komt ie!

recept Broeder a.k.a. Dikke Koek
    - 500 gram bloem
    - 4 dl lauwe melk
    - 30 gram (verse) gist, wij hebben t gedaan met 1 zakje gedroogde gist en dat leek wat weinig, wellicht proberen met 1,5 zakje.
    - 200 gram krenten
    - 200 gram rozijnen
    - evt 50 gram sucade (als je dit lekker vindt)
    - 2 eieren
    - snufje zout
    - 100-150 gram ontbijtspek

Bloem, gist, eieren en melk door elkaar roeren tot je een deeg hebt. rozijnen en krenten wassen en erdoor doen. 1 uur laten rijzen op een warme plaats met een vochtige theedoek over de bak heen. plakjes spek uitbakken en uitlekken op papier.

Na het rijzen een braadpan (gietijzeren pan, of in ieder geval een pan zonder plastic handvaten, gaat de oven in!) invetten met boter en bekleden met de plakjes uitgebakken spek. deeg een keer goed doorslaan en in de pan doen. 1 uur in de oven op caketemperatuur (nadeel aan oude recepten, wij hadden geen flauw idee wat dat was. ik heb t in een heteluchtoven gedaan op 170 graden) na een uur met satestokje of breipen prikken om te kijken of het gaar is. stokje moet schoon terugkomen.

na het bakken even laten afkoelen en op een snijplank storten. eten als het nog warm is met roomboter en (bruine) suiker.

smulluuuuhhhh!

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    trouwens: ik dacht dat het echt mega veel werk was, maar het is echt een eitje! alles bij elkaar gooien, laten rijzen en bakken. piece of koek :)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geeft niks hoor wolkje heb ik ook last van haha maar niet als t om broeder gaat :D
    Die sucade houd ik hier wel achterwege ;)
    Wat betreft die oven, ik weet nog van vroeger dat mijn overgrootoma het nooit in de oven deed, zij liet t geloof ik 4 tot 6 uur op laag gas staan, maar met een oven kan t gewoon verl sneller natuurlijk, goed gelukt met hetelucht? Mmm ik weet wat ik deze week ga maken...thnx!!!!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Denk trouwens dat er 1 verschil tussen zit, mn oma deed ipv spek eromheen gebakken spekjes erdoorheen.... Wat denk jij, erdoorheen scheppen voor t rijzen of erna?

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    dat kan natuurlijk ook, op t gas! (vandaar dat t in een braadpan moet natuurlijk!
    sucade doe ik ook niet hoor, hou ik niet van.
    en spekjes, euhm... denk voor t rijzen er door. weet niet waarom, maar de rozijnen en krenten doe je er ook voor t rijzen al bij. denk dat het er dan wat beter door mixt.
    de heteluchtoven werkte prima! 170 graden een uurtje en hij was goed. alleen dus misschien proberen met iets meer gist. aangezien verse gist nergens meer te koop is moet je t met die zakjes doen. op de verpakking staat dat 1 zakje genoeg is voor 500 gram bloem, maar wij hadden t idee dat ie niet helemaal lekker was gerezen. met iets meer dan een zakje krijg je m denk ik dus iets luchtiger.

hij was verder echt heel erg lekker!

11. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Ik kopieer standaard eerst de tekst die ik getypt heb, voordat ik het plaats... het irriteert me mateloos als ik alles ineens weer kwijt ben! Hopelijk heb je vandaag een betere dag dan gisteren!

@Dobber: Het lijkt me heel moeilijk om zoveel zwangeren in je omgeving er bij te krijgen als het bij jullie niet wilt lukken. Ik vind het knap van je dat je een manier gevonden hebt om het niet te laten blijken.

@Wolkje: Handig als je alvast in het goede ritme zit!!! :D Mooie wagen! En ben benieuwd naar jullie kinderkamer!

@Hier: Net weer mijn wandeling gemaakt.. ging lekker!! Het kostte me bijna een uur. Heb de tuinmeubelen al klaar staan om zo lekker een kopje koffie daar te gaan nuttigen. Daarna gaat mijn vriend weg... en komt dan morgenavond pas weer thuis... en zo blijft hij de hele week 1 avond thuis, 1 avond weg etc. Niet heel gezellig, maar ik moet toch nog werken. Nog 2 weekjes werken.. ik kan het me bijna niet voorstellen...
    En vandaag... geen studie.. .maar heerlijk een boek lezen op het terras!!!! GENIETEN!!! Fijne dag allemaal!!!

12. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Wolkje zie dat je nog 4 dagen hebt tot je uitgetelde datum... En net deze week wordt het heel warm. Grappig dat je al helemaal in dat ritme zit scheelt straks wenne ;)
    Ben benieuwd naar het kamertje!

Heb wel eerder een traan gelaten maar dat was omdat mijn oudste nicht op een hele lullige manier en met een leugen had verteld zwanger te zijn. Maar idd valt allemaal wel mee met huilen onderga het gewoon kan er helaas toch niks aan veranderen.

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: kan je ook geen verse gist meer bij de bakker krijgen dan?
    Toen ik een jaar of 15/16 was werkte ik bij de bakker en daar verkochten we het soms wel, maargoed dat is ondertussen ook alweer 10 jaar geleden.... Pff we kunnen ondertussen al over vroeger praten, ik wordt oud haha ;)
    Wat jij zegt over die spekjes klinkt logisch, was ook mijn beredenering geweest... Zal t voor de zekerheid nog even aan mijn man vragen, de expert met koken natuurlijk hihi Denk wel dat ik ze dan eerst goed af moet laten koelen, anders gaat t misschien gisten en dat willen we natuurlijk niet ;)

@ flier: ohhh heerlijk meis, lekker genieten van t zitten op je terras!
    In mijn tuin is t te warm om te gaan zitten, heb geen parasol of overkapping, die wordt maandag gemaakt.
    Zometeen dus maar ff lekker bij mn ouders in de tuin gaan zitten, is ook gezelliger ;)

@ dobber: je bent echt zo sterk meis en daarom gaat t je uiteindelijk ook gewoon lukken, dat moet!
    Volgens mij hebben tot nu toe alle beebjes die hier geboren zijn gewacht tot t erg warm was buiten, dus t moet nu gewoon wel snel gaan gebeuren, zo hoort t hier haha ;)

Zo ik gaat eens ff douchen en daarna een hapje eten. Geniet van t weer meiden!

14. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede middag meiden!

Wat hebben wij toch een heerlijk, lief en zoet meisje zeg! Gisteren hadden we een afspraak bij de ''keukenboer'' om 13:30. Deze duurde uiteindelijk tot 16:30. Lange, lange zit. Maar was nodig. We weten nu hoe we het willen, wat de mogelijkheden zijn en wat t gaat kosten. En al die tijd was Liza zo'n dotje! Voorbeeldig kindje, echt waar. We kregen ook een groot compliment van de mevrouw waar we de afspraak mee hadden. Ze vond dat we zo goed met dr om gingen en heel flexibel en makkelijk met haar om gingen en dat Liza daar ook heel goed op reageert. Ze vertelde dat het ook wel eens anders meemaakt in de winkel. Erg leuk om dat zo te horen! Overigens was zij zelf ook 30 weken zwanger van haar eerste kindje. Al met al best een leuke afspraak, ondanks dat het best taaie kost was...voor mij dan. Ik heb nogal moeite met visualiseren van dingen die er niet zijn zeg maar. En keukens zijn duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!! Alle j*z*s zeg!
    Verder ben ik zo blij! Zo blij dat ik mijn lichaam weer terug heb. In die zin dat ik mijn lijf niet meer met een ander hoef te delen en rekening hoef te houden met wat ik eet, draag of welke smeersels ik op mijn lijf smeer. Zo lekker vind ik dat!! Begrijp me niet verkeerd, de tijd dat ik borstvoeding gaf vond ik ook echt heerlijk hoor en ik ben ook erg trots dat ik dat bijna 4 maanden heb gedaan. Maar jeetje, wat heerlijk dat mijn lijf weer helemaal van mij alleen is!! Vannacht voor het eerst weer zonder BH geslapen...ook al zo heeeeeeeerlijk!! En mijn borsten zijn nu gewoon leeg, beetje vreemd maar ook...heeeerlijk! Gelukkig reageren mijn borsten goed op het afbouwen en ik heb het erg snel gedaan, al zeg ik het zelf. Misschien heel gek, maar eh....het begint langzaam aan gewoon al wat te kriebelen voor een tweede. Niet dat we daar nu al mee gaan beginnen hoor. Maar eerst vond ik 1 kind wel genoeg en dat beeld is zich aan het bijstellen. Ik vind het moederschap zo meevallen en echt veel minder zwaar dan ik van te voren had gedacht. Ik dacht echt dat die voedingen me zouden slopen en het gevoel 24/7 per dag verantwoordelijk te zijn voor een hummeltje heel zwaar zou zijn. Maar echt, het is alleen maar heeeeeel, heeeeel, heeeel erg leuk!! En ja, af en toe ben ik gesloopt en ben ik er zo aan toe om eens lekker vroeg naar bed te gaan en de volgende dag lekker uit te slapen. Maar als ik dan met een grote lach en vrolijkheid begroet word door Liza, dan wil ik niets anders meer dan lekker de dag met haar beginnen. En vandaag kon ik ook lekker blijven liggen, vriendlief heeft de vroege voeding gedaan. Nou ja...vroeg? Ze meldt zich tegenwoordig na 06:00. Gisteren zelfs om 07:30. Is toch wel een schappelijke tijd dacht ik zo. Ze ligt nu tussen 18:30 en 19:30 op bed en dan geven we haar rond 23:00 haar laatste voeding en dan slaapt ze lekker de nacht door. Wat een heerlijkheid. Een en al heerlijkheid met dat kleine meisje! Ik zeg ook regelmatig tegen mijn vriend dat het ons echt geen tweede keer gaat lukken om zo'n lief kindje te maken! Zal mij benieuwen...

Nou...dat moest ik echt ff kwijt!

Dobber, begrijpelijk dat het niet altijd even leuk en makkelijk is om enthousiast te reageren op meiden in je omgeving die zwanger zijn. Echt respect dat jij dit wel op kunt brengen!! Ik had het op mijn werk ook. Er was een collega die vaak heel gek en soms zelfs naar of bot op mij reageerde. Ik liet het vaak maar voor wat het was, omdat ik ergens wel dacht dat ze misschien zelf ook wel de wens had om zwanger te worden en dit niet zo wilde vlotten. Ze had ook totaal geen kinderwens ofzo...bladiebladieblaaaah. En toen was Liza net geboren en kwamen er twee collega's op bezoek. Drie keer raden wat voor nieuws ze hadden? Juist...die collega die vaak zo gek reageerde was nu zelf zwanger! Blijkbaar was zij al een paar jaar bezig met de nodige behandelingen om zwanger te worden. Nou snap ik heel goed dat dit frustrerend is, en zeker wanneer de een na de ander in je omgeving maar zomaar zwanger raakt. Maar jeetje...ze maakte me af en toe opmerkingen, ik vroeg me af waar ik dat aan verdiende. Wat je zelf ook schrijft, onderga het gewoon, je kunt er toch niets aan veranderen. Het is zoals het is en dit zijn dingen die je niet kunt plannen of sturen. Hoewel heel veel mensen dit wel denken. Zwanger worden en kindjes krijgen is niet vanzelfsprekend, echt niet. En dat realiseer ik me iedere dag nog als ik Liza zie. En dat is echt waar! Meid, keep up the good work. Jij komt er wel en echt, er komt een dag dat je een positieve test in je handen hebt! Het is je zo gegund.

Wolkje, het wordt nu wel erg spannend bij jou. Hoe is het voor jou? Is de spanning nog te houden??

Engeltje, geniet van het zonnetje in de tuin van je ouders. Eindelijk is ie er!!

Flier, balen dat je vriend zoveel weg is. Je moet er maar het beste van maken. En heerlijk, bijna verlof!! Geniet van je boek in het zonnetje.

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Jaaahhaaaa... tijd om te reageren!!:D

Al... weet ik amper meer wat ik afgelopen dagen allemaal gelezen heb eigenlijk...;)

@Sita.. mooooooi kamertje zeg!! En prachtig buikje ook!!
    En.. geloof dat jou vk had gezegd ofzo dat kindjes tot 4000gram makkelijk in maatje 50 passen?! Nou Jesse was echt NET boven de 4000gram (4036 en dagen erna veel afgevallen tot rond de 3600gram) en hij paste echt niet in maat 50 hoor..!;)

@Engel.. oew meisje.. toen ik jou verhaal las schrok ik toch echt hoor..!! Gelukkig was de CTG goed!! Want echt.. jou verhaal klinkt alsof je kindje elk moment kan komen..! Ingedaald en jou pijntjes aan de onderkant!!
    Neem je rust meid!! Hopelijk blijft je kleintje nog minimaal 10 weken zitten!!

@Flier... YEAAAJJ.. voor je stageverslag!! En was knap dat je elke dag nog je rondje doet!! vervelend dat je vriend deze week zo vaak weg is.. wat voor werk doet hij joh?

@Dobber.. Meid.. vind het echt zo sterk hoe jij reageert op 'onze' verhalen over onze kindjes/zwangerschappen..! Echt... ik gun het je zo heel erg!!

@Wolkje... lekker recept hoor!! En... bijna de 40 weken voor jou!! :D
    Ennnnn... wedden dat je beebje deze dagen komt? Al onze beebjes zijn tot zover geboren in 'erg' warme dagen!!
    Dus.... kom maar op (meisjes)beebje van Wolkje!!
    Blij voor jullie dat de week van de chemo weer voorbij is.. nou strakjes nog 1 weekje toch?

@Liz.. fijn dat je bv afbouwen zo soepel gaat!! Hoop dat het bij mij tegen die tijd ook zo lekker gaat zeg! En wat een prachtige foto's weer van je meisje!! Haha.. t ligt inderdaad vast niet aan het petje hoor..! Zonder petje is ze ook al zo lief!!
    Zullen we Jesse en Liza koppelen? Krijgen die 2 later samen MEGAAAAA lieve/mooie kindjes! Haha...:D

Ennn... dus.... de keuken is al besteld? Super joh..!!

Zal straks je filmpje bekijken.. zit buiten en de buren ook dus die kunnen alles fijn horen! ;)

@Pluus.. wat een geweldig mooi poepdrama weer..!! Haha.. en wat een mooie foto in je profiel! Lief lachje!!

@Vergeten...?! Sorry als ik iemand ben vergeten!!

@hier.. Jesse heeft 3 dagen doorgeslapen:D en afgelopen nacht was het 5uur.. en toen om 8uur weer..!;)
    Hopelijk gaat het vannacht weer goed.. haha... bevalt me wel dat doorslapen:D
    Van de week veel bezoek gehad.. gezellig maar pffff druk hoor!

Mijn shopdrang... haha.. heb ik niet erg aan toe kunnen geven.. helaas.....:( We hebben het niet echt superbreed.. en ik ben niet iemand die dan veel aan zichzelf spendeert... ;) Maar voor iemand anders, Danny of Jesse koop ik alles..! Vind het gewoon erg moeilijk om aan mezelf te denken...;)
    Maar daarom was het wel erg gezellig hoor..:D Winkeltjes kijken..

Had ik al verteld over mijn controle voor mijn trombosebeen?! ;) Van de week een echo gehad (van mijn been.. niet van mijn buik.. haha) en alle propjes waren weg en ook mijn kleppen in de adres werkten allemaal!! Dus... helemaal goede uitslagen!!

Moet woensdag naar de gyn.. weet eigenlijk niet waarom.. standaard denk ik na een keizersnee?!

Had vanmorgen ook weer een poepdrama.. Jesse had al sinds woensdag niet meer gepoept.. en wilde vanmorgen gaan wandelen.. denk even een schone kont van te voren..! Nou hij zat er HELEMAAL onder...!
    Heb m maar in badje gedaan .. och daar kan hij toch zo van genieten.. en ik ook!! GEWELDIG!!

En owowwww... wat hou ik toch van mijn ventje!!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wat heerlijk dat liza zich zo goed gedragen heeft! Leuk ook dat jullie daar complimentjes over hebben gekregen!
    En ja keukens zijn duur, maar je kan er wel flink in onderhandelen hoor! Je moet t alleen wel durven :) Zijn jullie er nu helemaal over uit hoe t gaat worden?
    Weet nog dat wij naar keukens gingen kijken zonder t plan om er gelijk een te kopen en dat was een hele goede instelling! Een verkoper had toen onze droomkeuken getekend en kwam uit op een prijs van 12.000 euro! Veel te ver boven ons budget, dus ik zei dat we nog verder gingen kijken, maar toen stelde hij de vraag met welke prijs we de keuken wel zouden kopen. 4000 Euro antwoordde ik en ging ervan uit dat dat hem natuurlijk niet werd.... Dit zei hij dan ook gelijk, dus ik zei, naja dat is ons budget, dus dan moeten we helaas ergens anders gaan kijken. Dit was natuurlijk ook niet zn bedoeling en voor 4500 hebben we de keuken uiteindelijk gekocht :D

@ Beertje: ohhh wat een heerlijk ventje heb je toch! Mooie foto's en jij ziet er ook heel goed uit hoor meis!
    En wat een goed nieuws over je been zeg! Helemaal geen spuiten nu dus meer? :D
    En ik ben ook best wel geschrokken idd, vooral toen de vk zei dat ik direct moest komen dacht ik oh, oh! Er schoot echt vanalles door me heen. Ze had t ook gelijk al over t ziekenhuis, dus twijfelde of ik snel mn koffertje moest gaan inpakken, maar heb dit uiteindelijk niet gedaan. Zou alleen maar ongeluk brengen dacht ik en als ik t wel nodig zou hebben, dan kon Nick alles wel bij elkaar gaan zoeken...
    Naja gelukkig viel t mee en ook nu voel ik mn binkie weer goed, alleen krijg ik wel steeds meer spontane harde buiken zonder dat ik iets doe... Ook de krampen blijven met vlagen komen.
    Ben wel een beetje zenuwachtig voor de suikertest dinsdag, maargoed is het zo dan kan ik er toch niks aan veranderen. Jij hebt al ervaring met prikken, kun je mij erdoorheen helpen;)

Met mn bekken lijkt t gelukkig wel iets beter te gaan nu, moet nog wel vaak gaan liggen, maar kan weer wat langer achter elkaar staan en lopen gelukkig. Moet wel goed opletten dat ik niet te lang achter elkaar zit alleen, want dat voel ik enorm aan mn onderkant....
    Verder vandaag hele discussies gehad... Mensen schijnen namelijk te denken dat ik ook al niet meer voor mezelf kan denken en praten en nemen daarom maar ff beslissingen voor me waar ik niet zo happy van wordt!
    Ik zou binnenkort 2 taarten moeten maken en beide taarten zijn afgezegd omdat ze mij er niet mee willen belasten. Dit werd dan ook gewoon medegedeeld en niet aan me gevraagd! Ik was zo boos, kan idd weinig, maar dat gaat nou nog wel en ik keek er enorm naar uit om te gaan doen en dan wordt t zonder te overleggen gewoon voor me beslist dat ik t niet kan!
    Weet dat mensen het lief en goed bedoelen allemaal, maar op deze manier werkt t toch echt averechts en wordt ik er alleen maar ongelukkig van.... Ik bedoel ik kan heus wel nadenken wat ik doe en ik kan gewoon antwoord geven op vragen hoor!

17. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Oh wat een heerlijk ventje is het toch!!! En gaat hier nu al het eerste liefdeskoppeltje ontstaan??? Liza & Jesse :) Echt super dat de uitslagen van je benen goed waren!!!!!

@Liz: Kijk... als wildvreemden je complimenteren met het feit dat jouw kind zich zo netjes gedraagt... dat is pas geweldig! Want die menen het dan zeker oprecht!!! Kreeg net een halve rolberoerte toen ik zag wat Engeltje zei wat een keuken ongeveer kan kosten... maar misschien moet je haar meenemen voor het afdingen... :p

@Engeltje: Fijn dat het iets beter gaat met je bekken. Wel vervelend dat mensen voor je gaan denken, maar dat doen ze over het algemeen wel met de beste intenties. Heb je hen er nog van kunnen overtuigen dat je wel graag de taarten zou maken?

@hier: gisteravond heerlijk op tijd naar bed gegaan! ben lekker uitgerust. Wel pijn in mijn schenen, want die zijn gisteren nogal verbrand... :( AUUUU!!! Tja.. niet erg snugger van me.., maar was zo in mijn boek opgegaan dat ik het niet in de gaten had. nog even mijn ontbijtje opeten en dan weer fietsen :D
    Fijne dag allemaal!

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, wat een mooi mannetje heb je toch! Helemaal geen slecht idee om hem aan Liza te koppelen ;) De keuken is nog niet besteld. Het is slechts een indicatie van wat wij willen en daar aan kwijt zouden zijn. Nog niet eens een offerte. Wat heerlijk dat Jesse lekker doorslaapt. Liza doet dat ook super goed. Ze ligt de laatste tijd rond 18:30/ 19:00 op bed en dan maken we haar rond 23:30 wakker voor de laatste voeding en dan slaap ze daarna rustig door en komt ze pas na 06:00. Vandaag pas om 07:30. Fijn dat we weer normale nachten hebben! En ook fijn dat vriend en ik de voedingen nu lekker om en om kunnen doen...vooral voor de ochtenden bedoel ik dan he. Kan de een lekker blijven liggen. Wat jij schrijft over het shoppen he...hihi, ik vind het tegenwoordig niet eens meer leuk om voor mezelf te shoppen! Ik vind het nu veeeeeel leuker om leuke dingetjes voor Liza te kopen <3 Wat een geweldig nieuws dat je trombosebeen er goed uit ziet! Liza vindt haar badje tegenwoordig niet meer zo geweldig. Eerder wel altijd, maar nu heeft ze het wel gezien en vindt ze het alleen maar heel vervelend. Vandaag lekker met papa in het grote bad geweest en dat was wel weer helemaal het einde! Dus dan moeten we het maar vaker lekker combineren. Net zo handig.

Engeltje, 12000 Euro is nog een schijntje in vergelijking met de 16000 Euro waar wij op uit kwamen!! Nou zit er al wel een korting op en ook op de apparatuur..maar halloootjes zeg. Dus we gaan nog wel even schrappen en aanpassen, want zoveel geld wil ik er in ieder geval niet aan uitgeven. Mijn vriend heeft er minder problemen mee, de gek! En afdingen moet je idd durven, maar eh...jij hebt nou ook niet bepaald heel erg je best hoeven doen met dat afdingen haha. Ging vrij makkelijk bij die verkoper dan. Die dacht natuurlijk; beter iets, dan niets! Als je budget niet verder rijkt, dan houdt het gewoon heel erg op en dan is het wel heel erg voordelig dan een verkoper dan toch mee gaat zeg...hoe mooi is dat?! En fijn dat t weer wat beter met je bekken gaat en je weer iets meer kunt. Over die taarten, dat is idd niet leuk en ik begrijp je frustratie. Maar dit kun je toch ook gewoon aangeven. Je kunt toch zeggen dat taarten maken juist ontspannend voor je is nu en dat het helemaal geen probleem is. Die mensen voelen zich waarschijnlijk bezwaard om jou hier mee op te zadelen, terwijl je 'ziek' thuis zit van je werk. Ik kan me hun reactie wel enigszins voorstellen, maar ze hadden dit natuurlijk ook gewoon aan je kunnen vragen en met je kunnen overleggen. Dat is van hun dan weer niet zo netjes. Maar goed, mensen gaan soms gek doen als er kwetsbare punten ter sprake moeten komen.

Flier, ja..die rolberoertje kregen wij ook toen we hoorden wat onze keuken zou gaan kosten. En de volgende rolberoertje zal zich bij de indicatie van de badkamer ook wel aandienen en bij de vloer en de muren....zucht... Leuk he, zo'n nieuwe woning?! ;) Verbrande scheenbenen...AUW! Lekker gefietst?

Ik ga ff n ommetje maken met mijn kleine druif en daarna lekker met zn drietjes op pad, van t mooie weer genieten!

Gisteren trouwens in Batavia stad een te leuk ''Lief'' rolkussen op de kop getikt voor een schamele 14 Euro! En ik heb echt een voorliefde voor rolkussens...ben dus helemaal in mn nopjes :) En nog even een foto voor de liefhebber:

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik heb het ook aangegeven, maar toen kreeg ik de reactie dat ze t gewoon niet wilden, want ik moet nu alleen maar aan mezelf en de uk denken..... Ik doe niks anders! Uiteindelijk is mn vriendin wel overstag gegaan toen ze zag wat dit met me deed en ze bedoelde t ook echt goed en dat weet ik wel, maar voel me op t ogenblik zo gepasseerd. Mensen hebben het over je achter je rug om en soms ook waar je bij bent en zij maken uit wat je wel of niet kan met de allerbeste bedoelingen, maar dat vind ik gewoon echt niet leuk. Ik kan echt voor mezelf beslissen en ik kan ook heel goed nee zeggen....
    Naja, het zullen ook wel een heel groot deel mn hormonen zijn die opspelen hoor.....komt goed ;)

@ flier: AU!! Goed smeren hoor!

@ liz: genket lekker met zn drietjes vsn t mooie weer vandaag!

Mijn man is nu ff boodschappies aan t doen voor ons, maar ook voor mn moedertje, ze is door haar rug gegaan en kan niet eens meer op haar benen staan :(
    Zometeen als hij terug is ga ik lekker broeder maken, mmmm!!

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wat een geklets hier zeg. hihi!

Beertje, wat een te schattig ventje heb jij! En je ziet er zelf ook goed uit. Fijn dat de echo ook goed was en het er allemaal weer prima uit zag! Lijkt me toch een pak van je hart..

Liz, wat een geweldige foto weer! Geniet lekker van het mooie weer!

Flier, au.. dat doet zeer! hihi, goed smeren.. ;) Heb je lekker gefietst? Hoe vordert het eigenlijk bij jou met de babykamer?

Engeltje, niet leuk dat ze zo voor je beslissen. Ze blijven er ook bij dat jij de taarten niet maakt, of nu toch wel? Lijkt me juist wat ontspannends er tussen door, in plaats van dat je de hele tijd niet echt iets nuttigs kunt doen. Vervelend ook voor je moeder zeg! Bah, door de rug heen gaan is niks waard.,

Hier, gaat goed. Wel weer een druk weekend gehad en nog 1 druk weekje te gaan. Daarna wordt het weer iets rustiger. Wel houd ik mezelf echt beter in de gaten wat rusten betreft. Het moet gewoon. Zit nu ook al een tijd echt pauze te nemen. Moet zo weer naar het werk, dus heb nog even een middagje te gaan. Weer genoeg avonden ook vol zitten deze week, dus overdag maar rustig in de tuin gaan zitten zodra het kan. Meiden, ik ben wel echt blij met dit super mooie weer hoor! Hou wel vocht vast, maar dit vind ik toch zeker een stuk beter dan al die regen de laatste tijd. :)

Deel Deze Pagina