Zeg wolkje....nog 5 dagen en dan krijg je vast te horen dat je de buik van de maand verkiezing hebt gewonnen! Wat een voorsprong zeg, wow!
Heej meiden, bedankt voor alle lieve en leuke reacties op de foto's! (zeg dat maar even hier want volgens mij krijg je geen melding als iemand antwoord op je reactie bij een foto!) @ Liz, spannend van je sollicitatie!!!!! Ik duim voor je meis! En wat lekker dat Liza uiteindelijk toch goed in slaap is gevallen! Sarah had er gisteren niet zo erg last van als de dag er voor maar zielig is dat dan he! En wat schattig dat ze met knuffeldoekjes gaat knuffelen! Wij hebben er wel zo'n 20 gekregen dus ik hoop dat Saar ze ook leuk gaat vinden op den duur! @ Flier, succes vandaag! Laatste dagje meid en dan lang weekend en dan nog 1 weekje!!!! @ Wolkje, herkenbaar hoor dat je in paniek raakt! Ik heb een hele lange tijd echt zin gehad in de bevalling en toen kwam het dichterbij en toen raakte ik ook in paniek! Maar meid, ook hier kan je me weer in geloven, je kan het echt!! En ja, het is heftig maar naar verloop van tijd vergeet je het echt en kijk je er alleen maar positief op terug!!! Komt goed meisje!! @ Dobber, fijn dat alles goed is gegaan!!! Nu hopen op snel herstel en een goede uitslag!!! @ Sita, geniet van je vrije dag en hopelijk wordt je pakketje vandaag geleverd!! @ Engeltje, ik had veel te veel ingepakt in mijn vluchtkoffertje maar het was onder de mom van beter te veel dan te weinig! Ik had een paar dagen van te voren ook kleding voor mezelf in gepakt maar dit was veel te warm toen dus ik ben in de kleding waar ik mee binnen ben gekomen ook weer naar huis gegaan haha En wat betreft de koek en sopie voor de man... mijn man werd op de verloskamers goed verzorgd!! Op de kraamafdeling niet, daar kreeg hij zelfs geen kopje koffie... @ Jemaka, balen dat het pas in september kan!! Succes! @ Hier, gisteren een onverwachts erg leuke avond gehad! Die vriendin die 12 dagen na mij bevallen is kwam ik tegen in de winkel. Ik was samen met mijn man en Sarah daar en zij was alleen met haar dochter maar dochterlief was erg overstuur. Ze vroeg of we haar even wilde helpen want ze moest bij de kassa wat regelen. Dus manlief haar dochter op de arm... Uiteindelijk zijn ze bij ons blijven eten en 's avonds laat pas naar huis gegaan! Was erg gezellig!! Wat ook grappig was is dat we samen op de bank zaten te voeden... we zijn allebei van het preutse maar daar zaten we dan... tiet bloot en kind eraan... Maakt het wel makkelijker nu we dat 'overwonnen' hebben om bij elkaar op visite te gaan! Vanmiddag komen er collega's van mij op kraamvisite! Heb er zin in! Vanavond komen er collega's van mijn man... Druk kraamvisite dagje dus maar wel gezellig!! Ow weet je wat net lekker was.... ik had Saar alleen haar luier aan gelaten tijdens het voeden, het was snikheet boven en ik was ook nog niet aangekleed. Wij dus lekker bloot tegen bloot aan... vervolgens hebben we op bed liggen kroelen! Ons dametje kroop helemaal tegen me aan... was zo genieten!!! Echt ongelooflijk hoeveel liefde je voor zo'n klein hummeltje kan voelen!!!
Engeltje, ach joh..lekker je man pushen om op te ruimen en te poetsen. Je kunt alles afschuiven op de hormonen! Haha Pluus, ja..echt heel schattig dat ze lekker ligt te kroelen met dat knuffeldoekje. Spuugdoekjes, slabbers en haar eigen kleertjes zijn ook erg leuk om aan te pulken hoor Hihi..herkenbaar van dat voeden. Ik was het op den duur zo beu om zo beperkt te zijn, dat ik de keuze zelf maar maakte om wat makkelijker te worden. Ook ik heb vaak met een vriendin zitten voeden, samen lekker topless op de bank haha! Dat waren nog eens tijden En gister heeft Liza lekker in haar blootje op een handdoek gelegen. Vond ze heerlijk! En inderdaad ook lekker met alleen haar luier aan of alleen een luier met rompertje. Vanochtend lekker samen in bad geweest. Is weer net even wat anders dan dr eigen badje, dus weer interessant en leuk. Ben benieuwd hoe lang ze dat leuk blijft vinden...eigenwijs ding! Net weer bij het consultatiebureau geweest en ons meisje is weer bijna een kilo gegroeid. Jeuj! Ze weegt nu 5 kg en is 58 cm lang. Ook weer prikjes gehad...niet leuheeeeuk!! Echt heel zielig. Ze zet het dan echt op een brullen en dan huilt ze ook met traantjes. Ben blij dat het weer achter de rug is... Ooh en...maandag op sol.gesprek!! Die mevrouw klonk of ik al aan was genomen, ze vroeg nog net niet wanneer ik kon starten. Dus de eerste indruk is positief.
Engeltje, gelukkig dat je er niet zo'n last van hebt. Wat betreft eten, ik kan echt de hele dag door eten op het moment,.. hihi! Heb net 2 boterhammen op maar denk dat ik zo nog even een bak yoghurt pak of zo. Vluchtkoffertje, bij de zw.cursus kreeg ik de tip om een handspiegeltje mee te nemen (mocht je zelf willen zien hoever het vordert met de bevalling) en massageolie. Ik schrijf ze er in elk geval bij op mn lijstje. Pluus, heerlijk lijkt me dat die momentjes met je kleine meid! Kan niet wachten tot wij ons dotje gaan zien.. Liz, hihi dat klinkt erg positief! Hopelijk maandag goed nieuws en een nieuwe baan in the pocket! Hier, net even naar de stad geweest. Een jurkje gekocht voor mezelf met korte mouwen en nog een setje in maat 50, een shirtje in maat 50 en nog een broekje in maatje 62. hihi! Was samen 16 euro kwijt voor de kleine, netjes gedaan dacht ik toch? Aan de bevallen dames, hebben jullie veel boxpakjes gekocht? Ik heb er nu 1 in maat 50 en 1 in maat 56. Maar mij lijken broekjes met shirtjes ook erg makkelijk..
Ik heb 1 boxpakje gekocht maar die heb ik niet aangehad... Daarnaast heb ik er een paar gekregen in wat grotere maatjes en ik kan je nu vast vertellen dat ze die niet aan gaat krijgen (leliiiiijjjjjkkk!!! zeker in maat 74!!!) en dat je zo'n honger hebt... dat had ik ook steeds meer op het einde hoor! Blijf maar lekker die gezonde dingen eten (lekker zomerfruit enzo) dan gaat het wel mee vallen met de kilo's!! (ik moet er nog steeds 4 kwijt maar dat gaat me hopelijk wel lukken!!) en het vluchtkoffertje... een spiegel... tja dat is wel een tip! Ik heb gevoeld tijdens de bevalling toen haar hoofdje er bijna uitwas en dat vond ik helemaal niets... maar wellicht dat ik een spiegel wel mooi had gevonden... De foto's achteraf vind ik wel erg mooi!! (ik wilde geen foto's van onderen maar de verpleegkundige vroeg of ze het moest doen... toen had ik zo iets van... ik kan ze altijd nog wissen en nu ben ik er blij mee joh!!!)
O ik kijk net op de site van de hema en daar staan toch schattige jumpsuites vanaf maatje 56... Als ik nou zeker wist dat het zomer bleef had ik er 1 gehaald maarja... dat weet je hier niet en het effect van die jumpsuit is weg als je er een vesje over doet of een romper met lange mouwen onder doet... jammerrrr!!!
haha, in grote maten vind ik die boxpakjes echt niks. Heb er dus 1 in maat 56, maar die valt al wat groot uit.. Maatje 50 ziet er echt wel schattig uit hoor. Denk dat ik ook gewoon foto's zou willen van de onderkant, kan ze inderdaad altijd nog wissen. Dat jumpsuit is trouwens echt te schattig!
Sita, tijdens de bevalling hadden ze voor mij eventueel ook een spiegel om mee te kijken. Maar ik wilde dat echt niet zien hoor. Ik hoefde ook niet te voelen, moest er niets van weten wat er daar beneden allemaal gaande was. Na de bevalling werd me gevraagd of ik wilde zien hoe de knip er uit zag. Ik wist niet hoe snel ik 'Nee!!' uit moest roepen. Maar dit bleek geen vraag, ik moest kijken hoe t er uit zag, zodat ik wist waar de hechtingen zaten en hoe ik het dus moest verzorgen. De aanblik viel me alleszins mee, ik zag die hele knip en de hechtingen niet eens. Ze moest het me echt aanwijzen. Nu is er helemaal niets meer te bekennen, ik moet echt heel goed kijken wil ik het litteken zien. Maar goed, ik wijk af. Ik wilde alleen maar zeggen dat het waarschijnlijk is dat ze op de verloskamer ook een handspiegel hebben. En boxpakjes? Die gebruik ik als pyjama. Ik vind het geen pan om Liza dit overdag aan te trekken. Daarnaast zitten ze zelden echt helemaal goed, zeker als er van die (onhandige) voetjes aan zitten. Broekje met een shirtje is vele malen handiger maar ook vele malen leuker! Toen Liza net geboren was, had ze wel vaak van die apepakjes aan, simpelweg omdat er in dat maatje weinig of niets anders te verkrijgen is. En dan praat ik over maatje 42/ 44. Pluus, foei! Jij zou je in een hoekje dood moeten gaan schamen. De Hema site en sale...foei! Hoe durf je?!
hihi, die boxpakjes met voetjes vind ik zelf echt vreselijk! Die koop ik ook echt niet.. Ach, ik heb nu ook genoeg in maat 50. 3 setjes en 1 boxpakje, en een vestje. De grote maten laat ik maar voor wat het is. We zullen vast nog genoeg krijgen.
Je krijgt enorm veel in maatje 62 Sita, dus dat komt vast goed! En Liz, ik heb niks gekocht hoor!!!!! Ga ze liever 'live' kopen dan via de site... hahaha maar vind het nu te warm om te winkelen dus doen we gewoon maar niet! en die apepakjes... tja ik ga ze ook als pyjama gebruiken... maar verder echt niet hoor!!! Shirtjes en broekjes (of jurkjes in mijn geval) zijn veeeeel leuker! Kun je lekker combineren en zo stoer of lief maken als je zelf wilt! Ik heb even bij de lactatiekundige hier mijn vragen kanon afgeschoten! Hopelijk krijg ik snel reactie!
Dat spiegeltje ga ik zeker weten ook overslaan, dat hoef ik echt niet te zien! En foto's daarvan wil ik ook absoluut niet, mn vriendin had dat wel en ben de enige die ze van haar mocht zien en toen dacht ik no way dat ik dat wil! Zij heeft ze zelf ook gelijk daarna weer gewist, vond t achteraf ook helemaal niks. Kan me voorstellen dat t bij sommige vrouwen stimulerend werkt omdat je er dan bijna bent, maar denk dat als ik t bij mezelf zou zien dat ik echt niet meer verder durf en t t liefste weer terugstop hahaha maar smaken verschillen Die massage olie lijkt me wel een goede tip idd. Heb ook nog lippenbalsem gehoord, lijkt me ook wel prettig idd... Ik heb hier 2 boxpakjes, maar idd ook als pyjama, verder komt mijn uk echt nooit in een boxpakje! Al moet ik zeggen dat er bij de HenM op de site wel een hele stoere staat, maar nee! @ pluus: wat heerlijk om die kleine zo lekker tegen je aan te hebben en zo'n liefde lijkt me idd 1 van de mooiste dingen die er bestaat! Leuk dat jullie gisteren zo onverwacht bezoek hadden, heerlijk spontaan toch zo! @ liz: wat fijn dat je meisje zo goed groeit! En t klinkt erg veelbelovend je sollicitatiegesprek! Zal heel hard voor je duimen maandag! Nou heb mn lijstje zo goed als af gemaakt, snap nu wel waarom je een koffer nodig hebt hihi nee hoor valt mee, zijn een hoop kleine dingetjes en vooral papieren waar je aan moet denken. Wij kunnen ook aangifte doen in t zh namelijk en dan moet ook t trouwboekje mee enzo! Verder misschien nog een goeie voor de dames die ook nog moeten bevallen....parkeergeld en geld voor evt. Een rolstoel is erg handig om alvast in de tas te doen. Ik heb zelf dan ook echt haast nooit kleingeld in huis... Hier nog even een naar berichtje..... T kindje waar ik t laatst over had wat nogal wordt verwaarloosd door haar moeder ligt nu in t ziekenhuis Er zijn ondertussen al procedures aan de gang hoor en de kleine is niet vaak meer bij haar, maar gisteren dus wel en ze is gaan zwemmen met de kleine... Nu mocht de kleine van bijna 2 samen met een kindje van 4 een ijsje gaan halen. Zonder moeders erbij, t kindje van 4 tilde haar op en liet haar per ongeluk vallen. Ze heeft nu een gebroken dijbeentje en moet 2 weken lang met haar beentje om hoog in t ziekenhuis liggen en daarna nog zeker 6 weken in t gips. Pff zo erg! Heb echt zitten janken toen ik t hoorde
@Jemaka: Welkom en suc6 met zwanger worden! Echt balen dat je mirena er pas in september uitgehaald kan worden Maar... oefening baart kunst.. dus lekker veel klussen @Wolkje: Ah meis... hormonen he... ineens ben je emo! Dit weekend ga jij toch bevallen? Ik hoop het voor je meis! @Engeltje: Wat een heftig verhaal van dat kindje. Kan me indenken dat je er door bent aangeslagen!!! En wat goed dat jij al je kofferlijstje hebt.. ik ga daar volgende week eens aan zitten... @hier: zo.. WEEKEND!!!! heerlijk!!! werk was prima te doen gelukkig...! heb vandaag voor het eerst wat opgezwollen voeten dankzij de hitte... hihihi.. moet er erg om lachen... ik ga zo maar eens een teiltje water pakken! de rest ben ik al weer een beetje kwijt.. sorry meiden... morgen ben ik weer helderder..!
@Engel... OWWHHH.. wat erg van dat kindje!!Maar je laat kindjes van 4 en 2 toch niet samen een ijsje halen..?! Helemaal niet bij een zwembad.. stel dat kindje erin was gevallen ofzo en verdronken!! @Pluus.. heerlijk hé.. van die knuffelmomentjes.. ondanks dat het zo warm is vind ik het nu ook heerlijk om met Jesse te knuffelen!! En dat hij dan zo in slaap valt lekker tegen je aan..! Maakt me zo'n trotse mem! @Liz.. YEAH... wat goed man dat je op soll.gesprek mag komen!! En hopelijk heb je het goed gehoord aan de telefoon en ben je eigenlijk al aangenomen!! Duim heel erg voor je!! En wat goed dat Liza zo gegroeid is!! Wel een domper dat die 'groei'vreugde beëindigd werd met prikjes..!!:x Heeft Liza vorige keer ook gereageerd op de prikjes? Of niet? (Dit was 'pas' de 2e keer toch nu?) Jesse moet ze dus woensdag.. en vind het nu al zielig! Hielprikje viel me mee.. die doe ik zelf natuurlijk ook erg vaak bij kindjes en daar sliep hij ook gewoon doorheen..! Maar denk dat hij het bij deze wel op een brullen zet!! En aangezien hij bijna nooit huilt... Vind ik het nu al niks! @Dobber.. fijn dat de operatie goed gegaan is..! Hopelijk voelt je man zich nu ook nog goed?! Misschien stomme vraag hoor maar mogen jullie nu wel gewoon klussen? Of moet hij een bepaalde tijd 'rust' hebben? @Boxpakjes.. ik heb er een paar in de kast liggen.. gekregen.. (zowat alles gekregen...) En ze zagen er nog mooi uit... Maar Jesse heeft nog NOOIT eentje aan gehad..! Vind een broekje met shirt veel stoerder, mooier en praktischer..! @Wolkje.. meid...! Helemaal volkomen normaal!! Ik had ook ineens de avond voor ik ingeleid zou worden ook angst.. niet voor de bevalling want daar ben ik vrij nuchter over.. (ik verwachte de ergste pijn die je je voor kan stellen en dan 10x erger).. maar het idee dat je moeder word! Het idee dat zo'n klein hummeltje straks van jou is en jij er verantwoordelijk voor bent! Dus meis... echt.. ik denk dat bijna alle aanstaande moeders die angst voelen op een gegeven moment! Hopelijk komt je kleine 'meid' snel..!! Want echt... het is zooooooo genieten.. juist dat dat kleine hummeltje zo afhankelijk is van jou! (en je man..) @Vluchtkoffer.. Dextro zou ik meenemen.. ik heb de dag van de bevalling niks gehad.. alleen 2 dextro en was toch wel lekker om even iets te kauwen te hebben voor die paar seconden! Kreeg een erge droge mond van het puffen! Verder zijn extra batterijen voor je camera/fototoestel erg handig.. @Hier.. Moest gisteren voor controle naar het ziekenhuis (de standaardcontrole na een keizersnede..) was BIJNA bij afslag heerenveen.. was klaverblad over en wilde invoegen weer op snelweg.. VALT MIJN AUTO UIT!! Niks... noppes.. nada.. deed ie meer!! Verdorie..! Toevallig kwam autootje van rijkswaterstaat aanrijden.. die achter mij stoppen..! Hij zei dat ik er nogal gevaarlijk stond (ja.. net na de invoegstrook op klaverblad..) en dat hij een sleepauto belde om mij van de snelweg af te slepen..! Dus.. wij wachten op de sleepauto.. erop getakeld.. van de snelweg af.. ik daar ANWB gebeld.. nou die was er amper 2 minuten en hij zei al dat hij een sleepauto belde want de brandstofpomp is stuk! Dus... ik WEER wachten op een sleepauto... Nou... aangezien Jesse bij mijn moeder was.. heb ik de auto daar maar naartoe laten slepen anders kwam ik niet meer bij hem!! En.. ik had die ochtend wel gekolft 130ml.. dacht geef ik dat voor de zekerheid maar mee want ben toch zo terug.. En ondertussen stond mijn tiet op knappen!! Wantjah.. de kolf had ik niet bij me! Gelukkig had Jesse nog flink honger (ondanks ook al die 130ml) dus kon gelijk aangelegd toen ik daar was! Maar... dus weeeer autopech.. heb verdorie net de laatste rekening afbetaald die was rond de 1300,-!! Word er zo moe van.. echt.. als je weet hoeveel ongeluk ik wel niet heb met auto's..! Kan wel janken!! Nou dit weer.. wat ook een dure grap is volgens de ANWB-man! We wilden nog graag een weekje weg met zijn 3tjes... nou... zie het helemaal in rook opgaan.. al dat vakantiegeld kan naar de auto..! Had er zo'n zin aan aangezien vriendlief niks niet thuis is geweest nog sinds Jesse geboren is en ook geen vakantie heeft (eigen zaak hé...) BAH..... Maar.. verder gaat alles goed hoor!
@Beertje: Oh, balen zo'n financiele tegenvaller..!!! Kost altijd veel geld he! Ik had met mijn vorige auto ook de ene reparatie na de andere... nu *ff afkloppen* nog niet. Misschien kan je nog een leuk weekendje weg via vakantieveiling kopen...???
@ flier: heb ook alleen t lijstje nog maar hoor haha, moet alles nog gaan inpakken, maar wil t wel op tijd doen want je weet maar nooit he! Lekker met je dikke pootjes omhoog jij! @ beertje: dat is dus ook een van de redenen waarom ze niet geschikt is als moeder. Als ik alle verhalen hier neer zou zetten dan zou je helemaal begrijpen waarom. Tis dat er al heel hard aan gewerkt wordt en dat de kleine voor t grootste gedeelte niet meer onder haar hoede is, maar anders.....! Hoorde nu net dat er waarschijnlijk ook nog iets niet goed is met haar heupje, de arme kleine ukkepuk! Zou haar er echt zo bij willen nemen in huis echt waar, ondanks alles wat ze meemaakt is t zo'n heerlijk kruimeltje! Maar oh wat vervelend van je auto! Lekker fijn plekje ook inderdaad waar t gebeurde Hoop voor je dat t allemaal een beetje mee gaat vallen qua prijs, maar een brandstofpomp is idd meestal best duur en er moeten vaak andere onderdelen bij vervangen worden. Ken je niet iemand die t voor je zou kunnen doen,zodat je evt. Op de sloop kunt kijken ernaar? Zou zeker ook bij meerdere garages anders een offerte aanvragen hoor! Tis dat je niet hier in de buurt woont, anders had ik wel een mannetje voor je geweten waarschijnlijk! Succes ermee meis!
Zooo...en ja hoor, ook hier het verkeerde knopje ontdekt. Pats: mn hele verhaal weg...leuk! Nog n poging: Engeltje, Ja, inderdaad heerlijk dat Lizaatje zo goed groeit. Zo trots op mijn kleine, grote kanjer! En dat gesprek maandag...pff, spannend! Ik hoop zo dat dit iets gaat uithalen. Zou zo fijn zijn! En jeetje, wat een verhaal zeg, van dat arme, kleine meisje. Kan me voorstellen dat dit je aangrijpt hoor. Zo las ik vandaag een bericht op Teletekst over een vader die zijn kindje van 6 maanden in de auto was vergeten. Hij was vergeten de baby naar de creche op zijn werk te brengen. Het kindje heeft het niet overleefd. Dit bericht houdt me de hele tijd al bezig. Sinds ik zelf mama ben, komen dit soort berichten anders binnen hoor. Verschrikkelijk! Beertje, ik zal je duimen hard nodig hebben voor maandag! Hopelijk gaat het gesprek goed uitpakken...ooh, hoop het zo! Liza heeft al 3 keer prikjes gehad. De eerste keer was ze er erg moe van. De tweede keer vrijwel niets gemerkt en vandaag bij thuiskomst weer heel veel geslapen. Na haar lange slaap, was ze weer aardig de oude. Dus ze heeft er gelukkig vrij weinig last van gehad. En jeetje, wat kloten dat je auto pech had meis!! Echt flink balen en al helemaal als dit van je vakantiebudget dreig te gaan. Ik weet niet meer wie het opperde, maar vakantieveilingen zou ik echt eens proberen als ik jou was. Die hebben vaak geweldige acties!
Beertje bagger van je auto en de hoogswaarschijnlijk dure reparatie. Vindt prikjes ook altijd zo zielig. Ben meegeweest met me kleine nichtjes omdat me tante het niet aankon. Flier whaha je lijkt wel zwanger lekker rustig aan doen meis. Wolkje jou beebje w8 op wat koeler weer denk ik haha groot gelijk is nu veels te warm om naar buiten te worden geperst door mama. Beertje haha ik denk dat me mannetje nu niet aan klussen denkt en ik zal deze week ongi worden dus dat komt even goed uit nou haha. Als hij denkt eraan toe te zijn en het aan te kunnen dan mogen wij gewoon klussen. Bah heb het te druk gehad vandaag: ben gaan werken, na het werk naar huis boodschappenlijst gemaakt en boodschappen gaan doen, naar huis gegaan en de boodschappen opgeruimd, tafel dekken en eten, was in de machine, vaatwasser leeg gehaald en opnieuw ingeladen, weze tanken, hond van me moeder gaan verzorgen, kliko buiten gezet. Moet nu nog mijn hond uitlaten, was ophangen douche en dan eindelijk naar bed.
Oh echt verschrikkelijk he! Het zou je maar gebeuren dat je je kindje vergeet! Ik kreeg er helemaal kippenvel van en dat kindje ken ik dan nog niet eens.... En dat van de andere uk grijpt me zeker heel erg aan.... Hoop zo dat er in de toekomst niet nog ergere dingen kunnen gebeuren..... Hoop dat de mensen die al met haar beIg zijn nu echt nog verdere maatregelen gaan nemen en dat hun ogen nu nog meer geopend zijn. Volgende week wordt ze 2 en ze zal dan dus nog in t ziekenhuis liggen, kan je het je voorstellen een kind wat de wereld hoort te ontdekken dat nu in t ziekenhuisbed ligt en niks kan en mag doen. En zown kleintje kan je het nog niet uitleggen... Pff dobber dat is wel een erg druk dagje! Heb je wel een rustig weekendje voor de boeg zodat je ff kunt bij tanken?
Engel lees nu pas dat verhaal over het kindje maar wat verschrikkelijk! Daarom wordt ik altijd boos op mijn familie als ze mijn nichtjes van 2 en 4 alleen buiten laten spelen (bij mijn omdat die woont op de begaande grond in een senioren flat en heeft een grasstrook voor). Denk dat het vandaag weer zo druk gaat worden. Als het morgen goed gaat met me ventje ga ik van zaterdag middag tot zondag morgen/ vroeg middag ff vluchten naar de camping. Me ventje zit nu beneden loopt niet meer als een oud mannetje en ziet er allemaal wel goed uit. Hij kan (en mag van mij) niet veel tillen en hoog iets pakken al dat soort dingen. Gisteren wilde hij me helpen haha ik heb een stoel gepakt en zei ga hier maar zitten en houdt me maar gezelschap. Nou ik ben weer werken, fijne dag allemaal
@Engel: zelfs het lijstje heb ik nog niet.. dus ik vind dat jij zeer goed voorbereid bent!!! @Liz: oh.. bah, wat een verhaal he! hoe kan je nu je kind vergeten...? zou hij anders nooit zijn kind hoeven wegbrengen en was het kindje rustig in slaap gevallen??? ik snap mensen al niet die hun hond in de auto laten met dit weer! @Dobber: dat klinkt alsof je vent al snel herstelt!! fijn joh!!! laat 'm idd nog maar niet tillen enzo... @voedingen: gisteren had ik een patiente en die had het erover dat haar kindje van 4 weken oud 8 voedingen per dag kreeg.... nu weet ik dat mijn moeder ons vanaf de geboorte 6 voedingen gaf.... weten jullie daar meer van??? nou moet ik zeggen dat mijn patiente wel borstvoeding gaf en mijn moeder niet..., maar maakt dat wat oud? @hier: zoooo.. ik heb heerlijk geslapen... het huis is in de loop van de nacht ook wat afgekoeld... dus leef nu in de subtropen ipv de tropen hier is het nu redelijk koel buiten, dus ik heb alles open gegooid, kan het nog verder afkoelen!!!