Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zo, zit nu heerlijk op de boerderij. Beetje irritant dat ik geen mail kan verzenden, maar goed..

Pluus, wat een geweldige huisarts! Ben benieuwd hoe de onze is.. we staan al langer daar ingeschreven (sinds we hier wonen), maar nooit zelf daar geweest. Wel weet ik dat ze goed is. Hopelijk is alles snel over bij Sarah!

Engeltje, gelijk heb je hoor.. dat je de ventilator hebt opgehaald. Had het zelf ook gedaan dan! Die hitte is ook niks.

Hier komt de regen wat later, maar hoop wel dat we nog kunnen bbq'en. Ben dr bang voor.

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lekker dat je er ff uit bent sita!
    Hier gaat t rond een uurtje of 4 regeneb, maar zo te zien nog niet heel erg veel, het echt zware weer komt er pas vannacht aan volgens mij.

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lekker Sita! Dat je er tussen uit bent!!!
    Ennuh gewoon BBQen hoor! Het weer is zo onvoorspelbaar hier in NL... het zou mij niet verbazen als het pas morgen gaat regenen!!

@ engeltje, en een beetje verkoeld met het perenijsje?
    Dank je voor de tip van de thee... zal het maandag met de dokter bespreken... ga nu niet zelf hannessen bij onze kleine meid...

Ik ben niet meer zwanger maar heb het gevoel dat ik ook vocht aan het vasthouden ben... mijn armen zijn zo raar...

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: ja gewoon ff overleggen idd hoor! Mn nichtje had dit een tijd geleden als tip gekregen van de ha, maar was toen nog maar een beetje beginnende spruw. Het is daarmee idd weggegaan en ze hoefde toen geen zalfje te gebruiken. Maargoed ik weet natuurlijk niet hoe erg sarah het heeft, dus gewoon maar navragen ;)

Perenijsje was heerlijk verkoelend, zit nu aan mn flesje water uit de vriezer, heerlijk!
    Zometeen eens kijken of ik nog wat zoethoutthee in huis heb, hopelijk verdwijnen mn sterretjes dan, want bij iedere beweging die ik maak komen ze opzetten.... En anders maar ff net meer bewegen haha

Ik hield voor mn zwangerschap ook al vocht vast hoor, dus kan best...

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goed blijven drinken inderdaad Engeltje! En kun je niet wat extra verkoeling zoeken door met je voeten in het water te zitten?
    Of even extra douchen of alleen je voeten even spoelen? (net wat lukt met j ebekken...)

Ik hield voor de zwangerschap wel eens vocht vast in mijn voeten maar nooit in mijn armen (niet eens mijn handen?!?!) dus vreemd!

Ik ga het maandag zeker overleggen met mijn ha voor die thee tegen de spruw! Ben benieuwd wat ze zegt!

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @allemaal: thanx voor de lieve woorden weer! Had echt even een mega emotionele dip :) Hormonen he ;)
    gelukkig kan ik nu alles wel weer relativeren en heb ik ook bijna zin in de bevalling. Ik ben die buik zo beu! veeeeeeeeeel te warm met dit weer!

@engeltje: ja cool he :) ik houd t zo eens in de gaten en ik sta echt vet voor! Zo grappig want ik win echt nooit met dit soort dingen! hoef ik mooi geen draagdoek meer aan te schaffen!

@beertje: balen van je auto zeg! hopenlijk wordt t niet te duur!

@cocktails..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    ik heb met dit weer zo'n zin in een lekkere cocktail! toen we in oktober in egypte waren vond ik dat ook zo heerlijk! maakte me niet uit wat ze er in gooiden, allerlei fruitsapjes en een scheut alcohol, alles was heerlijk! Mijn huwelijksreis heb ik overigens heerlijk aan de alcoholvrije prosecco gezeten haha!
    Ondertussen heb ik trouwens wel een enorme fles champagne die we op de bruiloft hebben gekregen (zo'n 1,5 liter fles) koud gelegd voor als de kleine er dalijk is! dan ga ik toch wel even met een klein bodempje mee proosten hoor!

@pluus: wat fijn, zo'n huisarts! erg lief! wij hadden dat ook met de uroloog van mn man, die belde vanaf zn vakantieadres toen dat de bloeduitslagen niet goed waren en had meteen een afspraak gepland voor de eerste dag na zn vakantie. dat zijn dan de mensen met een echte passie voor hun vak denk ik dan!
    hopelijk kanpt sarah snel weer wat op, lijkt me inderdaad niks om met die kleine te moeten frummelen met medicijnen. en het is gewoon sneu voor zo'n kleintje!

@hier: geen weeen of enige activiteit die daar op lijkt helaas! drink al een paar dagen salie thee (schijnt opwekkend te zijn), we hebben al een flink potje liggen ......, loop de trap 10x per dag op en neer en heb gisteren een poging gedaan het hart van een annanas te eten. Man, wat is dat goor! alsof je op een stuk taaie bamboe zit te knagen. dus dat doen we ook maar niet meer. Moet wel zeggen dat ik het vandaag echt zwaar heb met de warmte! meestal heb ik er niet zo'n last van, maar vandaag.... zweet me een ongeluk, geen honger en ben echt te loom om iets te doen. nu heb ik bijvoorbeeld zin in een koud glas water maar alleen de gedachte al aan dat ik dan moet opstaan... pfff!

vanmorgen ben ik trouwens nog even naar de karwei geweest met mn vent en we hebben nog een paar houten beestjes gekocht die bij onze muur boom horen! vanmiddag eens opplakken en dan zal ik eindelijk eens foto's van de babykamer plaatsen!

en idd: ook ik ben heel benieuwd hoe het gaat met danty! hoop dat er niks ernstigs aan de hand is!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik vraag zo wel aan mn visite idd of ze ff een voetenbadje voor me neerzetten haha echt erg hoor.
    T liefste zou ik de hele dag in t water dobberen, maar tis nu ook zo druk in de zwembaden natuurlijk en t badje in de tuin staat nog niet helaas. Nick wilde um vandaag wel klaarzetten, maar dat vind ik dan weer zonde voor maar 1 dagje....

Nee in mn armen en handen had ik t ook nooit idd, maar nu wel...
    Nou ik ga ff de cocktailtjes klaarzetten, want ze zullen er zo wel aankomen :)

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    over vocht: ik houd ook echt veel vocht vast nu in mn enkels en voeten en in mn handen. op zich zie je dat niet eens zo erg (iets dikkere vingers) maar het doet pijn!! mn knokkels voelen aan alsof ze allemaal blauw zijn en vooral als ik even niets heb gedaan met mn handen zijn ze zo stijf! Doet echt zeer!

oh en zodra er hier iets gaat gebeuren laat ik het jullie meteen weten hoor!!! uiteraard :)

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, ik heb bitterlemon gedronken vanaf 2 dagen voor mijn bevalling... 2 glazen per dag... wie weet????? Ik geloof erniet zo in hoor maar wellicht...????
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je het zo beu bent. Nog even meis!!!
    En ik ben erg benieuwd naar jullie kamertje!!

@ Engeltje, laat je visite dat inderdaad maar doen! Slim van je!
    Alvast veel plezier!!

Saar ligt heel de ochtend al te slapen... wat een luxe... maar aan de andere kant ook saai!! Haha heb zin in een knuffel van mijn dochter! :D

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Was ik weer....:D

@Engel.. wedden dat de visite dat met alle liefde voor je doet.. dat voetenbadje neerzetten!
    En.. als ik jou was zou ik wel ook het zwembadje neerzetten hoor.. we krijgen nog meer warme dagen als je de meteorologen moet geloven..!

@Cocktails.. lekker man!! Engel... zou je mij miss wat receptjes kunnen sturen van alcoholvrije cocktails? Ik vind alcohol echt zo smerig...;)
    (en geen ananas graag... ;))

@Wolkje... nog geen activiteit bij jou?! Had je je vk nog gebeld? Kom op kleintje van wolkje!! Al je tantes hier op het forum zijn zoooo benieuwd naar je!! Dussss... kom maar tevoorschijn!!
    (ben benieuwd of het helpt...:D )

@Pluus.. Als Saar zo lekker slaapt.. kun jij mooi een foto maken van het geboortekaartje en hier neerplanten!:D:D

@Flier... WEEEEEEKEND!!!!

@hier.. Jesse is een beetje onrustig.. heb de wagen naast me. 1 hand op zijn buikje en zo rijdt ik de wagen wat heen en weer! dus typ met 1hand.. wat vet knullig gaat!!
    Vanmorgen centrum al ingeweest om wat lekkers te halen voor vanmiddag (voor vriendin die langs zou komen...) smste ze me zopas.. ze was snotverkouden en niet fit.. of het dan wel slim was om langs te komen..
    Dus maar gezegd dat t ook een andere keer beter kan dan. heb geen zin om ziek te worden! En Jesse helemaal niet...

En... toen ik in het centrum was... ben ik ECHT NIET door de hema gelopen hoor... En heb helemaaaaaal niet 2 mouwloze hempjes gekocht voor €1,- voor mijn vent... Geen blauwe en ook geen turquoise blauwe...;) Nope... zou ik nooit doen...

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ze is wakker! Haha na het voeden zal ik de foto maken beertje! Goed dat je het zegt! Zou het zo vergeten :)

12. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Check ik net buienradar... het lijkt er op dat de eerste buien langs ons heen gaan... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

@Beertje: knap dat je zoveel kan typen met 1 hand... echt een supermama :) en bedankt voor de waarschuwing anders zou ik per ongeluk nog eens de HEMA ingaan...

@Pluus: Dus nu lekker knuffelen met Sarah... :)

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ik dacht dat laatst iemand het nog vroeg, maar ik ben er achter hoe je je foto's kunt verwijderen die je als bijlage hebt geplaatst hier op t forum (voor als je geheugen vol is)
    ga naar gebruikersinstellingen en dan helemaal links onderaan in het menu onder diversen staat bijlagen. daar kun je ze selecteren en verwijderen :)

14. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland

Thankyou!!! Zo leuk om af en toe even te horen dat je t goed doet! :D

Als ik buienradar moet geloven komt het hier pas 5uur vannacht! ;)
    Ben benieuwd....

Hier ook maar weer etenstijd geloof ik... mannetje is helemaal van de mik!

Ow... en btw... ik weet niet of jullie het weten hoor.. denk meld het even voor degene die t niet weten..!

Als je je verhaal typt op de pc.. en je drukt iets verkeerd waardoor alles weg is.. kun je het tevoorschijn toveren met Ctrl en Z tegelijk ingedrukt.. ;)

Ik ben ook regelmatig alles in ene kwijt... dan ctrl Z en huppa.. tis er weer!;)

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, hier lijkt het er ook op dat de buien langs ons heen gaan.
    Zal vannacht wel komen dan.

Meiden, ik vind t nu echt gewoon té warm! De afgelopen dagen kon ik het echt prima vol houden, maar deze drukkende warmte.. pff! Mijn handen en voeten beginnen nu ook. Ze hebben hier een zwembad, maar het verschil is dan zo groot met die 28 graden. Ik wacht nog even met erin duiken... Eind van de middag maar doen, en dan gelijk bbq'en. haha!

Beertje, de Hema is ook echt een vreselijke winkel en totaal niet de moeite waard om naar toe te gaan! haha! Trouwens, wijs van je om die vriendin toch een andere keer te laten komen. Zo'n kleintje ziek is helemaal niks, en al helemaal niet met dit weer.

Pluus, ben benieuwd naar je kaartje! Zeg Sarah maar dat ze een beetje door moet drinken.. hihi!

Wolkje, ben ook benieuwd naar jouw kamertje! Zal vast super leuk zijn geworden!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De meiden zijn net weer weg en t was echt supergezellig!! Mis ze zo ontzettend, vooral de 2 die nu langskwamen!

@ wolkje: nog steeds niks dus? Kom op kleintje, je mag nu echt wel gaan komen hoor!!!!
    En thnx voor je tip, ik was degene die t vroeg idd :)

@ beertje: ik zal van de week ff wat receptjes overtypen voor je, moet ff vragen aan mn man of hij de boeken wil pakken, want ik kan daar niet bij nu, ligt onderin een kastje onder allemaal andere kookboeken namelijk....
    Heb net een soort van fruitpunch gemaakt. Framboosjes en braampjes met wat siroop gepureert en daarna jus erover heengegoten en een boel ijsblokjes erin gedaan natuurlijk. Was echt megalekker!! Zit er alleen wel bomvol van nu!
    Maar geen ananas? Zit echt in veel cocktails! Haha heb er hier eentje die ik ook heel lekker vind, zonder ananas!

Indian Lover
    2 cl. Vers geperst limoensap
    4 cl. Sinaasappelsap
    10 cl. ijsthee (kant-en-klaarproduct)

1. Doe 2-3 ijsblokjes in een longdrinkglas en giet daar limoensap, sinaasappelsap en ijsthee overheen.

2. Roer alles goed door elkaar en serveer het drankje met een rietje.

Heel simpel en oh zo lekker fris!

@ sita: echt verschrikkelijk he! Als ik jou was zou ik gewoon duiken hoor! Blijf je er toch gewoon lekker lang in?

@ flier: hier komen ze wel overheen als t goed is hoor en zo niet, dan toch!

@ pluus: ohhh leuk, ben benieuwd naar je kaartje!

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: in bitter Lemon en tonic zit hetzelfde stofje als in annanas hart wat het zou moeten opwekken. Ik lust alleen geen bitter Lemon en ook geen tonic, dus vandaar de annanas :)
    Ik geloof er ook niet zo in hoor, maar ach, ik had t liggen dus toch maar geprobeerd.

Oh meiden ik heb net m'n babybadje weer opnieuw vol laten lopen met koud water! Ijskoud is ie nu! Echt een aanrader, is heerlijk! Even met de pootjes in ijskoud water!!

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Blij dat ik toch nog niet het zwembad in ben gedoken en geen bikini aan had. Komt er een aannemer in 1 keer hier het erf op.. Zodra hij klaar is met de klusjes duik ik erin! :D

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zo het kaartje staat in mijn foto album van Sarah! :)

@ Sita, oef jij blij!!! Hahahaha zou genant zijn :D

@ Wolkje, tja ananashart is zeker niet te eten maar bitter lemon is neus dicht en gieten maar! :D Tenminste zo deed ik het... hahaha minder vies als ananashart!!! :D

@ Engeltje, fijn dat het leuk was met je collega's! Ik kan me voorstellen dat je ze mist!
    Heb je trouewns het gevoel dat de rust helpt met de pijn? of is het even erg als dat je drukker bent? JE 2 weken absolute rust zitten er nu denk ik al wel op toch?

@ Supermama Beertje, ctrl z werkt alleen als er met typen iets fout gaat... niet als het met het versturen fout gaat helaas...

@ Hier, net weer zo lekker geknuffeld met Sarah! I love it!!! :D
    Moet nu alleen boodschappen gaan doen en daar heb ik zo'n geen zin in! Veel te drukkend en Sarah gaat vast weer huilen in de AH omdat het temperatuur verschil zo enorm is... Heb niet zo'n zin in een huilend kindje... Ik wacht dus nog maar een uurtje dan ga ik samen met mijn man en Sarah... kan 1 van ons naar de ah en de ander naar de apotheek met Sarah! :)

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jeuj!!!
    De vlag mag uit... HET REGENT!!!

Nou ja... het druppelt haha maar goed ook druppelen valt onder de noemer regen! :D

Deel Deze Pagina