Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Wohoee! Regen!
    Hier nog niks, maar volgens buienradar binnen nu en een uurtje wel :) overweeg sirieus om dan gewoon ff buiten te blijven zitten, haha!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nou, hier in t oooooosten duurt het nog een tijd voordat er regen komt.
    Klusjesman is weg, dus ik duik er straks even in.

Pluus, leuk kaartje is dat geworden zeg! Zag gelijk 2 trouwfoto's,. wat zag je er mooi uit! Zo leuk om te zien.

Trouwens, over geboortekaartjes gesproken. Hoeveel stuks hadden jullie en wat waren jullie kwijt als ik vragen mag? Wij waren er gisteravond mee bezig, maar t kost toch best wat bij elkaar voor 80 kaartjes.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: mooi kaartje hoor!!! Mn 2 weken absolute rust zitten er nu op en merk dat ik nu wel iets langer kan lopen. Kan ook weer mee met boodschapjes doen gelukkig. Van de week ff gezwommen en ook dat beviel wel en wil ik minimaal 1 x per week ook gaan doen nu. Alleen is t lastig om in en uit t water te komen met zo'n steil trappetje, maarja dat is niet anders. Maar in t huis kan en mag ik nog steeds niet veel doen, een beetje opruimen en afdrogen gaat wel, maar een wasje draaien of ff stoffen of stofzuigen is nog uit den boze.... Ach, we komen er wel ;)
    Ben echt jaloers op je dat je zo lekker kunt knuffelen met sarah! Ik wil ook mn beebje knuffelen! Van de week wel lekker geknuffeld met de kiddies op mn werk, was heerlijk maar toch zo anders lijkt me. Merk ook echt dat als ik nu met een kindje knuffel dat ik steeds meer verlang naar mn eigen kleine quinten!

@ sita: haha lijkt me een goed idee idd ;)

@ wolkje: lekker he een voetenbadje! Ik heb er net ook ingezeten met mn olifantenpootjes, mn collega's hadden t lekker voorvme klasrgezet :D

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ De foto's bedankt voor de reacties! :D Lief!!!

@ Sita, wij waren voor 75 kaartjes €147,02 kwijt...
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het duurder had verwacht...
    Zwemse meis!! Geniet er van en ook van de BBQ zo! :D

@ Engeltje, ik kan me voorstellen dat je van die knuffels geniet en dat je dan uitkijkt naar Quinten!
    Nog even geduld meis en dan kun je zo veel knuffelen als je zelf wilt!
    En fijn dat het iets beter gaat! Maar nu dus inderdaad niet te veel ineens gaan doen he! En dat huishouden is enorm zwaar dus daar moet je zeker niet aan beginnen!!!!

@ Wolkje, ik heb ook de neiging om buiten te blijven maar daar is het drukkender als binnen... zit dus maar gewoon binnen samen met Sarah! :)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wilde net een rondje gaan lopen, maar ook hier giet t nu! Heerlijk verkoelend! Zit nu lekker ff onder t afdak te genieten :)
    Of nouja, genieten, van de temperatuur wel, maar heb ineens weer ontzettende krampen en pijn van onderen... Hopelijk verdwijnen ze zo snel weer.
    En nee ik ga zeker niet teveel doen nu hoor, heb er van geleerd ;)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh over de kaartjes trouwens... Mn broertje maakt ze natuurlijk weer en laat ze ook weer afdrukken bij dezelfde drukker als met ons trouwen. We waren toen voor 75 kaartjes 90 euro kwijt, alleen de postzegels moesten we toen zelf nog kopen...

7. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het regent!!!!! Joehoeee!!!!!

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    correctie.. het regenDE... :( helaas onvoldoende om de warmte te verdrijven...

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier regent het WEER :D
    Net ff de regendans gedaan ;)

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ik de regendans zo ook maar eventjes ga doen.... pfff

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh t is echt heerlijk hier nu buiten, 19 graden nog maar! Net ff een klein boodschapje gedaan en ben helemaal doorweekt, maar vind t helemaal niet erg!
    Binnen is t beneden wel nog 26 en boven 30 graden, maar dat zal nu vast snel gaan afkoelen, jammer dan als t naar binnen regent, i need fresh air!!

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, jij hebt tenminste nog een beetje regen gehad.. hier nog helemaal niks!
    Hopelijk komt dat nog...

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Maar jij hebt een zwembad daar sita, ff ruilen? ;)

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha! dat is waar.. was wel even lekker. ;)
    Maareh, ik zou best willen ruilen hoor! 19 graden klinkt mij beter dan een zwembad. Ben ook niet echt een zwemmer, maar vond t wel erg lekker om even af te koelen. Toch zou ik voor het frissere weer kiezen!

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: Die paar druppels...?!??!?!?!!!! Dat noem ik geen regen..!!! Onder de douche word je natter!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: paar druppels? Ik was echt doorweekt net! Nu is t overigens wel weer droog hier hoor, maar t was echt een plensbui, ik stuur t wel jullie kant op ;)

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    sprak net de dochter van mijn engelse vriendin... en die had gisteren prins William, prinses Catherine en prins Harry ontmoet en de hand geschud... ze mocht namelijk ook met de fakkel lopen... hoe cool is dat?!!!! en zeker voor een tiener van 17!!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engel... nou... GRAAG!!! stuur de regen maar hierheen... :D Zag idd op buienradar dat het westland flink regen heeft gehad... hier op de veluwe is er echt te weinig gevallen... als het goed is gaat het hier rond 23.30u goed regenen!!! (volgens buienradar dan :p)

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier hebben we rond 7 een buitje gehad, waardoor t een heel klein beetje is afgekoeld, maar als het goed is komt er zo dadelijk meer... Alles maar vast lekker open gezet boven, lekker doorwaaien!!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat wordt vannacht opblijven dan om een regendans te doen hahaha

Trouwens, ik voel mn ukkepuk alweer een paar dagen bijna niet. Wel iets meer als vorige week gelukkig, maar zijn bewegingen worden steeds weer minder krachtig. Wat moet ik er nou mee? Wil ook niet weer voor niks aan de bel hangen...
    Kijk dit weekend nog maar ff aan en anders maandag toch maar weer vragen, moet toch bellen voor nieuwe medicijnen....
    Hij doet t gewoon in de omgekeerde wereld, juist in t begin voelde ik hem veel sterker als nu, terwijl t normaal juist andersom zou moeten zijn toch?

Deel Deze Pagina