Ahhh zielig zeg sita! Was hij ook niet meer te redden dan? Bij mn ouders zit er ieder jaar een nestje mereltjes en er valt er ook wel eens eentje uit die wij dan voeden tot ie groot genoeg is... Maarja, soms zijn ze gewoon ook niet te redden en dan is t idd beter om ze uit hun lijden te verlossen...niet leuk om te doen! @ Flier: hier geen verslaafde eraan, maar wel prima tv opvulling tussen de flims door Mn ukkepuk zit me gewoon nu al steeds op de stang te jagen, kleine dondersteen. Vandaag was ie gewoon weer lekker druk, zoals ie hoort te zijn Vanmorgen wel nog erg rustig, dus had al pen en papier erbij gepakt, maar heb t vanmiddag maar weer weggelegd toen mn buik druk heen en weer bewoog.
Zou het dan eindelijk.... Ook geen wolkje status update gezien vandaag!! Spannend!! @Sita.. Bah... Zou ik niet kunnen...! Jemig... Weer voedertijd... Ben doodop...
Nog geen bevalling hier!! Helaas! Sorry! zal af en toe even een berichtje plaatsen zo lang t nog niet begonnen is, dan zitten jullie niet onnodig in spanning De hele dag lekker wat aangerommeld in huis en vanmiddag met mn moeder een hele berg koekjes gebakken als afleiding @beertje: lekker! een weekendje weg, wat goed! goed dat je dat hebt geboekt, lekker even er tussenuit met zn drietjes en lekker genieten als gezinnetje! Waar ga je naartoe? @sita: fijn dat t bijna af is allemaal! heerlijk t huisje op orde dus als je straks met verlof gaat! en sneu van t vogeltje....
vanmiddag ook een lading babykoekjes gebakken, leek me wel leuk voor als de kraamvisite straks komt. ALS die ooit nog kunnen komen.....
Balen wolkje! Ook geen krampen of harde buiken meer gehad vandaag? Mmm zien er lekker uit hoor die koekjes! Leuke uitstekers heb je gebruikt!
een paar harde buiken vanavond, maar niet veel wat doet vermoeden dat er iets staat te gebeuren.... die uitstekers heb ik ooit een keer via een website besteld, maar nog nooit gebruikt. vond ze wel leuk nu Ik heb trouwens een fotoalbumpje geplaatst met foto's van de babykamer en mn buik!
net nog even heerlijk een rondje gewandeld buiten, echt heerlijk! het is hier zo lekker fris nu, echt ff af kunnen koelen! en nu binnen even alles flink tegen elkaar open om de warmte een beetje uit t huis te krijgen. hopelijk vannacht een keertje fatsoenlijk slapen!
Hahaha... Wolkje, hij is idd echt huge nu!!! Geniet er nog maar eventjes van, want lang zal dat niet duren! Heb je nog kunnen slapen afgelopen nacht? Hier is het nu ook eindelijk afgekoeld. Ik ga zo maar eens voor mijn wandeling.... eerst maar even ontbijten met fruit en yoghurt.
Vannacht was de slaapkamer heerlijk koel, echt super fijn! Nu ook alles lekker open, dus t hele huis is fris. We weer klote geslapen, alles doet zeer! Maar nog steeds geen baby of enige aanwijzingen dat t staat te beginnen. Geen buikpijn meer gehad en amper harde buiken. Wandel ze dalijk! Heerlijk met dit weer!
@ wolkje: leuk kamertje meis, zeker met die wolkjes op t plafond En een mooie buik hoor! Balen dat je zo slecht geslapen hebt, die kleine ukkepuk van jou mag nou echt wel eens gaan komen! @ flier: wandelse! Denk dat ik dat zo ook maar eens ga doen, maar eerst ff douchen.. Hier vannacht weer onwijs stom aan t dromen geweest. Ging in mn eentje met t vliegtuig naar amerika. Mocht nog net met deze termijn... Vond t best een beetje eng, want we hoefden allemaal niet door de douane heen en vlak voor we het vliegtuig ingingen werd er ineens iemand opgepakt, die later toch weer instapte. In t vliegtuig stonden grote tafels met klapstoeltjes eromheen, dus ik gaf aan dat ik dat niet ging redden met mijn bekkeninstabiliteit, maar t enige alternatief was op de grond gaan liggen. Gelukkig gaven ze wel yoga aan boord haha wat een giller toch?
Nou... mijn 6km weer in 60min precies! Had afgelopen week maar 1x gewandeld gezien de hitte..., maar ik merkte dus idd dat het nu wat moeizamer ging dan de andere keren. Hopelijk kan ik deze week weer gewoon 3x wandelen. Misschien een stomme vraag.., maar hoe voelt een harde buik? Volgens mij heb ik er nog geen gehad... Nu lekker OS kijken!!!! @Engeltje: hahaha.. hier ook rare dromen... en de meest vreemde combi's van personen die er dan in voorkomen... gelukkig is het dan maar een droom he!
Ja idd hahaha Een harde buik voelt bij mij aan alsof er een ballon ineens heel hard wordt opgeblazen in mn buik, buik is echt keihard en krijg er (sinds een paar dagen ineens )een beetje een benauwd gevoel bij. Binnen een paar minuten verdwijnt dit weer en onstspant mn buik weer. Heb er normaal 1 a 2 op een dag, maar had er gisteren ineens 9! vandaag nog niet gehad. Heb jij t gevoel dat je t hebt gehad dan? Echt goed hoor dat je nog zo lekker kunt lopen!
Nou.. eigenlijk heb ik helemaal niet het gevoel dat ik het gehad heb..., vandaar dat ik het maar eens vroeg... ik heb 1 keer idd 10 sec. het idee gehad dat mijn buik hard werd.. alsof er ineens kippenvel overheen ging wat mijn huid strak trok... en dat is het dan..
Fijn toch dat je het dan nog niet hebt? Het doet niet echt zeer ofzo hoor, maar tis gewoon een raar onprettig gevoel. Gisteravond heb ik er 3 in een uur gehad en moet zeggen, toen deed t wel van onderen ineens zeer, maar dat is nu weer helemaal over. Zo en nu ga ik echt douchen hoor! Wordt tijd dat ik ff lekker ga bewegen
Ik ben zeker blij dat ik er nog niet echt mee te maken heb gehad, want het klinkt niet leuk..., maar ik begreep dat het wel een soort voorbereiding op de bevalling is.... en dat het vanaf 34 weken vaker kon voorkomen... ik weet van mijn moeder, die tot 34 weken moest werken, dat zij in haar laatste 2 weken regelmatig harde buiken had.. dus zij vroeg mij of ik dat ook had.. en ik zei dus dat ik geen idee had waar ze het over had... maar ik prijs mezelf gelukkig hoor!
Ben alweer terug haha 6 km zit er voor mij niet meer in hoor Af en toe een harde buik is niet zo erg, maar als je er veel achter elkaar krijgt moet je t vaak wat rustiger aan gaan doen Nou weet ik niet wat ik gisteren rustiger had moeten doen want heb echt bijna alleen maar gelegen, was zo moe! Het is idd een voorbereiding op de bevalling, maar volgens mij zijn er meerdere meiden die t niet of nauwelijks opmerken dat ze er een hebben hoor... In t begin had ik ze alleen na de sex zeg maar en nu dus ook in rust....