Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zo.. weer lekker thuis en plat op de bank. Zo'n weekendje ergens anders is heerlijk, maar heb slecht geslapen. Mn buik begint nu toch wat meer in de weg te zitten.. :)
    Eerst even rusten en wat eten,.. daarna samen onze slaapkamer even schoonmaken, het bed opmaken en de gewassen gordijnen weer ophangen. Dan is het wel weer mooi geweest voor vandaag. ;)

Flier, ik vind t echt super dat je nog zoveel kunt wandelen hoor! Baal zelf dat het niet altijd meer lukt.. we hebben een hond, maar even alleen een eind wandelen met 'm zit er niet veel meer in.

Harde buik, hier ook niet veel gehad nog hoor. Wel als ik echt te druk ben geweest, maar dan is het ook zo weer weggetrokken. Voelt bij mij als een heel gespannen buik aan. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ff vlug tussendoor: ik ben nu Thais aan het eten!
    Lekker pittig, dus wie weet heeft het effect ;)

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha! Nou, hoop het voor je Wolkje! Ben nu wel erg benieuwd of het een jongen of een meisje is.. ik gok een jongetje. ;)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik hoop t voor je wolkje!!

Meiden, weet niet of jullie ramen open hebben staan, maar ik dus wel en t begon hier nu net niet met zachtjes regenen, maar in 1 keer een wolkbreuk met harde wind, mijn bed is helemaal doorweekt nu, alles is zeikes, dus ik moet alles gaan verschonen. Hou t in de gaten dus haha

Ging daarnet trouwens een rondje wandelen met mn moeder en we waren weer bijna thuis, kreeg ik ineens een ontzettende pijnscheut van onderen, echt niet normaal! Riep ook ineens spontaan OEI! En kon niet meer verder lopen. Na een minuutje zakte t weer, maar voelde t wel een beetje lopen van onderen en toen ik ging kijken zaten er witte vlokjes bij zeg maar. Nu gelukkig al ff niks meer gehad, op wat harde buiken na, maar ik ga morgen toch maar ff de vk bellen denk ik.

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Uh engeltje bell gelijk.de vk meid... Ben bang dat je vliezen gebroken zijn als ik het zo hoor! Succes meid!

6. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Engel... ik hoop niet dat Pluus gelijk heeft en dat je vliezen gebroken zijn...! Maar bel voor de zekerheid idd de vk!!!

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @engeltje: idd even bellen hoor! daar zijn ze voor! en nu bel je ze nog niet uit bed, over een uur misschien wel en wil je niet meer bellen. echt bellen! doen!!!

Hier weer thuis, heerlijk gegeten vanavond! hopelijk doet het zn werk.... we wachten weer geduldig af....

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh en maak je niet te veel zorgen, ik heb al een paar keer gehad dat mijn afscheiding ineens wat meer dan normaal en wateriger was. toen stond ik toevallig nog in de badkamer in mn nakie en druppelde t echt op de grond. was toen gewoon vloeibaarder en beetje melkachtig. ik heb dat een paar keer gehad en gevraagd bij de vk (heb de eerste keer dat dat gebeurde ook gewoon gebeld hoor! was rond 28 weken) maar dat was steeds niks. kan gewoon gebeuren dat t ineens een beetje anders is.

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    En? Hoe gaat het engeltje? Al gebeld?

@ wolkje, hopelijk werkt het!

@liz, succes morgen bij de sollicitatie!

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hoi meiden

sorryyyy voor het niet reageren...maar hier gaat alles goed hoor niks ernstigs aan de hand...heeeel druk met djayvano en ook nog volop genieten...

engeltje bellen hoor echt doen...dit klinkt weer als vruchtwater verlies...

wolkje lieve schattt veeeeel succes en sterkte bij de bevalling mocht hetvzo ver zijn spannend hoorrrrr...ik kijk er met vreugde naar terug en zou het zo weeer over doen..ondanks de pijn..

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ engeltje, hoe gaat het?

@ wolkje, heeft het geholpen?

@ sant, fijn dat alles goed gaat en dat je zo geniet!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Geen baby hier... Pittig eten heeft dus niet geholpen. Bah bah... Ben er zo klaar mee!!!!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou hier ook niks aan t handje gelukkig!
    Vk heeft even inwendig onderzoek gedaan en terwijl ze daarmee bezig was moest ik even 2 x flink op mn hand blazen. Er kwam geen vocht mee dus dat betekende geen vruchtwater gelukkig!
    Ze zag wel de witte kleine vlokjes in mn urine, maar dat was dus gewoon afscheiding.
    Die heftige steek die ik gisteren gevoeld heb heeft waarschijnlijk met t indalen te maken. Hij ligt ook nog steeds met zn hoofdje in mn bekken, maar nog niet helemaal vast, al verwacht ze niet dat hij nog gaat draaien. Ze heeft nu wel het vermoeden waarom ik hem vaak zo weinig voel, hij ligt met zijn voorkant naar mijn rug toe en aangezien mijn placenta aan die kant ligt en ik veel vruchtwater heb, voel ik hem dus gewoon een stuk minder. Ik moet hem wel minimaal 5 x per dag voelen en anders moet ik toch weer aan de bel trekken.
    Ben dus wel enorm opgelucht nu en heel fijn dat alles nu verklaarbaar is :)

Oh ben trouwens niet net nog ff naar de Hema gereden en heb daar echt niet zo'n leuk blauw met grijs vestje gekocht hoor!

@ wolkje: dikke knuf voor jou meis!! Wanneer moest je ook alweer naar de vk?

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh en danty, fijn dat je zo aan het genieten bent meis, dat heb je verdient!

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Danty: wat fijn om weer even van je te horen! Fijn dat alles goed gaat met jou en djayvano! Lekker van genieten!!!!

Hier: ik heb net de vk gebeld. Dat ik het echt niet meer trek en dat het me enorm veel onrust geeft nu mn man volgende week weer opgenomen wordt en er nog steeds niks is gebeurd. Ik heb morgenavond weer een afspraak staan en hb gezegd dat ik zo lang niet wilde wachten, dan zou er woe ochtend pas gebeld kunnen worden met d gyn en zou ik misschien do terecht kunnen voor een eerste controle. Dan werd de kans zo groot dat ik pas na t weekend geholpen zou kunnen worden, en dat zie ik dus echt niet zitten!
    Nu gaan ze vanmiddag bellen voor een afspraak voor woensdagmorgen! Morgenavond dus wel op controle en dan gaan we alles bespreken voor een evt inleiding en hoe dat in z'n werk gaat. Dan als het goed is woensdagmorgen dus de afspraak en kijken we dan verder, hoe t er allemaal voor staat en of ze nog met gel of een ballon moeten werken of niet. Maar dat betekent dan ds dat het woe of donderdag gehaald kan worden! Jeeeeej!!!!
    Wat een opluchting! Zo fijne gedachte!!

En wellicht dat alleen t idee dat het deze week zeker komt al wel voldoende is dat ie zelf lekker komt! ;)

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Engeltje: wat fijn dat er niks aan de hand was! Die steken met t indalen heb ik ook wel eens en ook 1 keer heel hard gehad. Ik zat toen op de bank en schoot er ook echt van overeind van: aaah!!! Zijn scherpe steken! Zou komen door t hoofdje dat op je zenuwen duwt bij t indalen.

Fijn dat alles goed is en doe rustig aan hè!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat fijn zeg wolkje! Deze week ben je mama!!! Goed dat je het hebt aangegeven meis!

Heb idd ook wel vaker venijnige steken, maar deze was zo ontzettend hard idd! En ik doe t rustig aan idd hoor ;)

18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Wolkje... ow meisje wat fijn!! Dus binnen nu en donderdag heb je waarschijnlijk je kleintje in je armen en zijn jullie pappa en mamma!! :D
    Zo blij voor je..!! En misschien bedenkt je kindje zich nu.. net als Sarah van Pluus.. dat ze (jaha.. ben er van overtuigd! ;)) toch maar uit haarzelf moet komen..!

@Danty... mooi dat het zo lekker gaat meid.. eindelijk genieten hé! En.. ben ook echt zeer benieuwd wel naar je verhaal eigenlijk..(mocht je de tijd vinden het te posten.. ;)) en je geboortekaartje! :D

@Engel.. meid.. dat was weer schrikken zeg!! Gelukkig dat je naar de vk mocht en ben je nu qua bewegen ook wat gerust gesteld!!

@Liz.. ben hele dag al voor je aan het duimen hoor... geen idee meer hoe laat je soll.gesprek had..! (of heb je dat niet gezegd?!)
    En en en?!?!? Hoe ging het?

@Sita.. gaat niks boven je eigen bedje hé!!

@Flier.. harde buik herken je wel joh.. je buik word zoals het heet.. gewoon kei en keihard! :D
    Fijn dat je daar geen last van hebt..! Want voelt gewoon onprettig zo'n keiharde toeter! haha...:D

@hier.. pfff... ik zat er zaterdagavond HELEMAAL doorheen! Ik dacht bij mezelf echt dak ging instorten..de welbekende instorting na een bevalling als je de eerste weken niet rustig doet! :(
    Heb gejankt.. echt.. kon niet meer.. werd boos om alles.. verdrietig om alles!
    Jesse had vrijdag en zaterdag (blijkbaar) 2 regeldaagjes.. ;) Noujah.. die heeft ie nog nooit eerder gehad dus damn.. wat word je daar moe van!
    Wilde alleen maar de HEEEELE dag lurken!:D Dus mijn borsten waren constant gewoon leeg.. ook niet goed voor je zelfvertrouwen! Want jah had het idee of kon ik hem niet geven wat hij wilde!

Goddank was vriendlief afgelopen zaterdag en zondag EINDELIJK een weekendje thuis.. we hebben geen auto(nog stuk..) dus konden ook niet weg..! Nou dat heeft me echt even goed gedaan dat hij er ook was om IETS te doen!
    Dus.. ben over mijn instortingsgevaar heen hoor! ;) Geniet echt weer volop nu.. haha!

Heb WEER ;) met vriendlief gepraat over wat hij allemaal (niet) doet.. bedoel als ik sochtends om 7uur wakker ben .. ga ik mezelf eerst even opfrissen.. dan maak ik Jesse rustig wakker.. ga hem wassen/aankleden of alleen schone luier als hij na voeding badje/douche gaat..
    Vriendlief word wel wakker van mij maar draait zich weer om.. terwijl ik dan denk.. pak jij dat jochie nou eventjes om te wassen man!
    Toch?
    Dus.. heeft hij zaterdag en zondag ook keurig gedaan.. vandaag niet maar t hoeft ook niet elke dag want stiekum vind ik het natuurlijk toch wel heel leuk om hem zelf te poedelen/aan te kleden! ;) Haha...
    Maar.. het idee... dat hij ook bewust bezig is met ons manneke!

Hadden vandaag om 9uur afspraak bij de bank om spaarrekening te openen.. zouden lopend want is niet ver (1,5km ofzo..) en hebben geen auto!
    Nouuu... vriendlief is maar alleen gegaan met zijn zakelijke auto want JEMIG wat een reeeegen!! En dikke klappen onweer af en toe!!
    Dus.. nu heeft ons mannetje zijn eigen rekening.. en der staat ook al wat op! Haha.. :D

Zonnetje schijnt nu weer.. lekker man!!

Owjah.. ons weekendje weg gaat richting Biddinghuizen..! Daar in de buurt..! Zo zin in!! Dagje dolfinarium gaan we zeker ook doen dan!!
    Ben gek op dierentuinen enz... :D Tis jammer dat het allemaal zo duur is maar anders ging ik elk weekend!

Ennn... heb zelfs al zomervakantieplannen voor volgend jaar..! Gaan samen met mijn vriendin en dr vriend (die Jesse laatst onder had gepoept..;) ) een villa huren in spanje waarschijnlijk!!
    Is nog voordeliger dan stacaravan ofzo op een camping!;)

HEB ER NU AL ZIN AAN!! :D:D (nog maar 10 maand...!)

EN.... JEEEJ.. Jesse 2 maand alweer!!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: hè meis toch! Logisch dat je ff bent ingestort hoor en goed dat jullie weer ff gepraat hebben! Hopelijk gaat t vanaf nu dan ook echt beter! Knuf voor jou!
    En leuk richting Biddinghuizen, het dolfinarium is natuurlijk helemaal super :D 2 Maanden alweer, jeetje wat gaat dat toch snel!
    Bedacht me net ook dat ik over 2 dagen alweer 30 weken ben :D

Vanmorgen werd ik trouwens wakker en kwam erachter dat ik toch echt mn lillypadz weer moest gaan gebruiken. Mn arm, mn borst en ook mn laken zaten helemaal onder de opgedroogde melk, oeps!
    Haha had er eigenlijk al een paar weken geen last meer van, dus dacht dat kan wel zonder, nou niet dus! ;)

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, fijn zeg! Nog een paar daagjes hooguit en dan ben je mama! enneh.. ik zeg nog steeds een jochie hoor. ;)
    Heb je zelf een gevoel/idee wat het is? Bij mij klopte mn gevoel wel.

Engeltje, gelukkig dat het niks ernstigs was! Zou je toch niet aan moeten denken om zo vroeg al te bevallen... hihi, en zulke lektieten ja? Heb er hier geen last meer van.. ook nooit zo erg gehad als hoe jij het omschrijft. Hooguit een drupje.

Beertje, goed dat jullie weer gepraat hebben en hij het weekend vrij was. Daar knapt een mens van op he? ;) Maareh, maak je niet druk of je wel genoeg borstvoeding hebt.. dat zal vast wel! Moet je maar kijken hoe goed je ventje groeit. En heerlijk zo'n weekendje Biddinghuizen en je vakantie 2013!
    Wij gaan in mei/juni met onze vrienden en hun kids een lang weekendje weg. Hebben we ook gedaan toen zij hun eerste kleine hadden met 9 maand. Die van ons is tegen die tijd ongeveer ook 9 maand en leek ons zo leuk om het dan weer te doen!

Hier, vandaag weer een dagje werken. moet zo weer, maar hoorde vanochtend dat we vanmiddag samen de Olympische Spelen kijken en tussendoor wel wat gaan doen. Vanmiddag zijn de paarden aan de beurt, dus moet er toch echt wel gekeken worden. :) Dat wordt dus gelukkig een relaxed middagje werken!

Deel Deze Pagina