@ Engeltje, vervelend dat je zo misselijk weer bent! Ik kan al een paar jaar niet op mijn buik slapen vanwege mijn rug dus het is niet zo dat ik het gewend was... Ik rolde niet door omdat ik ingebouwd in kussens lag... die hielden me dus tegen... De buikpijn is nu gelukkig wel weg maar de rest van mijn lijf doet nog wel pijn... :S
Echt vaag, heb tot 2 x toe wat terug getypt en als ik op snel reageren drukte kwam ik ineens in een ander topic terecht! Nog een keer mn verhaal dan maar haha zo kom ik nooit mn bed uit! Fijn dat je buikpijn over is pluus! Lekker rustig aandoen vandaag en hopen dat de rest ook snel bijtrekt! Zo nu ga ik echt mn bed uit hoor! Moet hoognodig opruimen en poetsen hier. Iemand met nesteldrang in de aanbieding die zich geroepen voelt om te helpen ? Als ik nou echt de smaak te pakken krijg ga ik misschien ook nog wel behang afkrabben, maar dat zal vast niet!
@Danty.. vervelend ook zeg van je pa.. bij mij zijn het beide ouders... Mijn moeder die depressief is.. en mijn vader is gewoon ernstig stil van zichzelf.. bemoeit zich nergens mee.. zegt bijna nooit wat.. Van de week was ik er s'avonds.. hele avond niks gezegd.. tot ik zei nou.. dan ga ik maar.. zegt ie ineens.. Doe je voorzichtig..! Zelfs mijn moeder zei Nou... dat is het eerste wat je verdomme tegen je dochter zegt nu! Heeft ook nooit gevraagd naar echofoto's, of de film van de pretecho ofzo.. Dus zucht.. ik weet wel dat hij heel blij is hoor voor ons.. maar hij laat gewoon nooit never zijn emoties zien totdat hij overloopt van emoties.. dan barst de bom.. of dat nou kwaad of emotioneel is.. Maar ik weet.. zo is mijn vader gewoon.. daarom wil ik hem graag bij de bevalling hebben..! Ik weet dat hij dat geweldig vind en zegt ook steeds dat hij alles klaar heeft liggen! (camera, batterijen enz...) haha.. Tis een apart man.. maar wel een lieve aparte man..! En... mooi buikje meid..! @Pluus.. en ondanks dat je ingebakend was met kussens op je buik gerold? Poeh hey... ik word gelijk wakker zodra ik maar ietsje teveel richting buik rol! En betreft poetsen... nee man.. ik moet mezelf dwingen om te poetsen... heb dr ECHT geen zin in...! Verzin van alles om er onderuit te komen.. maarjah.. t moet toch echt gebeuren wel... helaas... @Dobber.. ja vreselijk blauw hé.. nou.. ik denk dat ik van de week een nog ergere kan posten want er zit me toch een ei NAAST dat blauwe plek.. en dat word ook al blauw nu.. echt als je je hand erop legt heb je hand vol hard weefsel!! :x Dus denk dat mijn hele zijkant pimpelpaars gaat worden... En.. wat goed dat jullie er samen zo positief in staan meid! Hopelijk krijg je snel bericht terug over wanneer je terecht kan! En inderdaad wel zo handig om gelijk uitslagen te hebben als je daar voor het eerst komt voor een gesprek..! Kun je gelijk te horen krijgen hoe jullie vervolg traject gaat worden! Dikke knuf! @Engel.. ja ik wist dat dompelbaden en bubbelbaden niet meer mag nu.. de laatste 4-6 weken kun je al wat ontsluiting hebben waardoor infectiegevaar groter is..! Maar die muts aan de foon kon ook niet zeggen of we 1 oft andere klei behandeling wel mochten..! Dus vraag het dinsdag maar gewoon als we daar komen... Balen dat je misselijk bent geworden zeg van dat beetje kaas!! Jemig.. lijkt me echt erg... ik ben VERSLAAAAAFD aan melk!! @Hier.. Nog steeds op zoek naar de poetsdrang.. wie hem vind.. stuur m plies naar mij? Heb hem HOOOOOGNODIG!!
@ Beertje: als je die poetsdrang hebt gevonden, stuur hem dan ook naar mij.... ben wel mn bed uitgekomen, maar lig nu op de bank een filmpje te kijken, erg he! Kwam beneden en dacht, t valt wel mee met die troep en dat stofzuigen kan straks ook wel...... Ben nu dus 3 uur verder hahaha schandalig gewoon! Pakkingen mogen volgens mij wel, alleen de algenpakking niet als ik het goed heb. Ja tis erg wennen idd zonder zuivel hoor! Maar goed dat heb ik er wel voor over, je weet waarvoor je het doet. Had vorige week alleen een verjaardag en iedereen nam een lekker stukje slagroom gebak en sja dat kan ik dus niet nemen.... dat zijn wel moeilijke momenten hoor. Dan denk je zou ik het gewoon proberen? Gezien t hamkaas croissantje dus al verkeerd valt weet ik in ieder geval zeker dat ik er goed aan gedaan heb om de slagroomtaart af te slaan
@ Beertje, is je vader bij de bevalling? Wat bijzonder!!!! Je hoort wel vaker dat er moeders bij zijn, maar vaders hoor je niet zo vaak! Hier is alleen mijn mannetje erbij hoor!! En wat betreft het slapen op mijn buik... ik snap het zelf ook niet dat ik niet eerder wakker ben geworden! Heel vaag... En sorry, ik heb jou poetsdrang nog niet gevonden! Zal morgen verder zoeken! @ Engeltje, lekker relaxt dagje gehad? @ Liz, geniet van je eerste moederdag vandaag!!
Hallo meiden ik kom even langs voor het volgende: Liz een hele fijne eerste moederdag Voor de zwangere meiden dit is de laatste moederdag die jullie voor een ander vieren... vanaf volgend jaar is deze dag ook voor jullie Nou ik ben er weer vandoor.... ik ga vandaag 2 oma's mijn moeder en de stiefmoeder van mijn mannetje bezoeken dus heb een druk dagje voor de boeg Fijne dag iedereen
Ja Liz, fijne moederdag!!! Gisteren een gezellige, relatieve rustige bruiloft gehad..., maar ben wel kapot! Was zelf mijn foto camera vergeten..., maar ik krijg vast nog wel foto's van mijn outfit door gestuurd door anderen! Was wel grappig... een aantal familieleden had ik ongeveer 4 weken geleden nog gezien... en zij konden niet geloven hoe enorm ik gegroeid was de afgelopen paar weken... hhahahha... Vandaag maar even rustig aan doen, want morgen mag ik weer werken! Sorry dat ik even niet op jullie verhalen reageer... ik heb ze een paar uur wel geleden toen ik net thuis was.., maar ben het alweer kwijt...
Jah.. mijn vader mag er van mij ook bij zijn... Wilde mijn moeder sowieso er graag wel bij.. als ze wilde.. Noujah.. en waarom mijn vader dan niet hé.. Bedoel het zijn beide mijn ouders... @Liz.. geniet van je eerste moederdag meid!! @Flier.. fijn dat de dag zo leuk was gister!! En nu maar lekker bijkomen hé! @hier.. vandaag 10uur de deur uit gegaan en nu net weer thuis... Pfff...! Had het ook wel beetje gehad..! En dan ook alleen nog maar bij beide ouders geweest! Geen oma's of wat dan ook.. vink altijd onzin eigenlijk.. het heet toch moederdag..!? Waarom zou ik dan naar mijn oma moeten? Zal zo kijken of vriendlief ook trek heeft.. heb zelf niet zo heel veel zin aan eten.. hele dag ook zowat niks gedaan ja..!
Hey meiden, Leuke moederdag gehad? Is er hier nog iemand van de ( aanstaande ) mama's verwend? Hier een drukke dag geweest, vanmorgen al om 9.00 aan het ontbijt bij mijn ouders ( man moest al om 10.00 ) werken, vandaar zo vroeg. Daarna met mn paps een schommelstoel gehaald voor in de banbykamer, ben daar echt superblij mee, 50 euro via mp En kom nu net bij mn opa en oma vandaan. Morgen nog maar mn man zn moeder en dan is moederdag echt voorbij Heb nu wel flinke hoofdpijn, dus ga lekker ff bankhangen. Hoe was jullie dag? @ flier: als je wat foto's hebt kom je ze dan showen? @ beertje: wat lief dat je ouders erbij mogen zijn! Bij mij hoeft alleen mn mannetje erbij te zijn, vind t net iets te intiem om met mn ouders te delen
@beertje hier in het ziekenhuis mogen er maar 2 mensen bij de bevalling zijn mijn man en dan in mijn geval mijn moeder... omdat jij zegt beide ouders mogen bij jou meer mensen aanwezig dan ??
Lieve meiden, Afgelopen week zijn we weer naar de gyn gemogen. Vorige keer was het zaad 3,8 miljoen en nu 12,2 miljoen. Dus wel een stuk beter dan de vorige keer, maar nog steeds onder gemiddeld.. Vriendlief was erbij en de arts zei: Ben jij eigenlijk al eens onderzocht? vriendlief: Uuh nee Ars: Dan laat je broek maar eens zakken dan zal ik eens kijken.... hahaha je had dat gezicht moeten zien Blijkbaar kunnen er spadaders in de testikels zitten en daardoor heb je ook verminderd zaad.. dit was (gelukkig) niet het geval. Mijn bloed uitslag was erg goed, mijn score was 58 en vanaf 10 heb je een eisprong gehad, voorkomende uitslagen tussen de 10 en de 80 dus hij noemde het 'een krachtige eisprong' Een week geleden dacht ik ongesteld te worden, buik krampen wat bruinige afscheiding.. Heb vanmorgen en gistere mijn temp. opgemeten, 37,2 en vandaag 37,3 !! Andere rondes was mijn temp voor mijn ongi ongeveer 36,4 !! Vandaag een testje gedaan, en deze was....Negatief... Ik had wel van die goedkope testjes dus morgen toch maar even langs de kruidvat.. Omdat het zaad van vriendlief nog steeds niet zo goed is adviseerde de arts IUI.. Dus nog even afwachten, volgende ronde weer chlomid gebruiken, op CD12 terugkomen voor een echo en een afspraak maken voor IUI !!!!!!! Deze foto is vanmiddag gemaakt, over 2 uurtjes ben ik 25 jaaar !!!
Alvast gefeliciteerd Ukkie!!!! Kan me indenken dat je vriend even raar opkeek toen de arts dat zei... Wel goed dat hij meteen ook onderzocht is, want dat is natuurlijk ook belangrijk. En voor jezelf lijk het me fijn dat je nu meer inzicht in je eigen cyclus krijgt. Spannend het IUI traject. Hopelijk is het niet nodig en ben je straks toch stiekem ineens zwanger. Dikke knuf!
Ukk allereerst gefeliciteerd met je verjaardag spannend bij jullie allemaal, wel fijn dat het aantal zwemmers van je mannetje wel is toegenomen. Hoop natuurlijk dat je deze keer zwanger bent zodat de iui niet nodig is en anders hopen dat de iui meteen de eerste keer aanslaat. Wij krijgen binnen nu en 2 weken ook uitnodigingen binnen voor onderzoeken, zowel mijn man als ik. Daarna krijgen we een gesprek om de uitslag en verdere stappen te bespreken. Vindt het wel spannend allemaal!
flier werk ze morgen he... toch wel een beetje rustig aan gedaan he vandaag Danty twee mensen erbij lijkt me ook wel genoeg nie? Je hebt er ook nog allemaal dokters staan..... iedereen die naar je doos staat te staren tot er iets gaat gebeuren (haha sorry)
Goedemorgen meiden! @ Beertje, wat bijzonder, beide ouders erbij! Ik zou er niet aan moeten denken, maar ik kan me het wel voorstellen dat sommige mensen het fijn vinden! @ Engeltje, ik ben nog verwend hoor! Ik heb een heerlijk ontbijtje gehad! Het was de bedoeling dat ik deze op bed zou krijgen maar ik was al heel vroeg uit bed en mannetje sliep nog... dus toen maar een lekker ontbijtje beneden gekregen! @ Flier, werkse vandaag! @ Ukkie, wat goed dat je man nu ook onderzocht is! En wat spannend met je temp!!!! Meis, geniet vandaag van je verjaardag en van harte gefeliciteerd!!!! @ Dobber, wat een lief berichtje had je gestuurd over de moederdag! Ben je zelf ook nog verwend? Ook al ben je nog geen moeder, in je hart ben je dat al wel natuurlijk!!!! Ik vraag me erg af hoe ons moedertje verwend is.... Liz????
@ Ukkie: Gefeliciteerd met je verjaardag meis! T wordt steeds spannender allemaal voor jullie he. De IUI komt nu steeds dichterbij. Goed dat er ook even naar je vriend is gekeken. Meid ik hoop dat je een heeeeel mooi verjaardagskadootje krijgt en dat je nu al zwanger bent en anders dat het heel snel lukt met de IUI! Fijne verjaardag! @ Dobber: Bij jou is het ook heel spannend! Hoop dat er positieve uitslagen komen uit jullie testen en dat ze jullie ook snel een handje kunnen helpen, dikke knuf! @ Pluus: Das ook lekker een ontbijtje! Oh.... nog maar een maandje en dan kan je je mooie dochtertje ook in je armen sluiten!
Ukkie, gefeliciteerd met je verjaardag! Spannend allemaal bij jullie zeg. Zou toch een super mooi kado zijn als je nu toch zwanger bent. Ben benieuwd! Liz, leuke moederdag gehad? Beertje, ik moet er zelf niet aan denken om mijn ouders erbij te hebben. Zijn schatten van mensen hoor, maar vind het gewoon iets intiems tussen mijn man en mij. Liefst er ook niemand bij. Lekker in alle rust bevallen. Hooguit de hond nog bij mijn (schoon)ouders/zwager droppen, maar verder lekker met zn 2 en de vk natuurlijk. Flier, fijn dat je een mooie bruiloft hebt gehad! En wat kan een buik groeien in 4 weken he... haha! leuk hoor! Ben benieuwd naar de foto's. Hier, de nesteldrang begint volgens mij toe te slaan. Heb nu even pauze tussen het ramen lappen en schoonmaken van de buitenkant van ons huis. haha! Voor is gedaan, nu nog achter. Vanmiddag werken dus stop daarna ook maar even denk ik. Verder zijn we nu lekker in de tuin bezig. Eindelijk andere bestrating en opnieuw gras erin. Poort is naar de andere kant verplaatst, waardoor het allemaal wat ruimer lijkt en we de boel wat groener kunnen maken. Afgelopen weekend gratis tegels op de kop via marktplaats getikt, dus ben helemaal blij! Alleen jammer dat ik het zelf wat rustiger aan moet doen, maar goed.. straks als de plantjes gepoot moeten worden ga ik helemaal los. haha! En.. over 2,5 week komt de babykamer al. Kan dan nog niet met de babykamer aan de gang, maar dat duurt niet lang meer. nog 6 weekjes. Gaat echt snel allemaal.
Ja Engeltje, nog een maandje!! Gaat aan de ene kant nu heel snel maar aan de andere kant ook heel langzaam... het mag nu wel wat sneller gaan, ben er aan toe! Hahaha Sita, jij ook al nesteldrang? Ik heb je toch niet aangestoken he? En wat lekker van jullie tuin! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt het rustiger aan te moeten doen als je zo veel werk ziet! Maar meis, wel doen he!! En zo snel al de babykamer? Leuk!!! Kun je over 6 weekjes lekker losgaan!!!! Beter hoor!! @ Hier, ik ben weer goed gekeurd bij de vk... ons meisje is inderdaad begonnen met indalen! Ze ligt nog niet vast maar al wel een stukkie lager! Over 2 weken weer terug!