Beertje, die spijkerstof voelt best soepel aan. Zie trouwens net dat er in dat broekje een gaatje zit.. bah. Moet ik daar ook nog achteraan om dat te ruilen. Denk dat ik dan maar even naar de H&M zelf ga hier in de buurt. Kan ik gelijk kijken of die andere wel goed is...
Trouwens, ik heb een code dat je op 1 artikel 50 procent korting krijgt bij de H&M: 9591 Weet niet of ie bij jou ook werkt, maar is een beetje jammer als je er geen gebruik van maakt denk ik dan.
Balen zeg beertje! Wij hebben zo'n doek al een tijdje in huis, ook met 20% korting bij babyentiener toen, maar das al ffies geleden. Ze zijn wel echt ideaal! In den haag in de stad zit trouwens een prenatal in de VenD ( hoe verzinnen ze het he? ) Daar kan je volgens mij ook met je VenD pasje als je die hebt airmiles inleveren voor korting. Maar weet niet of dat bij jullie ook is? Wat zielig dat hij zo van streek is steeds, misschien naweeen van de prikjes? Haha had haar ff een whatsappie gestuurd met de vraag of zij er misschien iets aan had, ze is net bevallen namelijk Ze reageerde gelijk met graag, kunnen we ruilen want ik kan niet tegen natusan... Op die manier dus @ pluus: en dan nu de foto? Haha Sita, misschien nog even terug voor die mutsjes dan?
Te schattig pluus!!! Als je ze hier wilt plaatsen klik je op meer opties, dan paperclipje en dan kan je je bestandje uploaden Is Sarah al uitgehuwelijkt trouwens?
Nou.. even op FB rond geneusd.. en blijkt dus dat gisteren voor het laatst die zomerkorting was.. verdorie!! :x We wilden ook de Aquacarrier bestellen.. nou krijg je daar wel 25,- korting op.. maar alleen bij bestelling van een draagdoek met print..! En die vind ik nou juist niet mooi... :x Hé... baal echt vreselijk...! Vorige week hele week al met vriendlief over gehad.. elke keer zei hij.. ach doe morgen maar want dan is de korting hoger! Nou.. en nu benk te laat...! Waarom kan ik ook nooit iets voor mezelf gewoon kopen... ipv in overleg met vriendlief elke keer.. @Sita... oew.. je kortingscode werkt... ben nu 8,97 kwijt voor dat broekje...! Beetje jammer dat er 5euro verzendkosten overheen komen nog... Nog maar 1 klikje..... zal ik het maar gewoon doen?! @Engel.. ja denk wel dat het van de prikjes komt want heb Jesse nog nooit horen huilen..! Wel eens een zeurderige huiltje omdat ie honger had.. maar niet zooo ernstige huil!
Neeeee dat kan niet!! Haha Nou wolkje, dan moet jij toch echt een meid krijgen Hoe is t nu met jou meis? De visboer was trouwens dicht Had me zo op een lekker visje verheugd, hoe kan hij nou zomaar op vakantie gaan?
Beertje, ik zeg... gewoon drukken en bestellen! Ben hier een proefje aan het maken voor mijn traktatie voor de kraamvisite. Nu hopen het het smaakt. haha! Ik wil namelijk geen beschuit met muisjes.. ik hou er zelf niet heel erg van en dan zit ik mezelf vol te stouwen met beschuit met muisjes, terwijl ik daar echt wel een keer zat van wordt. Zal zo even een fotootje plaatsen!
@ pluus: dus beertje liegt! Haha sorry beertje ik pik sarah alvast ff in voor mijn boefje @ sita: wat ga je maken dan? Ik ga cupcakes maken
Ik ben nu bezig met soesjes (diepvries), dippen in gesmolten chocolade en dan de muisjes erover strooien. Daarna snel weer in de vriezer. Cupcakes zijn ook erg leuk! Ben zelf alleen niet zo goed om die bovenkant glad te krijgen van de cupcakes..
Soesjes is ook een leuk idee!! Toen ik t ging vertellen op mn werk heb ik lange vingers in chocola gedipt en daarna muisjes erop gedaan. Maar lukt dat met de diepvries soesjes? Weet namelijk als je ijs in chocola dipt dat t gelijk hard wordt
Pssstttt... Ik zei Liza... Niet Saartje...! En wil Jesse goed opvoeden dus... die mag geen 2 dames van mij!! @traktatie... ik had van die chocolade cupjes verwarmt met een fohn.. en daar muisjes op gedrukt.. ook leuk en blijft zitten! Denk dat soesjes ook wel moet kunnen.. had collega van mij gedaan.. alleen tjah heb t zelf niet gezien want ik mocht toen al niet meer werken...
Hij staat nog steeds als tabblad..... Wel balen dat bezorging dan van 6 tot 10 aug is.. dan zijn we juist weg..! :x
Oh oeps!! Hahaha gelukkig geen momfight hier dan En ook een leuke traktatie beertje!! Hmmzz ik weet wat ik morgen ga doen..... Ik ga naar naaldwijk, naar het deleukstetaarten winkeltje en daar wat inkopen alvast doen!
@ Beertje, gewoon bestellen!!!!! @ Engeltje, fijn dat we geen momfight hoeven te doen hahaha! En leuk dat je naar de taartwinkel gaat... zou me daar niet kunnen beheersen hahaha @ Sita, ben benieuwd!! Hier ben ik de beschuitjes nog niet beu hoor!
Denk dat ik dat ook niet kan hoor pluus haha! Had net mn zwagertje aan de telefoon. Hij had zwitzalf gekocht voor op t wangetje, want was toch maar 2 euro en nou heeft ie ook een zacht babyhuidje. Hahaha geweldig hoe hij er op zijn manier mee bezig is! Hoop wel dat hij straks snapt dat de beeb geen David heet, zo noemen we hem nu steeds waar anderen bij zijn en iedere keer vraagt hij nu dan ook naar zn neefje David