Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Liz, Even een moderator een berichtje sturen anders?

@ sita, meis relaxt!! Je hebt nog even te gaan! ;)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wow liz, wat mooi om je verhaal weer te lezen. Je kan de details zo mooi verwoorden, ik moest wel even een traantje wegpinken hoor!

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, jep.. heb nog wel even de tijd. haha! Ben nu ook echt moe.
    Ga zo nog eventjes naar de Gamma, kijken voor wat kleurstaaltjes maar dan houdt het ook op voor vandaag. :)

4. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje: fijn dat de operatie van je opa geslaagd is!!!!! hopelijk herstelt hij snel en voorspoedig.

@beertje: het belangrijkste lijkt mij dat je de bevalling zo inricht waar jij je het meest optimaal bij voelt. en dat het misschien anders is dan anderen zouden doen... nou ja.. lekker belangrijk.. NOT! maar ik herken wel wat je bedoelt.. wij hebben dezelfde soort reacties gekregen op het feit dat ik full time blijf doorwerken en mijn vriend onze kleine gaat opvoeden... dat schijnt ook heel modern te zijn. ;) zelf kies ik ervoor om de bevalling alleen met mijn vriend door te maken.., maar meer omdat ik gekozen heb voor een thuisbevalling en we niet al te groot wonen, dus ik wil gewoon niet zoveel mensen in een kleine ruimte hebben (en ik weet dat mijn ouders er beiden geen behoefte aan hebben om bij de bevalling zelf te zijn... wel willen ze graag snel erna kennis maken met de kleine...) Verder sluit ik me aan bij Liz: ik denk ook niet dat iemand hier je had willen kwetsen door op te merken dat ze het een bijzondere keus vonden.

@Sita: goed bezig!!! maar wel op jezelf passen he... niet teveel doen! mocht je nog veel energie over hebben... de ramen hier kunnen ook nog wel een beurt gebruiken :p

@Liz: wat heb je je ervaring mooi verwoord! en het was ontroerend..., maar ik moest ook lachen om je drol-draai-kwaliteiten.... hihiihi :)

@hier: vandaag heerlijk gewerkt.. was niet al te hectisch, dus goed vol te houden. zo even mijn eten klaarmaken en even ontspannen.

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    #325 Beertje1986, 14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
    Meiden... het was ook niet boos of raar bedoeld hoor...!
    Werd me gewoon eventjes teveel... en helaas.. voor jullie... zijn jullie er gewoon altijd om lekker tegen aan te zeuren!! :D
    Weet wel dat jullie het niet zo bedoelen.. en misschien is het ook wel een aparte keus..!
    Normaal zou ik er geen ene drol om geven wat een ander vind.. alleen nu... werd het me eventjes teveel! ;)

No hard feelings hoor... ik ben mijn frustratie al lang weer kwijt..! Haha... :D

@Engel.. mooi dat de operatie goed gelukt is... en ow damn... die stomme bloedverdunners ook...! Krijg ik ook nog wat mee.. BLEGH!:x

@Sita... ook hier mogen de ramen wel hoor... mocht je je vervelen! :D

@hier..

Klote nieuws vandaag...! :( Ben helemaal in de war...:(

Hond van mijn ouders.. 10 jaar geworden in april... schat van een beest (kruising tussen labrador x herder) loopt altijd met zijn piepbeestjes/ballen rond te spelen! Is no zoooo ontzettend speels... hele dag door..! vliegt door de tuin als een idioot.. achter katten aan.. en maar ballen en ballen!
    Nou hinkte ie sinds een tijdje.. opeens werd zijn knie helemaal dik van voorpootje..!
    Vandaag dierenarts geweest... zit er een joekel van een tumor op/in zijn knie! :(

Enige optie is om zijn pootje te amputeren.. wat mijn moeder 'onmenselijk' vind (maar dan voor t beestje.. ;) ) aangezien hij zo actief is..!
    Komt bij dat het wel een beest is van ruim 45 kilo... met HD (heupdysplexie) dus.. zou zijn voorpootje geamputeerd worden.. komt er meer gewicht op zijn heupen... waardoor hij erge pijn kan krijgen! :(

Ben helemaal van ondersteboven....

(@Liz... ga nu jou verhaal lezen.. ;) )

Geweldig mooi verhaal Liz!!!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, heftig zeg van de hond van je ouders! Pff.. moet er niet aan denken misschien wel afscheid te moeten nemen van onze hond, terwijl we die nu 1,5 jaar nog maar hebben. Enne.. wat de ramen betreft, heb de knollen nu op. hihi! Denk dat je ze toch zelf moet doen! :D

Ow heb net allemaal leuke kleurstaaltjes gehaald bij de Gamma. Leuk blauw! heb denk ik al een leuk idee hoe ik het wil hebben.. haha!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: he wat vervelend van de hond van je ouders :( Heel veel sterkte ermee.
    Sja....Soms heb je het gewoon nodig om al je frustraties even te uiten en dat geeft niet, zolang je maar weet dat niemand hier het slecht bedoelde, maar dat weet je gelukkig ( nu ) ook ;)

@ sita: leuk dat je al een idee hebt voor t kamertje. Ik heb ook wel ideetjes, maar weet nog niet welk idee t wordt haha

Zo, net bij mn schoonouders geweest nog ivm moederdag en mijn god, wat kan mn schoonmonster toch klagen en zeuren. We zijn dan ook maar vroeg naar huis vertrokken. Zo handig dat ik nu gewoon kan zeggen dat ik moe ben ;)

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, Engeltje! Toch soms handig he, het moe zijn. ;)
    Ik heb ook meerdere ideetjes, maar neig elke keer naar iets met jeans/denimkleuren met grijstinten.. lekker duidelijk maar goed. Heb ook al een leuk vloerkleed gezien, ook van spijkerstof gemaakt. Ik wil er toch een lief maar stoer kamertje van maken.
    Ben erg benieuwd of mijn idee ook uiteindelijk lukt. :D

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Tuurlijk lukt het je gewoon sita! Zeker als je een goed beeld hebt, moet het ook te realiseren zijn!
    Ik heb nu t idee om de muren blauw en taupe kleurig te maken met een leuke witte muursticker erop...... Alleen nog ergens een behangwinkel vinden waar ze gewoon effen behang hebben zonder een reliefje erin, iemand enig idee waar ik dat kan vinden!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ja, leuk Engeltje! Ik kan je niet helpen aan behang, we hebben zelf 2 wandjes met behang, 1 met patroon en 1 van dat vliesbehang. (ook ideaal trouwens!)
    Ooh, komt ook vast wel goed hier. Heb 3 leuke houten hangers met een haakje die toch een beetje voor het lieve moeten zorgen. (al gekocht voor de babykamer voordat ik zwanger was, haha!)
    Enneh.. dit vloerkleed op het oog:
    Hippe tantes - " vloerkleed jeans"

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    zit trouwens te bedenken dat een wit pluizig vloerkleed ook wel super leuk zou zijn.. haha, even verder neuzen!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gaaf kleed hoor! Ja vliesbehang is ook ideaal om mee te behangen, papierbehang scheurt wat sneller.
    Naja wij wachten volgende week ook nog heel even de 20 weken echo af, wil nog ff een keer wat duidelijker zien dat het een jongen is en dan gaan we echt op zoek naar behang :)

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, ja zou toch wat zijn als het dan een meisje is....
    hier moeten we er maar op vertrouwen dat het een jochie is na de 20 weken echo. We hebben 16 juni nog een pretecho, dus dan zullen we het ook nog wel zien. :) Is nog mooi voordat we aan de babykamer beginnen in onze vakantie. Ben dan 26 weken, dus dan moet het nog een keer goed te zien zijn!

Heb net een een simpel hoogpolig kleed gezien bij ikea, 20 euro.. scheelt wel weer, en kan ook voor een evt. volgende babykamer in meisjeskleur. :D

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, vervelend nieuws van de hond! Wat gaan ze nu doen?

@ Engeltje, fijn he, om even je vermoeidheid de 'schuld' te kunnen geven! :D

@ Sita, je bent al lekker ideetjes aan het opdoen! Maar een echte jongenskamer dus! Leuk!!

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @pluus... waarschijnlijk dus niks..! Bedoel.. om het pootje te amputeren doen we die hond geen plezier mee.. aangezien hij dan waarschijnlijk erg pijnlijke heupen krijgt.. en omdat het zo'n drukke speelse hond is.. en dan dus niet veel meer kan... :(
    Wil je zo'n beestje toch ook niet aandoen.. die altijd aan het rondvliegen is.. dat ie zijn laatste tijd invalide moet zijn...

Vind echt zo k*t gewoon..
    als ik aan mezelf denk.. zeg ik.. amputeren.. maarjah.. als ik aan het beestje denk.. denk ik.. gun m dan nu nog paar laatste geweldige speelse weken (daar had de dierenarts tover...!! WEKEN...!!) Bah....

@Sita.. genoeg ideetjes bij jou dus... nu het moeilijkste.... kiezen!! Haha..

@hier... buik protesteert vandaag hevig zeg!! Is kei en kei hard.. hele dag al! Voel me misselijk van..
    Heb ook niks gegeten vanavond.. bord yoghurt met banaan..! Broodje van lunch kwam me steeds weer omhoog..! :(

Mannetje moet niet wagen om vannacht/morgen te komen.. heb morgen mijn ow zo heerlijke verwendagje naar het wellness resort!! :D

OW.... dat word een heftige dag!! Pff... 9.15u vertrekken van huis.. en geloof dat we rond 18uur nog wenkbrauwen epileren hebben staan! ;)
    Hoorde ik vandaag.. dat dat zo laat nog was ook.... dus heb nog kunnen regelen dat ik naar Meppel (daar meeten we en vertrekken dan in 1 auto..) gebracht en gehaald word! is toch 40 min rijden en weet niet of ik daar savonds nog toe in staat ben! ;)

Dus.. zekere voor het onzekere maar genomen.. en taxi geregeld! :D Ook wel zo lekker na zo'n dag denk ik... pfff... wat zal ik moe zijn!!

MAAARR... heb er zo zin in!!! :D:D

16. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Jemig meis... wat ontzettend zielig van dag hondje!!! Bahbah! Verder wil ik je nog even snel veel plezier vandaag wensen! Komt vast goed met je verwendag.. en die kleine blijft nog wel eventjes zitten...!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, veel plezier vandaag! Geniet er van meid!

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, veel plezier! Maar komt vast goed.. ;) Lekker genieten!

Nou, ik ben net met mn 2de voedingskussenhoes begonnen. Krijg er al aardig handigheid in. Eerst even een kop thee en de folders doorbladeren, en dan weer verder. Daarna maar even naar het werk en wat boodschapjes doen. :)

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Fijne dag vandaag Sita!

Ennuh als je voedingskussenhoes af is, willen we hem wel weer zien he! :D

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223