Ooh.. Liz! Ik smelt helemaal bij die 2de! Echt super zeg... en beter dat je niet zoveel kwijt bent aan kosten! Denk dat wij tegen de 30 weken degene vragen die bij ons de trouwfoto's heeft gedaan, en als onze kleine rond een maand, 1,5 maand is weer een fotoshoot. Lijkt me super leuk om te hebben!
@ Sita, balen van die naad van de gordijnen!! @ Liz, wow wat een schitterende foto's weer!! Ow wat kan ik toch genieten van de foto's van jou kleine meisje!! Ik hoop dat ons meisje ook zo'n knapperd wordt!!!!
@ liz: ahhhh wat een lieve plaatjes!! Leuk setje ook wat ze aanheeft! @ beertje: leuk shirtje is dat idd met die koe erop! Was t bij jou in de babydump ook zo gigadruk? In roelofsarendsveen in ieder geval wel! Denk dat er 20 man in de rij voor de kassa stonden! @ sita: balen dat je terug moet met t gordijn! Maar komt vast goed! Hier ff een dipje helaas... Had al een tijdje niet meer gespuugd, maar was al een paar dagen zo misselijk en vandaag op mn werk kwam alles er dus weer uit..... Een collega die beneden werkt kwam zelfs nog even kijken of alles wel goed met me ging, zo lief! Naja hopelijk was dit t voorlopig dan weer... Oh en mn kleine mannetje gaat nu echt steeds krachtiger schoppen, zo leuk om te voelen!
Engeltje; He bah.. Hopelijk blijft het hier weer even bij met spugen voor jou! Enneh.. leuk he, die bewegingen voelen! maareh.. misschien slaat hij je wel, ipv schoppen. haha! Lijkt me helemaal leuk om straks te weten hoe hij ligt. Hier, nou.. de helft van de terrastegels is opgehaald. Morgenochtend de andere helft. En... krijg binnenkort weer een lading rompers/kleertjes van iemand die in februari bevallen is. Haar kleine paste zo'n beetje gelijk in maat 62. haha!
@ sita: ja dat kan ook, of t zijn zn billetjes of zn hoofdje wat ik voel Ga maandag denk ik bij de echo ook eens vragen hoe hij ligt... Leuk dat je kleertjes krijgt van iemand! Ik heb ook een tas vol rompers gekregen, wat ik leuk vond heb ik voor ons mannetje gewassen en de rest gaat lekker naar de creche..... Morgen ga ik met mn broertje een dagje naar belgie gezellig. Mn ouders zitten daar in een vakantiehuisje, hoop op een brje lekker weer!
Ach...ik zat aan mijn upload limiet, dus had foto's verwijderd...en dus ook de foto's van de shoot die ik eerder vandaag had geplaatst. Heb dus maar een nieuw album aangemaakt met meer foto's vd shoot voor de liefhebbers! Ooh, ben zooooow verliefd!!
Hallo dames Ik heb een vraagje, wat waren jullie symptomen voor jullie positief testen? Ik moet nog bijna een week tot mijn NOD maar ik heb al ander halve week last van veel hoofdpijn, het lijkt alsof me eten in mn keel blijft hangen en een heel raar gevoel in me buik en rug. af en toe ongie krampen..... wil graag jullie mening horen. xxxx
Hi onzeker, Ik was al vrij snel heel erg misselijk met hoofdpijn. Het leek net of ik een griepje onder de leden had. Verder bestonden mijn symptomen vooral uit mijn plas nog maar heel moeilijk op kunnen houden en veel moeten plassen,totaal geen trek meer hebben in voornamelijk warm (avond) eten. En ook heel frappant, ik had ineens dikke, blauwe aderen op mijn borsten. Spannend weekje voor jou onzeker! Ik duim voor je.
@Liz... wat een prachtige foto's zeg!! Smelt helemaal.... Wanneer ow wanneer zou ons mannetje toch tevoorschijn komen!! @Pluus.. nou hoop inderdaad dat het bij jou beter blijft liggen.. heb weer zo'n belabberde nacht gehad nu..! Denk erover om het spulletje eraf te halen.. het ademt ook voor geen ene bal natuurlijk en dat voelt mijn lichaam wel joh! Hou sindsdien vocht vast en voel me minder fijn! Zal op zoek naar wat anders want echt dit hou ik zo niet meer vol..! Nachtenlang wroeten.. ben echt bekaf! @engel.. nou wij waren vrij laat bij de babydump.. en nog vond ik het best druk.. nog geen 20 bij de kassa maar toch.. wel druk voor zo laat op de middag! de maxi-cosi die wij wilden hadden ze ook niet meer op voorraad.. hadden ze die dag al 4x verkocht ofzo! Als het goed is komt ie nou dinsdag.. gratis thuis bezorgd..! Nu maar hopen dat we hem van te voren niet nodig hebben... al ga ik daar niet vanuit.. @Sita.. balen van die naad in je gordijn man! Wij hebben inderdaad ook gewone gordijnen.. maar die hadden we nog van ons vorige huis over..! Dus.. hoefde helaas geen nieuwe te kopen! Haha... @Hier... nou... zoals gezegd hierboven.. nog nooit zo'n slechte nacht gehad..! Jemig man.. word gek van die zeiltjes onder mijn kont snachts..! Maar leg ik er niks op en stel de vliezen breken wel op bed.. kan het matras weg! Ook zonde... dus wat moet ik nu?! Deze dingen ademen niks.. houd sindsdien dus veel vocht vast en lig steeds op hobbels en bobbels door het draaien.. en daardoor weer zere heupen/bekken! Pfff... zit er nu al doorheen.. is de dag nog maar net begonnen!
@Beertje: Kan je niet een extra hoeslaken over de matjes leggen?? (dus eerst een hoeslaken, dan de matjes en dan weer een hoeslaken) Zodat het minder gaat schuiven??? Of met kleine steekjes vast maken aan je hoeslaken??? (weet niet of dat zou kunnen....) @Onzeker: Ik had eigenlijk geen klachten. Als je meerdere verhalen op het forum leest zal je er snel achter komen dat er allerlei klachtjes kunnen ontstaan (en dat maakt het dus nog lastiger om er achter te komen of het positieve voortekenen zijn of niet). Heel spannend meis!!!! Ik duim voor je! @hier: Wat een luxe zoveel vrije dagen achter mekaar en het zonnetje schijnt ook nog eens. Zo maar even de tuinstoelen en -tafel schoonmaken en heerlijk gaan genieten. Fijne dag allemaal!
@ Liz, zwijmel!!!! @ Engeltje, wat balen dat je weer zo hebt moeten spugen! Hopelijk blijft het maar bij 1 dag! @ Sita, bofferd dat je zo veel gekregen hebt! Lekker hoor! @ onzeker, bij mij was het ook voornamelijk heel veel plassen! Verder had ik ook ongesteldheidskrampjes. Ik dacht dus gewoon ongesteld te worden... dit gebeurde niet! @ Beertje, wat vervelend meid!!! Wellicht is de tip van flier een goede!! En anders misschien een extra molton erop? Die laten ook niet zo veel vocht door... of je hebt ook moltons met zeil eronder... Ik ga het van de week mee maken... maar als het zo is als bij jou dan gooi ik het er inderdaad ook af. 10% van de bevallingen beginnen met het breken van de vliezen. Dat is dus niet zo veel dus ik neem dat risico dan maar!!! @ Flier, geniet lekker van het zonnetje!! @ hier, ik zit vandaag niet zo lekker in mijn vel... beetje down... ach komt vast goed... weet de reden ook niet! Heel irritant!
@Pluus: ga ik zeker doen! balen dat je niet zo lekker in je vel zit... misschien dat een kleine wandeling in het zonnetje of een picknick je goed zal doen....
Zo.. even pauze tussen alle activiteiten door vandaag. Over een half uurtje weer richting een verjaardag, maar denk dat we daar tegen 10 uur maar weer weggaan. Vind t wel mooi geweest voor vandaag eigenlijk. Beertje, inderdaad de tip van Flier misschien? Lijkt me wel erg naar! Onzeker, zelf was ik voor mijn nod al misselijk en voelde ik me 'anders'. Beide keren dat ik zwanger was. Hoop voor je dat het raak is! Pluus, kom je al door je dipje heen? Vervelend he van die dagen! Ben inderdaad blij dat ik weer wat kleertjes krijg, altijd leuk! Zeg meiden, ik heb nu 2 pakken maat 1 voor luiers en 2 pakken maat 2. Lijkt me eerst voldoende toch? Heb nog een bon boven liggen voor weer 2 pakken, maar kan die denk ik beter bewaren totdat ons manneke zich heeft gemeld. Vandaag alweer 22 weken! Gaat hard..
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes!! ok.... en nu dus weer wat nieuws pfff wordt er gek van. Ik kan net zo goed op de wc gaan wonen!! Ik blijf naar de wc gaan. heb echt aandrang maar ik plas 9 van de 10 x maar een heel klein beetje. Me collega vroeg zich vandaag al af of ik misschien een blaasontsteking heb hahaha en ik moet dus nog een week wachten tot mijn NOD.... ohhh hoe ga ik dat volhouden. wanneer denken jullie dat ik kan gaan testen met 2v5kv?? 26ste is officieel mijn NOD. xxxx
@onzeker: ik zou niet 1 week voor je NOD gaan testen..., maar misschien 2 daagjes ervoor...??? je zou nu bijvoorbeeld fout-positief kunnen testen en dat zou natuurlijk een enorme teleurstelling zijn!!! als ik jou was zou ik nog eventjes geduld hebben... hoe moeilijk dat ook is!!! Suc6!
@ Sita, en was de verjaardag leuk? Hoe is het met de tuin? Al ver klaar? Ik heb 3 pakken maat 1 luiers en dan nog alle losse luiers uit alle dozen. Ik denk dus in totaal wel 4 pakken... 1 pak maat 2 en 1 pak maat 3. Je hebt gemiddeld 8 luiers per dag nodig... dus ik kan wel een week of anderhalf vooruit denk ik zo! Zal straks eens tellen! Weet je... ook dit is zo gehaald als het nodig is he!!! @ Onzeker, spannend hoor bij jou! Ik hoop dat het raak is bij je! Maar ik snap dat het moeilijk is, maar wacht toch nog wat langer met testen. Als je te vroeg test en hij is negatief ben je waarschijnlijk heel erg teleurgesteld... terwijl je misschien een paar dagen later wel positief test! Ik zou niet echt eerder dan je NOD testen... maar goed ik weet niet of je zo veel geduld hebt! Succes! @ hier, we zijn gisteren uiteindelijk lekker met zijn tweetjes allerlei babywinkels afgeweest. Niks gekocht helaas! Ik was op zoek naar 2 lichtroze truitjes maar vond alleen maar donker/fel roze! Dat vond ik dan weer te fel voor zo'n klein hummeltje! Mijn dip ging dus gelukkig wel over! Maar 's avonds... jeetje... ik kreeg hoofdpijn, de ene na de andere harde buik, misselijk en heel erg diaree.... Er heeft dus gewoon iets in de weggezeten want nu voel ik me weer lekker! Was wel lief van mijn man... omdat ik zo veel harde buiken had was hij even bang dat ik begonnen was. Hij heeft me dus geen seconde alleen gelaten... daar was ik heel blij mee want ik voelde me zo beroerd! Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Ik denk dat wij nog even verder de zolder op gaan ruimen
Goeiemorgen! Zo gister lekker een dagje naar belgie geweest, t was heerlijk weer dus we hebben lekker in t zonnetje gezeten T enige nadeel in zo'n mooie bosrijke omgeving is dat er lekker veel pollen en stuifmeel in de lucht hing, met als gevolg echt een enorme hooikoortsaanval..... Ben zo blij dat ik er normaal gesproken gewoon pilletjes en pufjes voor kan gebruiken. Ging nu echt snotterend en piepend mn bedje in vannacht, dus heb niet zo best geslapen. Gelukkig gaat t nu weer wat beter dus zometeen gewoon nog maar ff een tukkie doen. @ beertje: tegen t zweten kan je er misschien nog een handdoek tussen leggen, alleen moet je die dan waarschijnlijk ook ff vastmaken. @ pluus: leuk dat jullie lekker geshopt hebben, jammer dat je niet geslaagd bent. En wat vervelend dat je jezelf gisteren zo beroerd voelde, gelukkig voel je jezelf vandaag wel weer wat beter. Ik ga vandaag de babywas ffies wegstrijken denk ik en als t behang een beetje meewerkt dan haal ik dat alvast van de muren af. @ sita: luiers moet ik nog gaan halen, doe ik deze week denk ik ffies, ze zijn dan ook weer in de aanbieding bij t kruidvat. Was de verjaardag nog leuk? @ onzeker: ik was erg moe, misselijk, hoofdpijn en moest veel plassen, maar waren geen kleine miniplasjes toen hoor. Hou t wel ff in de gaten dat plassen, want wie weet is t wel een blaasontsteking.... Ik zou ook zeker tot 2 dagen voor je NOD wachten hoor. Heb je een regelmatige cyclus? Ohhh meiden, heb morgen de 20 wekenecho, begin t best een beetje spannend te vinden nu! Heb gelukkig geen vocht meer verloren, maar zal t nog wel ffies laten checken in ieder geval.
@Pluus: fijn dat je je weer wat beter voelt!!! zowel fysiek als mentaal zeg maar felle/harde kleuren zijn echt in he...! ik vind het moeilijk om iets te kopen.. omdat je niet weet hoe je hummeltje er precies uit gaat zien.. voor hetzelfde geld passen harde kleuren niet bij de klein.... @engeltje: spannend die 20 weken echo.. zie je morgen je eigen minimensje weer!!!!! veel plezier! @hier: gisteren hebben we gebarbecued. zo komen mijn schoonouders.. verder lekker genieten van het weer!!!
@tips voor bed..! Zo'n molton inderdaad had ik vroeger ook altijd.. heb ontzettend lang gehad dat ik snachts in bed plaste.. Vanwege mijn nieren/blaasproblemen! Gelukkig had mijn moeder die nog.. dus die zal ik vandaag denk ophalen..! Heb gister die stomme matjes eraf gehaald.. ik dacht breekt t water.. dan maar.. kan ik tenminste nog wel een nacht goed slapen! En owww.. wat heb ik heeeeerlijk geslapen!! Want serieus dat vastzetten met spelden/tape of wat dan ook.. helpt niks als je zoveel wroet!! @Engel.. lastig man als je zo'n last van hooikoorts hebt!! Nu een beetje beter?! En morgen de 20 weken echo!! SPANNEND!! Hoe laat heb je de echo? @pluus.. fijn dat je je weer wat beter voelt.. misschien heeft inderdaad gewoon iets dwars gezeten.. of je beeb lag even in een vreemde houding op 1 oft ander orgaan te porren! Kun je ook echt zo naar gevoel van krijgen!! Bezorgd zijn die mannen nu hé.. mijne in ieder geval wel.. eerst nooit zoveel.. maar nu.. ik moet er snachts standaard 2x af te plassen.. als ik dan weer boven kom.. zit ik even op rand van het bed, slok water en even bijkomen van de trap! Elke keer zegt ie... is het begonnen!!!?!?? Dus ik elke keer... Nee juh.. moest even plassen.. strakjes zeg ik ineens een x JAH!! Haha... @onzeker.. ik zou ook echt niet nu al gaan testen meid.. ik weet nog goed wel hoe je je nu moet voelen! Maar mocht je zwanger zijn.. issie nu nog niet positief hoor! Zou inderdaad wachten tot sowieso ongeveer 2 dagen voor je NOD..! Mijn klachten... had ik eigenlijk niet.. enige was dat mijn borsten naar mijn idee groter waren ineens.. Verder.. niks noppes nada! @Pampers... ik heb 3 pakken maat 1 gekocht.. + alles wat in die pakketten enzo zat.. dacht.. das eerst voldoende! Zitten genoeg winkels in het dorp om desnoods snel te kunnen halen! Maar 3 pakken jah dat is over de 150 luiers eerst! Nou.. dat maak je niet op in 1 dag! @hier.. zoals ik zei... heerlijk geslapen zonder die klotematjes! En.. heb me echt dood gezweet zeg! Blijkbaar hielden die matjes dat toch tegen..! Vriendlief is... WEER weg.. te repeteren.. zucht...! Eigenlijk moet ik nog steeds strijken.. paar dingetjes.. maar ga liever naar buiten man met dit weer!! Heerlijk!! Lekker puzzelen, lezen, borduren in het zonnetje!!