Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    :$:$ OOWWHHH... ik wilde ook BBQen...!! Maar... probleempje.......

we hebben geen eens een BBQ.... ;)

Maaar.... had er wel zoooo zin aan!! :D

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: ben nu vooral nog strontverkouden, maar t piepen is in ieder geval weg :) Hier ook alleen thuis hoor, maar dat is standaard in t weekend....strakjes niet meer :D:D
    Fijn dat je nu weer lekker hebt geslapen! Dacht dat je juist ging zweten van die matjes, maar dat is dus niet zo? Ik werd vannacht ook echt zeikesnat wakker, bah!

@ flier: oh lekker bbqen! Was het echt perfect weer voor gisteren! Van mij mag dit weertje nu ook echt gaan aanhouden hoor! Al was die regen wel weer fijn voor mn hooikoorts ;)

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, balen van je hooikoorts! Gelukkig piep je niet meer nu!
    Spannend morgen de 20 weken echo! Geniet er ook lekker van meid! Het is een heerlijk moment!!!

@ Beertje, kijk dat is mooi dat je goed geslapen hebt! Maar ga jij maar 2 keer op een nacht naar het toilet? Ik minstens 6 keer... Bofferd! :)
    Heej ik zag net op de site van babydump dat je dat shirtje ook online kunt bestellen... Hij is echt leuk met die koe! :D

Ennuh, balen dat je weer alleen zit! Zeker met dat lekkere weer! :( Ga lekker wandelen meid! Of iets anders leuks doen!

@ Flier, lekker BBQ! Ik heb daar ook zin in maar mannetje vind het niet gezellig om samen te bbqen... en veel mensen zijn dit weekend weg dus tja... ach volgend weekend weer een weekend! :D
    Geniet van vandaag!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: ik zeg bestellen dat shirt! Hij is echt superleuk, dus gewoon doen!! En ja ik ga er zeker van genieten om ons kleine mannetje morgen weer te zien hoor!

@ beertje: om 8.30 heb ik trouwens de echo al, lekker vroeg :)

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, hij is blauw... nee ik ga hem niet bestellen! :) Zei het meer voor Beertje! :D

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: haha dacht dat jij hem toen wilde hebben, maar was beertje idd ;)

7. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @pluus... jah! 2x maar...!! :D soms 3x...! Maar... eerst was het ook veel vaker hoor..! ;)
    Heb het shirtje even opgezocht op de babydump site.. en hij is toch echt schattig... toch!?
    Vind het boxpakje variant ook zo leuk..!!! Straks maar even met vriendlief overleggen..! :D

Pfff.. wandelen... heb rondje gefietst.. ben thuis en zweet breekt me uit man! WARM!!

@engel.. ow das mooi.. dan hoef je ook niet en morgen nog de hele dag te wachten op je echo!! :D

@hier.... tijd voor een chocodipje!! :D

8. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff.. schoonmonsters zijn de deur weer uit.... ze denkt dat ze 'recht' heeft om continu aan mijn buik te zitten omdat 'haar' kleinkind erin zit... grrrrr.... ben d'r echt chaggie van!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: kan je dan niet tegen haar zeggen dat je er niet zo goed tegen kan als ze aan je buik zit? Lijkt me erg irritant inderdaad!

@ beertje: ja is idd erg lekker zo vroeg!
    Geniet van je chocomomentje!
    Wat een heerlijk weertje is t toch he, net ook ffies maar mn vriendinnetje wezen fietsen en lekker in de tuin gezeten.

Weten mullie trouwens hoe het zit met de zorgverzekering? Ik ben bij dsw avtop verzekerd en heb gelezen dat je zelf niets hoeft te doen om ze te informeren over je zwangerschap, maar begin nu toch te twijfelen, want heb nog niks van ze gehoord en geeneen rekening ontvangen voor t eigen risico. En t kraampakket zouden ze op moeten sturen toch? Of ben ik gewoon helemaal verkeerd geinformeerd?

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, geeft niet hoor meid! :D
    En wat betreft je zorgverzekering... ik zou gewoon even bellen voor de zekerheid! Bij CZ moet je het wel doorgeven ivm kraamzorg en kraampakket.

@ Beertje, hij is heel leuk dat shirtje! Als wij een jongetje hadden gekregen had ik die ook zeker willen hebben!!
    Ennuh lekker joh fietsen! Kun jij dat nog? Ik krijg daar mega last van mijn bekken van... wel jammer want ik ben daardoor helemaal afhankelijk van de benenwagen! Maar ja dat geeft niet, alles zit hier in de buurt!

@ Flier, he vervelend dat je schoonouders dat doen! Hier doet mijn moeder het ook regelmatig maar dat vind ik niet erg! Ook mijn nichtje van 6 zit er continue aan maar dat vind ik alleen maar leuk! Hele gesprekken heeft ze met mijn buik!! Ze heeft zich al zo'n 20 keer voorgesteld bijvoorbeeld!! Super grappig en lief!!!

@ hier, ik zit heerlijk in de tuin! Lekker van mijn konijntjes te genieten! Ze zijn voor het eerst weer lekker mee naar buiten!! Zo schattig en lief!! Zijn heel de tijd sprintjes aan het trekken en gekke sprongen aan het maken en komen steeds knuffels halen!! Heerlijk!!!

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow nog iets trouwens...

Ik hoef pas bij 37 weken en 5 dagen weer op controle te komen bij de vk. Stel dat ik eerder beval wat natuurlijk mag vanaf 37 weken dan weet ik helemaal niet of ons kindje helemaal ingedaald is... wel raar want als dat niet het geval is dan moet ik eerder bellen dan wanneer dat wel het geval is.........
    Nouja laten we er maar vanuit gaan dat ik dan nog niet bezig ben!

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zo meiden.. hier vanmiddag een paar dutjes gedaan!
    Gisteravond was de verjaardag gezellig, zijn wel tegen kwart voor 11 naar huis gegaan. Waren allebei op! Net even met de hond gewandeld, maar wat is het warm zeg... We zitten eigenlijk veel binnen. We hebben nog geen terras.. haha! Is 1 grote zandbak. Wel jammer nu, maar goed. Straks kunnen we heerlijk in onze opgeknapte tuin zitten! :)

Flier, vervelend zeg dat ze aan je buik zitten! Hier heeft alleen mijn beste vriendin het nog maar gedaan en haar dochtertje. Maar dat vind ik absoluut niet vervelend. Zou het inderdaad wel vervelend vinden als mijn schoonmoeder het continu doet. Misschien maar een keer vertellen dat je het niet altijd kunt waarderen?

Pluus, tja.. dan toch maar gewoon eerder bellen denk ik als de bevalling zou beginnen. Kunnen ze misschien alsnog dan voelen of het goed is ingedaald, toch?

Ons kereltje is lekker actief vandaag. Echt heerlijk! Voel nog lang niet alles duidelijk, maar ik geniet er volop van. :)

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    hier ff kort berichtje van mij..

Ik lig met lichte contracties in het zkh ben 3 uur opgenomen en mag misschien zo weer na huis..verpleging gaat zo overleggen met gyn...

De kleine is ingedaald en ligt ook al vast met het hoofdje...mijn baarmoederhals was niet te kort maar ze had liever gezien dat ie wat langer was...verder had ik dus echt last van soort van ongesteldheids krampen en als een dikke week heel veel harde buiken niet leuk meer en vanmiddag dus de krampen erbij...en als er iets veranderde dan alleen harde buiken moest ik bellen dus dat had ik vanmiddag gedaan en toen moest ik dus direct komen...

Het is verder loos alarm tot nu toe...ben er blij van is nog wel een beetje vroeg he...als het had doorgezet dan kreeg ik weeenremmers en longrijpinginjectie..maar gelukkig is het nu afgezakt en heb ik zo nu en dan alleen harde buik..dus hopen dat de verpleging zo met goed nieuws komt en ik na huis mag..maar er is iemand op dit moment aan het persen dus ik moet even wachten tot de gyn daar weer weg gaat...

Idd lekker weer meiden...dat zag ik merendeels staan...sorry dat ik nergens op reageer..

dikke knuff aan iedereen

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ danty: jeetje wat schrikken zeg! Hoop idd dat jr kleine man nog even lekker blijft zitten en dat je harde buiken snel helemaal verdwijnen zodat je weer naar huis mag, dikke knuf!

Nou hier zo ook naar t bronovo, gelukkig niet voor mezelf, maar met mn opa. Ging net zn hoofdwond verschonen en t zag er niet goed uit, kan veel hebben, maar mn maag draaide hiervan om! Zal jullie de verdere details maar besparen....
    Ben benieuwd hoe dit nu weer gaat aflopen....

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, jeetje dat is weer schrikken!! Jou zwangerschap gaat ook niet van een leie dakje he!!! Hopelijk krijg je zo goed nieuws!!! Jou kleintje moet nog een paar weken blijven zitten hoor!!!

@ Sita, balen dat je tuin nu nog niet af is... tis zo lekker weer en dat blijft deze week ook nog zo...
    Doe maar lekker rustig aan!

@ Engeltje, jeetje dat is minder van je opa! Hopelijk valt het mee zo in het ziekenhuis!!! Succes!

16. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danty: Wow, dat is schrikken! Hopelijk blijft de kleine idd nog even rustig zitten en mag je zo naar huis. Sterkte meis!

@Engeltje: Oh... bahbah.., dat klinkt niet lekker! Hopelijk is het geen nare wondinfectie! Suc6!

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Danty, sjonge schrikken zeg! Hopelijk blijft jullie mannetje nog even zitten!

Engeltje, hoop dat het niks ernstigs is! Bah..

Pluus, ik doe het rustig aan hoor. :) Tuintje gaat mn vent deze week mee verder samen met mn broertje. Dus dat komt goed. Ik mag straks de plantjes lekker poten, haha!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo weer terug uit t zh, morgen waarschijnlijk weer terug naar zn behandelend arts. Volgens de arts die we nu hadden is t stukje huid wat ze uit zn arm op zn hoofd hadden geplaatst nu verdwenen. Weet niet hoe die dat kon zien want hij heeft t niet eens goed schoongemaakt en t is gewoon een heel diep gat. Maargoed er zit nu een antibioticazalfje op en morgen moeten we dus bellen naar zn eigen arts en de verwachting is dat hij weer langs moet om een nieuw stukje huid op zn hoofd te plaatsen.
    Vind t een raar verhaal zelf, maargoed het zal wel....

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jeetje Engeltje, dat is inderdaad vreemd! Hopelijk valt het allemaal mee!!

De gordijntjes zijn net gehangen op de babykamer! Joehoe!!! Hij is nu echt af!!!! :D

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow Engeltje, jij had je echo vroeg vandaag he...

Hoe was het?? :D

Deel Deze Pagina