Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, thnx meis! Ik prikte gewoon ineens door zijn reactie heen, toen lukte het me om me niet boos te maken...zoals hij mij dus eigenlijk gewoon uitlokte met zijn reactie. Hij haalde er dingen bij die we allang uit hadden gesproken en die nu totaal niet van toepassing waren. Ok het sloot wel aan op waar het nu over ging, maar toch...we hadden het daar nu niet over, punt. En direct het balletje terug kaatsen he...allemaal reacties om idd boos van te worden, maar ik deed het niet. Dit werkte, dus eens kijken hoe hij de volgende keer reageert als ik weer eens iets aan kaart.
    Hoe is het nu met je harde buiken?

Pluus, begrijpelijk dat je er van baalt. Dat heb ik ook hoor! En jij gaf aan dat je geen kleding in een grotere maat wilt kopen. Nou...ik heb in een baal-bui al mijn broeken die niet meer goed zaten naar het Leger des Heils gedaan! Wilde er niet meer mee geconfronteerd worden en wilde met een schone lei beginnen. Zodra ik mijn oude figuur weer terug heb, dan ga ik lekker een dag goed shoppen!! En...ik heb wel twee broeken in een maatje groter gekocht. Niet leuk, maar eh...gewoon niet meer naar het labeltje kijken en genieten van het feit dat die broeken als gegoten zitten en daarmee ook je figuur ten goede komen. Is echt, echt, echt waaaaar! Ik zeg, gewoon doen!
    Ooh en die jurkjes van Lief zijn zo leuk! Ik heb er ook een paar. Ze zal ze nu waarschijnlijk net passen. Plaats gauw die foto, kijken of we dezelfde hebben :)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: foto's van leuke baby's in lieve jurkjes slapend bij papa zijn ook welkom hoor! :p Ben benieuwd naar t jurkje meis!
    En de pizza's waren heerlijk, mn ouders kwamen eten, dus had 1 pizza met gyros gemaakt en 1 met veel groentjes, ananas en gehakt, mmm!

@ liz: hopelijk verloopt de volgende keer net zo goed, of misschien nog beter ;)
    Harde buiken nog steeds aanwezig helaas.... Maargoed vanavond dus de ab en hopelijk wordt t dan snel minder, al vermoed ik dat dat natuurlijk wel een paar dagen nodig heeft!

Nog een paar daagjes en dan zijn we alweer 1 jaar getrouwd! Kan me de dag nog goed naarboven halen. Zondag is t zover en dan gaan we smiddags lekker uit eten bij mn man op de zaak ( we hadden daar toen ook gegeten ) ennnn t laatste stukje bruidstaart kan dan uit de vriezer om op te eten :D

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zo.. heb weer een tijd in de keuken gestaan. Even een flinke ovenschaal met lasagne gemaakt. Kan die straks mooi in de vriezer zodat we daar een paar keer van kunnen eten in de kraamweken. ;)
    En hiermee ook weer officieel te veel gedaan vandaag. Lig nu dus weer op de bank, zucht.. Zo de pittenzak maar weer gebruiken! ;)
    Als ik van mn gevoel uit moet gaan duurt het echt niet lang meer voor die kleine komt.. maar goed, gevoel is een slechte graadmeter soms.

Engeltje, gaat snel he.. de tijd? En de bruiloft, die kan ik me ook nog zo naar boven halen, terwijl het hier bijna 4 jaar geleden is. Zulke dingen vergeet je niet weer. En dan schijnt het zo te zijn dat de geboorte van de kindjes nog veel indrukwekkender en mooier is! Nou.. ik kan niet wachten!

Pluus, we willen natuurlijk wel snel een foto zien he, met dat schattige jurkje! :D

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Even snel... er staat een foto in mijn album... De jurk is niet heel duidelijk maar Saar is weer lekker aan het clusteren... zit al anderhalf uur...

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Te schattig weer!!!
    Je weet t he pluus, ze is bij deze al uitgehuwelijkt ;)

En succes met t clusteren ;)

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    pluus wat schattig:)

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha is goed hoor engeltje!

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik word trouwens 03 oktober geopereerd en mijn hele gal wordt er dan uitgehaald mijn eerste nacht zonder mijn kleine mannetje..zie er nu al tegenop..

fijne avond nog en voor iedereen een dikke knuffel

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Te schattig Pluus!

Danty, oef. Sterkte meid. Wel fijn dat je nu weet wanneer je het kunt verwachten.

Ik check weer uit voor vandaag. Duik zo mn bedje in. Heb weer flink last van mn rug en wat krampen. Hopelijk lukt het slapen vannacht wel. :)

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ danty: spannend meis en ook heftig! Dikke knuf voor jou!

@ sita: slaap lekker meis, hopelijk zet t dan vannacht wel door bij jou, dan hou ik t gewoon op 4 oktober ok? ;)

@ pluus: haha geregeld ;)

Ik ga weer ff verder in mn boek ;) Denk dat ik de 2 vervolgboeken pas weer ga lezen als ik hersteld ben van mn ks haha

11. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Super hoe jij dat gesprek met je vriend bent aangegaan! Petje af, want dat is echt niet makkelijk als je telkens zo wordt aangevallen. En uiteraard weer prachtige foto's van jullie beiden op de kinderboerderij!!!

@Engel: ben benieuwd of je al iets van de ab merkt!

@Sita: spannend die krampen.. ik ben benieuwd of jij de 40 weken gaat halen... of dat hij gewoon eerder komt... :)

@Pluus: Super lief jurkje!!! Staat d'r echt prachtig!

@Danty: 3 oktober... dat duurt nog eventjes. Trek je dat wel? Nog steeds aan de morfine? Wat een gek idee dat je straks een nachtje zonder je kleine man bent.. Kan me indenken dat je er tegenop ziet.

@Hier: Ik herstel steeds beter.. maar ik mag echt nog geen traplopen.. of andere 'zware' dingen doen.. Adam doet het redelijk.. hij moet alleen morgen wel wat aangekomen zijn.. anders moet ik gaan bijvoeden... Hij drinkt veel en goed.., maar als hij zijn strot open zet.. huilt hij zo hard dat hij ook veel energie verbruikt... (zegt de kraamhulp).. Nou.. we doen ons best!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: ja heeft hij een lekker strotje? Arm ventje! Hopelijk gaat hij zn energie snel beter verbruiken dan! Fijn dat t steeds beter met je gaat en die zware dingen gewoon ff lekker aan anderen overlaten dan he meis, ben je er t snelste weer bovenop!

Hier nog steeds harde buiken, maar lig ook nog niet in bed he, mn man is nog niet thuis ;) Mag niet lopen als ik die ab ingespoten heb anders loopt t er te snel weer uit. Wordt ook maar wat aantrekken dus de komende nachten....

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Check in!

Nou heb gelukkig wat minder harde buiken gehad vannacht en heb redelijk geslapen, maar werd nu wel wakker met enorme buikpijn en een klein drupje bloedverlies... Ff in de gaten houden dus, kleine nog niet gevoeld.

@ sita; meis hoest bij jou, zet t al door?

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goedemorgen ladies

danty 3 okt duurt nog even... pfff...
    Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt zonder djayvano! Sterkte!

@ engel gelukkig zijn de harde buiken minder! maar bloedverloes is ook weer.schrikken! Hopelijk valt het mee!

Flier hopelijk komt adam snel aan! Fijn dat jij snel hersteld!

Sita lekker geslapen of druk beZig ;)

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Check in. (helaas ;))

Vanochtend echt wel wat stevigere krampen alsof er een heftige menstruatie op gang komt en echt mega dunne afscheiding, liep zo langs mn benen naar beneden (sorry voor de gore details). Ben benieuwd.
    Heb nog maar even een buikfoto gemaakt vanochtend, en mn buik zit beduidend lager nu. Verder krijg ik van meerdere (incl. mn eigen vent) te horen dat ik een bol gezicht krijg.. Het zal wel niet zo lang meer duren.

Flier, goed je rust dan ook nog nemen he?.. en je lichaam lekker laten herstellen. Hoop dat Adam vandaag wat is aangekomen en je niet aan het bijvoeden hoeft.

Engeltje, inmiddels je uk alweer gevoeld? En fijn dat de krampen in elk geval minder zijn!

Nou, ik ga de hond maar eens uitlaten en dan rustig aan wat strijkgoed weg werken. :)

16. Sanchez

Sanchez Lid

5 sep 2011
    17
    0
    0
    zeeland
    Hey hallo,

deze site is nog een raadsel voor me, maar mijn vriend en ik hebben besloten om serieus voor ons 1e kindje te gaan... ik vind het heel erg spannend en ben zo benieuwd wat het op ons pad gaat brengen..

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: wel showen he die foto! :) Pfff tis echt iedere dag wel spannend zo he! Hoop echt voor je dat je uk niet lang meer op zich laat wachten!

En heb ondertussen mn uk wel weer een beetje gevoeld, maar lang niet zo krachtig als normaal. Buikpijn is ietsje minder gelukkig en geen bloedverlies meer gehad verder...

@ sanchez: welkom op deze site meis! Hopelijk gaat t allemaal snel lukken voor jullie! Succes met zwanger worden!

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Sanchez, welkom! Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen.

Engeltje, gelukkig! Hier voel ik de kleine ook nog niet heel veel. Gisteravond was ie juist mega druk.

Nou, net mn hond uitgelaten, gaat ie in wat dorens staan. Zo zielig.. loopt helemaal mank met zn pootje. Heb er 1 doren uit kunnen halen maar zie niet wat er nog verder zit. Hij zet t ook elke keer op een janken. Goede timing van dat beestje! Heb m maar een klein stukje naar huis getild, vond t zo sneu. Hoop dat t zelf weer overgaat.. heb niet zo'n zin om gelijk naar de dierenarts te moeten.

39w4d!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Misschien zijn ze zich aan t voorbereiden op de bevalling ofzo?
    Nu net naar t toilet geweest en wel weer een stuk slijmprop verloren, maar die helemaal deze keer denk ik, want t was niet zown groot stuk als de vorige keer...

Wat zielig van je hondje zeg! Hopelijk zitten er niet nog meer dorens in!

En wow mooie buik en ligt idd flink laag zo te zien! :D

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ja, laag he? Hoop dat ie er morgen uit is. haha! Mn man zegt dat de kleine tussen 20 en 24 sept komt, dus ben benieuwd!!
    Misschien zijn ze zich inderdaad aan t voorbereiden op de bevalling.. ach ja, we merken t vanzelf.

Enneh, jij bent 37 weken vandaag!!! Geen prematuur kindje meer voor jou! :D

Deel Deze Pagina