Jeeej idd, nu je het zegt! Ik mag thuisbevallen, onee toch niet haha Ik zeg 23 september, geweldig mooie datum en ik kan t weten, ben op die datum getrouwd Pfff heb net t boek uit van 50 tinten grijs. Onmogelijk boek in de laatste weken van je zs als je niks mag doen, zeker niet met die ab..... Had me al voorgenomen om t volgende boek niet te lezen, maar t eindigt op zown manier dat je wel t vervolg moet gaan lezen..... Moet eigenlijk nog cupcakes bakken, hoop dat ik me daar eerst toe kan gaan zetten haha
Ook wel eens lekker om te luieren tog? Al doe ik t al zoveel.... Grrrr heb ik eindelijk de moed verzameld om de cupcakes te gaan maken, echt alles staat klaar, kan ik de cups nergens vinden! Mn man heeft de kastjes pas opgeruimd heel lief, maar vrees nu dat die cups in de kelder liggen en daar kan ik echt niet bij Heb um al geprobeerd te bellen maar hij neemt niet op en om hem nou op zn werk ummer te bellen vind ik ook weer zo wat, straks schrikt ie zich te pletter....
Heb je de cups al gevonden? hihi, tja.. ik belde vanochtend mn man ook al even of ik het met de hond even af moet wachten of toch maar naar de dierenarts. Heb maar gelijk gezegd dat alles nog rustig is,.. hihi anders schrikt hij zich ook te pletter! Ik wacht t even af met de hond. Hoop dat het zelf weer weg trekt en hij straks weer normaal loopt. Strijkgoed is hier gedaan, en de stofzuiger is er ook al door. Op 1 of andere manier kan ik niet de hele dag niks doen. Zo nog even de wc en mn keukenraam (heeft zo'n dikke bromvlieg tegen aan gezeten). Daarna ga ik niks meer doen.
Ze liggen in de kelder, heb um toch te pakken gekregen Hij moet zo toch ff een boodschap doen voor zn werk, dus dan pakt ie ze ff voor me Oh echt ik zou zo blij zijn als ik straks weer kan stofzuigen en strijken enzo... Nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen!
@Sanchez: Welkom op het forum!! Veel suc6 met zwanger worden!! @Sita: Meis.. jij maakt het spannend! @Engel: Heb er vast over heen gelezen.., maar hoe gaat het met de ab? minder harde buiken? @hier: Drama geweest gisteravond en afgelopen nacht. Adam bleef zich maar aanbieden..., weigerde consequent de rechterborst.. borrelbuikje, veel winden en continu huilen! We waren zo blij toen de kraamhulp hier weer voor de deur stond. Hij was weer teveel afgevallen. Nu 2x bijgevoed met kunstvoeding. Ook mijn minimale kraamzorg is nu uitgebreid... dat is wel heel fijn. De kraamhulp had meteen actie ondernomen. Heb vanmiddag ook ietsjes kunnen slapen, want afgelopen nacht waren dat maar 2 uurtjes geweest... Mijn herstel verloopt voorspoedig!!! Nu moet alleen de kleine nog goed aansterken!
@ flier: hè vervelend zeg meis! Hopelijk gaat t met de bijvoeding snel beter en kan hij vooral snachts ook wat beter slapen! Fijn dat de Kraamzorg gelijk is uitgebreid! Heb hier nog wel wat harde buiken maar niet zoveel meer als de afgelopen 2 dagen gelukkig. De menstruatiekrampen zijn ook weer afgenomen. Alleen bij t opstaan vanmorgen deed m'n buik echt megaveel pijn en had ook een klein beetje bloedverlies, dat is niet meer teruggekomen gelukkig! M'n ukkie is nu ook weer wat beweeglijker, dus dat is ook wel heel fijn!
Flier, balen dat Adam toch teveel is afgevallen. Hopelijk sterkt hij snel aan en komt hij snel weer op geboortegewicht. (heb wel gelezen dat dit 2 weekjes kan duren hoor) En fijn dat de kraamzorg is uitgebreid! Engeltje, mijn uk is ook weer wat drukker. Nou, het toilet is weer schoon, mn keukenraam is schoon, mn strijkgoed is weg en de stofzuiger is door de woonkamer geweest. Ow, en mn hond lijkt weer aardig opgeknapt, gelukkig. En nu staat het eten op het vuur en hoop ik dat mn vent snel thuis komt. Ow ja, en ook nog het kadootje voor het dochtertje van mn vriendin leuk ingepakt. Kan nog wel een tijdje ingepakt blijven staan, maar is in elk geval klaar. Wolkje, hoe gaat het bij jou thuis?
@Engel en Sita: dank meiden.. Engel, fijn dat je de kleine weer wat meer voelt! Dat is toch een opluchting lijkt me zo! En Sita.. jij blijft maar poetsen he! Aiaiai.. zin om ook hier te komen?? @hier: vanmiddag voor het eerst gekolfd.. de kraamhulp had me gewaarschuwd dat ik geen of een enkele druppel kon verwachten, maar dat ik niet teveel er van moest voorstellen... wat denken jullie... 10ml p.b.!! dus in totaal 20! echt bizar! Ze snapte ook niet wat er mis was geweest met de voeding dan gisteren.... Zojuist heb ik kleine Adam weer gevoed.. nu maar 10 min per borst en wat kunstvoeding als bijvoeding. Ook hebben we hem wat ingebakerd. Hij ligt nu te slapen. Hopelijk gaat dit zo vannacht door... dan is hij rustiger dan gisteren.. en kunnen wij ook wat slapen!
@ sita: en als je dan bij flier klaar bent mag je hier ook nog komen hoor Fijn dat jouw ukkie ook weer wat drukker is nu! @ flier: gek hoor van je bv... Misschien zuigt hij niet goed genoeg dan ofzo? Of had je gister ook al gekolft? Fijn dat hij nu wel lekker ligt te tukken! Grrr soms kan ik toch ook zo onhandig zijn! Net bij eten opscheppen pak ik t oor van de hete pan beet, au! Heb gewoon een brandblaar op m'n vinger nu! Uiteraard gekoeld natuurlijk, maar tis flink gevoelig!
Ja dat wel gelukkig... Anders had ik mezelf als BHVer flink op m'n kop moeten geven en terug moeten koelen. T klopt nu vooral nog flink maar de pijn begint wel iets te zakken, heb er ff zalf opgedaan...
pff, heb weer rugpijn en lijkt alleen maar erger te worden terwijl ik die warme pittenzak er tegen aan heb. Ook weer meer krampen. Ben dit halve gedoe wel een beetje zat.. kom maar op met die echte weeën. Flier, fijn dat je wel genoeg voeding hebt dan blijkbaar. Hopelijk drinkt hij snel weer prima en groeit hij snel weer op de bv.
En toch weer iets bloedverlies, maargoed ook weer een dik stuk slijm, dus ben nu gewoon mn slijmprop in delen aan t verliezen denk ik ipv dat hij er in een x uitkomt....
nou, ben ik met je eens Engeltje. We zullen t zien. Ik check alvast uit.. ga even lekker relaxed op de bank liggen met mn pittenzak en op tijd mn bed in. Enneh, hopelijk kan ik morgenochtend niet inchecken.
@ sita: op de pufclub hebben we t nog gehad over ananas eten enzo en dat kan toch echt werken! Alleen eten sommige mensen een stukje en dat helpt dus niet. Het is zo dat als je de hele dag door alleen maar ananas eet of/en mango en als drinken tonic, dat t dan kan helpen. Ook goed gekruid chinees eten savonds en ff van bil gaan op een dag tijd kan t erg voorspoedigen. Dus dat wordt een dagje speciaal dieet voor jou haha
whaha, lees dit net nog even maar wat een dieet inderdaad! Nou.. weet niet of ik daar zo vrolijk van word hoor!