Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha sjaa als je echt wilt is t t proberen waard toch?
    Maargoed ga jij nou maar vannacht zonder dit dieet gewoon ff bevallen.... Truste meis, slaap lekker!

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha engeltje wat een dieet!
    Meid, ik hoop dat jou mannetje zich nog even rustig houdt! aan de andere kant mag hij ook al wel komen zodat jij van alle narigheid af bent!

Sita, Ik duim nog steeds voor je hoor!

Flier, fijn dat je al zo veel gekloft had! goed zeg! Hopelijk hoef je niet te lang bij te voeden! Is Adam nu al wat rustiger? Hopelijk hebben jullie een goede nacht!

Wolkje, hoe gaat het met jou?

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dieet: tonic drinken heeft bij mij niet geholpen.... ik ben dit gaan drinken na de eerste keer strippen.. hahahaha.

@Pluus: ik heb na de voeding van 20.30u nog gekolfd... en toen kwam er praktisch niets meer uit hoor! dus er zit niet veel meer in dan 10ml p.b. Adam is nu idd wat rustiger nu... hopelijk blijft dat nog eventjes.

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Bekijk bijlage 275014

Bekijk bijlage 275015

ff 2 foto's van mijn mooiste mannetje delen met jullie:D

kom sita nu jou beurt hihi

Flier fijn dat adam nu wat rustiger is...

engel dikke knuff hoop dat je het nog ff vol kunt houden

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Danty!! Djayvano is enorm gegroeid!!! Jemig.. wat een bink al zeg!

Nu bezig met laatste beetje bijvoeden voor de nacht... en dan de wekker over een paar uurtjes weer.... Hopelijk is Adam zo verzadigd dat wij ook kunnen pitten...!!!

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    geboorte
    48 cm en 2835 gr maatje 44

10 weken precies vandaag
    58 cm en 5246 gr maatje 56

dankje flier..gaat idd hard hoor alles!! alweer 10 weken geleden dat ik ben bevallen maar weet nog als de dag van gister hihi..hoop voor je dat de kleine lekker zijn rust en slaap pakt..ook fijn voor jullie idd..ik ga nu ook na bed..djayvano net de laatste fles gegeven en ligt heerlijk te slapen nu...dus ik ga ook..

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Check in.

Nou, hier is alles nog 'rustig', op die krampen en rugpijn na. Heb weer heerlijk geslapen vannacht, maar ben al bijna een uur helemaal wakker, terwijl ik normaal toch echt wat langer slaap.
    Toen ik vanochtend naar t toilet ging heb ik volgens mij een deel van mijn slijmprop verloren. t zag er in elk geval vaag uit en was best slijmerig. hihi, lekker verhaal op de vroege ochtend. Ik heb nu ook het gevoel dat ik van alles nog even snel moet doen. Misschien heeft mn vent zn oma toch gelijk en ben je vlak voor de bevalling heel actief.
    Ga zo ook maar even wat boodschappen in huis halen voor t weekend. Onze supermarkt is vanaf morgenmiddag ook voor 10 dagen gesloten, dus dat moet echt wel even. ;)

Danty, wat is je ventje alweer groot geworden zeg! Groeit goed!

Flier, hoe is je nacht gegaan? Wat beter?

Engeltje, hoe is het bij jou? Alles wat rustiger?

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    dat klinkt hoopgevend sita! spannend!
    zou leuk zijn als er een beebje op tijd zou komen hier!

hier alles een beetje druk geweest de afgelopen dagen. ik heb wel alles meegelezen maar zal later vandaag even uitgebreid reageren.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

@ Danty: Wow wat een mooi stoer binkie zeg!! Leuke foto's! En hij is zeker enorm gegroeid!

@ sita: hihi ziet er lekker uit he zown slijmprop! Geen krampjes meer verder?

@ flier: hoe is het vannacht gegaan met Adam? En ja alleen tonic drinken helpt dus niet he, als ik de vrouw van de pufclub moet geloven ;)

Hier op zich heerlijk geslapen en eindelijk ff geen harde buiken en krampen gehad. Werd alleen om 5 uur huilend wakker door een verschrikkelijke nachtmerrie, echt walgelijk, was echt helemaal in paniek!
    Had gedroomd dat ik erachter kwam dat mn man vreemdging en dat ik hem confronteerde en dat hij zei: Vind je t gek met deze rotzwangerschap? Ik moest t maar normaal vinden en accepteren.... Pfff wat was ik blij dat dit een droom was zeg en dat hij gewoon naast me lag enme kon troosten....

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    He bah Engeltje, van zo'n droom wordt je niet vrolijk! Wel fijn dat je goed hebt geslapen zonder krampen en harde buiken.

Hier net wat eten op en vanochtend even naar een vriendin geweest. Het is hier extreem rustig wat betreft krampjes.. Ik denk dat het geen 20 september wordt. ;)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Net alweer een stukje slijmprop verloren en een paar krampen.. Ga nu even lekker op de bank liggen en hopelijk nog even wat slaap pakken. :)

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Sita... Stilte voor de storm?? ;) Oftewel... vanavond/vannacht gaat het stormen bij jou!! :D:D

@Engel... bah wat een vreselijke droom zeg!! Pfff.. ooit ook zo'n droom gehad nou blegh! Goddank dat het maar dromen zijn!
    Fijn dat je ondanks dat toch redelijk hebt geslapen!
    En yeahh.. geen prematuur kindje meer voor jou! Wanneer kreeg je weer een groeiecho? Kreeg je toch nog een x ivm grote baby? Of nu het een keizersnede word niet meer?

@Flier.. meid... wat zie je er prachtig en supertrots uit met je ventje op de arm! En wat een overheerlijk ventje is de wereld toch weer rijker!! :D
    Blij dat de bv ook zo goed gaat..! 10ml p.b. is toch vrij veel zo die eerste dag!
    Is het nu allemaal lekker op gang of moet je nog bijvoeden?

@Pluus.. meid.. zelfde hier hoor over balen van je lichaam! Maar bedacht me vanmorgen.... voor de zwangerschap baalde ik ook al van mezelf (overgwicht.. buikje...) dus ach waarom zou dat nu anders zijn?

Maar kan me voorstellen als je altijd slank was en nu ineens een buikje.. jah.. dan baal je! Maar bedenk eens wat dat lichaam allemaal te voortduren heeft gehad! Is 10x zo groot geweest als nu (als het niet meer is..) is tig cm's uitgerekt geweest.. en is het broeikastje geweest van een geweldig mooie meid!
    Echt.. t komt wel goed met je buik!
    Zwangerschapsbroeken dragen is inderdaad niet goed voor je echo meid... kun je niet een tuniekje kopen ofzo? daar kun je legging onder doen met laarzen (als het dit weer blijft..) en anders met normale schoenen bij warmer weer! ?

Had ik iig.. NO WAY dat ik die broeken weer aan ging doen!

@Danty... geweldig stoer mannetje heb je hoor! En ... LOOOOVVEEE die schoentjes!!

@hier.. heerlijk nachtje gehad weer.. Jesse om 9uur :$ van bed gehaald..! en slaapt nu ook alweer sinds uur of 11! ga m zo maar wekken want het is toch al lang etenstijd geweest!

Verder gaat het lekker hiero.. probeer nog een beetje ritme te vinden.. al is het ritme er wel... hou geen tijd over voor mezelf dus er moet nog iets veranderen.. wil graag toch echt minimaal 1x in de week te sporten! ;)

Heb huisje gepoetst, was gedaan, was op gehangen, caviahok verschoont, met Jesse gespeeld, afgewassen, 2e was draait en zo bed nog af halen! En heb ook nog hele morgen bezoek gehad! :D
    Ik zou zeggen... ben nu al blij met de dag! :D

I love my life peeps!! :D:D

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, wow wat een mooi ventje!!! Gaaf met die schoenen :D:D
    Ennuh wat is hij al GROOT!! Wat een spurt heeft hij gemaakt zeg! Hij is al groter dan Sarah!!!! :D

@ Engeltje, wat een nare droom!! Bah!! Gelukkig is het maar een droom en geen werkelijkheid!!

@ Sita, jij gaat vannacht beginnen hoor!!!! Let op mijn woorden!!! :D:D:D:D

@ Beertje, ik heb wel tuniekjes maar die zijn echt winters... zwart enzo... nog geen zin om echte winter dingen te dragen... het hangt er zo tussen in... :(
    MAar ik was voor mijn zwangerschap ook niet slank hoor!!!! Baalde toen ook al van mijn buik!
    Ik was alleen net voor ons trouwen enorm afgevallen en na de vakantie dus weer wat aangekomen wat ik eraf wilde hebben maar toen werd ik zwanger... Ik weeg nu nog 3 tot 4 kg boven mijn begin gewicht maar eigenlijk is het 8 kg boven mijn voor-de-vakantie-gewicht...
    Nou ja goed, het komt wel goed, geduld schijnt het woord te zijn :D

En meid, wat lekker dat Jesse zo goed slaapt!! Hier slaapt Sarah overdag erg weinig!! Ik heb haar nu dus in de box liggen me de hoop dat ze gaat slapen! MAar ze heeft net 10 minuten geslapen toen gepoept (dus weer uit de box en verschoont) en nu is madam het er niet meer eens! Maar ze blijft maar lekker even liggen... doe zo nu en dan de mobiele aan en dan is ze weer even stil! Even mama-time!! :)
    (komt bij dat ik zie dat ze wel moe is...)

Maar het 'gewone' leventje heb je dus al weer aardig opgepakt!! Goed joh!!

@ Hier, ik had laatst op het consultatiebureau erover gehad dat ik graag een keer contact wilde met de lactatiekundige. Zij vonden dat prima en ik kon een keer bellen naar het spreekuur. Ik gekeken op de site. Iedere dinsdag en donderdag van 13.30 uur tot 15.30 uur... Dus ik bel net...
    Is het niet op donderdag... stom he!!
    Maar goed... ze gaat me nu terug bellen een keer... ben benieuwd!!

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, goed bezig meid! Klinkt ook inderdaad alsof je weer wat in je ritme komt. Nu nog wat mama-tijd en dan komt t helemaal goed!

Pluus, hihi, zo verschillend he... Jesse kan blijven slapen en Sarah blijft gewoon lekker wakker. Waarom zou je ook gaan slapen overdag? Enneh, wat raar dat er op de site dan wel die tijd staat. Hopelijk belt ze snel. :)

Meiden, jullie kunnen nog wel eens gelijk hebben wat betreft stilte voor de storm. Ik weet niet hoe weeën aanvoelen, maar heb nu ruim een uur om de 20 minuten kramp. Doet me nog niet heel erg zeer, maar t valt wel op. Zou dit dan toch het begin zijn?..

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    OEEEWWW SITAAAA!!! :$:$ SPANNEND!!
    Hoop het zo voor je!!

Als ik eerlijk ben kan ik niet eens echt omschrijven hoe weeën voelen.. ;) Tis een scherpe pijn die heeeeel langzaam begint maar bij mij bats boem toen in ene veel te heftig werden...! Daarna ging mijn bewust zijn lampje een beetje uit!

Maar t begin was een kramp gevoel die langzaam wegebte en daarna weer komt enzzz...

@Pluus... nou meid.. 3 a 4 kg boven je begin gewicht is lekker toch! heb je niet wat zomer tuniekjes? Dan doe je gewoon een vest er bij aan?

Ik pas nu eindelijk wat broeken goed.. maar lang niet allemaal nog hoor.. maar net hoeveel rek erin zit en hoe ze vallen!

Jesse slaapt normaal gesproken ook amper overdag hoor... is nu ook sinds de voeding rond 14uur wakker.. maar ach.. zijn net te wandelen geweest! Heerlijk weertje!

@Ritme.. jah.. ben er ook helemaal blij mee.. nu inderdaad gewoon nog een ietsiepietsie mamma-tijd en ben helemaal happy!!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: fijn dat je zown goede dag hebt meis en jeetje wat heb jij toch een slaapkoppie dan!
    Ik heb iedere week een echo, maar krijg ze nu niet meer mee naar huis, is ook niet heel veel te zien zo op t eind, echt kleine stukjes maar. Door zijn ligging nu is hij ook niet meer op te meten nu, vroeg er toevallig van de week ook nog naar. De gyn zei toen ook dat t niet veel zin had, want of hij nu 3800 gram was of 4200 gram, dat maakte ook niet zoveel meer uit nu...oftewel hij wordt rond de 8 pond geschat dus ;)

@ pluus: raar verhaal dat je op donderdag kan bellen maar toch eigenlijk niet... Wel fijn dat je teruggebeld wordt!

@ sita: spannend!!!! Ben zo benieuwd, hopelijk zet t echt door nu! Ik kan je wat betreft de echte weeen natuurlijk niet helpen, alleen nog maar oefenweeen gehad en dat lijkt me toch wel anders aanvoelen. Heb 1 x een beschrijving van iemand van t forum gelezen, maar kan me lastig voorstellen dat t zo zou voelen. Maar misschien herkennen de andere meiden het hierin. Het scherpe gevoel dat je soms kan hebben als je een grote puist uitknijpt, maar dan dat die steek een tijd blijft hangen.. Ik moest hier wel om lachen, maar kan me voorstellen dat dat echt geen pretje is als t zo voelt ;)

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    weeen...ik dacht altijd ja ja bij deze opmerking maar is tocb wel ECHT waar...je twijfelt niet als je weeen hebt je weet echt wanneer het zover is en bij mij was dat dus ook het geval..het doet echt pijn en vind het niet te vergelijken met menstruatiepijn..en die heb ik altijd heel hevig maar dat is toch weer anders als weeen pijn.... dit was bij mij het geval..ik twijfelde ook steeds zo en dacht dat ik oook weeen had maar toen het de dag echt zover was toen moest ik eigenlijk wel ff lachen..want iidd je twijfelt dan niet meer

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helloooo Ladies...

Adam heeft een goede nacht gedraaid... en wij ook!!! Wel in combi dus met bijvoeden... Hij was 100 gram aangekomen!! Hopelijk zet hij deze lijn voort.. dan is hij snel weer terug op zijn geboortegewicht! Vandaag voornamelijk bv gegeven... en gekeken wat hij daarna nog van de kv wilde accepteren.. over het algemeen was dit minimaal.. m.a.w. hij is redelijk verzadigd na de bv.

Het is ons nu ook duidelijk, dat ondanks het vele aanleggen, hij die drama-dag gewoon veel te weinig had binnen gekregen.. het is nu zo'n tevreden ventje nu de voedingen goed lopen!!

@Sita: Oeeh... spannend meis.. dit klinkt goed... ik heb overigens de eerste weeen niet herkend! En bij mij was het ook meer rugpijn, dan echt steken ofzo... maar ja.. het is voor iedereen ook anders...

@Engel: Zo... dat wordt ook een flinke jongeman! 8 pond! Heerlijk hoor...!! Lekkere volle beentjes.. :D Heeft Adam ook..! En niet meer zo naar dromen jij he! Heb je gisteren een film gezien met dat thema ofzo?

@Pluus: Nou.. ik vroeg me vandaag toevallig af hoe dat met m'n buik zal gaan... ik zie er nog steeds uit alsof ik 20 weken zwanger ben. Natuurlijk ben ik nog maar net bevallen.. maar ik zou niet gek opkijken als mensen mij vragen hoe lang ik nog moet... :( Dus ik draag weer mijn zwangerschapsbroeken.

@Beertje: Goed bezig met jouw ritme!!! Ik zal dit eens met Adam gaan bespreken... ;)

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @Flier... Haha.. jah.. je kan het ze niet snel genoeg uitleggen hoor hoe dag en nacht werkt! ;)
    En meis... die buik is compleet normaal natuurlijk hé.. je bent jah nog geen eens een week geleden bevallen! Dat gaat strakjes echt heel snel in ene dat die wat weg trekt!
    Fijn dat Adam nu tevreden lijkt te zijn met alleen wat hij uit je borst drinkt! Teken dat het gaat als een trein daar bij jou!!

@Engel.. jah.. ow weet ik joh dat dat niet meer op beeld ofzo past.. maar dacht ze meten toen bij mij elke week het bovenveen/buikomtrek/hoofdomtrek enz.. dus dacht misschien bij jou ook wel? Dat je een beetje weet hoe groot je ventje verwacht word! ;)
    Ik heb toen in week 37/38 ofzo zo'n geweldig mooie echofoto meegekregen van de gyn..! met zo'n geweldig frons op zijn hoofdje als hij op die ene foto (die ik op ga sturen denk ik als baby van de maand:D ) ook heeft!
    Was ook mijn laatste echo foto..... :D

Ownee.. de aller allerlaatste was de dag voor ik ingeleid werd... van zijn zaakje down there..! Haha....

@Danty.. same here.. dacht ook altijd.. pfff.. bullshit...! Misschien omdat ik natuurlijk ook wist dat dat het was aangezien het infuus er wel voor zorgde.. maar echt je weet het gelijk hé! Zo raar!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Trouwens...
    Mijn vriend moet van 5 november tot 31 december naar Irak voor zijn werk.. We hebben daarom 17 oktober nog een vakantie van 8 dagen ingepland naar Lanzarote... :D ZIN IN !

Deel Deze Pagina