ja idd..dikke knuf terug..zal aan je denken 04 okt lig dan zelf ook nog in zkh wordt 03 okt geopereerd
Kunnen we niet gezellig samen liggen dan? Ik hoop voor je dat t een beetje mee gaat vallen meis. Weet je al hoelang je moet blijven? Mijn neef heeft er 1 nachtje gelegen en mocht de dag erna alweer naar huis. De eerste 2 dagen is t wel lastig voor hem geweest, vooral snachts, maar nu gaat t eigenlijk hartstikke goed al. Hoop dat jij ook gewoon snel hersteld! Ben je er erg zenuwachtig voor?
zowiezo 1 nacht...ja ben erg zenuwachtig..ja gezellig allebei op de ok alleen he jeaan mij weinig hihi...heb door de zenuwen erg veel last van migraine vd week een hele dag weer gespuugt en me kop knalde zowat uit elkaar...
He irritant zeg! Ken t gevoel helaas... Nou nog 4 dagen meis, dan heb je het achter de rug en daarna ga je gewoon heel snel opknappen en genieten van je mooie ventje, dat heb je wel verdient!
Vk is net geweest.. nog geen ontsluiting, baarmoedermond is nu wel aan het verweken,.. dit was gisteravond nog niet het geval. Dus er gebeurt wel iets. Heb gewoon onwijs lang al voorweeën. De frequentie is nu ook wat minder geworden.. maar had net wel een paar heftige weer. Hoop zo dat het door gaat zetten, want op deze manier is het zo vermoeiend.. Ik moet de echte weeën nog krijgen blijkbaar. Thanks voor alle steun meiden!
ooh dat is niet fijn sita..en kunnen ze niks voor je doen...hoop nu echt dat het gaat doorzetten voor je liefs..hopelijk kan je een beetje slapen je hebt het nog hard nodig
Jeetje sita wat balen! Had gehoopt voor je dat hij er nu wel ongeveer was! Hopelijk kun je nog ff wat rust vinden, al paracetamol geprobeerd om de scherpe randjes eraf te halen? Sterkte vannacht meis hopelijk wordt t lange zware wachten nu snel beloond met een prachtige zoon! Knuf! Check out!
Check in! Hier vannacht wel onrustig geslapen, maar deze keer geen krampen gekregen door de ab gelukkig! @ sita: hoe is t nu met je meis! Nog een beetje kunnen slapen?
Check in! Hier vannacht wel onrustig geslapen, maar deze keer geen krampen gekregen door de ab gelukkig! @ sita: hoe is t nu met je meis! Nog een beetje kunnen slapen?
@Sita.. Hé bah meid.. Niet echt wat je wilde horen van der vk! Hou vol meisje!! @engel.. Fijn dat je geen kampen had nu van de ab! beetje jammer dat je toch niet lekker hebt geslapen.. @hier.. Zo zeg... Nog maar 9uur en hebt idee of is Hey 21uur! Ben nu al bekaf.. Jesse echt om t half uur wakker geweest! om 7uur was hij echt klaar wakker en heb ik m gevoed.. Toen lag hij in coma! Maarja moest nog kolven en ja dat kon niet boven want dan zou hij wer wakker worden! Dus hang beneden nog steeds nu.. Vriendlief niet 1x eraf gegaan vannacht .. Ook al schopte ik m.. Hij sliep mooi verder.. Zo maar aan de koffie.. Hopelijk word dan wakker...
@ beertje: wat vervelend dat jesse zo onrustig is geweest en dat je vent er niet uit ging. Geloof dat ik hem er op een gegeven moment aan zn haren eruit gesleurd had hoor! Kan je t vandaag wel een beetje rustig aan doen en nog ff een tukkie doen of moet manlief weer de hort op? Knuf voor jou meis!
@Sita: Jemig.. ik had verwacht dat toen ik thuis kwam gisteravond dat jij al bevallen zou zijn... maarre.. misschien ben je nu stiekem bezig???? Veel suc6 in ieder geval! En ik leef met je mee met de rugweeen, want als die heftiger worden is het echt wel pittig om vol te houden! @Danty: Jemig meis..., wat een verhaal!!!! Ongelooflijk triest als je hoort dat zo'n kleintje de strijd om het leven verliest. Ik krijg er kippenvel van. @Engel: Lekker dat je geen krampen hebt gehad, maar jammer dat je toch niet goed hebt kunnen slapen. Ben je voor je idee wel goed uitgerust? En nog een paar daagjesssss.... dan komt de kleine man!!! Dat schiet ook al op! @Beertje: Oh.. lekker dan zo'n ochtend.. NOT! Maarre... ik denk dat jij gewoon harder moet leren schoppen hoor!!! Laat die vent van je ook maar wat doen. Echt gek om te lezen dat hoe hij zich soms kan gedragen. Mijn vent is wat dat betreft het tegenovergestelde... Als Adam zich 's ochtends vroeg meldt (vanochtend om 05.30u), dan springt mijn vent uit bed en zegt "Zal ik 'm voor je halen...???" Dan lig ik nog half in coma... zo van... "jaja.. nog 1 minuutje... oke?" @hier: gisteravond had ik een etentje van mijn oma omdat ze 89 was geworden. Daar hebben we Adam even geshowd en toen is mijn vent met de kleine man doorgereden naar zijn oma, zodat de kleine lekker kon slapen en niet in een rumoerig restaurant zat. De reis (1 uur 15 min) ging perfect. En ik begreep dat Adam zich ook voorbeeldig gedroeg bij de oma van mijn vriend. Ik had voor 2 voedingen fv meegegeven.. want ik had niet voldoende melk kunnen kolven. Wel was ik wat dom, dat ik vergeten was om in het restaurant de druk van mijn borsten te halen.. dus bij thuiskomst knalden die bijna uit mekaar.. maar toen was het tijd voor de late voeding... daarna nog even afgekolfd. Die melk zag er wel voedzaam uit... ik heb die nu in de koelkast staan zodat ik die kan bijgeven bij de voeding van 18.00u (mocht dat nodig zijn). Ik merk dat Adam steeds rustiger wordt... alsof hij steeds beter in zijn velletje zit en steeds meer zijn plaatsje in deze wereld vindt. Heerlijk om te zien. Vandaag is mijn vriend in Dld, dus ben ik alleen thuis. Maar dat gaat goed komen... Ik zit nu lekker aan de koffie... en de kleine slaapt alweer.
@ flier: gefeliciteerd met je oma meis! En wat fijn dat Adam steeds rustiger wordt! Veel plezier vandaag met alleen Adam, komt vast goed Ik heb wel t idee dat ik ben uitgerust ja gelukkig, heb alleen nergens zin in vandaag. Lig nog steeds op bed en de krampen nemen toch weer toe. Evenals dat mn borsten echt op klappen staan, is toch niet normaal gewoon meer? Als ik een nacht die padz op heb gehad kan t natuurlijk ook niet doorlopen, heb ze nu dus ook afgedaan en lig met een handdoekje nu, maar t blijft maar lopen. Zou gewoon bijna een kolf gaan halen om ze alvast leeg te maken. Het wordt gewoon echt tijd dat die kleine ukkepuk eruit gaat komen...