@Flier... misschien moest je ventje ook gewoon even wennen aan de wereld..! Tkan natuurlijk dat hij daarom zo onrustig was af en toe en jah zo in ene alles zelf doen, ademen, eten, drinken, poepen, warm houden vergt wat energie dus misschien dat hij daarom wat 'ontevreden' was!? Ik kan me er iets bij voorstellen.. En.. normaal vliegt vriendlief er snachts wel uit hoor.. vaker dan mij want ik ga niet bij elk kreuntje kijken hij wel... Maar hij lag vannacht zo diep in coma omdat hij de nacht ervoor natuurlijk 3uur uit was omdat hij 3.45u weg moest naar Kerkrade.. En niet meer geslapen in de bus ofzo en gisteravond om 21u was hij weer thuis..! Denk dat hij gewoon TE moe was om wakker te worden en ach.. dan gun ik hem dat bijslapen wel wat! @engel.. heb in principe niks vandaag dus doe lekker rustig! Al zou ik zooooo graag het huis eens even grondig willen poetsen! Meeeeiiiiisss.... nog maar 4 nachtjes met ventje in je buik!! @hier.. Jesse inmiddels wakker, eventjes bij ons beneden gezeten net en vriendlief is hem nu aan het wassen Heb even heerlijk aan mijn fotoalbum kunnen werken van de bevalling! Al is ie nog niet af.. haha!
Fijn dat je een lekker rustig dagje hebt meis! En leuk je fotoalbum bijwerken! En jaaaaa nog maar 4 daagjes en dan ook nog eens precies op dit tijdstip als t goed is gaan zn mn ukkie lekker halen! Ik ga nu maar ff lekker douchen, hopelijk nemen de krampen dan ook weer wat af, mn buik doet er zeer van! @ sita: ben zo benieuwd hoe t met je is meis, hopelijk gaat alles goed en ben je lekker thuis asn t bevallen!
De hele dag nog geen sita.... Die is aan het bevallen geslagen vannacht hoor!! Meid, hoop dat je je mannetje al in je armen hebt!
O Sita wat maak jij het spannend zeg!!! Gisteren naar de efteling geweest... zo'n leuke dag gehad! Saartje was ook mee! In de droomvlucht en het carnavalfestival heeft ze geslapen en in de carouccel heeft ze zich machtig vermaakt! was erg leuk! Vannacht was wat minder leuk want madam had toch te veel prikkels gehad en was er onrustig! ze heeft nu vandaag ook al 8 voedingen gehad dus ook nog eens een regeldagje... ik ben op! Maar dat komt wel goed! Ik zal vanavond of morgen wat foto's plaatsen
O beertje jij hebt gevraagd hoe mijn tepel eruit zagen toen Saar spruw had... Mijn tepel hadden het niet omdat ik met tepelhoedje voed... dus ik weet het niet maar ik hoorde dat je tepels dan een witte gloed krijgen
Fijn dat jullie t zo leuk hebben gehad in de efteling pluus! Kan me wel voorstellen idd dat ze genoeg prikkels heeft gehad om te verwerken! Ben benieuwd naar de foto's! Nou na t douchen waren de krampen hier nog steeds aanwezig, maar ze zijn niet regelmatig geworden en t is nu ook weer wat minder... Verwacht echt dat dit zo doorgaat tot 4 oktober, dus ff afwachten nog maar.
Leuke foto's pluus!! Erg schattig en leuk dat je haar lekker meeneemt op zon dagje! Wij hebben gisteren de kleine man ook lekker meegenomen naar een housewarming en dat ging echt prima. Lekker in de wieg van de wandelwagen boven op bed gezet en meneer heeft de hele avond braaf geslapen. Super fijn Man heeft vrijdagmiddag de kleine in de draagdoek zelfs mee borrelen genomen! Met een paar vrienden naar een café waar ze geen harde muziek draaien en niet gerookt wordt hebben ze lekker zitten borrelen met Pim er bij. Drie mannen en een baby zijn de hele middag samen op pad geweest, pimmetje en papa En sita meisje: wat heb ik veel aan je gedacht! Ik hoop dt alles goed met je is en dat je je mannetje al lekker bij je hebt. Knuffel!
Oh en We zijn vanavond lekker met z'n drietjes naar een steakhouse geweest waar ik echt een enorme knalrode steak heb gegeten! Voor t eerst sinds de zwangerschap. Heeeeeeeeeerlijk!!!
@danty.. Aaaahhhh lief!! Nog niet gekeken maar hij staat er dus tussen! @wolk en Pluus.. Heerlijk eruit geweest dus met de kindjes! Lekker hoor! Hopelijk gaan wij volgend weekend even weg!! @Sita..... En en en?? @hier.. Met dokter gebeld.. 9.50 moet ik heen (met jesse) vanwege wat ik denk spruw... Vandaag nog lekker vrij omdat er veel maandagen/dinsdagen in deze maand vallen en we jesse eigenlijk 8 dagen pret maand kdv brengen (omdat we ook nog geen toeslag krijgen... ) dus vandaag maar lekker vrij genomen!! Zal zo vast kolven... Jesse slaapt nog... Geen 1x wakker geweest vannacht! Zal zo s bij m kijken....
@ wolkje: wat lekker dat jullie er ffies uit zijn geweest met z'n drietjrs! @ beertje: succes bij de dokter! @ sita: en? Hoop dat alles goed gaat meis! Hier helaas weer brak geslapen, ben blij dat ik straks weer Fysio heb!
Beertje: ik heb ook gestemd!! Jammer dat je niet gewonnen hebt danty! Was zon leuke foto!! Hier: m'n man is ff naar z'n werk nu (vanaf vorige week weer begonnen met een uurtje per dag) waar de directeur een toespraak gaat houden. Afgelopen vrijdag is er bekend geworden dat er 800 banen in de Benelux gaan verdwijnen... Deze week gaat bekend worden wie dat zijn. En vanmorgen gaat de directeur dus bekend maken wat er allemaal gaat gebeuren. Hopen dus dat hij nog een baan heeft als hij straks thuis komt! Oh en ander triest nieuws: mijn borsten zijn echt als puddinkjes in elkaar gezakt nu ik gestopt ben met de bv... Ben nu zo ver dat ik niet meer kolf en meer dan een druppeltje per dag komt er niet meer uit. Alle harde plekken zijn er ook uit nu en volgens mij zijn ze weer helemaal normaal. Maarja, "normaal" is nu dus blijkbaar slappe hap! Het is niet heel dramatisch hoor, maar ik had een b en ben in de zwangerschap naar een volle c gegaan en dat vond ik eigenlijk wel oké! En nu is het een minimale b.. En ze waren altijd vrij rond en stevig en nu zijn ze wat zachter en hangen ze denk ik een cm lager.
He beertje wat naar dat je denkt dat jesse spruw heeft! succes bij de dokter! Wolkje, jullie zijn dus ook lekker weggeweest! Lekker hoor! Ik neem Sarah ook gewoon overal mee naar toe hoor! Gaat heel goed! Het was alleen even plannen met de voedingen en de wachtrij! Ik had gekloft voor we gingen en heb 2 keer gevoed op een bankje! Wel gelachen hoor. Saar kreeg honger toen het park dicht ging... ik dus op een bankje voeden... maar het was het bankje voor de uitgang (was de enige die ik zo snel kon vinden) dus iedereen moest daar langs... ik vond de vertederende blikken van iedereen wel leuk om te zien! @ engel... nog 4.... Wel vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Succes! @danty nog 3 en dan ben je van de pijn af! @ Sita je maakt het wel spannend meissie! Ik denk dat je je kindje al wel hebt!!! Duim duim duim flier hoe is het met jou en de voedingen? Vandaag wel bellen naar de lk he! Meiden... het is zo leuk! Saartje lacht steeds vaker met geluid! Heerlijk!!!
ja nog 2 dagen en ben op van de zenuwen gwn angst jk weet het is standaard ingreep maar toch bah bah... zometeen weer met kleintje na chiropractor ben benieuwd... en al weer bijna aan een topic deel 3 toe zag ik net...op naar de 5000 berichten hihi.. sita hoop dat alles goed is en je lekker aan het genieten bent maar wel nieuwschierig naar je verhaal en reacties van familie/vrienden die overtuigd waren dat de kleine een meisje zal zijn haha...
@ danty: standaard ingreep of niet, ik snap dat je zenuwachtig bent hoor! Zou ik ook hebben! Hoe was t bij de chiropractor? En idd alweer op naar deel 3! @ pluus: wat leuk dat sarah steeds meer lacht met geluid, zo schattig! Wij hebben al besloten dat we een lachbaby krijgen Hoop echt niet dat t zo'n monster wordt als ik vroeger was... Ik was een echte huilbaby, huilde 20 uur per dag 3 maanden lang...... @ wolkje: Vervelend dat ze zijn gaan hangen meis.... Toch maar snel weer zwanger worden dan? Net bij de fysio geweest en mn bekken zijn wel een stuk beter als vorige week, maar mn rug is wel een stuk minder... Hopelijk gaat t na de bevalling snel beter...
@ Wolkje, daar ben ik ook zo bang voor... dat ik straks 2 theezakjes heb ipv borsten Balen meis!! @ Danty, logisch dat je zenuwachtig bent!! Ook al is het een standaard ingreep... voor jou is het niet standaard!! Hoe is het met djayvano? Huilt hij al wat minder? @ Engeltje, fijn dat je fysio weer veel voor je kon doen!! Die pijn neemt na je bevalling echt af hoor... na een week of 3 had ik nergens meer last van... nu had ik het natuurlijk niet zo erg als jij het hebt maar toch... Ik vind het zo'n gaaf idee dat jij gewoon donderdag mama bent!!! Ennuh die Sita maakt het wel spannend he!!!! Ik hoop zo dat ze aan het genieten is en alles goed gegaan is!!! Ben benieuwd naar haar verhaal!!! @ Hier, ik ben de aanval begonnen om de productie van mijn bv op te krikken! Nu heb ik het idee dat dit door de regeldag ook al gebeurt is maar dan nog... ik drink warme melk met anijs, ik heb borstvoedingthee gekocht van weleda en ik drink venkelthee.... Daarnaast doe ik alle tips van de lk opvolgen! Ook merk ik dat mijn tsr niet optimaal is 's avonds al Saartje onrustig is dus ik heb de huisarts gebeld voor die neusspray... Mag zo terug bellen! Hopelijk werkt dat ook zodat ze 's avonds ook wat rustiger gaat drinken als het wat sneller opkomt!!! Ik ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen!