@ pluus: ja echt he, donderdag heb ik op dit tijdstip als t goed is gewoon lekker mn ventje in mn armen! ( dichtgenaaid en al ) En je mag wel wat bv van mij hebben hoor Nee hoop voor je dat t allemaal lukt met de adviezen van de lk! Sita houdt t zeker spannend, hoop zo dat alles gewoon goed is met haar en dr ukkie en dat ze gewoon lekker aan t genieten is! Hoe zou t eigenlijk gaan met dobber en aman? Al een tijdje niets gehoord, jullie?
Nee daar hb ik ook al lang niets van gehoord! Ik heb Dobber al een paar keer een berichtje gestuurd maar geen reactie op gekregen helaas!! Ben ook erg benieuwd hoe het met hen gaat!!! En wat betreft de bv... wil graag wat van je hebben hoor!! Heb Sarah haar lachje net opgenomen!! Eens kijken of ik hem geupload krijg!
Haha zal t ff voor je opvangen dan in bakjes Ben zelf echt bang dat ik straks veel te veel heb, tis nu al zoveel! Ben benieuwd naar dr lachje!
Ik snap je angst maar ik heb wel eens gehoord dat het niets wil zeggen... dat het na de bevalling alsnog moeilijk op gang kan komen... hopelijk gebeurt dat niet!!
Juist!! Ik heb het filmpje van Saartje geupload!!! Als iemand het wil zien moet je maar ff pb-en!! Ik stuur m wel ff naar je toe Engeltje!
@Pluus... mag ik m ook!? Wat een geweldige foto's!! Enn.. mag ik vragen wat voor draagzak jij hebt?! Succes met t opkrikken.. gaat vast goedkomen..! Hier iig best weer aardig wat met wat vaker aanleggen en anijsmelk! Alleen savonds is nog wat drama dus geef savonds nog flesje bij... @Engel... woohhhoooeee nog 3 daagjes!!!! @Baby van de maand.... zoals bekend... doe ik dus mee aan baby van de maand... *hint hint...* @hier.. nou... overduidelijk spruw... aan Jesse valt op zich weinig te zien die heeft alleen af en toe een wit waasje op zijn lippen.. verder niks in zijn mondje ofzo! Alleen mijn tepels.. pfff.. godsamme.. die zijn zoooo knalroze en lijkt net alsof ze vervellen!! en pijn.... Net zalfje voor het eerst op gesmeerd nou pfffff... niemand me horen gillen?? Bijten dat t deed!! Ook goedje voor Jesse gekregen.. Hij moet 2 ml hebben 4x per dag.. nou.. net 1x gegeven.. geloof niet dattie t erg lekker vind... Haha.. word nog wat.. tis een geel goedje dus hele slab knalgeel! Nou... zal al poaar dagen vriendin bellen maar komt er nooit van.. ga ik nu maar ff doen.. hopelijk wil Jesse nog even zichzelf vermaken in de box!
Natuurlijk stuur ik het je Beertje!!!! Ik heb een babybjorn draagzak... heb m geleend van een vriendin dus weet neit precies welke versie! Maar wat ongelooflijk K van de spruw!!! Ik kan me voorstellen dat het heel erg pijn doet!! Die nystatine die je hebt voor Jesse is rotspul he!! Sarah had dat ook steeds... alles is geel en een heel gepruts om dat in het mondje te krijgen! Sarah werd er na de 3e kuur heel misselijk van dus toen heb ik het niet meer gegeven. Hou er dus rekening mee dat Jesse dat ook kan hebben! Ik weet neit wat voor advies je gekregen hebt maar je kunt het het beste na de voeding aan Jesse geven... dan werkt het het langste door!! Succes met bellen!
@ beertje: heb ook al gestemd op jesse hoor En toch wel spruw ja? Vervelend zeg meis!! Hopelijk zijn jullie er snel vanaf, want t is geen pretje lijkt me!
@Pluus.. wat een geweldig filmpje...!! En... wat een bekend muziekje op de achtergrond..! Dat pingelt hier ook ernstig vaak daags!! Nou.. kreeg als advies voor de voeding omdat je er na de tijd weinig meer in krijgt soms.. en Jesse moet 2ml! Ja.. vind zo K ook van die spruw.. dacht gaat er toch iets lekker goed zo deze hele zwangerschap/bevalling/bv... maar helaas.. blijft ons niet bespaard! Hopelijk knappen mijn tepels snel op want die doen gewoon echt zoooooo pijn!! ennn.. bedankt voor het stemmen! @Engel.. ook bedankt!! @bellen... ze nam niet op helaas... misschien was ze haar kleine fles aan het geven dus probeer strakjes wel ff weer! Mensen bellen bij mij ook altijd als ik Jesse voed..
OOOOOEEEEWWWWW Sita is online..!! op haar profiel is laatste activiteit vandaag om 15.29.. en ze bekijkt gebruikersinstellingen.... Hopelijk om haar banner aan te passen!!!!
O oke wat betreft de nystatine... maak dan zijn mondje goed schoon na de voeding want de melk veroorxaakt weer gist door de suiker
He toch nog geen nieuws van sita? Wel fijn dat ze online is geweest in ieder geval! @ beertje: graag gedaan Hihi dat woezel en pip muziekje heb ik ook idd, trekdoosje en mobiel.... Wilde niet t standaart bach liedje
Oh man.. ben al 2 uur aan het zoeken naar het nummer van de lk... ik had dat toen van de kraamzorg gekregen.. en ik kan het dus niet vinden he..!!! Weet ook niet meer of het iemand bij de kraamzorg is.. of via cb.. of iets anders...? iemand enig idee? Vandaag gaan de voedingen iets beter.., maar ik merk dat het nu al minder wordt. Ik had voor de vorm gisternacht 2x 10 min gegeven, en toen gekolfd... ik kreeg toen nog ruim 60 ml uit mijn borsten.. maar ik zag toen het ff stond dat ruim 80% gewoon doorzichtig is... dus dat er alleen wat vetachtigs op dreef... verder gewoon waterig... Ik snap dat Adam daar niet door verzadigd raakt! @Beertje: ik ga zo voor Jesse stemmen. @Pluus: Ik ben ook nieuwsgierig naar Sarah d'r lachje! @Sita: Meis.. gaat het allemaal goed bij jou? Ik denk aan je... en ik duim voor jullie.
@Engel.. haha.... ik heb ook zo'n muziekmobiel en zo'n woezel met trekdraadje! Heel erg mooi want had die woezel ook vaak op mijn buik toen ik nog zwanger was en toen Jesse in wiegje lag in ziekenhuis en we dat muziekje speelden deed ie ineens heel helder de oogjes open van Hé.... dat herken ik!! En nog.. elke keer als ik dat muziekje speel kijkt ie in ene erg verbaasd nog van hé dat muziekje hebben ze op deze wereld ook!! @Pluus.. en als ik dat goedje na de voeding geef? Dan hoef ik zijn mondje niet schoon te maken?!
@ beertje: haha wat toevallig! Iedere avond voordat we gaan slapen smeert mn man mn buik in en leggen we dus ook woezel op mn buik! Goeie idd om hem mee te nemen naar t ziekenhuis! @ flier: sorry meis, zou t niet weten.... Misschien gewoon ff t cb bellen. Zij hebben vast t nummer voor je!