Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Flier, gewoon het cb bellen! Die hebben vast het goede nummer voor je!!!!
    Ik stuur je zo het filmpje!!

@ Beertje, klopt als je de nystatine na de voeding geeft hoef je zijn mondje niet schoon te maken want dan dood de nystatine de schimmel!

@ Woezel en pip muziekje... ik vind het geluidje ook zo lief!! Heb m veel aan staan! Saar vind het helemaal geweldig en tijdens het wassen heb ik m ook altijd aanstaan!
    Ik zing er dan altijd bij... erg simpel maar Saar vind het helemaal geweldig!

Ik zing altijd:

Saartje Saar je bent een schatje Saartje Saar je bent een schatje Saartje Saar je bent een schatje, mama die houdt van jou!!
    Wordt ze helemaal rustig van haha zo grappig!!

Ik zing trouwens heel vaak voor Saar dus is ze het wel gewend! :)

Ik word eerlijk gezegd wel een beetje ongerust nu Sita online is geweest maar niets heeft gepost...
    Hoop zo dat alles goed is gegaan!!

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Krijg morgen het cb ook op bezoek. Ik heb het al op het lijstje staan om te vragen. Ik ben er nu wel achter dat er veel vocht uit mijn borsten komt.., maar blijkbaar met te weinig voedingsstoffen... Op advies van de vk ben ik al slagroom gaan eten (niet TEveel) natuurlijk.., maar dat is niet echt lekker voor mijn lijn!

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Flier, die lijn komt wel weer goed! Als slagroom eten helpt dan is het toch goed...

Ik sta er wel van te kijken hoeveel jij gekolft krijgt... ik krijg dat nog steeds niet hoor... zo veel!!!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: heb dat idd ook bij sita, maar laten we maar gewoon positief blijven denken, ze heeft t vast veel te druk met haar kleine mannetje!

@ flier: misschien ook volle kwark, is volgens mij ook goed toch?
    Of nog beter lekkere kwarktaart met slagroom! Mmmm krijg er al trek in, ok niet meer over praten ;)

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    ja laten we het inderdaad hopen Engeltje!!!

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik val er net in, ben net weer thuis van n heerlijk dagje werken. Lees iets over kwark en slagroom...muhahaha! Doet mij weer terug denken aan mijn onverwoestbare drang naar kwark en slagroom...heb me er helemaal suf aan gegeten tijdens mijn borstvoedingsperiode! Na het afbouwen kon ik er niet meer tegen, ging er spontaan van aan de dunne :( En het was zoooow lekker...

Nu lekker eten, en dan met de beentjes omhoog op de bank. Nieuwe baan bevalt me zoooow goed, had ik jaaaaaren eerder moeten doen! Dus ander keertje zal ik wat meer en inhoudelijker reageren op jullie meiden.

Sita...en, en, en?????????? Duim, duim, duim....

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @flier: ik had dat ook, veel vocht en weinig vet er op. Als het even stond kon je bij het onderste gedeelte er bijna doorheen kijken, zo waterig. En echt maar een heel dun laagje wat er op dreef. Op het begin was dat echt veel meer. Ik had ook t idee dat er toen wat weinig voedingsstoffen in zaten en dat hij daarom zo veel kwam, vooral 's nachts.
    Goed navragen wat je kunt doen om t wat voller te maken. En anders lekker aan de chocolademelk met volle melk en slagroom: jummie! En tijdens je kraamtijd mag je kuit lekker snoepen en eten, je moet goed bijtanken van alles en bv kost veel energie! Mijn kraamverzorgster zei ook: nu mag je juist even ongegeneerd snoepen! Is goed voor je! Dusse... Neem t er lekker van en als het je bv ten goede komt... Why not? En als dat echt zo werkt gaan de calorieën van de slagroom over in je melk, dus dan zal t ook wel meevallen met de lijn!

Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar sita! Hoop dat alles goed is!

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Wilde net nog even gaan vragen hoe je eerste echte dag was Liz! Maar zo te zien beviel het dus goed, fijn!!!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: het is ook gewoon een wereldbaan :) Er is geen dag hetzelfde en je kunt er zoveel mogelijk uitdaging in zoeken als je wilt!

Helaas gaat t echt heel slecht op mijn werk..... Bij drie personen gaat volgend jaar t contract niet verlengd worden ivm de crisis :(
    Baal als een stekker, het gaat om mn naaste collega, echt een toppertje en ook mn nichtje moet eruit als haar opleiding klaar is in april. Ze vertelde t me gisteravond, heb echt zitten janken!

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Fijn Liz, dat je nieuwe werk zo goed bevalt!!!! Lekker van genieten!

@ Engeltje, he wat naar dat je collega's weg moeten! :( Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt!

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Goed nieuws hier! Gisteren trotse ouders geworden van DAAN.

Het is een erg pittig weekend geweest. Donderdagavond begonnen de voorweeën die t/m zaterdagnacht hebben aangehouden. 2 nachten dus al erg slecht geslapen. Vrijdagavond is de vk geweest, was er nog niks aan de hand, baarmoedermond was toen ook nog niet verweekt. Zaterdagavond weer de vk geweest, baarmoedermond was wel zachter maar nog geen ontsluiting, waren nog steeds voorweeën.
    Zondagochtend werden de weeën echt heftiger die ik met mn ademhaling echt weg moest werken.. Tegen 13.00 uur is de vk geweest want mijn vliezen waren gebroken (hoge vliesscheur). Ik had op dat moment 3 cm ontsluiting.. Ze heeft toen de vliezen verder gebroken en zou tegen 4 uur, half 5 weer komen om te kijken hoe het zou zijn gevorderd. Tegen die tijd zou ik 5 cm ontsluiting moeten hebben of meer. Anders moest ik naar het ziekenhuis om aan het infuus te gaan. De vk wilde mij niet nog een nacht door laten klungelen. Om 13.00 uur dus de vliezen gebroken met 3 cm ontsluiting, om 14.45 trok ik het al even niet meer.. moest continu weeën opvangen die niet weg waren te puffen, en had al persdrang. Vk dus gebeld en die was er een kwartiertje later. Bleek dat ik toen al 7 cm ontsluiting had! Heb toen een half uur op mn zij gelegen om weeën op te vangen en het hoofdje wat beter te laten draaien en verder in te laten dalen. Daarna 50 minuten geperst, en toen was onze vent er om 16.50 uur! Heb wel een knip gehad, aangezien het zo snel ging en ik dreigde in te scheuren, dus nu een paar vervelende hechtingen.. maar ben zooo blij dat de kleine man er is!
    Heb dus een supersnelle eigenlijke bevalling gehad, en heerlijk thuis! Wel pittige voorweeën en midden in een weeënstorm beland, maar hij is er eindelijk. En op de valreep nog mooi in september.

Daan werd door de vk tijdens de zwangerschap op 6 a 7 pond geschat, maar meneer weegt 4260 gram en is 55 cm lang! Een flink mannetje dus, vooral door zijn lengte. Maar wow, wat is hij mooi!

De borstvoeding loopt tot nu toe goed.. hij hapt goed aan, en leert het erg snel, en we blijven beide lekker relaxed als het niet helemaal lukt.. Dan later maar weer proberen.

Sorry voor mijn late bericht. Wilde wel eerder wat posten, maar het kwam er nog niet van. Zal zo even een foto in mijn album plaatsen en mijn banner aanpassen als dat lukt. Het is bijna voedertijd. ;)

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    O Sita wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd meid! Geniet er van!!!

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Sita, yeah babe!! Knap staaltje werk geleverd en wat heb je het mooi omschreven. Weer een ervaring rijker! En wat een flinke knul zeg. Nou..rust lekker uit, kom lekker bij en geniet vooral enorm van je ukke puk samen met je vent! Oja...en gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: gefeliciteerd meis! Je hebt t best zwaar gehad met al die weeen, maar gelukkig is t lange wachten dan eindelijk beloond met een prachtige zoon! Leuk om je verhaal te lezen!
    Geniet ervan!

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, You're next girl!!!

Zo, nu ff wat leuke pica's in mn album plaatsen. Afgelopen zondag naar Oss, bij opa en oma op bezoek geweest. Was heel erg leuk! Heeft Liza ook weer fruithapje gehad. Ze leek zich er al wat meer raad mee te weten haha. Erg leuk!

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    jaaaa sita gefeliciteerd met jullie mooie mannetje...fijn dat alls goed is...

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    net ff foto gekeken wat een prachtig mooooiii ventjeeee...sita...

liza en sarah
    Jesse, Djayvano , Pim , Adam, Daan
    jongens zijn in de meerderheid..jongensboom
    nu jij nog engeltje en Ukkie

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    liz leuke fotos haha..mondje lekker eigenwijs dicht...haha schattig..

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: wow, wat een heerlijk binkie!!!

@ liz: ohhh wat is ze toch een pretlettertje!! Leuk de hapjes foto's ook en je mag zeker trots zijn op dr hoor ! :D

En jaaaa nog een paar daagjes en dan is de jongenslijst nog groter :D

Meiden ik check gelijk uit voor vandaag, truste!

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Thnx meiden! Pff...lastig kiezen welke te plaatsen, er waren zoveel leuke foto's. Maar goed, net klaar met plaatsen. Ga ook zo slapen, heb de knol'n aardig op voor vandaag. Truste allemaal!

Deel Deze Pagina