Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Beertje en pluus ohhhhh nog maar even en dan worden ook jullie mama zoooooooo spannend vooral nu bij jou beertje met al je signalen

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet stiekem een beetje om je lachen.., maar ik snap het wel.. ik verwacht ook abnormale pijn.... Ik hoop voor je dat dit het is.. en dat het dus allemaal meevalt!!!! Hou je ons wel op de hoogte????!!!! Dikke knuf

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Owwwwwwwwwww Beertje! Je bent ECHT bezig joh!!!! Gaaf!!
    Wat zei het ziekenhuis?
    Hopelijk blijft het zo meevallen!

@Flier en Dobber, ik kan ook niet wachten tot het zo ver is!!! Lijkt me zo geweldig om straks mama te zijn!

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Nou... Ziekenhuisgebeld over wat ik moet doen met bloedverdunners en wat mijn klachten nu zijn...

Moest maar gewoon spuiten.. Achteraf konden ze dan pas zeggen of dat een verstandige beslissing is geweest..:x

Wanneer de harde buiken pijnlijker werden of andere klachten moest ik weer bellen..
    Blijkbaar moet je dus inderdaad eerst creperen van de pijn voordat je mag komen ofzo... Maar... Mijn pijngrens is vrij hoog..;)

Tis nog steeds hetzelfde nu.. Dus zal wel niet veel soeps zijn denk ik dan...

Nou ja... 25e is ook en mooie datum!:D

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.... 25ste is zeker ook een mooie datum!
    Wel rare opmerking m.b.t. het spuiten... lijkt me geen prettig idee zo beertje!

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    hmmm vervelend zo'n reactie van het ziekenhuis Beertje!!
    Hoop zo voor je dat het echt goed door zet!! De 25ste is zeker een hele mooie datum! :D

Ik heb trouwens echt het idee dat mijn rib gekneusd is... zelfs als ik me strek blijft het nu pijn doen....
    Fijn zo'n ballerina! :D

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auu... een gekneusde rib is echt heel irritant! Sterkte Pluus! Zijn jullie al aan het sparen voor de balletlessen en de veel te dure spitzen???? :D

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha ja zal daar maar eens mee gaan beginnen als ik dit zo voel!!!

Net stak er ook weer een half been uit mijn buik :$

Echt ik snap niet dat ze nog kan bewegen want het past NIET!!!
    Sita roept steeds dat ze meer beweging wilt voelen en ik denk alleen maar... het mag wel ff wat minder!!!
    Haha ik zal het straks nog missen!

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha.... Jouw kleine meid kan straks gewoon al de split als ze eruit komt.... :D :D :D

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahahaha ik zal morgen dan maar vast opzoek gaan naar een tutu! :D

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: ohhhhh wat spannend! Zo te horen is t begin er nu toch echt! Wel raar van die spuiten hoor..... Als je t niet vertrouwd, gewoon nog een keer bellen.

@ pluus: wat vervelend dat je zo'n zere rib hebt! Hopelijk stopt ze snel met trappen en is ze nog even lief voor mama voor ze eruit komt!

Hier net ff geshopt, nog een joggingbroekje voor de kleine gekocht en heb mn voetenverhaal nu ffies bij de natuurwinkel voorgelegd, waar ik ook mn spullen haal voor mn psoriasis. Er is dus ook een speciale voetenlijn van en heb nu voetenbadzout en een voetencreme meegekregen. Is t psoriasis, dan is t er goed voor, maar mocht t toch ook zwemmerseczeem zijn dan werkt t er ook tegen. Ga nu dus heel streng voor mezelf zijn en echt iedere avond in een voetenbadje en 's ochtends en 's avonds flink smeren, hopen dat t werkt en dat ik tijdens mn bevalling gewoon mooie voetjes heb haha

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha... maar die kan je nog makkelijk zelf maken... dat scheelt weer in de kosten... :D

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, hopelijk helpt het!!

@ Flier, hopelijk heeft ze ook een flinke bos haar... dan kan het al gelijk in een knotje :D

14. Groentje22106

21 mei 2012
    94
    0
    0
    Docente Praktijkcollege Tilburg
    Wagenberg
    Hallo dames, mijn vriend en ik gaan ook voor ons eerste kindje! Zijn in de tweede ronde. Ik voelde afgelopen weekend duidelijk (lees:pijnlijk) mijn ovulatie. Vandaag, 5 of 6 dagen later, opeens een stekende en brandende pijnscheut rechts in mijn onderbuik. Ik vermoed een innesteling! Heb ook al sinds zaterdag erg gevoelige tepels, extreme moeheid, verstrooid en ongeconcentreerd, misselijkheid in vlagen, wakker liggen. Ik heb gelezen dat dit al kan zelfs voor je NOD. Die is trouwens2 juni, dus ben benieuwd!

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje: zie net pas je berichtje. Hopelijk werken deze middeltjes voor je! Mijn collega die pedicure is, is op vakantie.. die kon ik helaas niet om advies vragen.

@Pluus: Hahahaha.. direct zo'n strak knotje.. ik zie het al voor me!

@Groentje: Welkom! De 'klachtjes' klinken al veel belovend! Spannend hoor! Suc6 met zwanger worden!

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Groentje, succes!! Hopelijk is je gevoel goed!

@ Flier, ja dat zal er niet uitzien! :D

Maar ik ga slapen! Hopelijk wordt ze dan wat rustiger!!

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weltrusten! Ik ga zo ook eens mijn bedje inkruipen.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik hoop t ook! Net klaar met mn voetjes en ik moet zeggen, t voelt nu al beter aan! Tis natuurlijk niet weg, want dat kan nooit in 1 keer, maar t voelt niet meer zo droog en trekkerig aan in ieder geval!

@ groentje: welkom hier! Je klachtjes klinken veelbelovend, hopelijk heb je gelijk en ben e al zwanger en anders succes met zwanger worden!

@ flier: geeft niet hoor, ik ga nu dit proberen en als dit niet lukt dan hoor ik graag haar tips als ze terug is van vakantie!

Trusten meiden! Droom maar lekker over onze aanstaande kindjes! :D

19. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Groentje succes met zwanger worden en hopen dat de veelbelovende klachten al een teken van een zwangerschap mogen zijn

Flier jij ziet het al helemaal voor je de dochter van pluus in een tutu :p Trouwens is jou beebje bewegelijk (tenminste die zal je wel al voelen neem ik aan)?

Engel nou hopen dat de spullentjes werken en jij met poezelige voetjes je bevalling in kan gaan hahaha

Ik ga ook me bedje maar eens opzoeken, slaap lekker allemaal

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal.... weer heerlijk geslapen hier! Even snel een berichtje voordat ik ga werken :)

@Dobber: ik zie de kleine meid van Pluus idd al voor me in d'r tutu met spitzen... :D Ik voel de kleine ook heel duidelijk, maar omdat die nog wel wat ruimte heeft is dat denk ik toch minder intensief dan wat Pluus voelt :D Soms wel heel gek dat de kleine zo actief is terwijl ik met patienten aan het werk ben.... moet ik toch stiekem glimlachen...

@Engel: Misschien is de truc idd de juiste producten vinden EN dagelijks je voeten uitgebreid te verzorgen. Als ik nog goede tips hoor volgende week... dan deel ik die uiteraard met je! :D

Nou... ik moet opschieten.. heb nog een aardig fietstochtje voor de boeg zo :) Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina