Brr wat heb ik het koud vannacht gehad en ik heb nog wel me winter dekbed erop liggen. Haha flier kan me goed voorstellen dat je dan toch wel moet lachen, denk ook niet dat je voorlopig het gevoel meer gaat krijgen alleen te zijn. Mij lijkt het trouwens ook heel raar om de baby echt te voelen van binnen
Groentje, klinkt veelbelovend! zelf had ik ook al klachten voor mn nod.. ikh hoop het voor je en anders succes met zwanger worden! Dobber, is echt heel apart om de kleine te voelen. Ik denk nog wel eens; 'zijn dit nu mn darmen?', maar dan is het gewoon de kleine, haha! Beertje, je blijft wel verdacht stil nu.. haha! Je maakt me nieuwsgierig! Pluus, nou.. was ze wat rustiger vannacht? Hier ging het vanochtend weer tekeer.. zo leuk! Denk inderdaad dat ik over een tijdje ook zeg dat het wel wat minder mag.. haha!
Goedemorgen meiden! Iedereen is er al weer vroeg bij! @ Flier, haha arm kindje! Nu al verbannen tot ballerina! @ Dobber, had maar wat warmte van mij gepakt en wat koelte van jou gegeven! Man wat was het weer warm vannacht! (en nog steeds) @ Sita, het is inderdaad stil bij Beertje.... hmmm spannend!!! Dus BEERTJE???????? Vertel vertel vertelllllllllllllll!!!! @ het bewegen, ik vond het ook altijd een heerlijk gevoel maar nu het echt pijn begint te doen mag het wel eens wat minder! De kleine bewegingen (die dus geen pijn doen) vind ik nog steeds heel fijn! Ik kan ook echt van mijn buik genieten!! Gelukkig was ze vannacht wel wat rustiger maar nu is ze al weer aan het rekken en strekken! Ik heb trouwens 's nachts wel iets raars... ik krijg heel vaak steken in mijn buik 's nachts... zo net naast mijn lies in mijn buik. Zouden dat voorweeen zijn? Ik weet het niet! Ach het zal er allemaal wel bij horen!
hmm.. ik kan je niet verder helpen met die pijn s nachts. Zou natuurlijk best kunnen dat dit voorweeën zijn. Ik denk dat het nu ook nog echt heerlijk is om te voelen, omdat ik het niet continu voel. Heb wel het idee dat dit een bezig mannetje is, haha! Vanochtend ook.. legde mn hand op mn buik en hij schopte er toch een paar keer fanatiek tegen aan! Gisteravond voelde mijn man hem ook weer, zo leuk! Hoop echt dat het binnenkort duidelijker is, vooral voor mn vent.
Wat fijn om te horen dat jullie de klachten veelbelovend vinden! Heb op n ander forum zoveel negativiteit gekregen. Maar t voelt echt raak.. Soms twijfel ik nog wel omdat ik niet kan geloven dat we zoveel geluk zouden hebben. Zie ziveel meiden die moeite hebben met zwanger worden
@ Sita, fijn is dat he... voor die mannen! Mijn man kan er ook zo van genieten! Gisteren toen dat beentje steeds uitstak genoot hij ook zo... hij vond het geweldig terwijl ik pijn lag te hebben haha! Ach ik vond het wel schattig!! @ Groentje, tja het is afwachten he! Wanneer is je NOD? (of had je dat al gezegd?) Ben je al lang bezig met zwanger worden?
Mijn NOD is zaterdag 2 juni. We zijn pas in onze tweede rond. De eerste ronde had ik nergens last van. Deze keer kreeg ik bijna 2 weken geleden n zeurderige pijn linksonder in mijn buik. Een week later, afgelopen vrijdag, werd het erger en zaterdags kon ik haast niet meer zitten van de pijn. Zondag was t een stuk minder. Op die vrijdag hebben we geklust en ik vermoed dat zaterdags mijn ei gesprongen is. Dus het zou heel goed kunnen zijn. Vooral omdat ik me zo anders voel en gisteren die heel typische brandende steken heb gevoeld. Ik denk eraan om volgende week donderdag te testen... Zou dat te vroeg zijn? Ik wil niet wachten tot zaterdag, hahaha..
Tja, lastig wanneer je zou moeten testen. Ik ben zelf niet van voor NOD testen maar dat is ieder zijn eigen ding... Het schijnt dat die van de kruidvat van 2 voor 5 wel een paar dagen voor NOD positief kan testen.
Als ik nou op mijn gevoel zou durven vertrouwen, zou ik daar ook geen behoefte aan hebben. Maar ik heb bij anderen gezien/gehoord dat je gevoel je zo voor de gek kan houden! Maar misschien is t inderdaad beter om gewoon af te wachten. Mijn werk zorgt wel voor voldoende afleiding .
JA moeilijk is dat he! Je lijf kan je zo goed voor de gek houden! Wat voor werk doe je? Beertje???? Ik zie dat je online bent...???? Vertel vertel vertel!!!
Ik werk op een praktijkschool. Dat is een middelbare school voor kinderen met een laag IQ en een leerachterstand. Veel hebben ook gedragsproblemen. Ik ben een mentor van een tweede klas. Heb daar echt geen tijd om aan zwangersvhap te denken! Behalve toen ik gister dan die pijnsteek kreeg. Toen kon ik me even niet meer concentreren, hahaha
Nou... ik ben er nog hoor.. zwanger en wel! Klachten zijn nog altijd hetzelfde dus ik ga er maar vanuit dat ons jochie zijn uiterste best doet om in te dalen ofzo... dat ik daarom zoveel harde buiken heb! Vannacht ook goed geslapen.. al ben ik wel paar keer wakker geweest van de krampjes.. maarjah.. zolang het hierbij blijft maak ik me dus niet meer druk.. Dus meiden... tis nog niet begonnen hoor.. (denk ik... ) @pluus.. jah dat had ik paar weken terug ook.. dacht toen zo zeker van te zijn dat het indalingsweeën waren!! Maar had het toen ook fout.. haha! Stiekum kereltje heb ik in mijn buik joh.. houd me steeds voor de gek!! de boef! @Engel.. hoop dat dit spulletje je helpt.. mag ik vragen wat je precies aan je voeten hebt?! Heb het wel gelezen maar weet t niet meer want heb verhaal gelezen over eczeem, psoriasis, gewoon veel eelt?! Ik heb namelijk ook heel veel eelt op mijn voeten.. ook familiekwaaltje.. denk misschien helpt jou wondermiddeltje mij dan ook wel! @Groentje.. jah het klinkt inderdaad veelbelovend meid!! Maar zoals je inderdaad zei.. je lichaam kan je zo gigantisch voor de gek houden!! Maar... ik duim voor je! @Flier.. Volgens mij gaat het lekker bij jou of niet? Fijn om te horen! @dobber.. koud?! Ow mijn god.. ik heb de hele nacht de ventilator aanstaan man!! en raam wagenwijd open!! Haha... @hier.. ach.. we gaan maar gewoon door met de klusjes.. moet je anders hé met zo'n eigenwijs jochie in mijn buik!
Ow Beertje, wat maakt jou mannetje het spannend zeg!!!!! Lijkt me wel heel raar... je voelt van alles maar of dat het nou echt is... Ik ben ook zo benieuwd wanneer het bij mij gaat beginnen!!!! Maar behalve je harde buiken heb je nog nergens last van? Ze doen nog steeds geen pijn? Ze komen ook nog steeds regelmatig? (Sorry hoor voor de vele vragen!!)
Nee behalve de harde buiken heb ik nergens last van.. jah de kramp dus die vooraf gaat aan zo'n harde buik.. begint in mijn rechterlies en trekt dan naar boven over de buik en dan word ie kei en kei hard! Maar.. doet inderdaad geen pijn.. voelt niet fijn.. die kramp.. maar kramp in mijn been voelt erger! En ze zijn inderdaad nog erg regelmatig... Geeft niets hoor meid van het vragen.. als jij het had gehad had ik jou ook gevraagd..! Ben ook zo benieuwd wanneer het nou zo ver is!! Weet je.. ik voel me gewoon.. anders.. die buik voelt ook anders aan..! Eerst wassie nog bijna hele dag gewoon lekker 'zacht' (voor zover dat nog kon.. ) maar hijs nu gewoon echt zo kei en keihard.. als ik je een kopstoot zou geven met mijn buik (dus buikstoot... )ging je knockout!
Ik voel me echt enorm gesteund door jullie! Twijfelde eerst nog of zo'n forum wel iets voor mij was, maar inderdaad! Leuk om te lezen dat jullie al zo ver zijn! @Pluus Mijn werk is inderdaad erg interessant, maar ook gigantisch zwaar. Vooral nu ik deze week zo extreem moe ben. Autorijden werd gevaarlijk, dus ben vandaag maar thuis gebleven. Wil geen ongelukken veroorzaken. Ga straks lekker n middagdutje doen in de zon denk ik!
@ Beertje, vreemd dan, dat ze zo regelmatig zijn maar niet pijn doen... je zou toch zeggen dat dit het dan wel is... Je omschrijft een golvend gevoel en weeen zijn soort golven zeggen ze... Maar je buik is dus ook nog eens kei hard? En daarnaast ook nog harde buiken?? Wat heb je met het ziekenhuis nu afgesproken? Wanneer moet je weer op controle? @ Groentje, ja dat is inderdaad niks als je zo moe bent en dan moet rijden! Doe maar voorzichtig!!
Ha meiden! Ik ben weer thuis! Het was heerlijk en de dag was echt geweldig! Ik ga straks een uitgebreid verhaal posten achter de laptop, zit nu even op m'n tel. Eerst maar eens de vals toewas aan de kant en alle spullen van de bruiloft opruimen. We hebben zoveel gekregen! Niet normaal! Wel echt gaaf. Heb van mijn beste vriendinnetje een espresso apparaat gehad waar ik al tijden op liep te kwijlen... Zo gaaf! (voor de liefhebbers: de illy Francis Francis x7, mooi retro ding wat geweldig bij mijn retro mixer van kenwood past, ik ben een gelukkige huisvrouw nu ) Vanmiddag t hele verhaal, ga nog even wat doen voor de hitte toeslaat! Beertje en pluus: jullie maken t wel spannend zeg!!!! Succes alvast, mocht t losbarsten!!
Wat leuk Wolkje, da tje er weer bent!! Ik ben benieuwd naar je hele verhaal!!!! En alsnog gefeliciteerd meid!!!!!! Maar hier is het nog rustig hoor! Ben morgen pas 37 weken!