Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz, mijn post had net de jouwe gekruist... Met mij gaat het weer een stuk beter, gelukkig, en zo te lezen ook een stukje beter dan met jij/bij jou thuis. Jemig meis... Lastig elke keer die ups en downs. Is hij nu wel consequent bezig met de hulpverlening? Heel veel sterkte meis! Heel goed dat jullie blijven praten, maar ook goed dat je duidelijk voor jezelf en met name voor de kleine opkomt! Dikke knuf!!

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, wat ben je toch een sterke vrouw!!!! Echt ongelooflijk! Ik vind het knap van je dat je op je strepen gaat staan! Lijkt me heel lastig maar jeetje wat heb ik een respect voor jou!
    Meis, probeer van die fijne momenten goed te genieten en hopelijk is het niet nodig dat je je biezen pakt!!!
    Dikke knuffel!!

@ Flier, hier netzo... ik vind de vk ook niet zo spannend! Echo's daarentegen vind ik wel belangrijk en spannend dus dan gaat manlief graag mee!! :)

En thanx voor je reactie op ons kamertje! :)

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden, lief dat jullie aan me denken..
    Heb even geen tijd om alles terug te lezen want zit op mijn werk! Heb een echo gehad en mijn ei'tje was weg. Dit wil waarschijnlijk zeggen dat ik een eisprong heb gehad. Heb ook bloed moeten prikken, en die uitslag ontvang ik volgende week (moet nog even een afspraak maken) Omdat de zwemmers van vriendlief niet zo goed zijn moet hij volgende week opnieuw zijn zaad inleveren, als dat niet beter is gaan we de volgende ronde over tot IUI... Ben even emo nu...

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lieve Uk, ik kan me voorstellen dat je emo bent! Het is niet niks om te horen of je misschien over gaat op IUI!!! Dikke knuffel!!
    Wel fijn om te horen dat je een eisprong gehad hebt!! Ik hoop zo dat je snel zwanger bent!!

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Och Ukkie, wat een spanning elke keer bij jou zeg.. hoop dat je snel de uitslag kunt krijgen van het bloedprikken.

Liz, goh, wat heftig allemaal zeg bij jullie! Wel knap dat je zelf zo sterk erin kunt staan, voor jullie maar ook voor Liza.
    Wat betreft de vakantie, ik heb er een stuk meer rust over zo. Ook financieel gezien, aangezien de kozijnen boven moeten worden vervangen met dubbel glas, en dit ook een bak geld kost. En daarbij, kan ik rustig in de vakantie de tijd nemen om de babykamer klaar te maken. :)

Pluus, wat een leuk kamertje zeg! Vrij neutraal, maar toch erg leuk!
    Ben benieuwd wat uiteindelijk bij ons het resultaat zal zijn.

Nog 3 nachtjes en dan de 20 weken echo. Best spannend! Maar heb vooral ook zin om de kleine weer te zien. Lijkt al zo lang geleden...

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ow, is de blije doos van Prenatal de moeite waard?

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, ik weet niet meer precies wat er in de blije doos zat... maar ik geloof dat die wel leuk was!

En het kamertje is inderdaad vrij neutraal... ik hou daar wel van!
    Straks als ze geboren is komen er nog wel wat roze tinten bij van oa roze aankleedkussen etc!
    Ik zit nog wel te twijfelen of we schilderijtjes op hangen... vindt het wel leuk maar er is niet zo veel plaats!

En joh al weer de 20 weken echo... gaat ook hard bij jou! Leuk!!!

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkie: Meis, heel logisch dat je emo bent nu. Dikke knuf!

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS.. wel fijn dat je ei gesprongen is!!!

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank voor die vele knuffels...!!
    Moeten 8 mei voor zaadonderzoek 2 en de uitslag van het bloed prikken terugkomen. Dan volgt er weer een nieuw behandelplan!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lieve meiden,
    We hoeven morgen nog niet aan deel 3 te beginnen he! Jeetje wat is er een hoop gekletst weer, fijn dat iedereen t nieuwe topic nu heeft kunnen vinden, zal de volgende keer ook ff iedereen pb'en zoals liz dat had gedaan ;)

@ ukkie: heftig nieuws meid! Kan me voorstellen dat jullie het even moeten laten bezinken! Mocht 8 mei blijken dat zijn zaad weer niet echt goed is, starten jullie dan gelijk met IUI of gaat daar weer een heel traject aan vooraf? Sorry hoor, maar nen echt een leek wat dat betreft. Dikke knuf voor jou!

@ liz: jammer dat het allemaal nog steeds met ups en downs gast lieverd! Komen er wel steeds meer ups, of nemen de downs nog echt de overhand? Hoop voor je dat het niet nodig is om een pasr dagen met liza ertussenuit te gaan, maar misschien is het wel een eye opener voor hem. Verschrikkelijk om te zien hoe iemand ineens zo kan veranderen he en nog erger dat je zo machteloos staat, omdat ze vaak in het begin nog niet geholpen willen worden omdat die slachtofferrol zo makkelijk is. " gelukkig " heb jij heel wat ervaring op dat gebied en kun je er een beetje mee handelen, maar dat neemt zeker niet weg dat het voor jou niet heel zwaar is! Dikke knuf,ik hoop zo voor je dat er snel een flinke stap verbetering in zit!

@ dobber: balen dat je ongi bent geworden meis....

@ wolkje: gave taart en een mooi kamertje hoor! En natuurlijk heel fijn dat jullie weer goed door de APK heen zijn gekomen ;)
    Leuk dat je nu weet hoe die kleine in je buik ligt!

@ pluus: jij hebt ook een leuk kamertje zeg! Hihi toen ik die beer op de kast zag zitten moest ik even denken aan een kado(tje) wat we van het weekend van mn opa en oma hebben gehad.... Kennen jullie die reclame van skoda? Juist ja, we hebben een beer van 1 bij 2 meter gehad, niet normaal haha

@ sita: de blije doos heb ik nog niet, wel de felicitasbox en die vond ik heel leuk!

Sorry meiden verder weet ik het echt niet meer! Dikke knuf voor de rest!

12. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Lieve meiden, wederom dank voor de meelevende en lieve reacties. Wat is het toch fijn dat ik af en toe hier mijn ei kwijt kan zeg!

Uk, ook nog een knuffel van mij! Heel begrijpelijk dat je even van de ene hoek naar de andere wordt geslingerd. Zoek maar lekker veel troost bij je mannetje en verwerk het op jullie tempo.

Wolkje, leuk en schattig kamertje hoor! Wat zal jullie kleintje daar blij mee zijn straks.

Sita, wat spannend je 20 weken echo!! Ik weet nog wel dat ik in mijn broek scheet toen het voor mij zover was, wat vond ik dat toch spannend zeg! En fijn dat het rust geeft nu je een beslissing hebt genomen voor wat betreft je vakantie. En ja...die kozijnen en het financieel plaatje wat daar bij komt kijken krijg je er dan ook nog eens bij. Nu heb je het mooi gedoseerd. Wij zitten nu ook met het schilderen van de kozijnen. Er zijn nu schilders in de straat bezig die alle huurwoningen onder handen nemen. En ja..daar vallen wij niet onder, maar ook onze woningen kunnen wel een likje verf gebruiken. Dus onze onder buurman had eens geïnformeerd wat het zou kosten als we onze woningen ook wilden laten schilderen. Is tussen de 3000 en 4000 Euro. Maar dat kunnen we dan delen door het aantal personen in onze vereniging van eigenaren, dus dat komt dan neer op ongever 750 Euro per woning. Goed te doen dus! Ze doen het wel zwart dan. We moeten wel binnen een week beslissen of we dit willen, anders moeten ze later terug komen en dan schijnen er weer allerlei dingen geregeld te moeten worden waar dan weer extra kosten aan verbonden zitten.

Flier, goed te horen dat het weer beter met je gaat, keep up the good work! Mijn vriend krijgt nu idd consequent hulp van een psycholoog en daarnaast krijgt hij van zijn werk uit nog begeleiding van een coach. Vandaag had hij een gesprek met de arbo arts en die heeft hem voorlopig arbeidsongeschikt verklaard. Dus ja...was ik ook niet zo blij mee, want nu is hij dus ook veel thuis. En ik vond het juist wel fijn om zo nu en dan lekker alleen met Liza te zijn als hij naar zijn werk was.

Pluus, ook een mooi kamertje! Wij hadden onze babykamer in de eerste instantie ook vrij neutraal gehouden, uiteindelijk is het met de aankleding toch nog heel erg vrolijk en kleurrijk geworden. Dat is het leuke van het neutrale, je kunt er nog alle kanten mee op. Maar de voorpret van het kamertje is heerlijk he?! Ik kon er zo af en toe zo lekker in wegdromen toen Liza er nog niet was. Nu nog steeds overigens....Ik zal ook nog wat foto's van dr kamertje plaatsen, ben laats crea geweest met onze camera!

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik heb zojuist een nieuw album aangemaakt! Foto's van (details) van de babykamer, slingers/ kaarten in onze woonkamer en natuurlijk Liza zelf :)

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames!
    Pfff wat heb ik beroerd geslapen! Sommige nachten doe ik echt geen oog dicht! Zo beroerd, veel wakker, zweten, dromen. En nu dus klaarwakker! Pfff en ben moehoeeee! Vanmiddag maar weer een paar uurtjes plat dus.

Liz: wat balen van je vent! Snap inderdaad dat je die uurtjes die je alleen had met Liza had wel fijn vond. Lekker even de rust met z'n tweetjes. En nu zit je bovendien de hele dag op elkaars lip. Pittig! Maar meid: je hebt het goed gedaan! Super knap en sterk dat je op je strepen bent gaan staan. Duidelijk een signaal afgeven naar hem en goed dat je het ook kracht hebt bijgezet door weg te lopen. Harde maatregelen, maar als dit nodig is om hem te dwingen uit z'n paniek aanvallen te stappen.... Knap van je hoor! Maar wellicht doet de rust die hij nu heeft, in combinatie met de therapie en jouw strenge hand hem wel veel goed. Er valt nu in ieder geval al een hele druk van werken van m af. Succes meid! En een dikke kus voor je mooie dochter.
    Leuk ook trouwens om zon shoot te doen! Lijkt me ook super leuk! Ik vond die buikshoot van jou ook zo mooi!

@ukkie: ik hoop voor je dat de iui niet nodig hebt! Wellicht is je gesprongen eitje wel flink besprongen door de zwemmers van je man en groeit er nu iets heel moois in je buik! Ik duim voor je hoor!!

@sita: 20 weken alweer... Wat gaat dat hard! Fijn om te zien dat alles zo goed gaat bij je en met de beeb, echt super! En de blije doos was wel leuk! Slabbetje, sokjes, speentje, flesje van avent, etc. Best leuk dus! Je krijgt wel allerlei shit ook thuis gestuurd (folders enzo) maar wellicht kun je dat uitvinken als je je aanmeldt, heb ik waarschijnlijk over t hoofd gezien. Ik hoorde wel dat dat pakket van de kruidvat erg leuk is, wellicht is dat dus ook de moeite!

@hier: gisteravond is de ambtenaar die ons gaat trouwen bij ons thuis geweest voor een gesprek om een leuke speech te kunnn maken op onze wedding. Heerlijk om Weer eens te babbelen over hoe t allemaal begonnen is tussen ons en welke leuke dingen we samen hebben meegemaakt. :)

Verder ben ik aan het Zoeken naar een mooi kado voor m'n vriend om hem te geven op de trouwdag. Vind het wel leuk om hem iets te kunnen geven dat blijvend is, waar hij altijd op terug kan kijken als iets dat hij heeft gekrehen tijdens onze trouwdag. Ik zat te denken aan een mooi horloge. Hebben jullie misschien nog leuke ideeën?

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: leuk kamertje ook!!! :) mooi neutraal en erg mooie meubels!

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus en wolkje mooie kamers hoor..erg.lief en leuk..

ukkie meiss heeel veel knuffels en snap best dat je emo bent dat mag ook echt wel zo had je het niet verwacht..ik hoop snel dat er goed nieuws voor je is....

liz..lieve schat wat ben.je sterk en wat pak je het goed aan lijkt me heel moeilijk maar je houdt je staande echt goed hoor..en wat een mooie fotos...

engeltje mooie fotos van je uk en jullie zelf...hoe is het nu met je..ik hoop dat je niet meer zoveel hoeft tr spugen..

sita 20 wk echo spannend hoor..prenatal doos is erg leuk en ach je krygt het..je krygt dan ook elke.maand tydschrift WIJ..ik vind dat zelf erg leuk om te lezen staan vaak leuke verhalen in maar ook minder en tips etc alles wat over zwanger.bevallingen.kids gaat..

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben...

hier: het gaat weer goed..leef nu echt dag voor dag want dat spugen hou ik in me achterhoofd..morgen weer controle ziekenhuis en savonds vk..ben benieuwd wat er besloten word..en ben nog.nieuwsschieriger of ik weer ben aangekomen..gisteren eem broek aangaat die ik zelfs voor mijn zwgsch niet eens meer paste en nu dus wel..heel stom maar kon wel ff Janken zo gevoel..je verwacjt dat je aankomt maar ik val mega af..16 kilo eraf..gelukkig veel steun van mijn man hij is zoo lief..dn dat geziek.met zijn ouders en fam brengt ons nog dichter bij elkaaar....de kleine is nu duk aan het gymastieken volgens mij...oja slecht slapen ik ken het pff de nachten breken mij ook erg op....mja nog 10 wk te gaan schiet mooi op...kruidvat heeft voedingskussen in aanbieding trouwens...mijn moeder komt deze week hier logeren gezellie...een wk niet alleen zijn heerlijk...7 mei groeiecho 30 wk..ben benieuwd of het goed gaat...kamertje is bijna klaar alleen nog gordijnen dat ga ik vandaag maar is ff na kijken..weer is een keer auto ryden hihi..meiden waar ik niet op heb gereageerd sorryyy dikke knuff...fijne dag vndaag..

liefs

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, wat een mooie foto's! Echt super! En die vingertjes ook van Liza.. hihi! voor de 20 weken echo ben ik nog niet super zenuwachtig, maar toch wel iets zenuwen hoor... en 750 voor schilderen buiten is op zich niet gek. Wel weer geld, maar als je de kosten zo kunt delen. Het geeft inderdaad wel rust om te weten wat onze prioriteiten nu zijn.

Wolkje, horloge lijkt mij een mooi idee voor een cadeau hoor. Vervelend dat je zo beroerd slaapt! Hier wordt slapen ook wat slechter/minder.

Danty, hoop dat het goed blijft gaan.. en je niet weer van zulke tegenvallers hebt. Wel fijn dat je nu een weekje afleiding hebt en je moeder bij je thuis is! En ben benieuwd hoe het met de controle morgen gaat.

Blije doos, denk dat ik die maar gewoon ophaal dan. De WIJ krijgen we ook thuis gestuurd, vind het altijd wel leuk om te lezen. Maar lees niet alles. haha! Ow ja, heb verder het boek 'de geboortegids' gekocht. Vind het toch handig om een boek in huis te hebben waar ik het een en ander op kan zoeken. Internet zegt namelijk van alles. Verder hebben we besloten geen zwangerschapscursus te doen. Zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen in de avonden, en denk ook niet dat het echt iets voor ons is. We hebben een super vk, dus ga er vanuit dat het tegen die tijd van de bevalling allemaal wel goed komt. Uiteindelijk moet ik zelf het onze kleine eruit krijgen. ;)
    Nou, ik ga zo even een ochtend werken en dan weer rustig aan doen. :)

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    gezellig dat je moeder komt logeren danty! lekker een weekje gezelligheid!
    en een voedingskussen is trouwens wel echt fijn met slapen, zonder dat ding zou ik echt geen oog dicht meer doen :)

wij hebben overigens ook een offerte voor ons huis opgevraagd voor schilderwerk en betalen voor het hele huis (twee verdiepingen) 1500 euro. vond ik ook best netjes aangezien alles nu nog bruin gebeitst is en het wit moet worden. best een klus dus :) en aan de achterkant hebben we een nieuwe pui laten zetten die nog in de grondverf staat. ohja, en er zit ook nieuw glas voor de voordeur in.

hebben jullie trouwens ook last van poetsbuien? haha, nesteldrang begint hier goed op gang te komen!

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, dat is best netjes als alles nog in de beits staat. Echt rotwerk om dat eraf te krijgen, haha! Wat betreft poetsbuien, valt hier nog mee. Af en toe even zo'n aanval van poetsen maar hoofdzakelijk opruimen nu. haha!

Hoe slaap je trouwens met voedingskussen? Leg je die om je buik heen of zo?

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, hoe is het meid?

@ Engeltje, haha wat grappig van jou beer! Deze kregen we bij het kamertje bij de babydump! Mijn oom had daar ook een kamertje gekocht en dan krijg je een bon... Hij heeft dus een beer en wij hebben een beer! :)

@ Liz, lucht je hart maar zo vaak als je wilt hoor meid!! Dat heb je verdiend!! En wij zijn er voor je!!
    Wat een mooie foto's heb je trouwens weer geplaatste! Door jou krijg ik echt zo'n verlangen naar ons meisje...

@ Wolkje, ik heb slecht nieuws meid... dat slapen wordt alleen maar erger! Probeer dus inderdaad genoeg rust te nemen in de middag zodat je niet te moe wordt!
    En wat leuk dat jullie BABS is geweest! Ik vond dat ook een heel bijzonder moment! Hadden jullie echt een klik met hem/haar of was het wennen?
    Een horloge is een mooi cadeau of machetknopen of iets...

@ Danty, wat fijn dat je moeder komt! Ik kan me voorstellen dat je daar enorm naar uit kijkt!
    En dat je verdrietig wordt van die broek is begrijpelijk hoor meis... zo hoort het niet te gaan in de zwangerschap! Dikke knuffel voor jou meis!
    Hopelijk krijg je vanavond goed nieuws dat je bent aangekomen! Ik duim voor je!

@ Sita, je moet alleen een cursus doen als je dat leuk lijkt! Het is niet noodzakelijk! Jullie kindje komt er toch wel uit! Zie je het niet zitten, niet doen dan!!

Wat grappig dat iedereen bezig is met het huis op knappen!
    Wij moeten ook nodig schilderen... de kleuren zijn erg lelijk! Maar we hebben andere prioriteiten zoals de voordeur etc! Daar zijn we nu hard voor aan het sparen! Gaan we gelijk kunstof doen maar die krengen zijn DUUUR!!!!! We hebben 1 offerte en daar is de deur 4300 euro!!
    Verder wil ik nog wel wat aankleding in de kamer hoor... We gaan sowieso een naamtreintje krijgen en een klok... dat weet ik nu al!
    Verder is een vriendin van mij heel crea-bea dus ik verwacht van haar ook een crea-kado als ze op kraamvisite komt!
    Verder wil ik ook van die piepschuimletters met de naam van ons meisje en nog wat andere leuke kleine dingetjes!
    Wij hebben ook zo'n echofotolijstje wat Liz heeft, die komt ook nog op het kamertje te staan!

Verder heb ik een erg beroerde avond/nacht achter de rug! Ik had gisteren zo enorm veel pijn in mijn onderrug/bekken! Ik was naar yoga geweest en ben thuis gekomen en lekkeri n de bank geploft... ik kon niet meer overeind... uiteindelijk heeft me man me eruit getrokken maar toen moest ik dus door een enorme pijnscheut! Ik heb het echt uitgegild!! Ik kon daarna ook amper lopen... ik bed was het dus helemaal een ramp want ik kon me zelf niet omdraaien... ik draai gemiddeld 10 keer per uur dus je snapt dat dat erg lastig was!
    Ik heb uiteindelijk geslapen op een paracetamol... maarja dat is ook niet echt de oplossing maar de pijn was echt niet te harden!!!

Deel Deze Pagina