Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej Meiden,

Wat is er weer lekker gekletst!!

Ik heb vanmiddag al een hoop op mijn telefoon gelezen dus ik zal vast vergeten op het een en ander te reageren!

@ Engeltje, wat vervelend van je opa! Hopelijk knapt hij snel weer op!!

@ Liz, wat goed dat je even weg gegaan bent! Even tot rust komen! Goed dat jullie zo blijven praten en elkaar de ruimte geven! Jullie gaan hier sterker uitkomen!
    En wat een geweldige foto's weer!!!! Zwijmel!!!

@ Flier, nou onze kleine meid laat inderdaad nog even op zich wachten! Ach ik ben vandaag pas 37 weken dus vanaf nu mag ze pas komen he... Nog hooguit 5 weken! :D

@ Beertje, het is dus weer rustig... spannend of het bij jou dan ook na 3 dagen komt! Laten we het hopen! De 27ste is ook een mooie datum ;)

@ Danty, leuk zijn die rompertjes he! Ik hou totaal niet van voetbal maar dat vind ik dan wel weer leuk!!

@ Dobber, wat gaaf! Helemaal in het roze!! Veel plezier met het vrijgezellenfeest!!

@ Hier, vandaag lekker van het weer genoten! Mijn nichtjes waren er en mijn man en zij hebben een flink water gevecht gehouden vanmiddag! Erg gezellig!!
    Ik ben nu wel moe van al dat grut en dan gaan we zo ook nog op visite... Maar goed, dat komt wel goed! :D

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @liz.. Heel veel succes met dit hele traject!! Weet zeker dat jullie er samen uit komen! En inderdaad erg goed ook dat jullie afgesproken hebben elkaar lucht te geven als je daar behoefte aan hebt!!
    En prachtige foto's man!! Vooral die eerste.. Prachtig!!

@dobber.. En hoe waar je feestje?

@engel.. Hé bah.. Vervelend toch weer van je opa.. Zo'n tegenslag weer!! Hopelijk gaat t snel de goede kant op!
    Bedankt voor de voeten tip.. Misschien wel wat voor mij ook ja..

@hier.. Nou... Tis weer rustig.. Al is mijn buik wel erg kei en kei hard! Ook heb ik af en toe zo'n druk ineens van binnenuit op mijn vagina.. Maar mannetje is niet ingedaald.. Want lijk nog steeds een skippybal!!

Vandaag een veel te drukke dag gehad.. Ben zo bekaf dat ik niet kan slapen!
    Heb een allemachtige zere benen/voeten!

Nou.. Vriendlief zegt dat t vannacht om 1uur begint.. Haha.. Dus zal kijken of ik nog uurtje kan slapen!;)

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Feestje was in limburg ben nu net thuis en al lekker in de douche geweest. Poeh was toch wel een lange dan ben hier om kwart over 12 aangereden en was rond half 1 kwart voor 1 vannacht weer thuis. Super gezellig gehad en heerlijk weer. Slaap lekker allemaal (doen jullie waarschijnlijk al of bijna al naja)

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    En Beertje, is het begonnen? ;)
    Heb je nog wel geslapen? Hoop voor je dat je uitgerust bent!

@ Dobber, fijn dat het een leuk feestje was!

@ Hier, ik realiseer me steeds meer dat ons meisje nu echt kan gaan komen... fijn gevoel maar ik ben wel heel benieuwd wanneer!! Het zal geen 5 weken meer duren! Dat is een feit!

5. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: En...????? Had je vriend gelijk????

@Dobber: Waren er veel rare activiteiten? Of was het een relatief gematigd vrijgezellenfeestje??? :D

@Engeltje: Hoe is het met je opa meis??

@Pluus: Ja.. bizar joh... in het begin denk je nog.. goh.. het duurt allemaal nog wel ff.. het is zo ver weg.. en ineens is het bij jou nog maar max. 5 weken... SPANNEND!

@hier: de was hangt al weer een half uur buiten... en ik zit lekker onder de parasol te studeren.. af en toe een break in het zonnetje... heerlijk!!! fijne dag allemaal!

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Nou... Niks hoor... Zucht... :(

Dus.. Tip voor je pluus... Verheug je nog nergens op... 5 weken zijn errug lang als je ergens op wacht.. Ik wacht nog maar 4 dagen nu en damn wat wil ik dat mannetje graag in mijn armen hebben!
    Ook al ben ik het zwanger zijn niet zat...;)

Heb heerlijk geslapen.. Ook echt uitgeslapen tot half 11! Met een break om 9uur.. --> priktijd.. ;)

Zal nu heerlijk naar buiten aan de kof!

Nou.. Mijn volgende halte... Zus zegtde 30e.. Gaan we daar maar voor...

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Wat een heerlijk weer is het vandaag :D ik ga dadelijk lekker naar de camping en blijf mooi daar slapen aangezien het morgen ook nog heerlijk weer is.

Flier overdag was het wel netjes. Bruid to be moest tompoezen verkopen alleen ze hadden niet verteld voor hoeveel haha heeft ze 1 doos aan een bakker verkocht, 1 doos aan haar eigen aanstaande die kwam voorbij gereden en 1 doos aan mensen die net de winkel uitkwamen hahaha dus die was ze zo kwijt haha de slimmers. De borrels zijn veel voorbij gekomen haha maarja ik moest rijden dus kon niet drinken. Meeste waren voor de bbq al goed aangeschoten haha. in de kroeg moest ze trouwens binnen 10 min aan jongens spekjes voeren en die hele zak moest leeg zijn hahaha had ze niet gehaald dus toen moest ze 3 shotjes achter elkaar opdrinke haha. dus al met al wel netjes gegaan allemaal ze is niet heel erg voor schut gezet ofzo

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: Lieve schat, wat heftig moet het voor je geweest zijn om nu toch echt even afstand te nemen van je man! Zo te lezen heeft het je wel even goed gedaan gelukkig! Goed ook dat jullie ook samen gesprekken hebben gehad bij de psych van je vriend. Meid jullie gaan er zeker weten uitkomen, blijf er vertrouwen in hebben he!
    En wat een heerlijke foto's van Liza! Kan er zo bij wegdromen! Wordt ook steeds nieuwsgieriger naar ons kleine mannetje!

@ Pluus: Nog maar 3 daagjes en dan is het woensdag! Zou het D-day worden? :D

@ Dobber: Wat leuk dat je een vrijgezellenfeestje hebt gehad! Vind t altijd zo grappig om te lezen wat mensen allemaal voor gekke dingen kunnen verzinnen!

@ Beertje: Hahaha je vriend heeft geen gelijk gekregen dus :D
    Zullen we een wedje gaan houden met zn allen over op welke dag je gaat bevallen? Ik ga voor 2 juni ;)

@ Flier: Heerlijk he dat weertje? Hier gister bij mn man zn nicht, samen met haar kindjes in een badje gelegen....heerlijk!
    Bedankt voor de tip over het badje bij de trekpleister! Ik ga er zeker eens naar kijken!

Nou gisteren is er eindelijk een verpleegkundige bij mn opa thuis geweest en voorlopig komt ze iedere dag. Het ziet er nog niet zo best uit, maar nu het iedere dag verzorgd gaat worden komt het vast goed. Ze heeft ook lekker zijn haren gewassen, wat al 2 weken niet was gebeurd omdat dat niet mocht, dus dit was wel erg nodig!
    Ik ben echt aan t bijkomen van t drukke weekje, echt niet normaal hoe moe ik was! Maargoed, de zorg voor mn opa wordt nu overgenomen door de verpleegkundige en door mn ouders en ook op mn werk wordt t nu een stukje rustiger.

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Flier, ja zeker spannend!!

@ Beertje, ben jij het nog niet zat? Ik begin het wel zat te worden hoor! Zeker omdat ik liever me kindje in mijn armen hou dan die schoppen tegen mijn lever krijg... haha!
    Maar meid! Ik snap wat je bedoeld hoor! Wachten duurt lang!
    Maaruh ik denk.... uhm 9 juni bij jou??

@ Dobber, lekker meid! Veel plezier op de camping!

@ Engeltje! Ik hoop dat woensdag D-day is!!! :D
    Fijn dat de zorg om je opa weer is overgenomen! Nu tijd voor ontspanning en uitrusten!! Doe het maar lekker rustig aan!

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ha meiden,
    Thnx voor de opbeurende reacties. Daar krijg ik toch wel weer een oppepper van iedere keer dat ik hier eventjes kom neuzen.

Engeltje, jeetje...wat rot dat je opa ff niet zo lekker gaat joh. Fijn dat er nu iedere dag een verpleegkundige langs komt voor de nodige zorg. Dat zou jou en je familie ook wat rust geven lijkt me.

Verder wordt nu wel erruuuug spannend voor Pluus en Beertje zeg! Ben ik straks niet de enige meer die is bevallen. Kunnen we ook over bevallingen gaan kletsen! Haha

Er is veel meer geschreven, ik weet het. Maar ben even niet bij krachten om alles heel goed bij te houden en overal op te reageren...sorry lieve schatten!

Gisteren kon ik de bestelde foto's/ canvas ophalen van de new born shoot. Ik viel er stil van, zo mooi en gaaf vond ik de canvas! Ik heb er een foto van gemaakt...en die zal ik jullie natuurlijk niet onthouden. Ooh, wat een leuke gedachten dat er straks meer meiden zijn die ook met hun kindje gaan pronken hier!!

Geniet van het mooie weer allemaal!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: Wowwww!! Ik snap dat je daar stil van wordt....prachtig!!!

Hier t foto'tje wat ik nog had beloofd....mn 20 weken buikje!

12. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Idd een prachtig doek!!! Kan me voorstellen dat je er stil van wordt!

@Engeltje: wat al een prachtig buikje met 20 weken!!!!!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx flier! :D

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, wat heftig allemaal zeg. Wel goed dat jullie nu goede afspraken hebben om voor jezelf te kiezen wanneer het te moeilijk wordt. Echt super, jullie komen er vast en zeker uit! En wat een gave foto's van Liza! Onwijs gaaf canvasdoek zeg... mag je trots op zijn, op zo'n mooi meisje!

Beertje, je houdt ons in spanning hoor. Sjonge,.. haha!

Engeltje, fijn dat de zorg voor je opa nu is overgenomen. Kun je zelf ook wat meer rust pakken die je nodig hebt. En wat een mooi buikje zeg!

Hier een rustig dagje weer op de boerderij. Heerlijk hoor met dit weer! Ik zag dat het de komende week ook nog mooi weer blijft, dus dat gaat vast goed komen! :)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: thnx! Ja zal vast lekker zijn op een boerderij! Hier vandaag eigenlijk de hele dag binnengebleven, buiten was echt veel te heet!
    Morgen gezellig naar mn ouders, daar is wel een plekje schaduw in de tuin :) Mn opa en oma haal ik morgen ook gewoon lekker ff op, kunnen ze ook ff buiten in de schaduw zitten ipv hun hete flatje.

Is er trouwens iemand die gister de jongens tegen de meisjes heeft gekeken? Mn man zn oma en mn schoonmonster zaten in t publiek. En bij een vraag over seks pikte Britt Dekker precies zijn oma eruit om antwoord te geven hihi

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, wow geweldig mooi plaatje!!! Super mooi!!

@ Engeltje, mooie buik hoor! Super!!
    Ik heb de aflevering niet gezien... zal van de week eens terug kijken!
    Geniet morgen bij je ouders!!

@ Sita, boerderij.. klinkt goed! Geniet er lekker van!!

@ hier, ik heb al een uur een harde buik... pfff doet echt pijn!! Hopelijk wordt het snel minder!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: jeetje, al een uur? Das best lang! Dacht trouwens altijd dat harde buiken geen pijn deden, dat lees je overal. Zo te horen is dat dus echt een fabeltje! Hoop voor je dat t snel over is meis!

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus als het pijn doet moet ik bellen weet niet hoe het bij jou is maar zou ff bellen meis kan nooit geen kwaad xxx

19. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, jeetje...wat een mooi buikje joh! Groeit goed.

Sita, ja..is zeker heftig. Kost me bergen energie. Ik moet niet alleen voor mijn kleine meisje zorgen, maar ook voor mijn vriend. Althans, zo voelt het vaak. En dat is niet mals. Maar nu we elkaar de ruimte bieden en hij vaak bij zijn moeder of zus slaapt, geeft dat voldoende lucht om gemotiveerd te blijven. Van de week zal mijn vriend Liza ook een avondje/ nacht meenemen naar zijn moeder, heb ik ook een keer een avondje voor mezelf. Dan neemt hij een lading afgekolfde melk mee voor dr. Mag hij een keer gaan nachtbraken hihi. En eh...lekker hoor, met deze temperaturen op de boerderij! Ik geniet ook volop van het geweldige weer, in de omgeving waar ik woon krijg je al heel gauw een vakantiegevoel zodra de zon zo goed zijn best gaat doen. Heerlijk!

Pluus, hoe is het nu met de harde buiken? Wel bellen he, als ze zo pijnlijk blijven en aan blijven houden.

Hier eigenlijk best een lekker dagje gehad. In het haventje bij ons op loopafstand lekker een terasje gepakt en daarna een heerlijk schep ijsje gegeten even verder op. Daarna een hapje gegeten bij mijn schoonzus. Daar hebben we zulke leuke foto's gemaakt van Liza en mij die in de spiegel kijken. Ze kan dan zo heerlijk verbaasd en gericht kijken! Ze krijgt nu echt oog voor dr omgeving, prachtig om te zien! Ze is gek op lekker om zich heen kijken en vind het machtig mooi als je lekker met dr rond gaat lopen, dat hoofdje gaat dan alle kanten op...want wow, wat is dat kleintje toch sterk met dr hoofdje en dr nekje zeg. Zelfs tijdens de borstvoeding heeft ze het af en toe zo druk met om zich heen kijken, dat ze vergeet te drinken en dat ze vergeet dat ze honger heeft. Nu lijkt ze een beetje in de smiezen te krijgen hoe ze haar aandacht tijdens de voeding moet verdelen.

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

En nog wat leuke kiekjes van vandaag:

Deel Deze Pagina