Ahhw Liz! Wat een geweldige foto's weer! En jij hebt ook alweer een mooi figuur hoor! Die laatste foto is wel uberschattig!
Sita, thnx voor je compliment! Maar eh....toch moet ik nog erg wennen aan mijn nieuwe lijf hoor. Ik heb niets te klagen, maar toch...het is anders dan voor de zwangerschap. Maar had dan ook best een aardige toeter, dus dat is niet zo gek. En ik kon t gewoon niet laten om nog ff te pronken met mijn poppetje. Ik hoop niet dat jullie dat erg vinden! Dit was mijn toeter op 26-03, 34 weken..2 dagen voor Liza haar geboorte. Lijkt al zo lang geleden!!
Liz, ja ben ook benieuwd hoe mijn lijf er na die tijd uit ziet. Ben niet de slankste van mezelf, maar zie toch aan veel meiden om me heen die een bevalling hebben gehad, dat hun lichaam toch best is veranderd. Niet altijd in het nadeel hoor! En wat lijkt dat inderdaad al lang geleden die dikke buik.. haha! Ik denk ook echt dat ik het ga missen. Zit nu net op 23 weken, maar ik ben al zo gewend geraakt aan die buik en de bewegingen erin. En pronk maar lekker met de foto's hoor! Ze is zo mooi! Hier, nou.. we passen dus op die boerderij en daar hebben ze een schat van een hond. Maar wat een nachtbraker is dat zeg.. die van ons komt hooguit 1 keer van zn plek af, nou.. deze niet. Om de 2 uur was ze wel aan het draaien, bewegen.. Als het nu een kleine hond is, oke. Dan merk je het niet zo. Maar deze weegt tegen de 60 kilo. Heb dus een brakke nacht gehad. Ach ja.. kunnen we een beetje wennen aan de gebroken nachten die straks komen als ons jochie er is. haha!
Wow Liz, wat een geweldig mooie foto's weer! En wat straal jij meid!!! Je ziet de liefde voor Liza gewoon van de foto af stralen!! Heel mooi!!!! En wat goed dat je vriend Liza van de week ook een nacht meeneemt! Even bijtanken voor jou! Overdag is hij wel gewoon thuis? Jullie zien elkaar wel elke dag of niet? Ik vind het fijn om te zien dat je ondanks deze moeilijke periode zo geniet! Want dat moet je niet vergeten!!!!!! Ennuh... wat was jou buik toch mooi!!! @ Sita, jeetje wat vervelend van die nachtbraker!! Hopelijk kun je vandaag overdag een beetje slaap pakken of in ieder geval goed uitrusten!! @ De harde buik hier... ik heb gisteren nog heel veel last van mijn darmen gehad... ik denk dat het daar mee te maken heeft gehad dat ik zo lang zo'n pijnlijke harde buik heb gehad! Hij is nu gelukkig weer soepel en niet meer pijnlijk!! Heb er alleen wel heel slecht door geslapen. Heel vervelend! En door de warmte kan ik ook al niet uitslapen want het is veel te warm op de slaapkamer!
Wat een fotomodelletje is ze toch liz! Echt superleuk dat je ze allemaal met ons deelt! @ sita: slapen die honden bij je in de kamer dan ofzo? Haha sja heb je idd wel vast kunnen oefenen voor straks Hier vannacht ook een brakke nacht gehad,moest weer zo spugen.... Daarna maar ff een douche genomen om me weer wat op te frissen, maar was daardoor klaar wakker. Gelukkig was mn kleine mannetje ook wakker en kon ik wel genieten van zn getrappel
@ pluus: gelukkig maar dat je harde buik nu over is meis en dat t ws je darmen waren. Tis idd alweer behoorlijk warm, maar met een blower op mn slaapkamer is r wel aardig uit te houden gelukkig. Misschien ook een idee om te kopen?
Engeltje, vervelend dat je vannacht zo aan het spugen bent geweest! Wat betreft de honden, die van ons slaapt nooit bij ons op de kamer. Vind het ook niet wat. Maar die van hun is echt verwend, mag overal slapen waar ze wil, dus ook op de kamer. Ik heb haar net als die van ons buiten de slaapkamer laten slapen, maar had de deur op een kier, zodat ze in nood toch naar binnen kan. Nou.. dat hebben we geweten. Vannacht maar proberen om de deur dicht te houden, kijken wat er dan gebeurt. Nu was het bij ons op de kamer wel het koelst in huis, dus misschien dat ze daarom kwam. Leuk he, dat getrappel! Heb jij de placenta ook voor, of ligt ie achter bij jou?
Ow ja, hier het vestje/jasje en shirtje binnengekregen via Marktplaats vrijdag. Ziet er nog best goed uit. Hoop dat ons manneke er nog even in kan en niet gelijk zo mega groot is, zou jammer zijn van die schattige kleertjes, haha!
Het spugen is nu wel weer over gelukkig, maar ben nog steeds misselijk. Denk dat ik maar weinig hoef te doen en ik ga weer.... Achja, nog 20 weken en dan is t als t goed is voorbij... @ sita: haha fijn is dat dan! Als zo'n beest vlak voor je deur gaat liggen dan heb je er ook nog last van denk ik hoor! Das in ieder geval wel zo met de bordeaux van mn schoonouders. Die kan zich ook zo lekker tegen de deur aan laten ploffen Mijn placenta ligt aan de achterkant, dus daarom voel ik um ook zo goed en ja echt heerlijk nu nog dat getrappel Heb je weer foto's van de kleertjes? Wel fijn dat ze goed zijn binnengekomen, is toch altijd weer spannend via internet.
Ow wat vervelend Sita! Hopelijk werkt het wel met de deur dicht! En wat leuk van je kleertjes!!! Jij geniet er flink van he, met shoppen dan! Leuk!!! En Engeltje, rustig houden dan vandaag!!! En we hebben een grote ventilator op de slaapkamer... heeft heel de nacht op de hoogste stand aangestaan maar was helaas niet voldoende!!
@ pluus: ja doe ik hoor! Gisteren t huisje al gedaan, ik ga zometeen lekker bij mn ouders in de schaduw in de tuin zitten Balen dat die ventilator niet genoeg is! Hopelijk koelt t snel wat af, maar volgens mij gaat t donderdag pas regenen ofzo....
Ja, ik kijk erg uit naar donderdag! Haha! Volgens mij is het morgen al minder warm! Ach ik hou me gewoon rustig en dan gaat het wel maar fijn is anders! @ Lekker hoor, lekker genieten van de schaduw bij je ouders vandaag!
Ik heb net zo gelachen... dit moet ik even met jullie delen!! Manlief ligt nog op bed tv te kijken dus ik ging even kijken hoe het met hem was. Kom ik boven... ligt hij K3 te kijken.... Ja ik moet straks toch al die liedjes kennen he......
hahahaa heerlijk toch hoe die mannen ermee bezig zijn! De mijne heeft alle disneyfilms die er maar zijn gedownload Ben nu bij mn ouders, maar t zonnetje is nu weg en er staat een frisse wind, tis gewoon koud! Heerlijk zo'n graadje of 18!
haha, Engeltje en Pluus! Die kerels ook.. Hier valt het nog mee met rare dingen van hem. Wel heeft hij al helemaal een crossfietsje in zn hoofd voor de kleine.. haha! Dat wordt nog wat.. Engeltje, heb geen foto's van de kleertjes. Ben nu ook niet thuis. Zal binnenkort wel weer even een kiekje maken. Net wel even thuis geweest, en dan spiek ik toch elke keer weer even hoor bij de kleertjes. Gewoon zo schattig! Pluus, haha! Shoppen houdt nu eventjes op hoor. Hoef ook niet zoveel meer te hebben. Nog een leuk boxpakje waar hij gelijk in kan en verder nog zo'n zacht broekje. De rest moet ik mezelf maar verplichten te halen als die kleine er is. Straks zit hij gelijk in maat 62, haha!
@Liz.. prachtige foto's meid!! En groot gelijk.. pronk lekker met je meisje hoor!! Ze (en jij ook hoor ) ziet er prachtig uit!! Die canvas ben ik helemaal verliefd op..! Heeft de fotograaf die zo bewerkt? Of heb je dat zelf gedaan? @Sita.. is ook een ontzettend schattig jasje zeg!! @Engel.. nou.. ik vond het hier vandaag warmer weer dan gister... tis in huis ook nog steeds rond de 26 graden..! Dat het bij jullie maar 18 is joh! Noujah.. ik geniet van het lekker weer zolang het er nog is! Lekker in de schaduw... met een fles water en een boek.. en ik ben zo in slaap! Haha! @Pluus.. die harde buik gaat gewoon pijn doen hé op het laatst! Als hij zolang aanhoudt.. ik heb dat ook.. op zich doet het eerst geen pijn.. voelt beetje ongemakkelijk misschien.. maar als hij zoooo lang aanhoudt of om de zoveel minuten weer komt gaat het gewoon pijn doen omdat je huid zo strak word getrokken! Of ervaar jij andere pijn? @hier.. heb een giga rotdag gehad... Toen ik op stond was ik al moe.. voelde me 'anders' buik voelde raar.. heb een gigantische zere zij van het prikken (gister deed 1 van de 2 prikken me gigazeer..) en daar komt nu dus een megabult op.. Kat had een vogeltje die nog leefde.. afgepakt maar vogeltje is alsnog dood gegaan.. vriendlief is onze pinpas kwijt geraakt.. en als klap op de vuurpijl vertelde mijn moeder dat ze morgen de dierenarts belt om onze hond in te laten slapen.. Had ongeveer 2 weken terug wel verteld dat ze een tumor aan zijn knie ontdekt hadden.. nou.. hij heeft nu zoveel pijn dat ie helemaal sleept met het pootje en moeilijk op kan staan/kan gaan liggen.. Dus heb de ogen uit mijn kop gejankt vandaag.. en kan nog wel... Zo oneerlijk want op dat pootje na is het beest nog zo vrolijk en speels!! :x Owjah.. komt ook nog bij dat mijn 'eerste' verloskundige vanmorgen belde om te vragen hoe alles ging enzo.. en voor eventuele vragen want jah ziekenhuis ging vaak toch alles snel snel! En krijg ik dus te horen dat wanneer je bloeddruk medicijnen slikt tijdens zwangerschap je sowieso 48uur moet blijven na de bevalling.. heeeeeel soms maar 24 uur .. maar + mijn hele trombose/bloedverdunners gebeuren... moest ik er vanuit gaan dat ik minimaal 48uur moet blijven...! Nou... dat had ik dus nog niet gehoord en helemaal niet in mijn hoofd geprent.... :x Blegh.... rotdag....
@ Beertje: getsie meid, wat een rotdag heb jij idd. Kan me voorstellen dat je flink gehuild hebt Heel veel sterkte morgen met t in laten slapen van je hondje....Doe rustig aan meisje, dikke knuf voor jou!!! @ Sita: wat een leuke kleertjes zeg! Vooral dat vestje is echt superleuk! T was in de schaduw hier op een gegeven moment echt koud! Moest steeds ff t zonnetje in op mezelf op te warmen... hihi en als ik dan in t zonnetje zat was t weer megawarm. Wel nog ff een lekker tukkie kunnen doen om mn slaap weer een beetje in te halen, heerlijk!