Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Nog een fotootje van kleertjes die ik gekocht had van de week!

Ben zo blij met mijn koeieshirt!! Nou hopen dat ons mannetje hem nog lang past! ;)

En... mijn megagrote buik....! ;)

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nog 1tje...

MEGA issie hé!! Pfff....

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat een leuke kleertjes beertje! En WOW wat een mooie bolle toeter! Mag je trots op zijn hoor :)
    Mn man is vast jaloers op t oranje shirt! Hij had ook zo gehoopt op een EK kindje.... Hihi en dat mutsje, te leuk!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, haha disney is leuk maar voor jonge kindjes toch nog wel spannend! :D Jullie hebben dus nog wel even te gaan! :D
    En het was aan de kustprovincies niet zo mooi he… ik had het ook al gehoord van een vriendin van mij…

@ Sita, geloof het of niet… wij hebben ook al een fiets! Gekregen welliswaar maar toch…
    Maar wat een schattige kleertjes! Zeker die met boe is leuk!!! Super grappig!!

@ Beertje, ja in het begin viel het inderdaad wel mee maar later… pfff man o man wat deed dat pijn gisteren!!
    Maar meid, wat heb jij een mooie toeter!! Schitterend!!! En je hebt het shirtje met de koe!!! Super!! Echt heel schattig!!!
    En ik snapd at je een rotdag hebt! Sterkte met je hondje! Ik weet hoe het voelt… mijn huisdiertje is afgelopen week ook overleden… (had dat nog niet verteld omdat ik nog steeds moet huilen als ik het vertel…)
    En dan ook nog het nieuws van de VK… daar zat je niet op te wachten en dan ook nog zo onverwachts!! Hopelijk mag je na 24 uur toch weg!!!
    Dikke knuf meid!!!!!!!

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    He Beertje wat naar allemaal! Veel sterkte vandaag met het laten inslapen.. moet er niet aan denken als die van ons dat moet. :(
    Maareh.. buiten dat je hebt een geweldig mooie ronde buik! Is jullie mannetje al ingedaald? (lijkt namelijk alsof je buik nog aardig hoog zit). En dat koeieshirt is echt leuk!

Pluus, haha, mooi op tijd erbij met een fiets! Ja leuk shirtje he met boe! erop. Is maatje 62, dus kan hij nog niet gelijk in (denk ik), maar toch.. vond t gewoon leuk. En dat voor 4 euro via Marktplaats. haha!

Vannacht trouwens beter geslapen. De deur hebben we dicht gedaan en heb 2 keer een piepende zeurende hond voor de deur gehad, maar stug genegeerd. Heeft wel geholpen. Kon vanochtend tot 8 uur slapen. :) Ik ga zo gelijk even een lading boodschappen halen, de weg ligt er hier waarschijnlijk 2 dagen uit. Weet niet precies hoe en wat, maar dan heb ik in elk geval eten/drinken in huis. :)

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, hoelang ga je op dit huis passen?
    Fijn dat je vannacht beter geslapen hebt!!

@ hier, niet veel te melden! Ik ga een lekker rustig dagje tegemoed! :)

7. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Zit ie ook.. word er nu echt misselijk van ook steeds dat ie nog zo hoog zit!! :( Heb geen trek.. echt nergens in! (zal ook wel van het warme weer meekomen dak geen trek heb...) maar ben ook echt misselijk zodra ik 1 hap eet! Lijkt net alsof t mannetje in mijn maag zit!

Moet vanmiddag op controle.. dus zullen zien of ie nu ingedaald is.. vorige week dus nog niet... ;)

@pluus.. wie van je huisdiertjes is overleden meid?!

@hier.. vanmiddag tussen 2 en 3 zou de dierenarts aan huis komen bij mijn ouders.. ik moet om 3uur ziekenhuis zijn.. dus heerlijke planning..!
    Zit ik alleen maar in de stress en kan alleen maar daar aan denken!
    Vast niet goed voor mijn bloeddruk ook.. :(

Vind zo gemeen... t arme beestje is nog zo speels/levendig... verdomme!

Heb belabberd geslapen.. buik gaat me steeds meet vervelend voelen! Staat zo op knappen man!!Mijn navel is ook gewoon een verticale streep nu.. haha! :D Zo word mijn buik uitgerekt...

Zal mijn kleren aandoen.. geloof dat mijn zus van plan was om langs te komen.. en ben vet moe en misselijk dus alles gaat in zijn elfentachtigst.. ;)

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, t/m komend weekend. Naar he, als er een huisdier overlijdt! Moet er ook echt niet aan denken.. ondanks de streken van onze hond.. maar misschien ook juist daarom.

Beertje, fijne planning ja.. ben benieuwd of jullie mannetje nu een keer aan het indalen is! Zo maak je de 40 weken wel vol.. haha!

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, heel veel sterkte vandaag!!! Ik denk aan je meid!!!

@ Sita, lekker hoor, een week op een boerderij!!

Ik ben heel verdrietig door het verlies van mijn beestje... maar wil er niet te veel over kwijt want mis haar enorm!! (ga ik weer huilen enzo...)

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Er komen weer mooie foto's langs...

Liz.. Prachtig kindje zeg !!
    Sita.. Wat schattig die kleine kleertjes..
    Beertje.. Phoe, dat zal toch niet lang meer gaan duren ?! :p

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Even ter info: MORGEN IUI

Vind het zooooo ontzettend spannend !

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej Ukkie, fijn om weer wat van je te horen!!

Spannende dag morgen dus!!!! We gaan voor je duimen meid!!!!! Heel veel sterkte en succes!!!!!!!!!!!!!!

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Spannend uk! Wil je super veel succes wensen!

14. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Oh...wat zielig!!! Snap dat je er behoorlijk naar van bent! Hoe was het vanmiddag bij de vk? Is de kleine al wat ingedaald? Oh.. en dat koeien-T-shirt is echt de BOM!!!

@Ukkie: SPANNEND!!!!! Suc6 morgen!

@Pluus: Meis.. veel sterkte met het verwerken van het verlies! Hoe is het verder vandaag?

@Sita: Leuke kleertjes!!!

@hier: Ben vanochtend weer goedgekeurd! bloedtest was goed, bloeddruk was weer mooi, dus ik ben tevreden! Gisteravond hier nog hilariteit gehad.. ineens een vleermuis in huis.. ik helemaal in paniek, want ja... als die bijt, kan je natuurlijk rabies oplopen. Vriendlief heeft 'm met de nodige inspanningen na 20 minuten het huis uitgekregen. Wel dubbel gelegen van het lachen, want het ging niet gemakkelijk! :D

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nou..... Meiden..... Ik word morgen memmie!:D

Controle vanmiddag was mijn bloeddruk natuurlijk veels te hoog.. Stress van onze hond denk ik... was 160/100...

Hele reutemeteut wer gehad.. Bloed, urine, ctg.. en de regel is.. Ben je voorbij de 37 weken en is de bloeddruk te hoog.. Moet t kind gewoon eruit!

En aangezien ik al medicijnen gebruik.. Hoor ik bij de spoed gevallen en moet gelijk blijven.. En word morgen ingeleid...
    Heb inwendig onderzoek gehad.. En daar bleek dat ik al 2cm ontsluiting heb!! Ook hebben ze me gestript.. In der hoop dat t misschien vanzelf begint...
    En anders... Breken ze mijn vliezen morgen om 6.30u..
    Zo vroeg omdat ze verwachten dat t vrij vlot dan ook zal beginnen... Gezien de ontsluiting...

Zo... Ben me dood geschrokken.. heb zelfs traantje gelaten toen ik dit plan hoorde!
    Morgen is onze grote kleine man er misschien al om deze tijd!

Typ nu op mijn foon.. Dus reageer even niet verder..wilde jullie dit nieuws graag vertellen!

Alleen...
    @uk!! Heel veel succes meid!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: gaat t een beetje met je! Heel veel sterkte met t verlies van je hondje!

@ pluus: jij ook sterkte meis!

@ ukkie: ohhhh spannend zeg!!! Hoe laat moet je morgen?

@ sita: fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen meis!

@ flier: Mooi dat je weer bent goedgekeurd meis! En hoe krijg je dat voor elkaar, een vleermuis in huis! Hihi wel grappig, maar ook wel een beetje eng idd!

Hier een drukke dag op t werk. De kids hadden allemaal een druk weekend gehad en waren daardoor best uit hun hummetje vandaag.
    Ohhh en heb nu echt lektieten! Had al wel vaker savonds wat gelige korstjes op mn tepels zitten, maar nu zaten er echt ook plekjes in mn BH en dat heb ik nog niet eerder gehad! Maargoed dat ze voorgevormd zijn, want anders had t ook op mn shirtje gezeten hihi

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Wwwwwaaaaaauwwwwwwww!!!! SPANNEND!!! Nou.. ik wens jou (en natuurlijk ook je man) heel veel suc6 toe voor komende avond, nacht en morgen!!! Ben zoooooooo benieuwd naar de foto van de kleine!!!!!!!!!!! :D :D :D

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Cross posting!!

Ohhhh beertje wat schrikken! Maar wel heel gaaf dat je morgen mama bent! Ben je erg zenuwachtig voor morgen?
    Krijgt je zus toch gelijk he? Zij was t toch die de 30e zei?
    Oehhhh krijg gewoon kippenvel van je nieuws!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: De ramen open zetten om koele lucht binnen te krijgen... en dan komt ie vanzelf binnen gevlogen! :D Ik had 'm al vaker zien vliegen 's avonds.. als we nog op het terras zaten, maar ik had idd nooit verwacht dat ie naar binnen zou vliegen. :D
    Maarre... je hebt het dus wel pittig gehad vandaag... :) Nu dus maar even lekker uitrusten! Ennuh... Ik kan me indenken dat je nu heel blij bent met voorgevormde bh's, want een nat T-shirt is ook best genant!

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ukkie heel veel succes morgen

beertje sterkte voor vannacht en morgen..morgen ben je mama van een pracht lereltje..

de rest fijne avond zit op me foon dus ook ik reageer drm ff kort is zo irritant via de foon maar lees wel alles

engel prachtige buik heb je hoor..
    en kleertje die voorbij kwamen erg leuk hoor..

Deel Deze Pagina