Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: je hoort t niet vaak idd dat ze dan naar binnen vliegen! Wij hebben gelukkig horren voor de ramen zitten :D
    Ja een pittig dagje idd, maar wel goed vol te houden hoor, was nog maar t eerste dagje van de week ;)

@ danty: thnx! Hoest met jou verder? Geen voorweeen meer gehad?

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Wat ik me nu afvroeg... ben je na morgen dan ook meteen al af van de medicatie en steunkousen? Of moet je dat nog een tijdje blijven gebruiken??? Ooooooohhh meis... zoooo fijn dat je morgen je ventje in je armen kan houden!!!! :D :D :D

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wow Beertje! Wat spannend!!! Morgen heb jij gewoon je kleine man in je armen!!!
    Heel veel sterkte en succes en we gaan heel veel voor je duimen en aan je denken!!!!! Ook voor je man natuurlijk!
    Ow meid, wat leuk ook....
    Ik ga morgen een kaarsje voor je branden, dat je een vlotte en fijne bevalling hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Flier, ik kan me de hilariteit rondom de vleermuis goed voorstellen!! Gelukkig hebben jullie m buiten gekregen!!!

@ Engeltje, vervelend is dat he, van die lektieten!
    Wat ik wel eens doe als ik geen voorgevormde aan heb, is inlegkruisjes erin leggen...

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes... ik wilde het eerst hier niet neerzetten... maar het doet me toch wel goed merk ik :)

Verder gaat het hier rustig hoor! Nog geen kleine meid in aantocht...
    Donderdag naar de vk... ben benieuwd wat ze gaan zeggen!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahahaha beertje stuurt haar berichtje en iedereen is hier hyper! :D

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja het gaat redelijk goed..ja heb ze nog steeds het blijft rommelen...ben ook heeeel moe weet niet waar het vandaan komt..maar ondanks dat gaat het goed..kan weer beetje genieten mag ook wel de laatste 6 weken hahaha...van mjj mag het 37e wk zijn en mag die komen ben er wel een beetje klaar mee en kan niet meer wachten hihi...mja heb je niet voor het zeggen..ff volhouden nog..eerst beertje en pluus..

hoe is het met jou nu met spugen???

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Moet eigenlijk wel lachen om die lektieten. Toevallig begon mn oma er gisteren over.... Ze zegt oh, als je bv gaat geven, dan gaan ze echt de hele dag lekken hoor! Gewoon maandverbandjes gebruiken. Hihi wat een heerlijk mens is t toch! Wel weer lekker toevallig dat ze prompt echt beginnen met lekken.

@ pluus: fijn dat t je goed doet meis, mocht je er meer over kwijt willen dan kan dat hè en zo niet, dan hoeft t echt niet!
    Fijn dat alles verder rustig is.....ohhhh jij wordt waarschijnlijk nummer 3 die gaat bevallen! Tenzij Danty je natuurlijk nog ff inhaalt ;)

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus mag me voor zijn haha laat fie van mij nog ff wachten...ik heb trouwens zoogcompressen gekocht want als ik erin knijp komt er gwn melk uit haha..

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Haha.. Echt super lief hoe iedereen mee..leeft!.!

Vind zelf ook giga spannend hoor.. Pfff...

@flier... Was het maar waar zeg!! Moet minimaal 6 weken nog die bloedverdunners spuiten.. En die rotkous..... Moet ik 1,5 JAAR aan!!!

was vanmiddag nog even bij ouders geweest.. En ow wat deed dat afscheid van hond mij pijn!!
    Hij huppelde (voor zover dat nog kon...) Met zijn bal in de bek achter me aan..

Moet mijn hoofd daar nu niet bij hebben maar wat een timing...
    Zo'n verlies doet zo pijn... Maar ondertussen heb ik zo'n mega mooi vooruitzicht!!

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lief van je Engeltje!!!
    Maaruh het is inderdaad de bedoeling dat ik als derde mama wordt!!! Spannend!!!!!!
    En wat grappig dat je oma er over begon en dat het nu ineens is...

Hopelijk blijft jullie mannetje nog even zitten Danty!! Hoe verder je komt hoe beter het is!! Goed rustig aan doen he, niet te veel op je nemen!!!! Dat mag je natuurlijk ook niet maar je moet het ook niet doen!!!! Ik eerst ;)

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Meis, natuurlijk doet het pijn maar wellicht dat de ziel van jullie hondje wel naar jullie mannetje gaat... Klinkt wellicht wat zwaar maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel!!!!

Probeer ondanks je verdriet wel nog lekker te genieten van je buik... morgen issie weg!!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha iedereen idd hoteldebotel gelijk :D

@ Danty: hoop voor je dat ie komt zodra je 37 weken bent, zou wel t beste zijn natuurlijk! Maar kan me wel heel goed voorstellen dat je hem liever vandaag als morgen in je armen sluit, je hebt geen makkelijke zwangerschap gehad en dat vergt een hoop energie van je! Nog even volhouden meis.....
    Spugen gaat op en af nog steeds....vandaag weer behoorlijk lopen kokken, maar er kwam niks uit. Helaas eigenlijk, want t lucht wel op als t er eenmaal uit is....
    Heb gisteravond als opkikkertje maar ff zelf de box in elkaar gezet alvast in de kamer. Lekker vroeg, maar als ik nu thuis steeds naar de wc ren, zie ik duidelijk waar ik t allemaal voor doe!

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ik heb nog helemaal geen lektieten!!;)

Nog....

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen: Ik zal het vleermuis verhaal nog even iets uitgebreider vertellen...De vleermuis was boven in onze slaapkamer door het open dakraam naar binnen gevlogen... maar ineens was de vleermuis dus van boven, naar beneden gevlogen en vloog rond in de woonkamer. Ik in paniek, omdat ik niet gebeten wilde worden (alsof hij de intentie had om mij te bijten, maar goed). Dus ik ren naar de gang en doe de deur achter me dicht... hoor ik mijn vriend zeggen: "Ja lekker dan.., hoe moet ik 'm weg krijgen?" Dus ik zeggen: "Jaag 'm maar naar het raam". Dus hij: "Ja hoe dan? Kan je me niet iets aangeven?? Een tennisracket ofzo??" Nou moeten jullie weten dat we uberhaupt geen tennisracket thuis hebben, want we tennissen niet.... Dus ik geef 'm een slipper... zegt ie: "Een slipper???? Wie denk je dat ik ben... Jedi???" Ondertussen hoor ik dus allerlei gestommel, omdat hij heen en weer springt en probeert de vleermuis naar het open raam te jagen. Dus ik vraag nog heel zoetjes: "Lukt het???" Waarop hij antwoord: "Wat denk je zelf??? Zo'n beest heeft een sonar systeem en vliegt dus om de slipper heen!!!!" Ondertussen kwam ik al niet meer bij van de situatie en het gestommel wat ik hoorde. En toen bedacht ik met dat een handdoek misschien handiger was.. dus die geef ik door een kiertje aan. Na nog wat gestommel zegt hij ineens: "Ik zie 'm niet meer... Ik denk dat ie weg is." Ik blij en vraag mijn vriend of hij boven dan het raam wat wil sluiten en ondertussen loop ik de woonkamer in. Hij loopt naar boven naar de slaapkamer... hoor ik een schreeuw en hard gestommel... gevolgd door "Hij vliegt nu hier rond!". Dus ik moest weer lachen en gooide de handdoek naar boven. Na ongeveer een minuut komt hij naar beneden en zegt doodserieus: "Sorry.. ik kreeg 'm niet levend weg." Dus hij een schoenendoos halen, weer naar boven om de vleermuis in de doos te doen en om 'm vervolgens naar buiten te brengen. Weer een schreeuw... "Hij leeft toch nog!!" Dus ik lig weer in een deuk. Uiteindelijk heeft de vleermuis toch nog even geraakt met de handdoek zodat ie op de grond terecht kwam, toen kon hij 'm snel in de doos doen en buiten weer vrij laten....

Tja... ik hoop dat de hilariteit wat overkomt... je had er bij moeten zijn.... :D

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Engeltje, je mag jezelf wel verwennen hoor! En als die box helpt... dan moet je dat zeker lekker doen!!

@ Beertje, na morgen heb je wel lektieten haha ;)

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Snap je verdriet wel..dat doet zo zeer..idd het is een beetje de timing...maar snap wel dat je verdriet hebt..sterkte..

en pluus jij ook sterkte met verdriet van je beestje..

mijn chihuahua was zondag bijna weggelopen..komvweer bij schoonmonsters lang verhaal maar kwa stress is dit nu op dit moment ff beter voor mij en de kleine boef..ma mijn schoonpa had voordeur open gelaten en weg was ie zonder dat iemand het door had en dacht dat ie binnen lag te slapen en in 1 keer zegt schmoeder waar is je hondje dan want hoor een hond blaffen dus ik roepen hoor ik in 1 dat de blafgeluid mijn chihuahua is ooh begon te huilen..het idee dat ie al uten buiten was en weg had kunnen zijn...gelukkig was ie er nog..maar jullie verdriet kan ik me heel goed mee inleven..het zijn je beste vrienden en maatje en zij verlaten je nooit bij je huisdier kan je zijn wie je ebnt en ze zijn altyd blij als je binnen komt..en dam doet afscheid pijn..dikke kus en knuffel meiden..

zo beertje heeeeeel veeel succes de komenede uren xx

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahahaha het is dat ik niet weet hoe jullie eruit zien maar ik zie het zo voor me!! Geweldig!!!!! :D:D:D:D

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhahaa... Jemig.. moet ineens iets van 7 berichten bijlezen... maarre.. hier ook nog geen lektieten... :p

@Beertje... pffff... dat is wel balen zeg...!!! die 6 weken spuiten vallen bijna nog mee, vergeleken met die anderhalf jaar steunkousen!!!! Nog maar een paar uurtjesssssssssss

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: de hilariteit is hier overgekomen hoor! Hahaha ik zie t al helemaal voor me :D Je had t eigenlijk moeten filmen ;)

@ beertje: die komen vast nog wel haha

@ danty: serieus, is t zo erg bij jou? Kan je alvast afkolven ;) hihi Nick zei t net ook al bij mij, kan je t niet vast in de vriezer doen?

Trouwens, we zijn uit de naam, t wordt toch echt Quinten :D

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok en nu 1 voor 1.... ;)

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Idd pluus jij mag ook echt eerst..maar word wel hyper van dit soort nieuws ook de spanning dat jij de 3e bent en ik de 4e wel spannend..

ik hou me zoveel migelijk rustig..lees elke dag jullie verhalen en de rest vul ik ket televisie en hier en daar huishouden...

van de week nog echo gehad en hij was nu rond de 2,5 kilo..en moet cf delen hijbwas aan ht drinken en deed zijn lipjes op rn af van elkaar zoals je iets lekker vind en deed ook zijn tongentje erbij na buiten zoooo schattig..

Deel Deze Pagina