@Engeltje... tja.. om het te kunnen filmen had ik in de kamer moeten blijven... en dat zag ik echt niet zitten!!! (voor mijn komende examen had ik ook net zitten leren over afwijkingen die bij het ongeboren kind kunnen ontstaan als gevolg van onder andere een beet van een vleermuis....) maar mocht het nog eens gebeuren na de zwangerschap... dan film ik het.. en stuur ik het naar je op via een prive berichtje... beloofd!
@ Engeltje, leuke naam! @ Danty, wat schattig van je echo!!!! Ja jij bent nr 4!!!! Spannend he!!! Ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!! @ Flier, dan wil ik ook een pb!
Ja echt melk komt er uit hoor hahaa sinds zondag dat ik het ook krijg als ik erop druk...mijn nieuwe matras zit er zelfs onder zucht telaat lwam ik erachter... leuke naam...engel Hier wordt het (D)jaydey over de d ben ik nog niet helemaal uit want mijn neefje heet Djayden en ik heb samen met iemand anders hetzelfde kaartje weet alleen zo niet wie.. flier idd erg hilarisch...
Ja pluus heel spannend..ben zo benieuwd hoeballes gaat...jij nog 3 wk en ik 6...we zijn er bijnaaaaaaaaa
Niet te veel opvragen he Danty, je bv.... dat kan de geboorte opwekken want door in je tepels te kijken kan je baarmoeder samen trekken!!! Wij hebben hetzelfde kaartje als Beertje!! Die met dat hartje!
Wow, jullie gaan echt super hard in 1 keer met alle berichtjes! Beertje!!!! Wat gaaf! Morgen mama! Wat lijkt me dat apart om te weten dat je morgen toch echt je mannetje in je armen mag houden. Zo bizar en zo mooi! Geniet er van meid. Flier, wat een hilarisch vleermuizenverhaal! Zie het helemaal voor me! Lektieten, nee.. hier nog niet. Ben benieuwd of ik ze nog ga krijgen. Danty, kan me indenken dat je nu zit te wachten op je kleine jochie, na zo'n zwangerschap... Succes nog met de laatste loodjes meid! Duurt niet lang meer! Engeltje, leuk dat jullie eruit zijn! Ben zelf meer van de hollandse namen, maar neemt niet weg dat het een leuke naam is!
@Engeltje: Leuke naam!!! @Pluus: Oke... jij krijgt 'm dan ook per pb @Danty: Hoe moet je de naam uitspreken??? Djeedie??? (<- fonetisch geschreven he...) Ook een bijzondere naam, die heb ik nog niet eerder gehoord... Zelf bedacht? Of komt het uit een bepaalde cultuur? Echt leuk om zo'n aparte naam te hebben!
Ooh is dat zo maar dat doe ik zowiezo niet...niet echt prettig gevoel..haha ooh wij hebben ook met een hartje weet alleen niet meer hie die van jullie eruit ziet
@ danty: wat leuk verzonnen! Wij hebben ook nog heel lang over Jayden zitten dubben toevallig, zei dit laatst tegen iemand bij de vk en die zei, waarom maak je er geen Ayden van @ flier: dat is bij deze dan afgesproken he! @ sita: zijn jullie t al uit over de naam?
Engeltje, jep we zijn eruit! Alhoewel.. soms begin ik nog wel eens te twijfelen.. Terwijl dit wel de naam is.
Bijzondere naam inderdaad Danty!! Dit is ons kaartje... maar dan wel in de goede kleur natuurlijk @ Engeltje, ayden is ook bijzonder inderdaad... ik vind quinten dan wel leuker moet ik zeggen! Zo, heb boven even gedweilt... moest nog gebeuren!
Vanochtend n vanmiddag getest; tuurtestje.. Dus wel streepje maar nog maar licht. Morgen nog eens testen, kijken of t duidelijker wordt!
haha, is het ook! Zullen de hormonen wel zijn dat ik soms zo twijfel.. hebben ook geen leukere naam gevonden dus het is goed zo!