@ pluus: Quinten vonden wij idd ook mooier als Ayden @ groentje: voorzichtig gegeliciteerd alvast meid! Heb je een foto van je tuurtestje? Showen!! @ Sita: hihi heb ook heeeeel lang getwijfeld hoor! We vonden Koen ook nog heel leuk, maar zo anders als Quinten.... Vannacht hebben we eindelijk de knoop doorgehakt
Dankje Pluus! Denken jullie dat ik er van uit kan gaan dat t ook echt raak is? Ik bedoel t is komend weekend pas mijn NOD. Dus ik durf nog niet echt blij te zijn...
@ groentje: ik zou nog een keertje testen, 1 test kan soms vals posi zijn, maar 2 valse posi testen zou wel heel toevallig zijn!
@engeltje23 we hebben 2 lichte posi testen gehad vandaag. Wil er morgenvroeg nog een doen. Eigenlijk wil ik blijven testen tot t n duidelijke knaltest is! Durf niet te geloven dat t zover is! Dit is namelijk pas onze tweede rond en had vanaf dag 1 'symptomen'. Denk nog steeds dat ik me alles inbeeld!
Groentje, wat gaaf! Ook hier alvast voorzichtig gefeliciteerd. Het kan wel hoor, zo vroeg een streepje. Maar zou zeker nog een keer testen. Engeltje, Koen vind ik ook een leuke naam! Mn vent vindt m alleen niks.. haha! Ben nu lekker aan het klungelen voor een geboortekaartje. Had toen een proefdruk gekregen, maar vind m nog niet helemaal super. Nog even mee bezig dus.. we hebben nog alle tijd! EN.. nog 2 nachtjes dan komt de babykamer/kinderwagen/box etc.. helemaal leuk!
@ groentje: als je er 2 hebt gedaan dan is t wel zeker denk ik hoor! Voor een knaltest moet je gewoon over een paar dagen nog een keer testen als je wat meer hcg hebt aangemaakt
@ sita: zo vond mijn man de meeste namen die ik leuk vind hondennnamen hahaha bijv milan en luca vond hij echt niks.....mannen!
@Groentje... oeeeh... ook van mij alvast een voorzichtige GEFELICITEERD!!! Spannend meis... @Engeltje: Aiden vinden wij ook een leuke naam, met name mijn vriend is daar fan van. @Sita: Daan is ook een superleuke naam!
Vind t ook heeeeel spannend! Mijn vriend ook merkte ik vandaag, hahaha. Hij nleef maar zeggen dat ie benieuwd was naar de kruidvattest! Vind t alleen doodeng om aan mijn ouders te vertellen... Heb op t moment namelijk geen vaste baan en daar zullen ze wel over beginnen :s
@Groentje: Ik heb ook geen vast contract.. en volgens mij zijn hier meer meiden die danwel hun werk kwijt zijn geraakt... of ook (nog) geen vast contract hebben.. Mag ik vragen hoe oud je bent?? Misschien had je het al verteld..., maar ik ben soms nogal wat vergeetachtig
Ik word in de zomer 24. Het plan is dan om in te vallen (ben leerkracht) en dan op zoek te gaan naar iets vasts. Krijg een loopbaantraject aangeboden van mijn huidige werkgever, dus dat zal ook wel helpen. Ben ook niet beroerd om iets anders te doen dan lesgeven. Mijn vriend heeft vast werk, wr hebben n goede woning en zijn al bijna 6 jaar gelukkig met elkaar. Op zich best goede voorwaarden toch ?
Groentje, hier ook geen vast contract. Wel aardig zekerheid, maar wat is zekerheid he? 6 jaar gelukkig met elkaar, je vriend heeft vast werk, een woning.. lijkt me toch een aardige basis. Onze ouders hebben het er niet over gehad hoor! Maar goed.. ik ken jouw ouders niet. Ik ben ook benieuwd naar je kruidvattest!
@Sita morgenvroeg wordt de 3e test en de 2e van kruidvat. Dus ik hoop dat deze wat duidelijker is. Eerder durf ik niet echt blij te zijn. Kan niet wachten om het aan mijn vriendinnen te vertellen! Mijn ouders.zullen ook wel blij zijn. Het zou de 5e generatie worden. Dat wordt n mooi fotomomentje als mijn lieve achtergrootmoeder het nog even volhoudt!
@ groentje: meid, ook al heb je een vast contract, niemand is zeker hoor in deze tijd! Zolang je basis idd maar goed zit! Zo heb mn rolluiken maar alvast naar beneden gedaan! Tis nog zo licht buiten, dat ik t idee heb dat t nog maar een uurtje of 8 is, hoop dat ik op deze manier wat sneller moe ga worden!
@Groentje: ben nu bijna 9 jaar samen met m'n vriend, we zijn de afgelopen jaren 4x geemigreerd, en nu we terug in Nl zijn verdien ik de kost en is mijn vriend een eigen bedrijf gestart.... Ook ik heb geen vragen/opmerkingen van mijn ouders gehad.. die waren alleen maar heel blij voor ons. Dus.. 6 jaar samen, je vriend heeft vast werk en jullie hebben een goede woning... dat lijken mij een zeer goede voorwaarden Als je morgen weer getest hebt... wil je de test dan met ons delen??? Evt. met je andere testjes...? Dan kunnen wij ons 'deskundige' oog erover laten gaan
Ja ik zal hem morgenvroeg meteen delen! De vorige heb ik al weggegooid omdat ze na meer dan 5 minuten niet meer betrouwbaar schijnen te zijn. Hopelijk reageren mijn ouders ook alleen maar positief. Komt denk ik wel n beetje als n verrassing voor ze! Een half jaar geleden wilde ik nog wachten, tot ik me realiseerde dat dit is wat ik al wil sinds ik klein ben, hahaha. Vind t echt fijn dat ik dit met jullie kan delen. Toch anders zo, meiden onder elkaar!
@Groentje: Tip: als je de datum op de test zet.. en dan een fotootje maakt.. kan je zelf op een later tijdstip ook nog bekijken.... blijft leuk! Ik heb twee weken nadat ik positief testte nog naar die testjes gekeken.. kon het toen nog amper geloven!