Ja veel té gezellig! Wil eigenlijk gaan slapen maar blijf maar berichtjes plaatsen n lezen! Ga nu toch echt mijn ogen dicht doen.. Slaap lekker dames, tot morgenvroeg met de test!
@ groentje: die van t kruidvat kan je gewoon bewaren hoor! Hij ligt bij mij nog steeds op mn dressoir met 2 mooie posi streepjes! Alleen die van CB schijnen te vervagen/weg te gaan. Volgens t boek van Kluun gebeurd dit niet als je er haarlak over doet Gezellig....hier?! Hartstikke gezellig!!
Dacht idd wel dat je test niet meer betrouwbaar is na 5 minuten..., maar niet dat hij dan vervaagt... en idd, haarlak helpt.. dat adviseerde die mevrouw van Moeders voor Moeders ook en die test heb ik nog steeds staan!!! Ook ik moet maar eens naar mijn bedje... Weltruste allemaal! En Beertje... dit is jouw laatste nacht dat je geen moeder bent (er vanuit gaande dat de kleine er nog niet is ) SPANNEND!!!
Ik ga ook maar eens naar mn nestje toe idd! Slaap lekker meiden! En Beertje...... Heel veel sterkte en succes vannacht en morgen! Hoop dat je bevalling voorspoedig gaat en denk eraan met het puffen he.... Altijd is kortjakje ziek, midden in de week...........
Pffff wat veel bij geschreven!! Maar... Welke even met jullie delen.... ging net even douchen... En..... Warempel..... Ik heb lektieten!! Zo... Nu gas ik proberen te slapen... Spannend... Pfff!! @danty... Dus ook dezelfde als pluus en ik.. Grappig..!
Ennuh... nogmaals sterkte meis.. komende nacht en morgen... dat je maar een voorspoedige bevalling zult hebben!!! Dikke knuf!
Pfff had ik maar niks gezegd vandaag hihi..weer uit bed met voorweeen..brr doet best pijn ff tyd bij gaan houden weer...het zet weeer flink door..maar hoop uiteraard dat het loos alarm weer is...had vorige keer mee gekregen als tip van zkh dat een warme douche helpt..het moet minder worden zo niet bellen!! dus nu ff rustig afwachten. en tyd bij houden en anders ga ik zo maar weer lekker na bed..manlief gezegd dat ie moest gaan slapen hij was al zo moe..maak hem wel wakker als het moet...
Ok, mijn 3e tuurtest staat bij mijn fotoalbum. Kon m dr anders niet op krijgen via mijn mobiel. Hij is al iets duidelijker dan gisteren.. Na meer dan 5 minuten wordt ie nog duidelijker maar dat is niet betrouwbaar toch?
Danty, hoe is het gegaan vannacht? Beertje,.. oeh! bijna!!! Groentje, na de 5 minuten kan hij wel duidelijker worden omdat het wat opdroogt. Had ik ook bij mijn testjes. Is deze duidelijker dan de vorige 2? Ik vind het trouwens geen enorme tuurtest hoor, zag het lijntje vrij snel. Het hcg hormoon verdubbeld met 2 dagen, dus als het goed is heb je over 2 dagen een nog duidelijkere. Ik heb een hele tijd doorgetest, en was echt super om te zien hoe die test steeds duidelijker werd.
Ha meiden! Weer even een kort berichtje van mij! Na onze huwelijksreis zijn we ook nog een lang weekend naar Brussel geweest en heb ik nog een surprise babyshower gehad van vriendinnen! Even druk geweest dus! @beertje: heel veel succes meid, wat spannend! Komt vast allemaal goed en dan heb je hopelijk heel snel vandaag jullie mannetje in je handen! Ik zal aan je denken vandaag!! @hier: ook al een paar weken last ban lektieten! Als ik er in knijp krijg ik allemaal mini druppeltjes en hb ook regelmatig gele korstjes in m'n bh zitten. Vond dat echt zo gek! Ze gaan ineens doen waar ze voor bedoeld zijn, maar het is echt een gek idee! Alle dames die hier al verder zijn: hoe voelen indalingsweeen/ oefenweeen? Ik had gisteren heel veel harde buiken en gisteravond twee keer dat het echt pijn deed! Duurde een minuut ofzo en voelde als een sterke menstruatiekramp onder in m'n buik en rug. Gelukkig maar twee keer gehad, maar ben toch wel benieuwd wat t was. Normaal zijn de harde buiken altid pijnloos, nu voelde het echt vervelend! Beertje: nogmaals succes!! You can do it! Oh en groentje: spannend!!
Groentje die zie ik ook..voorzichtig gefeliciteerd Sita..ja het heeft doorgezet tot 3 uur vannacht en toen kon ik eindelijk in slaap vallen..maar werd er nu weer wakker mee..dus ff afwachten.. wolkje dat kan vanalles zijn..ik zou het ff bespreken met je vk..
Goedemorgen allemaal!! @ Danty, wat grappig dat je ook hetzelfde kaartje hebt! Leuk issie he!!!! En hoe gaat het nu meid? Zit er regelmaat in of niet? Ik hoop voor je dat het weer zakt!!!!!! @ Beertje, vandaag is het zover meid! Ik ben erg benieuwd hoe het gaat!!!! Ik denk aan jullie vandaag!!!! @ Groentje, het is een tuurtest maar je ziet zeker een streepje!! Ik zou nu even wachten en op NOD nog een keer testen... dan zal deze nog duidelijker worden! En wat betreft zekerheid, tja wat is zekerheid? Mijn man had een vaste baan met vast contract en is een paar maanden geleden gewoonweg ontslagen...zonder boe of bah.... gelukkig gelijk een nieuwe baan maar hij heeft nu een half jaar contract. Zolang je basis goed is... dan is het toch goed meid? @ Wolkje, ik kan je niet helpen met de indalingsweeen of oefenweeen want die heb ik volgens mij nog niet echt gehad. Ik heb wel wat steken zo nu en dan maar ik geloof nooit dat dat het is.... Wel heb ik soms wat meer harde buiken.... maar dat gevoel ken je zelf ook al wel. Als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen he!!!! @ De namen... lastig is het he, als je met je man niet op 1 lijn zit terwijl je dat wel verwacht! Dat hadden wij hier ook met de jongensnaam... ik ben over die naam ook niet 100% tevreden dus ben wel blij dat het een meid is! @ Hier, ik heb heel onrustig geslapen. We hadden last van een mug en aangezien ik gelezen heb dat autan niet heel goed is, durfde ik het niet te gebruiken, terwijl dat zo goed helpt.... Mijn man had last van zijn rug dus hij lag te kreunen van de pijn vannacht en de konijntjes waren onrustig.... pfff dat was niet goed voor mijn nachtrust! Vanmiddag maar lekker even slapen dus!!!
Pluus ja kaartje is zeker erg leuk....ja als.het begint dan zit er ff regelemaat in maar daarna zakt het weer tijdje af..ik hou vandaag ff in de gaten anders ga ik maar bellen liever 1 keer teveel als 1x te weinig..
Pluus, vervelend van je nachtrust! Hier een betere gehad.. volgens mij beginnen we zelf (en de honden) te wennen aan het nieuwe slapen. haha! Zelfs ons grote lieve nachtbraker.
@ Danty, ben ik zeker met je eens! Zeker een keer te veel bellen dan een keer te weinig!!! Is het nu wel weer rustig? @ Sita, fijn dat jullie weer beter slapen!! Ik heb net nog 2 shirtjes gekocht bij de zeeman! Een rose en paars shirtje!!!! Ik had 2 leuke broekjes gekocht een tijdje geleden maar nog geen shirtjes opgevonden... nu dus wel!
Ow voor jochies hebben ze ook hele leuke kleertjes!! Hele stoere shirtjes en broekjes!!!!! Dus als je niks wil kopen moet je er niet heen gaan... anders wel