Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, dat slapen gaat het komende jaar in ieder geval niet meer goed komen hoor. Bereid je maar vast voor, na de bevalling zal het niet veel beter worden, dan zal een klein hummeltje je 's nachts bezig houden! Ok, je hebt dan geen buik meer in de weg zitten die je zal belemmeren, daar krijg je een paar fijne lek borsten voor terug. Haha En idd pittig dat mijn vriend nu ook veel thuis zal zijn. Maar vanaf volgende week mag ik weer sporten, dus ik weet wel wat ik dan heel veel ga doen. En waarschijnlijk zal hij ook regelmatig langs zijn moeder gaan. En nu hij zoveel thuis is, doet hij zijn best maar om het een beetje gezellig te houden! Tot dusver doet hij het niet verkeerd. Leuk cadeau voor je vriend! Misschien kun je er iets in laten graveren? Een lief woordje, zijn koosnaampje, de datum van jullie huwelijk...??

Danty, thnx voor je lieve woorden! Fijn dat het met jou nu wat beter gaat..afkloppen! Heel verstandig dat je het dag voor dag bekijkt. Natuurlijk niet leuk dat je er in je achterhoofd altijd rekening mee houdt dat het spugen in eens weer terug kan komen. Spannend morgen je controles en hopelijk ben je wat aangekomen. Ik begrijp dat het niet leuk is dat je juist nu op dit moment, nu je zwanger bent, af bent gevallen. Ik ben in totaal 7 kilo aangekomen, ook niet zoveel. En toch had ik een flinke toeter! Na de bevalling zat ik ook zo weer op mijn oude gewicht. Ongelooflijk hoe snel het lichaam zich weer kan herstellen. Een voedingskussen is trouwens echt een must have! Niet alleen tijdens je zwangerschap, maar ook voor erna. Wij gebruiken dat ding continu. Liza kan er ook heerlijk op/ in liggen in de box en bij ons op bed. En tijdens de borstvoeding is het ook ideaal. En jij op 7 mei de groei echo, dat was mijn uitgerekende datum. Dat zal best even een vreemde dag voor me zijn denk ik. Ik zeg nu continu tegen mensen dat Liza eigenlijk nog in mijn buik hoort te zitten. Mensen spreken me spontaan aan op straat als ik Liza bij me heb, omdat ze zo klein is. Na 7 mei kan dat niet meer en zal ik definitief afscheid moeten nemen van mijn zwanger zijn.

Sita, hihi...ja, lief he?! Ze gebruikt haar handjes heeeeel erg veel. Lekker handig is dat tijdens de voeding...not! Dan schieten die handjes alle kanten op, en vooral zo richting haar mondje. Want dan gaat het niet snel genoeg en dan stopt ze haar vingertjes maar in dr mondje. Fijn dat je je niet al teveel zorgen maakt om de 20 weken echo. Heb je natuurlijk ook geen reden toe. Normaal gesproken ben ik ook niet zo'n stresskip, maar jeetje, ik had het toen echt niet meer. Ik lag te shaken en bijna te huilen op die tafel. Ik heb het toen ook benoemd aan die echoscopiste en uitgelegd dat het bij mijn nicht destijds helemaal mis bleek bij de 20 weken echo. Zij wist me toen vrij snel gerust te stellen door al heel gauw te zeggen dat het er op het eerste gezicht allemaal goed uit zag. Bij een eventuele volgende zwangerschap zal ik echt gan proberen om wat luchtiger om te gaan met de eerste onderzoeken hoor, ook genieten van alles wat er op je af komt. Daar had ik tot aan de 20 weken best veel moeite mee.
    Over de zwangerschapscursussen e.d., ik heb er de kans niet eens voor gehad. Voor ik het wist liep ik al met gebroken vliezen rond. Dus geen cursus of wat dan ook gedaan en het is allemaal goed gekomen hoor! Ik zat tijdens de weeën en de bevalling zo ontzettend in mijn eigen bubbel, waarschijnlijk had ik er toch niets aan gehad. Ik was echt niet in staat om met iets anders bezig te zijn dan met het opvangen van de weeën en de instructies die ik kreeg en op moest volgen. Meer kon ik niet opvangen, ik kon zelfs niet meer reageren op wat er tegen me werd gezegd of gevraagd...zo diep zat ik er in. Op een gegeven moment kwam er een gynaecoloog bij. Deze fijne meneer ging boven me hangen en stelde zich even voor, of ik mijn ogen even open wilde doen. Nou echt...hier kon ik nou werkelijk niets mee! Mijn ogen even open doen?? Lazer toch op vent!! Al kon ik dat niet meer kenbaar maken. En deze pain in the ass bleef maar vragenof ik mijn ogen even open wilde doen. Om er vanaf te zijn deed ik een verwoede poging, al rollend met mijn ogen...want het lukte me gewoon echt niet meer. Achteraf was dit een truc om me bij bewust zijn te houden, ze dachten dat ik mijn bewust zijn aan het verliezen was. Voor mijn gevoel was dit zeker niet het geval, ik had al mijn energie echt nodig om me te kunnen focussen op de bevalling.

Pluus, lief..dank je wel! Leuke ideeën heb je verder voor de babykamer! Wij hebben (kijk maar op de foto's) ook van die letters, alleen die van ons zijn van hout. Is misschien ook wel een idee voor jullie? Hoe is het nu met de pijn? Hopelijk is het weer wat gezakt en kun je je weer normaal voortbewegen?

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    grrrrrrrrrrrr!!! al de tweede keer vandaag dat ik scheef typ en een knopje indruk en mn verhaal weg is.... zucht!

pluus: vervelend van je pijn! gaat het nu een beetje beter? hoop het wel voor je!

liz: ik hoop dat het inderdaad wel gezellig wordt samen zo thuis. en wel fijn dat jij nu ook lekker de deur uit kunt en papa dan fijn kan oppassen! lekker gebruik van maken! lekker gaan sporten, er tussenuit met vriendinnen, etc! komt helemaal goed :)
    Raar dat je nu eigenlijk nog met een dikke buik steunend en kreunend had moeten zitten aftellen tot 7 mei... lijkt me een heel gek idee voor je! maar aan de andere kant zijn die hele kleintjes ook wel ubersweet! (niet dat ik bedoel dat te vroeg geboren baby's fijn zijn om te krijgen hoor, met al het gedoe) maar nu het zo goed gaat met haar! normaal zien de meesten hun beeb pas als hij of zij een stuk groter is. dus dit is ook wel heel speciaal! blij te zien dat ze het zo super goed doet en dat ze zo lief is. die foto's.... smelt! hoe gaat het met haar groei enzo?

sita: ik slaap met het kussen als ik op mn zij lig. mijn bovenste been leg ik vaak wat verder, waardoor je dus op je buik rolt een beetje. als ik het kussen daar leg kan ik mn been daar op leggen en blijf ik goed liggen. mijn buik ligt er tegenaan, niet zozeer eronder. het ligt gewoon fijn om iets vast te kunnen houden.

en over dat slapen.... i know.... zeg maar niets! wordt alleen maar nog erger en zodra de kleine er is zal t niet veel beter worden. daarom had ik gehoopt nu nog eens fijn uit te kunnen slapen. in het weekend kan ik met moeite en met 10 keer wakker tot 8 uur slapen. pfff! maargoed, alles voor onze kromo!

en het horloge ga ik denk ik doen, vind m echt heel erg mooi en het is iets blijvends. wil inderdaad als hij m mooi vind er de datum van ons huwelijk in laten zetten. ben benieuwd wat hij er van vindt :)

zo, ik ga nog ff plat en dan de babykamer lekker opruimen en poetsen :)

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    pluus: het gesprek met de babs was wel leuk, het is een wat oudere man, maar hij heeft 5 kantjes vol gepend, dus hij zal vast genoeg te vertellen hebben. vond het wel een beetje onwennig, maar uiteindelijk hebben we wel alles kunnen melden wat belangrijk voor ons is. hij kwam zelf ook met leuke ideen om het publiek er een beetje bij te betrekken zeg maar.

wordt zo echt nu!!! over precies 2 weken kom ik nu in mn jurkje het stadhuisplein op rijden! aaah!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, lijkt me inderdaad een rare gewaarwording dat je nu richting je uitgerekende datum gaat! Maar meis, als je het moeilijk hebt, kijk dan naar die oo zo mooie Liza!! Want wat is ze mooi!!!!!!!!
    En houten letters kan inderdaad ook... zal vanavond weer eens gaan brainstormen met mijn mannetje! Hij heeft altijd leuke ideeen wat betreft aankleding van kamers! Veel creatiever dan ik haha!

@ Wolkje, leuk he!! Nog 2 weken en dan is het zo ver!!! Ik kan me dat gevoel nog zo goed herrinneren!! Het is zo'n mooie dag!!!! Wij zijn nu bijna 1 jaar getrouwd.... ik wil WEER!!!!!!!!!!!!
    En dat horloge, daar zal hij vast heel blij mee zijn!!

@ Hier, het gaat wel. Heb wel veel pijn maar ben toch een beetje aan het rommelen in huis! Heb opruimwoede maar het opruimen lukt niet haha! Hopelijk is de pijn morgen weer weg zodat ik echt kan gaan ruimen en schoonmaken!
    Heb net wel weer wat strijk weggewerkt! Nog 1 was te gaan en alle babywas is gewassen! Vanavond en morgen nog wat strijk wegwerken en alles is klaar!! Dan zou in practische zin onze uk kunnen komen, maar ze mag van mij nog lekker blijven zitten hoor! :D
    Ze is vandaag trouwens echt heel actief! Ik kan zelfs mijn laptop niet op mijn buik zetten zonder dat deze een mega schop krijgt!! Ik vraag me af wat ze daarbinnen allemaal aan het doen is! :D

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow Liz, had jij trouwens ook alles gestreken? Echt ALLES? Of heb jij bepaalde dingen niet gestreken?

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Is dat strijken nog met een doel? (bacteriën doden ofzo?) want ik strijk normaal nooit dingen, alleen overhemden en blousjes, dus was dat niet van plan, maar als het goed is ga ik het wel doen!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou dat weet ik dus ook niet... ik hoor overal dat je de babywas moet strijken.... dus ik doe het netjes... maar wat het doel is???

Ik heb wel alles netjes gestreken moet ik zeggen... maar man wat een takkewerk! Ik strijk normaal gesproken ook niets...

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, ik heb niet eens de kans om alles te strijken. Dat had ik lekker willen doen zodra ik mijn verlof had, maar toen lag ik dus al in het ziekenhuis. Mijn schoonmoeder heeft de kleertjes en de lakentjes enzo gestreken. Steriele doeken hoeven niet gestreken te worden, dat is niet goed, kunnen ze minder vocht opnemen. Nu strijk ik trouwens helemaal niets meer als ik dr kleertjes heb gewassen. Gepriegel!

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Zodeknetter... wat ontzettend veel is er weer bijgeschreven zeg..!:D

Allereerst....

@uk... een hele hele hele dikke knuffel voor jou meid!!
    Kan me helemaal voorstellen dat je wat emotioneel was van het IUI bericht..! En hoe moeilijk het ook klinkt.. Ik vind het wel heel verstandig dat nu alweer word gekeken naar de zwemmers van je vriend! Want.. des te sneller heb je toch kans op een geweldig beebje meid!!
    Ik duim ontzettend hard voor jullie dat die wens snel in vervulling gaat!!

@Liz.. meisje toch! Wat een gedoe zeg.. dat je zelfs moet 'dreigen' om je biezen een paar dagen te pakken met Liza..! Alleen al als je dat zegt.. gaan zijn ogen dan niet open?!;)
    Jah.. vind het ook zo'n raar idee dat jij je kleintje al gewoon een dikke maand bij je hebt joh..! Terwijl ik een kleine maand na jou was uitgerekend! ;) Dus eigenlijk zou mijn mannetje nu ongeveer moeten komen...! ;) Doen we maar niet ... dacht ik zo.......

Maar god.. door al jou mooie foto's/verhalen kan ik niet wachten hoor!
    En mooooie foto's hoor in je fotoalbum! :D

@Wolkje.. inderdaad een horloge met speciale inscriptie zou ik voorstellen.. haha! :D Gewoon een zinnetje/koosnaampje op de achternaam laten graveren..!
    Heb ik ook een x aan mijn vriend gegeven.. hij is er nog dol op!
    En.. mooi kamertje ook!! :D

@Pluus.. nou... serieus... ik haaaaaaat strijken..! Heb dan ook alleen de dingen gestreken die erg veel kreukels hadden hoor! Bedoel.. wat heeft het voor zin om een rompertje te strijken die gewoon zowat kreukelvrij is?!
    Lakentjes enzo heb ik ook wel gedaan.. maar das ook omdat die allemaal kreukels hadden! ;) Maar echt... ik heb niet alles gestreken.. snap ook niet wat voor extra het toevoegd alleen dat het mooier 'ligt' in de kast.. Haha..! :D

@Danty.. lekker voor je dat je moeder langs komt meid..! Geniet er van!!

@vriendlief mee naar afspraken..
    Vriend is eerste afspraken naar vk mee geweest.. maar daarna niet weer.. omdat t nooit zoveel voorstelde bij de vk en hij wel een eigen zaak heeft..;)
    Ziekenhuis is hij ook niet vaak nog mee geweest.. Omdat ik dacht dat het daar hetzelfde gaat als bij de vk.. maar kreeg vet veel echo's!
    En toen ging hij een keer mee... kreeg ik geen echo! :(
    Maar vind ook niet erg ofzo.. al zou hij zelf wel vaker mee willen..

@Slapen...
    Echt... vreselijk!!! ;) Bij vlagen dan.. soms word ik maar 5x ofzo wakker.. maar soms ook wel 25x! :x
    Omdraaien gaat niet zo soepeltjes meer hier.. haha! Heb of een voedingskussen die mijn buik steunt.. en een kussen in de rug ofzo...!
    En heb sinds paar dagen ook last van mn rechterbekken als ik lig.. dus voelt allemaal niet lekker! ;)

@hier..
    Gister controle gehad bij ziekenhuis vk.. en bloeddruk was 110/75! :D En dat terwijl ik best druk was geweest sochtends en dag ervoor! :D
    Ook meegekregen wanneer ik hun moet bellen enzo.. al vind ik het allemaal wat vaag hoor..!
    Ik wilde vragen of ik ook een geboorteplan moest maken ofzo (heb ik nooit wat van gehoord..;) ) omdat ik wil dat mocht het op een keizersnede uitdraaien en ik dus onder algehele narcose moet (bloedverdunners..) ik wil dat ons jochie gelijk bij vriendlief op borst word gelegd..!
    Zegt ze in ene... nou.... ik denk dat het misschien erg verstandig is dat je misschien wel ingeleid word..! Dan heb je dat allemaal niet en weet je wanneer je moet stoppen met prikken enzo..!
    Terwijl de gyn vorige week nog zei dat dat niet nodig was..! ;):x

Vaag gebeuren hoor...

Zo.... ga een chocodip eten nu!! Mjumjum!!! :D

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow Chocoladeeee!!! Beertje, wat doe je me aan? Nu heb ik ook weer zin in chocolade... en we hebben NIETS! Behalve hagelslag ;)

Wat fijn dat je bloeddruk weer zo goed was! Toch een teken dat je lichaam het beter aan het doen is!
    Wel vaag dat ze zich tegen spreken over het inleiden...
    Als ik jou was, zou ik gewoon een geboorteplan maken en daarin de dingen zetten die jij belangrijk vindt!
    Je kunt op internet iets vinden waardoor je allemaal vragen beantwoord en dan komt er een kant en klaar plan uit! Google maar eens!

En wat betreft het strijken... ik ben dus wel zo gestoord.... De laatste was hangt nu te drogen en die ga ik morgen dus ook maar strijken... Ik denk wel dat dit de laatste keer is dat ik ga strijken! Alleen dingen die echt nodig zijn!
    Ik heb ook echt zo'n hekel aan strijken! Mijn man draagt altijd overhempjes en die hang ik altijd nat uit... hoef ze dus nooit te strijken...

Ik ga even opzoek naar wat lekkers te eten... Dank je wel Beertje! :D

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Hahahaha!! Geen dank meid...!! :D Je moet af en toe je kleine beebje even trakteren op iets lekkers! :D

Ik strijk ook alleen de overhemden altijd.. en er hangen nu al stuk of 7 ofzo te wachten..! Heb er gewoon geen zin aan.. dom werk!!
    En heb nog 2 lakentjes die moeten.. dus ja... eigenlijk moet ik die domme plank weer tevoorschijn halen.. ;)

Morgen maar dan...! haha!

Bedankt voor de tip over geboorteplan.. ga zo even zoeken! :D

N'joy je lekkers!! :D

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou het zijn chippies geworden! Hahaha lekker slecht want over een uur gaan we eten... maar goed dat zien we dan wel weer! :D

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh! Nu heb ik

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Shit, weer te snel, ik heb niet mijn dag vandaag wat betreft posten.

Maar: nu heb ik dus ook zin in iets lekkers.... Zowel chips als chocolade!!
    En bedankt dames! :)

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahahahahaha wat zijn wij erg! :D

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ow ow ow.. meiden toch!!

Wolkje, voedingskussen ligt nu bij mn moeder voor een hoes. Zal m binnenkort wel weer krijgen, en dan maar eens uitproberen met slapen.

Strijken, volgens mij strijk ik best veel vergeleken met jullie. maar goed, bij mij ligt de was soms ook best lang in de wasmand te verkreukelen.. Al tijden een goed voornemen om gelijk de was op te vouwen, maar t komt er vaak niet van.

Heb vanmiddag de blije doos opgehaald. Viel me tegen wat erin zat. 6 pampers, klein potje sudocreme, een speen, 2 paar sokjes (3-6 maanden) en een flesje. Verder wat boekjes. Viel me een beetje tegen. Maar goed! Wel weer kortingsbonnen voor Pampers. ;)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wat een mooie foto's van je kamertje heb je op je profiel gezet zeg! Met wat voor fototoestel fotografeer jij? Ook met een spiegelreflex, of een gewone camera?
    Lijkt me idd een heel gek idee om al een paar weekjes mama te zijn terwijl je kleine meid eigenlijk nog in je buik had moeten zitten. Ben echt zo blij voor je dat t zo snel goed is gegaan met je kleine meisje!

@ wolkje: hmmzz, lastig hoor om een kadootje te verzinnen! Een ketting met een mooie hanger eraan zou ook nog kunnen en dan misschien als de kleine geboren is het voetafdrukje erin laten graferen...

@ beertje: oh wat fijn dat je bloeddruk weer zo goed was! Wel een raar verhaal van het inleiden.... Wat is je gevoel er zelf bij? Afwachten tot het spontaan begint, of toch liever inleiden?
    Niet over chocola meer praten hoor :( Moet echt alle, maar dan ook echt alle melkproducten afschaffen nu, van chocola tot een plakje kaas of cheese onion chippies..... Mn man had voor gisteren Cordon blues gebakken en zelfs daar kan ik nu dus niet meer tegen en zoveel kaas zat er niet in...... Maargoed als daarmee t spugen echt weg gaat blijven, dan heb ik het er graag voor over!

@ danty: Hoop voor je dat je nu wel een beetje bent aangekomen en dat je de laatste paar weken nog een mooie inhaalspurt gaat maken!
    Hier gaat het met vlagen goed en dan is het ineens weer helemaal prijs, maar ben nu goed op gaan letten en ik denk toch echt dat het puur met koemelk te maken heeft. Al zit er maar een klein beetje in dan is het alweer mis, komende tijd maar heel goed opletten dus :)

@ pluus: ik hoop voor je dat je pijn snel over is meis!
    Hier nog niet echte schoonmaakwoede, ook niet nodig want mn man neemt dat gedeelte geloof ik over haha, omgekeerde wereld hier ;)
    Tis ook niet zijn hobby hoor, maar hij vind t zo naar dat ik me steeds zo rot voel en helaas kan hij daar niks aan veranderen, maar hij doet er wel alles aan om me zoveel mogelijk te ontlasten, de schat!

@ slecht slapen: pfff hou op schei uit! Lig alleen maar te woelen en te draaien en heb t steeds gigantisch warm! Gaat nog wat worden in de zomer straks! Maargoed heb 2.5 jaar lang een slaapprobleem gehad, toen sliep ik maar 2 uurtjes per nacht en dit is daar niks bij gelukkig ;)

@ sita: spannend, bijna je 20 weken echo! Hier is ie ook al bijna :) Komt vast goed hoor met die echo meid, probeer er vooral van te genieten!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Beertje dank voor die lieve woorden :)

Ik leek vanmiddag wel zwanger, was even heeeel erg misselijk, en even laten MOEST en ZOU ik pudding eten. Ik zat op het werk en had natuurlijk geen pudding bij, mama gebeld... (die woont een paar minuten verder) en die was lekker pudding komen brengen :D

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @Uk... Ow wat spannend meisje...!!!! :D Damn... ik hoop toch echt zo echt met heel mijn hart... en die van mijn kleine manneke erbij dat het waar is!! ;)
    Zouden ze eventueel ook je BHCG bepalen in je bloedmonster? Of zou dat nog te vroeg zijn geweest dat nu al te bepalen in bloed?

Meisje... is hoop echt ontzettend!! ;)

enne... was de pudding lekker?! ;)

@Engel... nou.. aan de ene kant denk ik.. als ik weet wanneer het begint kan ik in ieder geval die spuiten op tijd achterwege laten wat de kans op ernstige bloedingen enz verminderd..
    Vriendlief maakt zich hier echt zorgen om.. dat ie mij gaat verliezen door teveel bloedverlies ofzo!;)
    Aan de andere kant denk ik.. ik zie wel wanneer het komt.. en laat t allemaal over me heen komen en ben dan op de goede plaats mochten er complicaties zijn...
    Lijkt me raar idee om van te voren te weten dat ik bijv. morgen om deze tijd in de weeën zou zitten..! ;)

@Sita.. ach... alle gratis dingetjes zijn welkom toch..! ;)
    Kruidvat heeft ook een actie.. heb ik laatst opgehaald.. tis ook niet veel.. tube zinkzalf, leuke tas, flesje en pakje pampers..
    Maar ach.. zolang het gratis is! ;)

@wolkje... en ook aan je drang toegegeven?! ;)

@pluus... ach lekker toch...! Zo af en toe even snaaien..! Moet zeggen ik heb dat helemaal niet gehad.. eet/snoep juist veel minder nu ik zwanger ben..! ;)
    Ben tot zover nu 7 kilo aangekomen.. waarvan 3 in de laatst 5weken ofzo! ;) Maarjah... beebje word nou eenmaal (gelukkig) ook groter!

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ukkie: je weet maar nooit!
    ik duim zo hard voor je!!! zou toch fantastisch zijn! :)

ik heb me overigens netjes ingehouden vanavond. lekker gegeten, extra portie broccoli, bij de thee 1 chocokoekje en net nog een appeltje. goed van mezelf :)

vanavond lekker met een vriendin gekletst die eind juni gaat trouwen en daarna ook heel graag kindjes wil, dus heerlijk over schoenen, trouwmuziek, etc gepraat. lekkere bruidjes-klets gemengd met babykamers. echt fijn om ff lekker te ontspannen!

oh en ik had vanmiddag weer een aanval.... alle spulletjes van schoonzus uitgezocht en heb een uur zitten stoeien met de bekleding van de maxicosi omdat ik die wilde wassen. uiteindelijk via dit forum erachter gekomen hoe t laatste riempje lost moest.

en tijdens het opruimen en uitzoeken van de spullen ook de kolfpompjes eens goed bestudeerd... wat zijn die dingen eng! hahah! die laat ik echt nog ff in de doos zitten onderin de kast tot de beeb er is. :)

truste allemaal!

Deel Deze Pagina