@Wolkje: dat klinkt leuk!!!!!!!!!! ook leuk idee zo'n oppasboekje! en bedankt voor de HEMA-tip! Ik krijg net een mailtje dat de C&A vanavond 25% korting geeft (online)! Zij hebben ook hele leuke baby kleertjes!!!!!
Het is dus shopavond!! Slim nu het vakantiegeld gestort is! Maar Wolkje, dat klinkt wel heel erg leuk en gezellig!!!
Hier weer ff in zkh gelegen gelukkig maar twee uurtjes..de bevalling is hier nog niet begonnen..gelukkig..alles weer rustig en urine op kweek gezet hoor ik volgende week weer meer van..dus nu rustig op de bank maar ga zo lekker ff uurtje liggen ben doodop..sorry dat ik ff verder nergens op reageer meiden maar hele fijne avond..
Pfff het houdt ook niet op bij jou he Danty!! Gelukkig dat de bevalling nog niet begonnen is!!! Rust lekker uit meid!
Nou.. dat was dan weer spannend Danty... jemig! Gelukkig blijft de kleine nog even zitten..., want eerlijk is eerlijk... Pluus is eigenlijk eerder aan de beurt Ik kijk net op HEMA.nl, maar er is al best veel uitverkocht.... en toch weinig unisex dingetjes.. of kijk ik niet goed???
Mijn hemel meiden, wat een stelletje kakels zijn jullie toch Heb alles gelezen, maar niet alles is blijven hangen hoor! Vooral niet wie wat heeftvgeschreven haha @ wolkje: leuk dat je zo verwend bent met een babyshower, superleuk is dat he!? @ liz: heftig besluit wat je hebt genomen met betrekking tot een nieuw huis, maar wel heel verstandig dat je die verhuisstress er nu niet bij neemt, knap hoor! En ook nog op zoek naar een nieuwe baan, je bent lekker bezig Meid je bent zo'n groot deel van je leven aanwezig op je werk, dus dan moet je het er ook wel naar je zin hebben..... Heb je wel het idee dat er wat vooruitgang in zit nu bij jullie thuis? Ook al is t maar met hele kleine stapjes natuurlijk he.... Je gaat er echt zo super mee om, veel mensen zullen instorten, maar jij blijft maar sterk, heb echt bewondering voor je hoor! @ danty: spannend dat je weer in t ziekenhuis hebt gelegen, gelukkig dat alles goed is en dat je mannetje toch nog even is blijven zitten, houden zo! Verder las ik nog iets over korting bij de hema en c&a vanavond, dat hadden jullie nou niet moeten zeggen, ik ga zometeen gelijk ff kijken haha! Ik was ook altijd al verslaafd aan de hema, maar woonde op veilige afstand.... Helaas( lees gelukkig ) zit er nu ook eentje hier in t dorp op 5 min afstand sinds 2 maanden. Ze zeggen nog net niet "hoi Kim" als ik binnen loop hahaha Ik hoorde van de week over een winkel "primark" kennen jullie dat? Schijnt echt de moeite waard te zijn om een paar uur te gaan shoppen, voor jezelf, maar zeker ook voor leuke moderne babykleding! Ook voor newborn en niet vanaf maatje 74 Ga ik denk ik binnenkort ook maar eens heen, trek er wel een dagje voor uit!
Fijn! Wil je lkkr genieten van je miniwondertje, krijg je brief van de belasting dat je een bom geld moet betalen vanwege een onterecht iets uit 2009! Gelukkig kan ik hier lkkr met leuke dingen bezig zijn! Wat n timing, die belastingdienst!
@Engeltje: Ik ken de primark heel goed.. nog uit de tijd dat ik in Londen woonde... Daar was het echt een drama om daar te gaan shoppen, want het is zo goedkoop in vergelijking met andere winkels... dat het daar ALTIJD kneiterdruk was! Maarre.. je kan daar idd heel goed shoppen!!!! Voor niet al te veel geld!
klopt, zei ik ook al weinig unisex, en de dingen die er zijn zijn jammergenoeg al weg in de kleine maatjes. maar wellicht voor de dames die al wel weten wat t wordt ik heb vooral woondingetjes geshopt, nieuwe theedoeken en beddengoed enzo, en dan lekker thuis bezorgen zodat ik niet hoef te sjouwen! maar bedankt voor de c&a tip, ga meteen kijken!!
OH MY GOD!!!!!!! check allemaal even de site van de c&a... http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Dames//Beierse%20kleding/Dirndl ik heb hier maar 1 woord voor: WAAROM????
Hahahahahaha... die had ik nog niet gezien... nog best prijzig ook.. ze zouden me dat geld mogen geven om het te dragen!!! Ik vind die Disney dingetjes zooooo schattig!!!!
Meiden gaan jullie is van de HEMA site af, kan niks bestellen, hij wordt traag van zoveel mensen hihi Oh heb vandaag trouwens zo'n leuk knuffel/voel doekje gehad van een ouder van mn werk, echt superlief gewoon! Verder ook alleen maar complimentjes over mn mooie hard groeiende buikje Leek wel complimentjes dag vandaag haha Kwamen ook weer 3 peutertjes naar me toe die vroegen of ik een baby in mn buik had en of ze even mochten voelen, zo schattig! Wat heb ik toch een heerlijk beroep! Heb er nog nooit een moment spijt van gehad dat ik mn HAVO heb afgebroken om SPW te gaan doen
Zo hehe heb eindelijk mn bestelling af kunnen ronden! Heb een longsleeve shirtje met zn naam erop besteld M'n opa heeft trouwens vandaag de uitslag gekregen van t plekje wat ze hebben weggesneden op zijn hoofd en t is niet goed..... Gelukkig hebben ze wel het hele stuk weg kunnen halen, maar hij moet heel alert blijven op nog meer plekjes op zn huid. Ff een flinke tegenvaller dus...