Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja met een beetje mazzel krijgt hij weer een pijnspuit die de zenuw stil legt... dat heeft de vorige keer heel goed geholpen maar goed, dan moet hij wel weer de hele medische molen door!

Ik ga mijn 'toestand' maar gebruiken om sneller een plekje te krijgen... ben ik normaal nooit zo van maar ik wil dat mijn man straks wel kan genieten en niet dat hij zo veel pijn heeft!
    Die pijn heeft al een stempel op andere mooie momenten gedrukt... wil ik niet nog een keer!!

En zaterdag je foto's!! Leuk!!!
    Ga je voor een digitaal boek of...?

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Veel gelezen.. Ga ff niet reageren! ;)

Even in t kort...

IK BEN MEMMIE VAN EEN PRACHTVENTJE!!!

Erg lang verhaal.. Is uiteindelijk met keizersnede gekomen.. Hij paste gewoon niet door mijn bekken omdat ie dus niet helemaal ingedaald was en na het breken van de vliezen t hoofdje in de breedte ofzo kwam te liggen.. Ofzo..

Half 7 smorgens begonnen en had om 11uur.4cm... En om half 6 5cm..
    Hele dag rug weeën en wee stormen gehad..

Dus om 18.20 is onze man geboren... 50cm en 4036 gram!

Vertel later meer als ik laptop hier heb!

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Beertje!!! Gefeliciteerd meid!!!
    Geniet lekker van je mannetje!!

Verder alles goed met het mannetje, met jou en je man?

Maaruh... nog 1 dingetje... hoe heet hij?? :D

Ik ben benieuwd naar je hele verhaal maar alles op zijn tijd!!

4. Groentje22106

21 mei 2012
    94
    0
    0
    Docente Praktijkcollege Tilburg
    Wagenberg
    Beertje, gefeliciteerd!

Ik heb n nieuwe test gedaan vanochtend. Was weer iets duidelijker, dus ons Flupje zit er echt! Morgenvroeg naar de HA. Wat kan ik daar verwachten?

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Groentje, je hoeft niet persee naar de huisarts hoor!

Ik heb dat destijds wel gedaan. Je krijgt dan nog een test en ze doen bloedonderzoek. Maar dat bloedonderzoek doet de VK ook.

Je zou dus op de site kunnen kijken van de VK wanneer je daar een afspraak kunt maken!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje gefeliciteerd!!! Je bent MAMA! Ooh.. lekker van genieten zeg!

Groentje, spannend zeg! je mag er vanuit gaan dat je zwanger bent hoor. HA kan ik je niet mee verder helpen, ik heb toen gebeld om naar de vk te gaan.

Wolkje, mooi verhaal hoor! Ga nu even je foto's spieken. ;)

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Mooie foto's Wolkje! Je buikje groeit ook goed zo te zien! :)

8. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: Ohhhhh, wat romantisch!!! En wat een prachtige foto's!!! Als ik het zo lees.. zou ik ook wel willen trouwen... *zucht* :)

@Beertje: GEFELICITEERD Mama!!! :D :D :D Hoe voel je je erbij dat het uiteindelijk een keizersnede is geworden? Fotootje???

@Groentje: Ik heb de vk gebeld nadat ik echt een knaltest had (dus test streepje duidelijker dan de controle streep). Met hen heb ik toen een afspraak gemaakt en toen kreeg ik een echo, geen bloedtest.

@Engeltje: Bahbahbah... wat eng allemaal.... Nou.. hopen dat het niet zo ver komt!!!!

@hier: vandaag heb ik vrij... om te studeren..., maar ga zo eerst maar rustig ontbijten en dan naar de supermarkt om de boodschappen te doen... daarna kan ik dan rustig leren... en af en toe hier spieken :)

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, vervelend trouwens van je man zeg! Hoop dat hij inderdaad zo'n spuit kan krijgen.. zou toch veel schelen!

En jaaa.... vandaag wordt de bestelling geleverd!!! Zo'n zin in! Ze komen tussen 11 en half 3. Hoop dat ze eind van de ochtend komen, moet vanmiddag weer naar de boerderij. Dan kan ik erbij zijn als het komt. ;)

Beertje, ik ben ook benieuwd naar de naam! Je hebt m al een keer genoemd in het topic, maar dat is alweer zooooo lang geleden. haha!
    En 50 cm, toch geen mega grote vent dus, wel lekker vol waarschijnlijk met zn 8 pond! Heerlijk! ;) Ben zo benieuwd hoe die van ons eruit ziet. :D

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Sterkte voor je man... speel maar lekker de zwangerschapskaart!!! Hopelijk wordt hij snel geholpen!

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Beertje gefeliciteeerd met je zoon..je bent mama..

hoe is het verder met jullie?? Ben wel heel benieuwd hoor..

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wachten duurt laaaaaang..... Nog uiterlijk 2,5 uur en dan is de bestelling er! haha!
    Denk dat ik maar even in mn huisje ga opruimen. Schoonmaken heeft niet zoveel zin, mannetje is buiten terrastegels aan het slijpen. 1 grote stofbende!

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Beertje: gefeliciteerd!!!! Super dat alles goed gaat!
    Zal best even heftig zijn geweest lijkt me!
    We horen graf de verhalen en natuurlijk een foto van de kleine man!

@foto's: we krijgen een echt boek maar wat digitaal is gemaakt. De fotograaf maakt die zelf met speciale software, dus het is wel een echt boek en mooi degelijk papier, leren kaft etc. Geen Hema album kwaliteit zeg maar :) ben wel heel benieuwd!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, zo'n boek hebben wij ook! Is echt super mooi en de fotograaf kan daar heel veel leuke dingen mee!!

@ Hier, nou we zijn met mijn man in het ziekenhuis geweest. Zijn hernia speelt weer enorm op en de arts wilt hem opereren maar dat is nu vanwege de kleine geen optie.
    Ik mag nu over een uur bellen voor een pijnspuit! Ga dus maar weer heel dringend zijn!!!

Ook ben ik net naar de verloskundige geweest. Ons kindje ligt vergenoeg ingedaald maar nog niet vast. Ik mag wel gewoon thuis bevallen en hoef nergens rekening mee te houden als de vliezen breken!
    Verder bloeddruk enzo ook nog helemaal goed. Daar was ik wel een beetje bang voor omdat ik zo veel vocht vast hou maar ik hoef nergens bang voor te zijn!
    Woensdag weer terug!

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Pluus: fijn dat je bent goedgekeurd! En lekker dat je nu zonder zorgen thuis mag bevallen! Heb je nog speciale dingen die je wil doen thuis voor tijdens de bevalling?
    Fijn dat je man terecht kan voor een spuit tegen de pijn, en dan in de toekomst alsnog een operatie?

En de voorbeeldboeken die we hebben gezien zijn inderdaad erg gaaf, dus ben heel benieuwd!!

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @sita: en, zijn je spulletjes al binnen???? :)

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me indenken dat zo'n operatie even geen optie is. Dat is best wel ingrijpend! Maar even goed op je strepen staan wat betreft die pijnspuit!

Fijn dat alles goed was met jou en de kleine! Lijkt me een heerlijk gevoel om te weten dat je in alle rust thuis kan gaan bevallen. Hoop ook echt dat het hier ook zo zal gaan.

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: Klinkt veelbelovend zo'n prachtig fotoboek!

@Sita: Zijn je spulletjes er inmiddels?

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Groentje.. Gefeliciteerd geniet ervan.

@Beertje.. GEFELICITEERD, hoe heet je zoon ??? Komende dagen hou ik jullie in de gaten en hoop snel op een foto'tje !!!
    Hoe is het verder met jou ?!?!?!? Hopelijk alles goed gegaan... Geniet ervan !!!

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, ik wil heel graag dat mijn man het kindje begeleidt bij de bevalling en deze dus als eerste vast heeft om haar dan vervolgens mij bij te leggen.
    En verder lijkt mij bevallen op de baarkruk fijn maar geen must.

@ Flier, het is inderdaad heel fijn dat alles gewoon goed is om thuis te bevallen. Nu maar afwachten tot het zo ver is!

En wat betreft mijn man... operatie gaat waarschijnlijk wel gebeuren maar de vorige spuit heeft waarschijnlijk toch bijna een jaar gewerkt dus daar hopen we nu ook op zodat de kleine echt al wat verder is....
    Daarnaast is hij net pas begonnen bij zijn nieuwe baan dus ook daarom hopen we het nog even uit te kunnen stellen.

Dinsdag kunnen we terecht in het ziekenhuis voor het bespreken en hopelijk kunnen we dan snel terecht voor de behandeling!

@ Ukkie, hoe is het gegaan dinsdag? Ik zie in je handtekening dat het zaad niet helemaal optimaal was....
    Maar gelukkig is er maar 1 zaadje nodig.... Laten we hopen dat HET zaadje erbij zat.... 17 juni testen... dat is vaderdag... Laten we hopen dat je vriend een echt vaderdag krijgt!!!
    We duimen voor je!!!

Deel Deze Pagina