Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ukkie, lees ook net je onderschrift. Sterkte meid, met alles! En hopelijk inderdaad een geweldige vaderdag!

Pluus, fijn dat je voor die pijnspuit terecht kunt! Nog even op je strepen staan.. ;) Wat heftig trouwens, zo'n operatie. Lijkt me ook niet echt het juiste moment nu.
    Wat een geweldig mooi idee om je man het kindje te laten begeleiden! Dit gaat dan onder toezicht/begeleiding van de vk? Wow.. ga het hier ook eens met mn mannetje over hebben. Kijken of hij dat wil. Lijkt mij wel super bijzonder!

En JAAAA!! mijn spulletjes zijn eindelijk binnen! Heb de kinderwagen al helemaal in elkaar gezet en alles nagelopen. Hele bestelling klopte, dus super. We kregen er een gratis autostoelspeeltje bij, zou van Woezel&Pip zijn, maar kreeg een grijze Nijntje variant. Vind ik nog leuker, dus ik ben helemaal blij! :D
    Nu nog wachten totdat de meubeltjes in elkaar gezet kunnen worden.. Staan nu nog in dozen. Nog 3 a 4 weken en dan mogen die!
    Maar ben al zo blij met de kinderwagen. Het lichtblauwe in de kinderwagen lijkt zelfs meer grijzig, nog mooier dan in de winkel, haha!
    Ik heb nu alleen even flink last van de rug.. veel gebukt met alles in elkaar zetten. En nee, ik ben niet zo goed om dan te stoppen terwijl ik ergens mee bezig ben. :) Zo even lekker onderuit. Ik zal binnenkort even foto's maken van de spulletjes.

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve pluus, Sita & de rest...

Een flinke tegenvaller.. De zaadjes van mijn vriend waren maar 2,8 miljoen! (vorige keren 3,8 en 12,2) Nadat ze de beste eruit hadden gezocht bleef er maar 0,6 in totaal over wat ze hebben ingebracht. De gyn zei: Kleine kans dus, maar we gaan het gewoon proberen... De IUI was gelukkig pijnloos zelfs van de eendenbek voelde ik niets ! Mijn NOD is nu 14 juni maar ik test pas op vaderdag (17juni) mocht ik niet ongi zijn geworden! Pfffffff :(

Ik weet dat er maar 1 zaadje nodig voor is, maar toch ben ik er erg verdrietig onder... 17 hele lange dagen wachten !!

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Uk, Pfff.. kan me niet voorstellen waar jullie allemaal doorheen moeten. Lijkt me zo onwijs moeilijk! Maar een kleine kans betekent dat er nog wel kans is. Hoop het zo voor jullie, gun het jullie echt!

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sita.. Ja elke keer tegenslag na tegenslag, begin van de maand leek de chlomid niet aan te slaan... had dinsdag een tussentijdse meting en toen bleek mijn eitje 25 mm te zijn !! Heb een prik van pregnyl gekregen.. (thnx meiden die mee hebben gedaan met moeders voor moeders ;) ga er zelf ook ZEKER aan meedoen) Heb veel last gehad van mijn buik daarvan, het leek wel of het een mega grote blauwe/beurse plek was.... Afwachten is het enige wat ik nu kan doen hopelijk is het snel 17 juni :)

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Uk, hoop het ook voor je dat de tijd snel gaat!

Zeg meiden, hebben jullie ook een parasol voor bij de kinderwagen? Onze uk komt eind september, en vraag me af of dit dan nog nodig/handig is.

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja Ukkie, ik kan me voorstellen dat dat een flinke tegenvaller was!!!! Zeker omdat het de keren daarvoor wat beter was!!!
    We duimen echt heel erg voor je meid!!!!! Het is je zo gegund!!!

En fijn om te horen dat moeders voor moeders echt zinnig is! Dat wist ik natuurlijk al wel anders had ik niet mee gedaan....
    Ik hoop dat de pijn in je buik snel minder is!
    Wel fijn dat de behandeling zelf geen pijn deed!!!
    Dikke knuffel voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Sita, fijn dat alles goed was! Ik wil zeker foto's zien meid!!

Ik heb net de maxi-cosi maar eens uitgetest op de kinderwagen. Had dat nog niet gedaan... Nou het is even uitvogelen maar het is wel gelukt! :)

En ik ga zeker op mijn strepen staan hoor wat betreft de onderzoeken voor mijn man!
    Op onze trouwdag vorig jaar hadden ze beloofd dat hij ver van de pijn af zou zijn... nou niet dus! Hij heeft heel de dag enorm veel pijn gedad.
    Ik laat nu de bevalling niet 'verpesten' door deze pijn... ze geven hem maar zo snel mogelijk de behandeling anders krijg je een boze zwangere vrouw met enorm veel hormonen in haar lijf! :D

En wat betreft het begeleiden bij de bevalling... natuurlijk doet de vk het meeste maar het echte aanpakken doet mijn man als dat gaat! Hij is dus echt de eerste die ons kindje vast heeft! Lijkt mij heel mooi en bijzonder! :)

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, nee ik heb nog geen parasol. De verkoper zei dat je bij een bak er toch geen nodig hebt en op het moment dat je de wandelwagen gaat gebruiken is het niet van dat lekkere weer. Dus wacht gewoon af, mocht het alsnog nodig zijn dan is deze zo besteld! Dat vond ik een goede opmerking van hem dus nee, wij hebben er geen!

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ukkie: ik duim heel hard voor je dat het ene gelukkige zaadje hier tussen zit! Wel fijn dat ze al een voorselectie doen, dan weet je wel dat de zaadjes die worden ingebracht goed zijn.
    Lijkt me verder wel echt slopend hoor... Pfff! Het is allemaal heel heftig. Wel fijn dat de behandeling op zich je geen pijn doet.
    Maar ik ben er van overtuigd dat het vast gaat lukken! Heel veel succes deze wacht dagen en ik duim heel hard voor je!

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, ja zo dacht ik dus ook met de parasol. ;) Helemaal omdat we dan al de herfst in gaan..
    Wat voor kinderwagen heb jij? Wij de maxi cosi mura 4,. ben er echt blij mee dat ie ook zo makkelijk werkt!

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wij hebben de mutsy transporter!!

Ben er tot nu toe ook heel tevreden over! :)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Die is ook mooi ja! Welke kleur?

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Paars!!!!! :D:D

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja gaaf!!! Wij een blauwe. ;) Ik vond zwart toch een beetje te zwart. haha! Dus maar voor een blauwe gekozen. Ach ja, en dan ligt er straks nog een jochie in ook nog! haha! Voor een meisje had het me ook helemaal niks uitgemaakt dat het blauw is. Ik heb daar een beetje lak aan. :D

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dat had ik dus met paars! Paars is echt mijn kleur en ik vond het voor een jongen en voor een meid kunnen! Het is heel dieppaars dus dat kan heel goed!

Maar bij blauw vind ik dat ook hoor! Roze dekentje erbij en het is een meidenwagen! Maar goed, dat hoeft bij jou niet eens!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja juist! Is maar net hoe je het combineert. ;) En nee.. geen roze dekentjes nodig, haha! Paars is ook een hele gave kleur! Eén van mijn favorieten naast blauw. haha! Ik ga nu even eten koken.. vanavond misschien nog het bedje terugbrengen naar mijn schoonouders (ja.. staat nog steeds bij ons thuis). Ik wil nu gewoon r-u-i-m-t-e in de babykamer, haha! :D

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha succes met het terug brengen dan!

Ik ga ook even koken! Smakelijk!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Beertje: Gefeliciteerd met jullie knul meid!!! Zo te lezen geen gemakkelijke bevalling geweest, maar gelukkig maken jullie t ( naar omstandigheden goed )

@ Ukkie: Spannend meis! Balen dat er niet veel goeie zwemmertjes tussen zaten, maar hopelijk is er 1 heel sterk zaadje! Wel fijn dat de IUI niet pijnlijk was en oh wat zou t een mooi vaderdagkado zijn als het is gelukt!!

@ Sita: Leuk dat je spulletjes binnen zijn! Wij hebben wel voor een parasolletje gekozen ( was maar 6 euro geloof ik ) Ben van plan om veel te wandelen en op mn werk gebruik ik t ook heel veel bij de kinderwagens :)

Mocht er trouwens een overval weer komen in de straat waar mn man werkt dan wordt direct de buurtpreventie ingeschakeld. 1 telefoontje en er staat gelijk 20 man op de stoep ofzo, dus das wel een fijn idee! Natuurlijk wordt dan ook nog direct de politie ingeschakeld.

Verder vandaag ff een instortmomentje gehad op mn werk. Mn leidinggevende kan altijd zo fijn een gevoelige snaar bij je raken en op t ogenblik ben ik gewoon zo moe. Natuurlijk van t hele gebeuren met mn opa, t spugen breekt me op en t slechte slapen werkt natuurlijk ook niet echt mee. Helaas kan mijn leidinggevende verder kijken als mn lach en door de juiste vragen barstte ik in tranen uit, wat natuurlijk ook weer eindigde in een kotsbui..... Ben dan ook direct naar huis gestuurd en zij is voor mij de groep opgegaan, zo lief!

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, fijn dat je een doortastende leidinggevend hebt! Dat is heel goed maar soms wel vervelend! Zeker als het eindigt in een kotsbui... Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kun je het hele gebeuren van je opa een plekje geven! Probeer het rustiger aan te doen als je zo slecht slaapt!
    Het is wel herkenbaar hoor! Je went er op een gegeven moment echt aan!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ben blij dat t herkenbaar is! De afgelopen weken en ook deze week zijn gewoon heel druk. Ben gewoon 5 dagen in de weer en dan ook nog t huishouden. Mn man doet wel heel veel, maar hij werkt nu ook al 11 dagen achter elkaar en gemiddelt 12 uur per dag.
    Volgende week werk ik wel 3 dagen, maar maandag wordt pittig ivm de GTT en donderdag als ik vrij ben moet ik ook nog naar de gyn. Weet wel dat ik zondag echt helemaal niks ga doen, dat wordt echt mn rutlstdag! En oh wat ben ik blij dat ik heb gezegd dat ik morgen niet naar t personeelsfeest ga savonds...

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Als het niet gaat, dan meld je je gewoon een dag ziek he!
    Maar GTT? Wat is dat?
    Als jij zo moe bent hebben die kleintjes ook niets aan je dus dan kun je beter een dag uitrusten! Daar zal je leidinggevende echt wel begrip voor hebben!
    En plan je rust inderdaad gewoon in! Zet in je agenda rustdag! Dan kun je het niet alsnog in plannen! :)

Deel Deze Pagina