Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Oh Engeltje.. hier soms ook van die verschrikkelijke hormoondagen gehad, helemaal als er dan nog extra dingen bij op komen. Kan er toch minder goed mee om gaan of zo.. Neem je rust hoor meid! En wat Pluus zegt, plan anders gewoon rustdagen in.
    Ik merk het snel aan mn lijf, vandaag te gek gedaan, morgen wat rustiger aan doen. Komt allemaal goed meid!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    GTT is de Glucose Tolerantie Test. Uitgebreide suikertest die 2 uur duurt. Half 8 nuchter prikken, suikerwater drinken en dan 2 uur later weer prikken.

Ben er niet zo goed in om mezelf ziek te melden, zie t als een falen van mijn kant. Voel mezelf ook veel te verantwoordelijk. Vandaag wilde ik eigenlijk ook niet, stond al met inval en heb op t ogenblik hele gevoelige kindjes op mn groep die erg gehecht zijn aan vaste personen.... Toen ik weg ging ook begonnen ze zo hard te huilen, ging echt door merg en been! Maargoed weet ook dat ik soms echt voor mezelf moet kiezen id

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Weet je op mijn werk kan je gewoon niet rustig aan doen. Er zijn dagen die verlopen prima, maar t hangt zo van de kindjes af. Werk 4 dagen van 8,5 uur ( betekend 9,5 uur aanwezig op t werk incl pauze) Halve dagen werken is bij ons helaas niet mogelijk.... Heb voor de laatste weken wel ingepland dat ik 3 dagen werk ipv 2.

4. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het kader van een emo-dag.. kan ik geloof ik leuk meedoen. Het zag er vanochtend naar uit dat het bedrijf van mijn vriend zou instorten. Na 2 jaar hard werken, leek alles voor niets te zijn geweest. Heb vanochtend heeeeel wat traantjes gelaten...
    Uiteindelijk bleek dat er sprake was van een groot misverstand bij een andere partij.. en diegene heeft ook uitgebreide excuses gemaakt. Niettemin echt een k*tdag gehad! En veel werk om de schade te beperken.

@Ukkie: Meis, ik leef met je mee. Ik hoop zo voor je dat het toch gelukt is nu! Ik zal wat zwangerschapshormoontjes naar jouw kant opstralen.. komen ze
    =================>
    sjoeeeeeeeeeeffffffffffffffffffff
    Hopelijk heb je ze in goede orde ontvangen en gaan ze goed hun werk doen. Als ik jouw verhaal zo hoor, ben ik zoooo blij dat ik 10 weken MvM heb meegedaan.

@Engeltje: Meis.., wat een gebeuren allemaal om je heen. Ik kan me indenken dat het idee van de buurtpreventie bij het restaurant waar je vriend werkt je wel wat rust geeft, maar zeker niet 100%. Zulke aso's die vinden dat ze zomaar mensen iets mogen aandoen, moeten gewoon naar de maan verhuizen!
    Pas goed op jezelf he! Je beeb heeft niets aan een gestreste moeder!

@Sita: Alles al uitgepakt en bekeken?

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, zo dat is schrikken! Kan me voorstellen dat je er een emodag door hebt!
    Ik heb nog niet alles uitgepakt, wel veel bekeken. ;) Kinderwagen in elk geval helemaal goed nagekeken of deze goed was en wat geprobeerd. Commode en ledikant kunnen pas over 3 a 4 weekjes in elkaar. Staat nu dus nog in dozen. Badje en standaard staan wel op de kamer al in elkaar en het matrasje etc. Kan niet wachten totdat ik echt aan de slag kan! haha!
    Heb jij al wat voor de babykamer?

6. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh... dus over een paar weken kan je weer lekker in de spulletjes duiken en uitpakken :D LEUK!!! Maar alles is wel heel en volledig geleverd???
    Ik moet nog beddengoed en verzorgingsprodcuten e.d. hebben..., maar verder heb ik, denk ik, bijna alles. Alle meubeltjes staan er al... :D

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja hele bestelling compleet! Wil alleen binnenkort toch eigenlijk wel die dozen van de commode en het ledikant openmaken om te kijken of dat ook klopt en goed is. :) Hier verder ook nog wat verzorgingsproducten en een beetje beddengoed. Meeste is compleet! :)
    Heb je al een foto? Ben benieuwd!

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto's heb ik al eens gepost.... :D Op dit moment heb ik de babykamer ook in gebruik als rommelkamer... ohhh... slecht he... dus ik ga nu geen foto maken..., maar zal even kijken of ik de andere foto's op mijn comp kan vinden...

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: pfff ook een rotbericht idd! Gelukkig klopt t verhaal niet!
    Bij mn man moet de zaak ook misschien een paar maanden sluiten ivm een brug die de gemeente gaat afsluiten.Hierdoor zijn ze 5 maanden niet bereikbaar voor de gasten. Kunnen ze toch niet maken? Probeer me hier dan ook nog niet echt druk om te maken, want er komt vast een oplossing....
    Dit is gewoon voor mij de laatste drukke week en dan zorg ik er echt voor dat t rustiger wordt, ff geen stapjes extra meer voor mij op t werk, gaat gewoon niet.

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Plan na je GTT wat leuks voor jezelf Engeltje, lekkere lunch ofzo! En ga daarna lekker ontspannen met wat filmpjes of iets dergelijks zodat je die dag wel aan je rust komt!!

En meid, misshcien niet leuk om te horen maar ook jij bent misbaar!! Dus je mag best wat meer aan jezelf denken!!!

@ Sita, leuk he, alles uitpakken! Geniet er maar lekker van!!

@ Flier, wat vervelend van het bedrijf van je mannetje! Gelukkig dat het toch niet helemaal mis is gegaan! Hopelijk valt de schade mee!!!

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: heb een foto-album aangemaakt met de foto's van de meubeltjes.., maarre.. dit is nog in het huis van de vorige eigenaar van de meubeltjes... (andere foto's kan ik zo snel niet vinden)

@Engeltje & Pluus: tnx voor het medeleven.

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Leuke meubeltjes Flier!
    Ik ga zo even een tukkie doen denk ik.. ben best moe. Het is ook weer 22.00 uur, ons manneke wordt weer actief, haha! Kan er de klok bijna op gelijk zetten! :D

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je... Slaap lekker... :D

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Flier en engeltje: wat een dag voor jullie beiden! Dikke knuffel!

Engeltje: als je merkt dat het echt niet goed gaat moet je echt voor jezelf en de baby kiezen. Ik weet hoe ontzettend moeilijk het is, ik liep ook al weken om mb tenen en kon gewoon niet meer! Ik barstte in tranen uit als ik m'n mail binnen zag komen en nadat ik bij de ha was geweest en die zei dat ikminder moest gaan werken ben ik echt ingestort. Nu werk ik halve dagen en dat gaat zo veel beter! Ook op m'n werk vond ik het zo rot om aan te geven, voor je gevoel faal je inderdaad. Ik vond t vreselijk om toe te geven dat het niet meer ging. Maar meid: werk is op dit moment niet het belangrijkste! Jij en je baby gaan voor! En ik vond dat wel een fijne gedachte; het is niet dat ik het niet meer kon omdat ik faalde, mijn lichaam heeft het nu gewoon te druk met andere dingen. En wat voor een dingen!
    Neem echt je rust en als het niet meer gaat: die echt een stap terug! Ik vind het zo fijn nu en ben er echt blij mee.

Dames: slaap lekker allemaal! Ik ga eens kijken of ik mijn karate KID een beetje rustig kan krijgen in m'n buik :)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! Vind t idd erg lastig om een stapje terug te doen, zit gewoon niet in mijn aard! Maar weet nu ook dat ik het echt gewoon moet doen voor mn kleine mannetje, maar ook voor mezelf.
    Heb vannacht gelukkig heel goed geslapen en voel me echt uitgerust, blijkbaar was t ff nodig om in te storten en mn emoties te kunnen uiten. Voel me echt een stuk rustiger nu!
    Nou vandaag en morgen nog ff doorbikkelen en zondag RUST en niks anders, zeker ff geen huishouden doen, jammer dan als t een zootje is!
    Jullie zijn allemaal schatten, thnx voor jullie luisterend oog ;)

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engeltje, wat lekker dat je goed hebt kunnen slapen en uitgerust bent. Moet je vandaag en morgen nog werken? Als je maar op tijd een stapje terug doet he! (Overigens een raar verhaal idd dat het restaurant een half jaar dicht moet dankzij de gemeente die een brug wil vernieuwen/bouwen! Krijgt je vriend dan wel normaal doorbetaald???

@hier: Ook ik heb goed geslapen. Zit nu aan een lekker bakkie koffie.. en daarna ga ik me op de studie storten. Mijn tuinboon, want zo noem ik de kleine, is enorm actief weer. Dus extra gezellig! (De naam tuinboon komt van de eerste echo met iets van 6,5 week... toen leek het net een tuinboon ;) )

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.. en de bestelling van de C&A is onderweg... kreeg vanochtend een mailtje... dan zal het morgen aangeboden worden... helaas zijn we dan niet thuis :(

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, haha irritant he! Dan net niet thuis zijn... Succes met de studie vandaag!

Engeltje, fijn dat je goed hebt geslapen en weer wat uitgeruster bent!

Hier, ook goed geslapen! En kaartje nr 4 is onderweg.. al 3 proefdrukjes besteld, en nu de 4de. Denk dat er sowieso al 1 af valt en dan zien we wel welke we uiteindelijk kiezen. :) Ben benieuwd! Ga zo even naar ons huisje toe, toch kijken of het bedje/commode compleet is en er goed uit ziet. Denk niet dat we over een maand na levering nog aan kunnen komen dat de kwaliteit niet goed is, haha!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: Goed excuus om toch alles even uit te pakken en te bewonderen.... :D :D Welk kamertje had je ook al weer besteld??? Ik heb uberhaupt nog niet naar kaartjes gekeken... hebben jullie goede tips voor een site???

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, fijn dat je weer wat uitgerust bent! Blijf aan jezelf denken he! Het is helemaal waar wat wolkje zegt!!!

@ Flier, vervelend dat je dan niet thuis bent he, als de bestelling gebracht wordt! Ik baal daar ook altijd van! Gelukkig geven ze het hier altijd bij buren af dus dan heb ik het nog dezelfde dag!
    En wij hebben ons kaartje van geboortekaartjes.nl daar staan enorm veel kaartjes op!

@ Sita, kun je wel maken hoor! een maand na levering! Hebben wij ook gedaan! Ze kwamen eerder en we waren nog lang niet klaar met het kamertje! Moest nog gestuuct worden en alles! Na een maand kwamen we er achter dat er een fout in het bedje zat en daar deden ze helemaal niet moeilijk over!
    Maaaaaaaar ik snap je wel hoor, het is gewoon leuk om alles uit te pakken!!! :D:D:D:D

Karate KID? Tuinboon? Ik dacht dat ik raar was met mijn alien maar dat valt wel mee dus! ;)

@ Hier, weer slecht geslapen... ben bang dat ik mijn man wakker hou met mijn gedraai omdat hij zo veel pijn heeft met als gevolg dat ik geen oog dicht doe! Straks maar even een uurtje slapen! :)

Deel Deze Pagina