Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Allereerst; Beertje...gefeliciteerd lieverd!!! Dat had ik volgens mij nog niet gedaan. Schandalig Liz, schaam je.... Hopelijk is alles goed met je en drinkt Jesse al goed. Komt je melkproductie al een beetje op gang? Dat wil nog wel eens wat langer duren na een keizersnede namelijk. Hoe dan ook, geniet van je kleintje..het is zoooow mooi en overweldigend! Ik kijk nog iedere dag vol bewondering naar Liza en vind het nog steeds heel moeiklijk te geloven dat ik in staat ben geweest om zoiets moois en perfects te maken en op de wereld te zetten.

Verder..leuke koosnaampjes komen er voorbij hihi. Ik noemde Liza tijdens mijn zwangerschap vaak 'Pleuntje', dat vond en vind ik altijd een verschrikkelijke naam. Ik heb ooit eens ee foto van mijn zwangere buik op Facebook geplaatst met in het onderschrift 'Pleuntje'. Er waren toch mensen die toen dachten dat ik per ongeluk de naam van de baby had verklapt. Mijn nicht wist te melden dat ze Pleun wel een heel stoere naam vond. Ehm....rrrright... Nou hoop ik niet dat ik iemand hier voor het hoofd stoot met deze naam hihi!

Engeltje, kun je je dag nu lekker vol energie beginnen. Heerlijk! Zorg er wel voor dat je je energie goed onderverdeelt he vandaag, dan kun je er nog wat langer de vruchten van plukken. Want kom op meis, je hebt het nodig! Hoef je je niet schuldig om te voelen of het gevoel te hebben dat je faalt. Toegeven en erkennen aan het feit dat je rustiger aan moet doen is veel stoerder en moediger dan dit niet erkennen en er aan toegeven. Het is veel makkelijker om maar lekker door te gaan. Niets moeilijkers dan kwetsbaarheid te tonen en daar is dit ook zeker een voorbeeld van.

Flier, joepie...bestelling is onderweg! Maar bleeegh, niet leuk dat je dan niet thuis bent. Kunnen de buren het niet aannemen? Kun je bij thuiskomst alsnog genieten van je aankopen.

Sita, zoals Pluus ook schrijft, kun je zeker wel maken. Kom op zeg, kamertje kost je een zak vol duiten...mag je toch zeker mee terug gaan als het niet in orde blijkt. Het gaat niet om een zak brood ofzo toch ;)

Pluus, wat naar dat je niet lekker hebt geslapen en dat je je zorgen maakt om de rust van je man. Wel heel lief van je overigens! Je hebt het zelf lichamelijk namelijk ook niet makkelijk momenteel. Anderzijds, kun je nu alvast wennen aan de gebroken nachten hihi. Maar, moet bekennen dat ik er tijdens mijn zwangerschap meer moeite mee had dan nu het geval is. De nachtelijke voedingen gaan mij makkelijker af dan ik van te voren had gedacht hoor. Ik ben minder moe dan ik had gedacht. Ook daar komt ritme en regelmaat in waar je aan kunt wennen blijkaar. En dat is natuurlijk nog niet zo tijdens je zwangerschap, dan word je op willekeurige tijden wakker en heb je gewoon lichamelijk ongemak.

Ik was gisteren op bezoek bij mijn goede vriendin die op 16 mei bevallen is van een prachtig meisje. Gisteren hebben we onze meisjes eens naast elkaar gelegd. Te schattig gewoon!!!

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik wilde nog een foto plaatsen, maar krijg steeds een foutmelding. Dus probeer het gewoon eens in een nieuw venster! En dan ook maar een andere foto, hij pakt de foto die ik wil gewoon niet...tssss

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alien en Pleuntje??? HAhahahaha.... ik hoorde laatst ook iemand over Erwtje spreken...

Tja.. ik hoop dat ze idd de bestelling bij buren leveren.., maar omdat we boven een winkel wonen wordt het daar ook wel eens afgeleverd...., maar ja.. ben morgen pas thuis als die dicht zijn. Ik ga straks dus even vragen of ze de bestelling dan bij onze voordeur (die is niet zichtbaar vanaf de weg) willen leggen. We zijn rond zessen weer thuis.... dus dat zou wel goed moeten gaan... ben zooooooo benieuwd!!!!

tnx voor de tip van de geboortekaartjes site Pluus! Heb je toevallig ook een goede tip voor een luiertas? Ik keek even op internet... maar jemig.. die dingen zijn best prijzig!

Oh Liz, want zijn het twee schatjes zo!!!

had gisteren nog een fotootje van mijn buik naar een kennis gestuurd... langzaam aan blijf ik doorgroeien! :D

Bijgevoegde bestanden:

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Liz? Hoe weet je dat het kindje van Beertje Jesse heet??????
    Maar goed, we weten dus een naam! Joehoeeee!!! :D:D:D:D

Wat een leuke foto! Je moet echt even kijken wie liza is zeg!! Schattig hoor!!!! En leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten!

Wat je zegt over de slapeloze nachten... die heb ik al weken! Ik ga gerust zo'n 10 keer per nacht mijn bed uit om naar de wc te gaan... niet omdat ik moet maar gewoon om even een loopje te hebben! Ik ben ze dus al wel wat gewend maar nu is het gewoon extremer omdat ik rekening hou met mijn man!
    Ik vind het zo sneu voor die lieve schat! Hij heeft zo veel pijn!! Hoop zo dat hij volgende week al die spuit kan krijgen! Ik sta er gewoon op! Laat niet toe dat ze hem te lang laten lopen!
    Ik ga zo de huisarts al wel bellen voor zwaardere pijnstilling! Hopelijk hebben ze iets voor hem!

Hoe is het met jou verder?

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    cross posting!!

Mooie buik Flier!! Super!!

Ik heb geen luiertastip... ik heb degene die bij de kinderwagen hoort genomen... ik kreeg er 1 bij maar wilde hem van hetzelfde merk en heb daar 20 euro voor bij betaald!

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    via Facebook:D weet ze het hahaha zag het net ook ;)

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow :D Hebben jullie elkaar op facebook! :D Leuk! :D

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij had beertje die naam hier toch ook al gemeld??? Was het alleen ff kwijt.. tja.. ik gooi het op de zwangerschapsdementie... :p

Tnx. Pluus

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow meiden... waar ik net toch achter kom!!!

Keken jullie vroeger ook altijd baywatch?
    Die zoon van david hasselhof, Hobie, was altijd zo'n mega lekker ding! Ik kon daar echt uren bij wegzwijmelen!
    Nu zat ik net de roddels op de site van de telegraaf te lezen en daar werd iets gezegd over hobie...
    Ik heb even googlen...
    MAN!!! Wat is die LELIJK geworden! :(
    Weg jeugddroom!!! haha

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja heb haar toegevoegd en heb Liz81 wel op Fb...

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow.. ik heb 'm ook ff gegoogled (want ik snap je jeugdcrush helemaal!!!), maarreee.. ielllllllll... hij ziet eruit alsof hij enorm aan de speed zit!!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Flier, ja ERRUG he!!! :(

@ Danty, hoe is het vandaag meid? Zijn de weeen weer helemaal gestopt?

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Jesse, inderdaad dat was de naam! Was t weer vergeten!

Liz, wat is Liza mooi! En die 2de foto vind ik echt te schattig! Kan niet wachten tot wij een foto hebben met van onze kleine met de kleine van mijn vriendin. Die is dan al wel 1,5 jaar maar lijkt me zo leuk!

Flier, je groeit mooi hoor! Lekker rond ook! Hier groeit onze uk ook flink volgens mij. :) Buikje wordt steeds ronder, en had afgelopen week weer wat last van bandenpijn, dus denk dat ik weer aardig ben gegroeid deze week. Luiertas, ik kreeg er bij babydump een tas bij, maar wilde die niet hebben. Ik heb de luiertas van Maxicosi, flexibag heet ie volgens mij. Kost 49 euro, heel simpel maar erg ruim en makkelijk in gebruik hoe ik het op het eerste gezicht kon zien. Met riempjes waar flesjes achter kunnen en een klein verschoningsmatje.

Geboortekaartjes, ik heb op geboortekaartjes.nl gekeken maar vind de leukste bij kaartje2go.nl erop staan. Het ligt er maar net aan wat je smaak is, denk ik. :)

Kamertje, ik ben net thuis geweest maar er is geen beginnen aan om alles nu na te gaan kijken. Zijn zoveel planken/onderdelen. Denk dat het dan toch maar in juni wordt. Ze waren ook 3 weken eerder met leveren.. Anders was het begin van onze vakantie gekomen.
    Maar goed, ik heb weer even kunnen zwijmelen! Heb het schattige beertje (van mijn ouders gekregen voor de kleine) in de kinderwagen gelegd.. hihi! Zo leuk om ermee bezig te zijn!
    Gelijk maar even wat kleurstaaltjes mee van huis genomen, eens kijken of we die extra groot kunnen bestellen via internet. Heb de kleur van het hout in elk geval even in het echt gezien en gekeken welke kleurstalen erbij passen, dus ben benieuwd!

Ow ja, onze kinderkamer (alleen commode/ledikant):
    Bopita : Silas baby

En de kinderwagen met reiswieg:
    Maxi-Cosi Mura 4 Dress Blues 2012 | Maxi-Cosi Mura 4 2012 + GRATIS MAXI COSI CABRIOFIX | Baby-Dump

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Hobie is er inderdaad niet op vooruit gegaan! Ziet er ook totaal niet happy uit..

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus..Het is weer gestopt tot nu haha begint nu net weer die menstruatiekrampen pfff...Het blijft rommelen maar volgens mij schoonzus kan dit wel tot aan de bevalling duren en zij heeft overtijd gelopen..

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    pff, Danty! Hoop het niet voor je. maakt het toch extra spannend volgens mij! Nog even wachten meid.. haha!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow had ik maar niets gezegd dan Danty!!! :D
    Maar laten we inderdaad hopen dat jullie uk nog lang blijft zitten!! Dat is alleen maa rbeter!

@ Sita, lekker he om met alles bezig te zijn! Ik kan daar ook van genieten!!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: Tnx.. :)
    Mooi kamertje en kinderwagen!! Als ze de kamer idd eerder geleverd hebben, dan neem ik aan dat ze straks niet moeilijk zullen doen als het ineens niet compleet of beschadigd is. Leuk zijn de spulletjes he.. ik loop af en toe ook onze Tuinboon-kamer binnen... gewoon om de sfeer te proeven. (En mijn vriend doet dit ook 1x per dag.. hhahahah)
    Ook bedankt voor de kaartjes-tip en luiertas-tip.

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danty... oh meis toch... hopelijk trekken de krampen weer snel weg... Je moet die kleine toch even streng toespreken hoor.. dat het nog geen tijd is om te komen!!!

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Het is idd beter dat het nog blijft zitten...Maar ben er wel klaar mee nu..idd het maakt het spannend en ook wel beetje angstig dus hoop dat het nu is gaat stoppen en iig tot week 37 dan vind ik het niet meer zo eng...en dan mag het ook echt wel komen van mij...maar dit gekwakkel is ook niks..elke keer als ik denk ooh nog 8/10 weken ik ga nu nog ff genieten dan gebeurd er weer wat..en nu nog 5/7 weken en dan weer dit gezeur erbij bah..maar geniet veel van jullie gekletst hihihi...ik reageer bijna niet maar lees alles mee hoor:D...

Deel Deze Pagina