Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja Danty, jij hebt geen onbezorgde zwangerschap... ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent!!!!

Knuffel meis!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, haha, ja ik loop er ook elke dag even in. Niet dat er veel te zien valt nog, maar toch.. op één of andere manier bereid ik me er dan al op voor of zo dat die kleine komt.
    Mn vent heeft nog niet veel interesse in de kamer, haha! Maar dat is ook niet zo raar. Gisteravond voelde hij de kleine weer, en dat zijn zulke leuke momenten! Komt vast nog wel.
    Ben ook echt blij met mn spulletjes! Zelfs zo'n simpel badje, haha!

We hebben ons trouwens toch maar ingeschreven voor een zwangerschapscursus, Samen Bevallen. Wel de mini-cursus variant. Ik zie gewoon niet waar wij 9 keer de tijd vandaan moeten halen om daar heen te gaan. Dan maar een spoedcursus met de belangrijkste dingen in 4 avonden. Wel pittig, maar liever dit dan dat we er regelmatig niet bij kunnen zijn en wel betalen. Denk wel dat ik nog een borstvoedingscursus/informatieavond ga volgen in het ziekenhuis. Lijkt me goed om te doen en kost maar een paar euro.

Sporten komt er hier ook al een tijdje niet echt van. Morgen maar even regelen dat ik sowieso 3 maanden een pauze inlas en dan niet betaal. T/m juli wil ik nog gaan en dan aug/sept/okt vrij houden. November dan maar beginnen met 1 keer in de week of zo.

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    De cursus samen bevallen lijkt mij inderaad heel leuk!!
    Hier was ik te laat om ons daarvoor in te schrijven dus vandaar dat het yoga is geworden!!

Ik denk da thet heel goed is dat je het sporten even uitstelt! Alles op zijn tijd en het is zonde als je betaald en niet gaat!!

Ik zie net dat het 1 juni is... juni is de maand waarin ons kindje komt!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, jullie kindje komt deze maand Pluus!

Hier konden we nog in juni aan een minicursus meedoen maar dan zijn we er sowieso al 1 keer niet ivm vakantie. Beetje jammer om dat dan te doen. Juli kunnen we wel en dan 4 keer achter elkaar. Helemaal top dus!

Zat me hier vandaag te bedenken dat ik over 3 maand en 3 weken al uitgeteld ben, gaat echt snel!

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Fijn dat er in juli nog een cursus is dan!!

Ja bij jou gaat het ook hard he!!! :D

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    De tijd vliegt idd..

Pluus ja deze maand:D:D..binnen 2 of 4 weken heb jij je kindje ook in handen

Ik volgende maand al :D:D besefte ik mij ook doordat het vandaag alweer juni is:D:D..voor mij geldt nog 5/7 weken en dan is het voor mij ook zover:D:D

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja raar is dat he Danty!!

Eerst ben je heel de tijd aan het zeggen... ik ben zo veel weken zwanger blablabla en nu is het... nog zoveel weken en dan is het zover!!! Erg raar maar ook erg fijn!!
    Het kan mij ook niet snel genoeg gaan!!

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant

Mijn god! Wat een engerd! Check m hier: jeremy jackson - Google zoeken

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Die tweede foto... Ieuwwww!!!

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nee mij ook niet!! helemaal als er mensen om je heen bevallen hihihi..:)

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Meiden hier ff site met uitheffings verkoop alles moet weg staat !!! kreeg ik een kaart van met de post..
    www.gardo.nl
    xx

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Welke site Danty?

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
  14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Het gaat inderdaad snel allemaal hè! Na jou ben ik de eerste danty! Ook maar 1,5 week later dan jij... Ben zo benieuwd nu!

Heb vandaag ff een Off day zeg.... Voel me echt zo brak! Heb vanmiddag maar een plasje naar de ha gebracht want dacht dat ik blaasontsteking heb. Maar plas is schoon... Heb enorm last van m'n onderrug en voel me echt misselijk en moe. Bluh!
    Nu lekker met thee op de bank en kijken of de baby wat wil zakken, m'n ribben doen echt te veel pijn, ligt er echt met z'n kontje onder te draaien steeds!

Over de naam: ik noem hem of haar nu ff karate kid steeds omdat oe zo druk aan het bewegen en schoppen is! Normaal gesproken noemen we m kromo. Ook vanuit t begin, toen wilden we een leuke "werktitel" hebben en toen zijn we gaan denken aan een visje ofzo (nemo) maar toen kwam we uiteindelijk uit bij namen van bekende zwemmers (want ja, de beste heeft toch gewonnen!) en kwamen we bij de zwemster kromowidjojo, en dat afgekort naar kromo. Klonk wel gek maar nu zijn we er helemaal aan gehecht, haha!

M'n man vraagt ook altijd: hoe is het met kromo? En m'n moeder praat altijd tegen m'n buik: hallo kromootje, hier is oma!! Hahha!

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    #915 Wolkje85, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
    Oeh! Ga meteen checken!! Thanx :)

Hema bestelling nog niks van gehoord trouwens, online stond dat t de volgende dag zou worden geleverd... Dat was gisteren en de pakketpost is net geweest. Dus zal wel ff duren nog met al die drukte van de koopavond!

16. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet lekker Wolkje! Misschien gewoon een klein virusje opgelopen? Er schijnt hier in de omgeving weer wat te heersen... Suc6 met de dag doorkomen.. gelukkig heb je altijd je Kromootje bij je :D

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, eng issie geworden he!
    En wat vervelend dat je je niet helemaal happy voelt! Rustig aan doen he meid!

@ Danty, hier zijn ook erg veel zwangere maar ik mag als eerste... binnen 6 weken na mij zitten er nog 4....

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    bij mij loopt er 1tje 5 weken voor mij dus die moet nu nog een weekje en nog 1 die is tegelijk met mij uitgerekent..dus ook benieuwd

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja spannend is dat he!!

Ik hoop wel dat ik ook echt de eerste blijf... lijkt me een behoorlijke tegenvaller als er toch iemand eerder is!

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: ben je er zo klaar mee dan?
    hier is een vriendin twee dagen eerder uitgerekend dan ik, dus ben benieuwd wie er eerder is. bij hun is t wel de tweede, dus weet niet of dat uit maakt.
    andere vriendin was twee weken na me uitgerekend maar die hebben met 12 weken een miskraam gehad, wel sneu! daarna zijn de volgende twee vriendinnen pas weer in oktober uitgerekend. maar hier dus ook een hoop zwangeren :)

ik word echt helemaal gek hier, de kleine zit zo enorm tegen mn ribben aan de rechterkant dat het echt veel pijn doet! en ook aan de achterkant waar de ribben tegen je ruggengraat zitten zeg maar. kan niet zitten of liggen zonder pijn, word er helemaal gek van!!!!! iemand tips?

oh en 1 lichtpuntje: mijn hema pakje is net bezorgd!! :)

Deel Deze Pagina